Saturday, March 17, 2012

ARAB SPRING satu malapetaka

Apakah nasibmu nanti bila mereka ke sini? Tentulah dikatakan yang baik-naik sahaja.


SELAMAT DATANG AMERIKA.. BAWAKAN SYURGA KE SINI!

Bersorak sorai agungkan kerja Yahudi USA, menuntut itu dan ini demi kesenangan USA.. Siapakah USA? Mereka yang telah menghuruharakan Iraq. Kononnya menghapuskan kerajaan zalim... Saddam Hussein.... Betulkah dia zalim melebihi USA dan Israel? Orang seperti Saddam, Muammar dan Assad mesti dihapuskan. Ada sesaorang di Malaysia membuat kenyataan menyokong serangan USA terhadap Iraq walaupun masih dalam penjara. Siapa dia? Dia adalah idola rakyat Malaysia sebagai pejuang agama yang hebat satu waktu dahulu, termasuk penulis juga pernah menyanjunginya.

Setelah mendalami apa yang berlaku, kita mula tersedar bahawa kita sedang ditipu. Cuba buat penelitian, zalimkah kerajaan Saddam yang pernah menyerang Israel itu? Zalimkah dia berbanding rejim zionis? Mungkin 'manusia Melayu ini' sedang gembira melihat kesusahan rakyat Iraq sekarang selepas Saddam dan keluarganya dibunuh kejam. Penipuan demi penipuan dibuat untuk memberi peluang USA menyerang Iraq. Begitu juga Libya dan kini Syria. Rakyat Malaysia ini secara rahsia telah memberi pujian dan sokongan terhadap tindakan USA tersebut. Sungguh menyedihkan. Dia juga telah dilantik oleh rakan Yahudi nya menganggotai jawatan kuasa khas mempermudahkan kerja jahat USA ini untuk mencipta gelombang "Arab Spring".

inikah yang sedang diimpikan? 

simbol kejahatan syaitan

Sehingga kini Iraq telah menjadi medan berdarah bagi bangsa Arab. Keganasan yang tidak akan pernah selesai. Penderitaan rakyat Iraq pasca Saddam amat memilukan. Ramai rakyat awam di aniaya oleh tentera USA. Rogol, bunuh dan siksa. Ada siapa peduli? Ada mufti Mesir dan Arab saudi mengambil kisah? Ada sesaorang Melayu dengan angkuh mengharap Arab Spring melarat hingga ke Malaysia. Siapa manusia ini? Manusia ini juga tidak pernah hendak peduli tentang penderitaan bangsa Arab. Dia hanya suka Arab Spring mengalir ke sini. Tentu sahaja demi kepentingan dirinya. Bukan atas kepentingan rakyat terbanyak.

Dia barangkali terlupa bahawa cuaca di Malaysia tiada "musim bunga". Yang ada hanyalah "spring" kereta proton.

Lihat Iraq, Libya dan Syria, berapa persen kah rakyat negara itu mahukan regime change? Mereka terus berbohong mengatakan rakyat Arab mahukan perubahan. Yang mahukan perubahan ialah Yahudi Amerika bukan rakyat Arab yang sekian lama hidup selesa. Pembangkanglah yang menjadi batu api dan alat Amerika untuk menghancurkan negara mereka sendiri. Mereka sanggup menjadi pengkhianat. Tidak terkecuali Malaysia nanti.

Ulama dari kalangan Ikhwan Muslimin Mesir mula membuat fatwa bahawa darah Assad adalah halal. Hebat sungguh wakil Amerika ini berhujah. Ikhwan Muslimin juga adalah anak didik mason, tidak hairanlah jika  mereka turut menyenangkan hati tuan mereka. Apa mereka peduli nasib rakyat Iraq dan Libya? Kenapakah tiada fatwa baru kepada pemerintah Iraq dan Libya yang menjadi anjing Amerika itu? Kerana ia tidak disuruh oleh tuan mereka. Maka sebahagian dari rakyat negara ini pun mulalah terloncat-loncat mengiyakan kata ulama Mesir ini. terhegeh-hegeh mendesak Assad dijatuhkan. Adakah Assad pernah menyakiti hati rakyat Malaysia?

Mereka hanya ingin terus membangkitkan kemarahan palsu serta menghidupkan sisa-sisa semangat DEMONSTRASI disamping mengalihkan perhatian dari "isu sokong Israel". Jika benar mahukan jihad untuk agama, rasanya lebih logik jika demo dibuat terhadap Israel yang baharu sahaja menyerang Gaza dan membunuh rakyat Palestin. Mengapa tidak dilakukan? Kerana ia bukannya perancangan tuan besar di Amerika.

Andai Saddam masih berkuasa, adakah nasib rakyat Iraq seburuk sekarang? Begitu juga Libya selepas Ghaddfi, adakah rakyatnya hidup mewah melebihi zaman lampau? Tidak, jauh sekali hidup senang lenang dan kaya raya. Mana Qaradawi yang dikatakan amat alim dan penuh ilmu yang menjadi pakar rujuk seluruh muslimin? Qaradawi pernah menyatakan darah Ghaddafi adalah halal. Sekarang ini, apa yang Qaradawi buat untuk membantu rakyat Libya? Begitulah tipuan sang Iblis dan Dajjal Amerika.

Kononnya ungkapan muluk-muluk diungkap bagi menutup kecelakaan ini. "Arab Spring" atau "MUSIM BUNGA ARAB". Bunga apa? Bunga darah dan air mata!

 
mangsa rogol tentera USA

Kita toleh ke belakang, mana perginya pemimpin pembangkang Iraq yang meminta campurtangan Yahudi USA dahulu? Apa yang dia dapat setelah USA menyerang Iraq? Di manakah dia sekarang? Amankah Iraq selepas ditawan USA? Berapa ribu nyawa rakyat yang melayang? Kini mereka (USA) akan keluar dari Iraq untuk menjahanamkan Syria pula. Masih lagi anda semua terkesan akibat dadah Yahudi?

Libya masih belum aman, mereka sedang bersiap untuk meratah Syria pula. Demo di kedutaan Syria itu anjuran siapa? Siapa yang sertainya? Pasti orang Melayu dan Islam (orang Islam?). Bukannya semua kaum. Siapa perancangnya? Tentu anda mempunyai jawapannya. Sejak dahulu amat senonim dan sukakan demonstrasi dari zaman muda hingga ke tua. Apa yang dia faham ialah DEMO... DEMO... DEMO... ramai pula pak turut yang menerima ajakannya. Kebanyakannya ialah Pak Lebai. Sungguh menghairankan.

Usaha dungu sebilangan penganut agama (entah apa agamanya) berusaha membuat demonstrasi menuntut kerajaan Syria menyerah kalah untuk diratah oleh proksi USA. Kedunguan ini menjadi semakin pelik bila ramai diantara pendemo ini mengaku kuat beragama dan mengaku tahu agama melebihi orang lain. Adakah wujud keagamaan jenis ini? Kelihatan hanyalah layak menjadi alat catur Yahudi USA dan proksinya. Semakin bingit persoalan, adakah mereka dibiayai? USD menjadi sumber? Nampak seperti ada kebenarannya sama ada secara langsung atau tidak langsung.


PEMBELA ATAU PEMUSNAH?

Jika Assad seorang yang zalim, mengapa baharu sekarang timbulnya persoalan ini semua??? Adakah bermakna sebelum berlaku Arab Spring dia ridak zalim? Jika dia seorang yang zalim, mengapa ramai orang Melayu sanggup menghantar anak-anak mereka belajar agama di sana? Syria tidak bermusuh dengan sesiapa kecuali Israel dan Druz Lubnan.

Berapa ramaikah rakyatnya yang dibunuh kejam sebelum tercetusnya demostrasi? Sila kemukakan statistik yang lengkap. Pertumpahan darah berlaku hanya apabila pendemo membawa senjata api, dan melakukan sabotaj. Siapa yang membekalkannya? Jika kerajaannya kejam, tenteranya yang ramai itu tentu sahaja telah dapat menghapuskan pemberontak tanpa sisa. Adakah Assad melakukannya? Tidak. Dia tidak akan membunuh rakyatnya yang tak bersenjata kecuali para pemberontak anjuran Yahudi Amerika.

Jika dia dikatakan sebagai seorang Syiah, berapa ramai pula rakyatnya dari kaum Sunni yang mati kerana diskriminasi? Bagaimana pula dengan Iraq sekarang dimana presidennya juga seorang Syiah? Bukan itu alasannya. Syria adalah musuh Yahudi Israel dan bersempadan dengan Israel. Inilah alasan yang paling konkrit. Yahudi Amerika akan melemahkan Syria sebagai langkah menyelamatkan Yahudi Israel. Itulah maksud tersirat di sebalik kenyataan "saya menyokong penuh sebarang uasaha untuk melindungi keselamatan negara Israel". Yes or No?

Siapa yang menghebahkan berita Assad seorang penguasa zalim, jika bukan agen Yahudi USA? Kenapa sebelum Arab Spring, tiada apa-apa berita sedemikian dan Syria berada dalam keadaan aman damai sehingga ramai anak Malaysia ke sana menimba ilmu dengan kos yang rendah (ada subsidi lagi)? Zalimkah mereka? Zalimkah Assad. Kini muncul pula cerita Assad seorang Syiah, kenapa cerita ini muncul sekarang jika bukan bertujuan membangkitkan rasa benci dan sengketa?

Pendekatan serupa juga sedang dibangunkan di negara ini. Politik kebencian melampau. Adakah mereka berpandu kepada alQuran dalam membangunkan gelombang ini? Atau hanya mengikut skrip Yahudi USA yang telah banyak melabur modal?

Bodohnya Arab dan juga sebahagian dari Melayu pak turut USA ini. Jika negara sasaran telah huru hara dan tiada lagi keamanan, USA melepaskan dirinya. Libya adalah contoh terbaru. Timbul pertanyaan, bodohnya bangsa yang bernama Arab ini. Kenapa mereka tidak mampu berfikir? Tiada jawapan untuk itu kerana imosi mereka sedang dipermainkan apabila darah telah mula tumpah ke bumi.

 
mayat wanita-wanita Iraq

Malaysia juga mahukan keadaan ini? Tanya PKR, JIM, ABIM dan beberapa NGO gila babi yang sibuk menuntut ketua kerajaan asing meletak jawatan. Kononnya "pukul anak sindir menantu".

Nah, di bawah dihidangkan satu kisah yang mungkin anda semua amat suka. Kesah kegembiraan dan kebahagiaan seorang rakyat Arab yang diperintah oleh sekutu USA. Andai kata mata anda masih mahu terus buta untuk melihat kebenaran, terserahlah.

nota: tidak mustahil blog ini akan disabotaj satu hari nanti kerana perjuangan ini. apabila kami bercerita tentang arab atau apa sahaja yang berlaku di luar negara, ramai yang menyokongnya. apabila kami fokus kepada apa yang terjadi dalam negara, ada yang kurang senang serta menolaknya dengan pelbagai alasan. ada yang sanggup mencerca dan memaki hamun. memang pelik manusia melayu ini. mungkinkah ia telah berjaya menjentik minda mereka? atas apa alasan pun, bukti yang muncul telah menunjukkan ke arah ini sama ada pembaca suka atau tidak. semoga bertambah ramai orang yang celik mindanya dan bebas merdeka menerima kenyataan.


 
sekutu proksi, pembunuh rakyat Iraq

"Wahai orang yang berselimut! Bangunlah serta berilah peringatan dan amaran (kepada umat manusia).Dan Tuhanmu, maka ucaplah dan ingatlah kebesaranNya!

KISAH GADIS IRAQ YANG DIPERLAKU SEPERTI BINATANG, DIROGOL, DISIKSA DI PENJARA ABU GHARIB.


"Semasa aku sedang mengunjungi rumah salah seorang kerabatku, tiba-tiba tentera Amerika (AS) memasuki rumahnya dan mulai menggeledah rumah itu. Mereka menemui beberapa senjata ringan. Maka merekapun menangkap semua orang di rumah itu termasuk aku.


Aku cuba jelaskan pada penerjemahnya, bahawa aku hanyalah seorang pengunjung, tetapi sia-sia. Aku menangis, memohon pada mereka, sampai hilang kesedaran kerana takut... ketika mereka membawaku ke penjara Abu Ghraib"

Nadia melanjutkan, sambil air mata mengalir di pipi.


derita yang tiada kesudahan

“Mereka tempatkanku seorang diri di sebuah sel penjara gelap dan kotor. Aku berharap aku akan segera dibebaskan, setelah terbukti aku tidak bersalah. Hari pertama sangat menyusahkan. Selnya berbau tidak sedap, lembab dan gelap, membuatku semakin lama semakin takut. Suara tertawa tentera di luar sel tambah menakutkan. Aku bimbang apa yang menimpaku nanti.


Pertama kali aku merasa berada dalam cengkaman sulit. Memasuki sebuah dunia yang tidak pernah ku rasai sebelum ini. Ditengah aneka ragam perasaanku saat itu, aku dengar suara seorang tentera wanita AS bercakap dalam bahasa Arab padaku: “Aku tak kira, walau penjual senjata di Iraq ini perempuan!”

Ketika aku cuba jelaskan keadaan sebenarnya, dia memukulku dengan kejam. Aku menangis dan berteriak “Demi Allah! Aku dianiaya, demi Allah! Aku dianiya!!”

Tentera wanita itu terus mencaci. Tak pernah ku bayangkan, aku akan diperlakukan seperti itu. Dia mulai tertawa dan mengatakan dia telah memonitorku sepanjang hari dengan satelit. Katanya, mereka mampu melacak musuh-musuh mereka meskipun sedang berada di dalam bilik tidur mereka sendiri dengan teknologi AS.

Dia tertawa lagi dan berkata, ”Aku mengawasimu ketika kamu bercinta dengan suamimu.”
“Tatapi aku belum berkahwin” Jawabku dengan suara kebingungan.

Dia memukuliku selama lebih dari 1 jam. Dia memaksaku minum segelas air, yang kemudian kuketahui mereka bubuh ubat di air itu. Setelah 2 hari baru aku sedar dan berada dalam keadaan telanjang. Rupanya, aku telah kehilangan sesuatu yang tidak akan dapat diembalikan lagi. Aku telah diperkosa. Aku jadi histeria tak terkontrol. Aku hantukkan kepalaku kuat-kuat ke tembok.



Hingga lebih dari lima tentara AS diketui wanita itu masuki ke sel dan mulai memukuliku. Mereka perkosaku berganti-ganti sambil tertawa dan menperdengarkan muzik dengan kuat. Begitulah setiap hari mereka perkosa dan merogolku, dan sentiasa menggunakan cara baru yang lebih kejam dibanding sebelumnya.”

Nadia terus menjelaskan lagi..


“Setelah sekitar satu bulan, seorang tentera negro memasuki selku dan melemparkan 2 potong pakaian tentera AS kepadaku. Dalam bahasa Arab yang lemah dia mengatakan agar aku memakainya. Setelah dia menutup kepalaku dengan kantong hitam, dia menuntunku ke toilet umum yang ada paip air sejuk dan panas. Dia memintaku mandi. Dia menutup pintu dan pergi. Aku rasa sangat letih dan sakit. Aku mandi.

Belumpun selesai, tentara negro tadi masuk ke dalam. Aku ketakutan dan memukul mukanya dengan mangkok air. Namun dia sangat kuat, dia memperkosaku dengan kejam dan meludahi mukaku. 



Kemudian dia pergi dan kembali lagi dengan 2 tentera yang membawaku kembali ke sel. Perlakuan seperti itu terus berlanjutan. Kadang aku diperkosa sampai 10 kali sehari, membuat kesehatanku sangat buruk.”

Nadia terus mengungkapkan perbuatan ngeri kebiadaban AS terhadap wanita-wanita Iraq. Katanya...


“Setelah lebih dari 4 bulan, seorang tentera wanita datang. Namanya Mary. Dia berkata kepadaku, “Sekarang kamu memiliki kesempatan emas, kerana seorang petugas yang memiliki jawatan tinggi akan kunjungi kita hari ini. Jika kamu hadapinya dengan sikap positif, kamu akan dibebaskan. Terutama kerana kami sekarang yakin kamu tidak bersalah.”

Aku jawab,”Jika kamu yakin aku tidak bersalah, mengapa kamu tidak bebaskan?”
Dia menjerit dengan gelisah,”Satu-satunya yang menjamin kebebasan kamu adalah sikap positif kamu terhadap mereka!”

Dia membawaku ke toilet umum, dan dia mengawasiku mandi sambil membawa tongkat tebal untuk memukulku jika aku tidak melakukan perintahnya. Kemudian, dia memberiku make up, dan memperingatku untuk tidak menangis dan merusak make up ku. Lalu dia membawaku ke sebuah ruangan kosong. Di situ tidak ada apapun kecuali sebuah penutup lantai. Setelah satu jam dia datang lagi dengan ditemani 4 tentera yang memegang kamera.

Mary membuka bajunya dan mulai menggangguku seoalah-olah dia adalah seorang lelaki. Tentera lainnya tertawa dan perdengarkan muzik bising. Mereka mengambil photoku dalam berbagai pose, dan menunjuk-nunjuk wajahku. Yang wanita menyuruhku tersenyum, jika tidak dia akan membunuhku. Dia mengambil pistol dari salah satu temannya dan menembakkan empat peluru dekat kepalaku seraya bersumpah, peluru kelima akan ditembakkan tepat di kepalaku.


Setelah itu, keempat tentara lainnya memperkosaku secara bergantian sampai aku tidak sedar. Bila sedar, aku dapati diriku berada di sel dengan bekas-bekas gigitan, kuku dan rokok ada di sekujur tubuhku.”

Nadia berhenti bercerita tentang tragedi yang menimpanya untuk menyeka air matanya, kemudian dia melanjutkan lagi.. 


“Kemudian suatu hari Mary datang dan mengatakan kepadaku supaya aku memberi kerjasama dan akan dibebaskan setelah aku menonton filem yang mereka rakam. Aku merasa sakit setelah menonton filem itu. Mary mengatakan,”Kamu telah diciptakan hanya untuk membuat kami bersenang-senang”.

Masa itu aku jadi sangat marah. Aku menyerangnya meskipun aku takut reaksinya. Aku akan membunuhnya kalau tentera lain tidak turut campur. Ketika tentera melepasku, Mary menghujaniku dengan pukulan. Kemudian mereka meninggalku. Setelah kejadian itu, tidak ada seorangpun yang datang menggangguku lagi selama lebih dari satu bulan. Aku menghabiskan masa itu dengan beribadah dan berdoa pada Allah Ta’ala yang memiliki seluruh kekuatan untuk menolongku.


Mary datang lagi dengan beberapa tentera yang memberiku pakaian. Pakaian yang kupakai ketika mereka menangkapku dulu. Mereka membawaku dengan sebuah kereta AS. Lalu mereka melemparku di sebuah jalan raya, setelah memberiku 10,000 dinar Iraq. Aku pergi ke sebuah rumah yang berdekatan dengan tempat aku dibuang itu, untuk mengetahui reaksi keluargaku. Aku memilih mengunjungi salah seorang kerabatku supaya mereka mengetahui apa yang telah menimpaku ketika menghilang.

Aku mengetahui bahawa saudaraku telah memasang papan tanda duka untukku selama lebih dari 4 bulan. Mereka menganggapku sebagai orang yang sudah mati. Aku faham, serangan malu sudah menungguku. Maka, aku pilih pergi ke Baghdad bertemu sebuah keluarga baik yang sanggup membantuku. Aku bekerja dengan keluarga ini sebagai pembantu dan guru peribadi bagi anak-anaknya.

Nadia,, hairan, sakit, sesal & marah. Dia bertanya...


“Siapa yang akan memuaskan dahagaku? Siapa yang akan mengembalikan keperawananku? Apa salah keluarga dan familiku? Aku mengandung seorang bayi, bahkan akupun tidak tahu siapa ayahnya.” Dan Nadia mengakhiri ceritanya sampai di sini.. (Sumber: lahaonline.com)

Kesimpulan: Apakah AS hanya memperkosa Nadia ataukah mereka memperkosa seluruh lelaki dan wanita umat Islam? Nadia adalah saya dan anda, isterimu dan juga isteriku, saudarimu dan juga saudariku, ibumu serta ibuku. Dimanakah pembela kesucian Islam! Dimanakah pembela Islam!


Masih banyak lagi kisah menyesakkan dada bagi umat Islam. Masih ada Nadia-Nadia lain di dalam penjara yang penuh dengan penjaga babi dan kera biadap bangsa Amerika. Di manakah kamu yang tidak tersentuh dengan cerita saudari kita saperti itu tadi? — 



Sayu dan hibanya hati ini bila membaca luahan perasaan wanita yang tidak berdosa ini. Air mataku menggenangi pipi, apa dayaku untuk membantumu wahai Nadia?

Siapakah yang benar-benat berdosa dan bertanggung jawab terhadap penderitaanmu? USA kah atau musuh sebangsamu yang menjemput USA menyerang Iraq? Demi kuasa mereka rela menyembelih bangsa sendiri. Nauzubillahi Min Zalik.

Malaysia juga sedang meniti arus yang sama, semoga Allah melindungi kita semua.

 
Tiada siapa peduli deritamu


ABU GHARIB 
kebaikan USA
Syurga negara Syaitan











































































































Dari Iraq menular ke Libya dan kini Syria. Menentang Dajjal akan masuk neraka (ciptaan) dan sesiapa yang menyetujuinya kan mendapat syurga (ciptaan). Pilihan di tangan anda.


30 comments:

  1. KEKEJAMAN USA SANG YAKJOD MAKJOD : Astaga... Amat menyedehkan kapan melehat penderitaan warga2 Arab Iraq terseksa terinaya menderita, selepas tumbangnya pemerintahan Saddam Hussein. Dlm suasana kalah perang, apa jua undang2 udah ngak berguna lagi. Penceroboh yg menjajah bumi Iraq bebas berkuasa. Mula2 mabukkan darah tentera Saddam. Kapan koq udah banyak makan Dab Arab, koq kepala tentera USA hahaha... udah fening, hingga mabukkan sex pula. Maka ramailah wanita2 Arab Iraq yg menjadi mangsa kebuasan sex taboo tentera2 USA. Pria yg disyaki ato tentera yg menyokong Saddam yg ditangkap, diseksa sewenang2nya ato dibunuh dgn kejamnya, tanpa pembelaan dari sesiapa. Setelah tertubuhnya pemerintahan boneka Iraq, namun kes2 tentera2 USA yg bebas melakukan pencabulan hak asasi kemanusiaan ngak didakwa secukupnya dan seadilnya...

    Begitulah kalo warga2 dalaman yg anti Saddam, mereka sanggup belot terhadap negaranya dan warganya sendiri, sanggup membuka pintu kepada Setan No.1 Dunia yg jauh tuh menceroboh buminya negaranya. Hinggakan USA sang Yakjod Makjod bermaharaja-lela menyerang Iraq, karna Iraq didakwa mempunyai senjata pemusnah, yg bisa mengancam keselamatan negara sekutu celaka Israel sang Yahudi Dajjal Al-Masikh keparat tuh. Rupanya Iraq ngak ada senjata pemusnah seperti yg didakwa oleh mereka itu. Hinggakan Bagdad bageikan jadi padang jarak padang terkukor, setelah dibom bertubi2 dari udara...

    Dimanakah saudara2 Arab yg seagama Islam dan sebangsa Arab, yg menjadi jiran2 Iraq itu..?? Itulah budaya kehidupan bangsa Arab yg terkenal dgn puak2 yg ngak bisa bersatu, bangga akan keturunannya, walo satu bangsa Arab, satu beragama Islam. Ada yg diam membisu, ada yg bersuara namun, hahaha... suaranya ngak laku, ngak bisa membatalkan serangan USA itu. Apa yg difahamkan Saddam Hussein itu adalah salah seorang Ahlul Bait, tetapi berfahaman Mazhab Sunni. Sedangkan jirannya Iran majoriti Mazhab Syiah, yg hingga kini maseh ngak sebulu. Kapan selepas kejatuhan Saddam, nah kedua Puak Sunni dan Puak Syiah diIraq itu ngak henti2 pula buat hal, terutama dibandar suci Karbala itu. Ada2 aja masjid Puak Sunni yg dibom oleh Puak Syiah. Hahaha... besoknya pasti dibalas masjid Puak Syiah pula yg dibom oleh Puak Sunni. Kapankah ato bisakah Puak Sunni ^_^ dan ^_^ Puak Syiah itu berdamei dan bersatu..??

    Allahu'alam =_= Wassalam....

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Warahmatullah

    Tiada daya dan upaya melainkan dengan pertolongan Allah

    Memang menyedihkan.Rasa sedih di hati ini sudah tidak boleh dibayangkan dengan kata kata lagi

    ReplyDelete
  3. Banyak kejatuhan sesebuah kjaan/negara akibat DEMONSTRASI & DEMOKRASI OBSES biasanya dirancang pembangkang kjaan berkepentingan yg bersekutu dgn pemodal asing & ZIONISRAEL USA. Pembangkang yang ramai bersekutu sesama mereka memang tak kisah kalau negara hancur asal dapat duit dari ZIONISRAEL USA. Seterusnya bawa masuk kapitalis & korporat menjenama semula negara dijajah ikut acuan barat.

    ReplyDelete
  4. KONSPIRASI & KEKEJAMAN DAJJAL AL-MASIKH : Koq begitulah serba sedikit antara kekejaman dan kedurjanaan sang Dajjal Al-Masikh serta bala tentera2nya sang Yakjod dan Makjod dlm menguasai dunia. Terutamanya Dunia Arab yg kaya dgn hasil buminya dgn "Emas Hitam", sehingga akan tertubuhnya "Israel Raya", agar Yahudi Zionist beroleh menguasai dunia seluruhnya. Maka program Arab Spring itu telah lama bermula. Koq bermulanya dari bumi Palestina, kapan Ahlul Bait Yasser Arafat telah diracun melalui bekalan air minuman. Saddam Hussein dari Iraq, dikejar sampei kelobang tikus, akhirnya mati ditali gantong. Muammar Ghaddafi matinya terseksa, jenazahnya pula diaibkan. Percaturan Yahudi sang Dajjal Al-Masikh maseh berterusan. Lepas satu satu negara Arab telah tombang. Angkara kelicikan sang Dajjal dan bala tenteranya, sang Yakjod makjod itu - Palestina, Iraq, Sudan (terbelah dua), Tunisia, Yaman, Mesir, Libya telah musnah. Hahaha... ada lagi negara Arab ato Islam yg bakal diserang. Apakah sebabnya..??

    TIGA NEGARA ISLAM BAKAL DISERANG : Bermula koq sebab utamanya, pemimpin2 negara tersebut kebanyakannya bernasab Ahlul Bait. Koq keduanya, hahaha... mahu bertapak menguasai hasil buminya, lalu meng"Yahudi"kan warganya, dsbnya. Ada difahamkan tatkala dizaman "Fitnah Awal Zaman" dulukala itu, Ahlul Bait bernasab "Al-Hussein" itulah yg paling azab sekali. Mereka dibunuh, ada yg sempat lari berhijrah keluar dari dikesan oleh Dajjal2 ketika itu. Maka bertaburanlah mereka itu keserata pelusuk Arab, termasuk Nusantara. Cumaan hehehe... kenapa pak, negara2 Arab dll yg dipimpin oleh keluarga "Al-Hassan" itu ngak diserang..?? Maka dijangka ada 3 lagi negara yg bakal ditombangkan, dimana samada negara tersebut terdapat rameinya Ahlul Bait, ato karna pemimpinnya bernasab Ahlul Bait, yg menjadi seteru utama kepada sang Dajjal Al-Masikh. Maka ada 3 negara lagi yg bakal diserang...

    Cubaklah kalian renongkan, "3 Negara" manakah seterusnya, yg bakal ditombangkan itu...??? Hahaha... yg pasti negara seterusnya adalah Syria / Syam, bumi yg penuh sejarah Kenabian itu. Karna pergolakan disana bageikan udah pasti akan menerima naseb yg sama. Apakah mereka hehehe... bisa dan mampu menombangkannya...???

    Allahu'alam =_= Wassalam....

    ReplyDelete
  5. Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

    pendapat hamba,
    demokrasi itu sendiri adalah alat yang dicipta oleh illuminati untuk menggagalkan kebangkitan semula Islam..

    di Syria pulak bukan semua yang setuju dengan sistem barat ini..
    di mana-mana saja di bumi Allah ini, insyaAllah akan ada hamba-hambaNya yang berjuang di jalan yang lurus..

    info lanjut :http://www.arrayah.info/2012/03/umat-di-syria-menolak-demokrasi-sekular.html#more

    yang pentingnya, kita sebagai hamba Allah disuruh untuk cuba merubah sesuatu kebatilan itu samada dengan tangan atau dengan lidah ataupun hanya dengan hati..

    mungkin juga ianya perancangan "The Hidden Hand", wallahu a'lam..
    apa yang hamba faham, usaha untuk mengembalikan yang hak dan melawan kebatilan adalah kewajipan setiap muslim..
    sebelum berdoa kepada Yang Maha Pemurah dan bertawakkal kepada-Nya..

    adakah Admin King Of the East bermaksud, kita harus "berpeluk tubuh", membenarkan segala apa saja perlakuan sang penguasa walaupun jelas dan terang melanggar syariat Allah hanya dengan alasan hidup sekarang dah "senang dan mewah"..

    hamba rasa Admin King of the East hanya melihat pada zahir, apa yang terjadi di Iraq dan contoh tempat yang diberikan..
    tidakkah perjuangan mereka itu tergolong dalam "JIHAD"?..
    tidakkah segala musibah yang ditakdirkan ke atas muslim di atas dunia ini adalah kifarah dari Allah untuk membuang dosa dan mempertingkatkan darjat di sisi-Nya?..
    sedangkan jari tertusuk duri halus pun adalah kifarah dari Allah, inikan pula.......

    demonstrasi 'jalanan' pula hamba bersandarkan pada sebuah hadis :
    Nabi Mohammad SAW dalam hadis pernah mengajar sahabat yang disakiti jirannya untuk membuat bantahan di jalan. Dalam hadis itu sahabat tersebut mengadu kepada Nabi: “Sesungguhnya jiranku menyakitiku”.
    Sabda Nabi: “Keluarkan baranganmu dan letakkannya di jalan”. Maka lelaki itu mengambil barangannya dan letak di jalan. Lalu, setiap orang yang melintas bertanya: “apa yang berlaku kepadamu?”. Dia menjawab: “Jiranku menyakitiku”.
    Maka mereka berkata:“Ya Allah laknatilah dia, Ya Allah hinalah dia”. Dengan sebab itu, jirannya berkata: “Kembalilah ke rumahmu, aku tidak akan sakitimu lagi”. (Riwayat al-Bazzar dan al-Hakim dalam al-Mustadrak. Ahmad Syakir menilainya sebagai sahih).
    Sumber : http://www.malaysiakini.com/news/167695
    Ini menunjukkan bahawa mengajak orang di jalan membantah kezaliman adalah dibolehkan.

    wallahu a'lam..

    ReplyDelete
  6. Salam Admin..

    1. Pendedahan yang sangat mengejutkan dan menyedihkan. Tiada kata yang mampu diluahkan. Zalim dan sangat zalim pengkhianat dari bangsa Arab sendiri dan Zionis.

    2. Kebimbangan terbesar saya : Negara manakah menjadi sasaran seterusnya selepas Syria tumbang? Sebahagian penulis blog memberitahu ; Malaysia, Indonesia dan Brunei.

    3. Ini tidak mustahil. Dewasa ini situasi dalam negara amat cenderung ke arah ini melalui mainan politik.

    4. Saya amat kecewa melihat rakan-rakan sebaya (belia) cenderung memihak secara membabi buta kepada Israel melalui kenyataan DSAI dan ceramah-ceramah PR tanpa menyelidik terlebih dahulu.

    5. Bagi mereka, siapa yang datang dulu bagi 'fikir', maka orang itu akan diangkat. Pihak yang terkemudian akan ditolak mentah-mentah. Inilah antara mentaliti belia yang layak mengundi sekarang.

    6. Saya tidak memihak kepada mana-mana parti politik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

      kenyataan DSAI berkenaan Israel berkemungkinan di salah tafsir oleh pihak yang berkepentingan..

      tak ada manusia yang tak pernah buat kesalahan..

      BN yang berpuluh-puluh tahun berurusan dengan Israel, tak terpandang tapi hanya dengan satu kenyataan yang disensasikan dah bimbang besar..
      bapak gajah depan mata dengan cucu kuman seberang laut cuba nak dibuat perbandingan..

      kawan..
      Yahudi tak akan mendiamkan diri selagi kita(orang-orang Islam) tak ikut millah mereka..
      memang sasaran mereka adalah orang-orang Islam.. ini kehendak Maha Pencipta..

      kelak Dajjal Al Masih akan membawa syurga dan neraka untuk menyesatkan orang-orang yang beriman..
      sekarang tentera-tenteranya cuba memperlihatkan akan pilihan yang ada bagi orang-orang yang beriman samada hendakkan keamanan(ikut kehendak mereka) atau nak pada kekacauan (huru-hara)..

      tepuk dada tanya iman, mana yang nak dipilih..
      nak pada dunia, tapi susah di akhirat.. atau..
      beriman dengan hari akhirat dan berbahagia di sana..

      manusia di zaman sekarang merasa hidup ini dah cukup baik, mewah, senang cari makan, bahagia..
      tapi kebanyakan lupa akan cerita-cerita dari Al Quran yang memaparkan kisah umat-umat terdahulu yang jauh lebih mewah dan hebat dari kita di zaman ini..
      misalnya kaum 'Ad dan kaum Tsamud yang dipupuskan Allah dari muka bumi ini..

      kemewahan umat-umat di zaman Firaun pula sehinggakan ada yang mengaku Firaun itu adalah tuhan kerana Firaun berkuasa untuk memertabatkan kedudukan seseorang ataupun menjatuh hinakan mana-mana yang disukainya..

      nasihat dari hamba,
      jika kita tidak memahami sesuatu perkara, lebih baik diam sesuai dengan saranan Rasulullah SAW..
      takut terlibat atau tersalah faham dengan kerja-kerja yang dibuat oleh tentera-tentera Dajjal..secara tak langsung akan menjadi pengikutnya..

      wallahu a'lam..

      Delete
    2. siapa sebenarnya yang tersalah tafsir?

      pandangan di atas memang benar tetapi tersasar kerana tersalah isu.

      bukankah ia melibatkan Arab Spring? pemberitahuan siapa yang layak bersama Dajjal dan bawa agendanya??

      mungkin "hamba" kurang mengkaji atau sahaja tak mahu terima, kita diambang kemusnahan. lihatlah IKD siapa penajanya? Seksualiti Merdeka juga siapa penaungnya? BAR Counsel siapa penerajunya? Kena selamatkan agama dari mainan Dajjal dan ejennya... itu lebih utama berbanding politik. Ramai yang setuju dengan saya insyALLAH.

      Delete
  7. Sayangnya disini masih ramai yang menyangka Parti Politik pilihan mereka akan dapat menyelamatkan mereka semua dari kekejaman sebegini..

    Tinggal kan lah politik seketika..muhasabah diri dan bangun semula sebagai satu umat yang bersatu-padu demi masa depan anakcucu kita nanti

    Jangan lah tuduh-menuduh lagi sesama sendiri HANYA SEMATA-MATA KERANA PARTI POLITIK yang berlainan..

    ReplyDelete
  8. aku nak fowardkan satu komen istimewa yang mungkin dapat membantu rakan baik kita seperti "hamba" dan "faisal" atau sesiapa sahaja yang seangkatan dengan mereka. Bukannya apa, nak bagi tau bahawa kita semua sedang dipermainkan dengan liciknya. Betullah kita sayang Islam, tapi betulkah tindakan kita itu??

    Macam mana pula keadaan ini?? Ahli PAS yang menjadi penyokong tegar telah tertipu hidup2, sewajarnyalah kita belajar jadi pengundi yang waras dan tidak berpihak. Siapa yang baik kita sokong begitu sebaliknya. Kita tetap bersatu selamatkan Islam dari kerja jahat THH.

    Jangan nanti kata "kami sokong Salman Roshdie" pula..

    Anonymous said...
    Takde pulak cerita pasal bapak PENIPU ni boikot acara India Today Conclave tu... yang dilaporkan dalam media orang kenamaan yg boikot acara tu adalah Imran Khan...

    New Delhi, Mar 14 (IANS): Pakistani cricketer-turned-politician Imran Khan has refused to attend the India Today conclave this week because of the presence of "The Satanic Verses" author Salman Rushdie, the organisers said Wednesday.

    "We deeply regret that Imran Khan will not address the India Today Conclave because of Salman Rushdie's participation. The India Today Conclave is a platform for free and frank exchange of ideas," India Today Group chairman Aroon Purie in a statement.

    The conclave is being held March 16-17. Pakistan Tehreek-e-Insaf chief Imran Khan was one of the listed speakers along with former Malaysian deputy prime minister Anwar Ibrahim, former US secretary of state Henry Kissinger, anti-corruption crusader Anna Hazare, minister Kapil Sibal and Bollywood star Kareena Kapoor.

    "We do not endorse the views of any of our speakers but we do stand for the freedom of expression in all that we do; it's an essential principle of a free nation and free media," Poorie said.

    "We wish that Imran had used this opportunity to express his views at the conclave with all the force and lucidity that he possesses. We can all agree to disagree but we must present our argument," the statement added.

    Khan, who founded this party in 1996 after retiring from cricket, rededicated himself to "Islamic values" in the 1990s.

    He said he was committed to a liberal economy, clean governance and an anti militant-vision for a democratic Pakistan at the time of his switch to active politics.

    In January this year, Imran Khan has lashed out at Rushdie for "hurting Islamic sentiments" at a literary meet in Kolkata.

    "The issue is not what Rushdie wrote (in 'The Satanic Verses'). The real issue is that nobody has the right to inflict pain on a society. We should respect each other and then only we can live peacefully," he said.

    Rushdie could not attend the DSC Jaipur Literature Festival in January this year and his video address was also cancelled after several Islamic groups demanded that he should not be allowed to come to India for allegedly hurting religious sentiments of the community in "The Satanic Verses" published in 1988.

    ------------------------------------

    Kesimpulannya, Nuar Berahim ni memang BAPAK PENIPU....!!!!!
    March 19, 2012 3:47 PM

    Anwar twit kata dia boikot acara ini. Penyokonnya mengangkat dia sebagai pejuang kerana itu. Tetapi sebenarnya dia hadir... apa nak kata lagi, kalau masih sayangkan Anwar terserahlah.

    Baca maklumat penuh di sini...

    http://www.rbfonline.net/2012/03/anwar-kantoi-bersama-salaman-rushdie-di.html

    ReplyDelete
  9. Kesian orang Arab kena tipu dengan Amerika. Sedihnya lihat apa yang berlaku. Pengkhianat wajib dihapuskan. Jihad.

    ReplyDelete
  10. polong cekik algojo alsorosiMarch 21, 2012 at 8:40 AM

    memang dah agak dah.

    Start dengan propaganda burukkan pemerintah. Facebook alat jahanamkan kemurnian agama dan cetus rasa tak puas hati. Sebarkan berita angin.. bla bla bla...

    mulakan demonstrasi, tuntut itu dan ini tentunya yang tak mungkin dapat dipersetujui.. kalau setuju pun, ada syarat baru pulak supaya tak berjaya.. hahaha.. bakar semangat pengikut macam PKR buat kepada PAS era BERSHIT... haha.. pastu adakan rusuhan dan pergaduhan biar ada yang mati.. haha... PKR dah mulakan dulu buat lakonan masa BERSHIT.. haha.... bila berlaku kematian, propaganda baru digubal.. bangkitkan sentiman puak2 (siapa dalang tiada siapa yang tahu) startla bom sana bom sini. Mana datang bom?

    ... uhh uh... tetiba pendemo ada senjata pulak! tah dari mana datangnya.. makin lama makin banyak. Bila mereka berlatih guna senjata nak lawan askar kerajaan??? cuba fikir..

    Amerika kenakan sekatan itu dan ini, kutuk Asad. Ajak rakyat Syria bangun (kononnya revolusi... kepala hotak dia!)

    Askar dikatakan berpaling tadah ... ye ker? tiada siapa yang sahkan... Liga Arab memihak Amerika... OIC hanya just i see... Tak ada kote.. juga sokong Amerika.. datanglah beberapa perunding bohong, buat2 nak selesaikan.. hampeh..

    Bila pendemo cum pemberontak nak kalah, USA masuk campur...

    Akhirnya Assad dibunuh kejam macam Gaddafi..

    SPRING GILA ciptaan Amerika.

    Anwar nak buat lagu nilah masa BERSHIT dulu.. lepas ni banyak lagi demo itu demo ini... kot2 jadi macam Syria tu.. LYNAS tu hanya satu isu sahaja. Pantang ada isu Anwar akan adakan demo... anak2 lebai PAS jadi kuli demo... bodo nak mampos ditipu Anwar.. hahaha.. Orang macam ni nak jadi PM? pigi dahhhh... Lebih cepat kojol lagi baik.. semoga Allah selamatkan Tanah Melayu dari jadi jahanam macam Arab...

    http://helmdahl.blogspot.com/2012/03/konflik-di-syria-semakin-buruk.html

    ReplyDelete
  11. Bagi saya mudah saja. Kalau kita benar benar bencikan US dan Israel,marilah kita boikot segala barangan dari US dan Israel. Dan juga marilah kita mendesak supaya kerajaan Malaysia memutuskan hubungan dengan US dan Israel. Kalau ini pun kita tak mampu nak buat ,jangan lah kita mimpi memusuhi US dan Israel itu. Ada berani? Tepuk dada tanya iman.

    ReplyDelete
  12. sebanar nya saddam itu telah membunuh ramai ulamak dan rakyat yang memusuhi beliau semasa pemerintahan diktator beliau dulu. Bukankah dia dulu itu adalah sekutu US.Allah akan menjatuhkan kerajaan yang dolim itu dengan kerajaan yang dolim juga.Itu adalah janji Allah. Dulu khilafah yang memerintah dunia islam yang bertapak di iraq telah ditawan oleh satu kaum yang kejam ia itu kaum monggol.Khalifah ketika sangat dolim terhadap rakyat nya. Ia terjadi juga terhadap saddam,Husni mubarrak, gadafi, ben Ali dan sekarang assad juga akan jatuh kerna kekejaman terhadap ahlisunnah wal jamaah di siria. Yang mana assad adalah dari ugama sesat druz. Sila berfikir masak masak sebelum menulis.

    ReplyDelete
  13. LAGI 3 NEGARA ISLAM BAKAL DISERANG...??? : (1)SASARAN PERTAMA : Selepas tombangnya Libya dibawah pemerintahan Muammar Ghaddafi, yg pastinya Syria, dibawah pimpinan Basyar Assad. Demonstrasi dan revolusi rakyat diSyria sedang memuncak. Mampukah Basyar Assad bertahan, ato Syria bakal tewas mengalami naseb yg sama dgn Libya..?? (2)SASARAN KEDUA : Koq udah pasti negara sekutu kuat Syria. Negara ini banyak pengalaman berperang. Sudah bersiap sedia kalo diserang. Serta mampu pula jika diusik akan menyerang berperang. Apakah sasaran kedua itu hanya sandiwara mereka itu aja..?? SASARAN KETIGA : Koq negara ini pemimpin dan pembangkangnya, ngak henti2 berkocak. Warganya pula maseh asyik, hehehe... dibuai mimpi disiang hari. Dgn secara provokasi dari Setan2 itu aja, apakah pemerintah sediada itu bisa goncang dan tombang...???

    Ketiga2 negara Islam terakhir itu koq termasuk dlm salah satu "Agenda Utama Illuminati" dlm percaturan sang Dajjal Al-Masikh dan bala tenteranya sang Yakjod dan Makjod, menjelang Akhir Zaman itu nanti. Apakah setelah tumbangnya salah satu dari 3 negara Islam itu, ato setelah punah ranapnya ketiga2nya sekali, akan bisa merintis dan menjurus kepada Perang Armageddon, ato Perang Dunia Ketiga - WWIII itu...???

    AS ABOVE SO BELOW : Petanda2 masuknya tahun 2012 itu bisa dibuatkan renongan. Uranus the planet of liberations and revolutions is in Aries the Marthian Warriors for many years. Hahaha... these conjuction / combination for sure will be a volatile and hot influences in these dramatic coming years. Pluto the planet of nuclear power, transformations, sex and regenerations is in Capricorn, the house of the stubborn master builders. Sooner those corrupted greedy leaders for sure, hehehe... will collapse. Those brutal sleeky regimes for sure, hehehe... will be dethroned and sentenced. Finally a realm will be gained and hahaha... someone / family will be honored...

    Wallahu'alam =_= Wassalam....

    ReplyDelete
  14. Bukankah admin blog ini suatu ketika dahulu melabelkan syiah Iran adalah sesat? Sekarang adakah anda masih lagi bingung dalam mengenal musuh sebenar? Kebenaran makin terserlah. Sedarilah..

    ReplyDelete
  15. Ya itu sebab saya bilang supaya tepuk dada tanya iman. Jangan mudah kita tertipu dengan cerita cerita dari mazhab wahabi yang selalu menuduh rakyat yang memberontak itu haram menjatuhkan kerajaan mereka walau pun kerajaan itu dolim.

    Tidak ada satu pun negara yang benar benar menuruti negara madinah al munawarrah semasa dibawah pimpinan Rasullullah dahulu. Jauh panggang dari api.

    Sekarang pemimpin durjana di dunia arab sedang menuju zaman kehancuran mereka masing masing. Bukan kah udah ku bilang bahawa mereka menipudaya tapi perancangan Allah lebih ampuh.

    Oleh itu marilah kita mendesak supaya Kerajaan Malaisia memutuskan hubungan dengan US. Ada berani?

    ReplyDelete
  16. Saya sokong pendedahan blog ini..

    Cerita tentang Wahabi, Syiah dan sebagainya.. adakah anda semua benar2 faham mengenai Wahabi dan Syiah sepenuhnya? Siapa mereka, dari mana datangnya mereka dan untuk siapa mereka bekerja?

    Ha haaa.. sudahkah buat kajian tentang Islam Liberal, siapa mereka dan mana aslnya mereka? Apa kaitan Islam Liberal dengan Arab Spring? Teruskan kajian, jika ikhlas.

    Jangan mudah membuat tuduhan kerajaan itu zalim semata2 ingin benarkan persepsi.. Kebanyakannya hanya bawakan propaganda Amerika sahaja melalui rangkaian mason dan jesuit. Kalau baca rencana, bacalah sepenuhnya, jangan hanya sebahagian kemudian buat kenyataan.

    Kebanyakan pengomen buat telahan tanpa ilmu dan bukan pula seorang pengkaji. Lemah dan dangkal. Maaf lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya itu sebab saya katakan , jika kita benar benar bencikan US dan Israel, marilah kita berdemo secara besaran besaran mendesak Kerajaan Malaysia memutuskan hubungan dengan US.Tak kira lah kalau kalian bermazhab wahabi, syiah,jafari , sufi,qurani, tabligh , arqam atau sunnah. Berani kah kalian? jangan hanya pandei menulis tapi kalau disuruh berdemo desak kerajaan malaysia putuskan hubungan tak berani. Jangan cakap tak serupa bikin.

      Delete
    2. sudahlah, jangan fikir demo lagi. itulah yang USA kehendaki. anda ingin bersubahat membawa mereka ke sini?

      Delete
  17. ADA 3 NEGARA ISLAM BAKAL DISERANG...???

    Koq ketiga negara Islam itulah missi terakhir mereka dlm mejahanamkan Islam. (1)PERTAMA : Yg nyata sekarang pergolakan dibumi Syria semakin meruncing. Provokasi, demontrasi, revolusi dan rusuhan dimana2. Keamanan udah ngak ada lagi dibumi berdaulat Syria. (2)KEDUA : Iran bakal diserang..?? Namun Iran bukan negara maenan. Don't they ever dare, hahaha... to disturb the sleeping Lion Of Persia. (3)KETIGA : Apakah bener Nusantara (i)Indonesia, (ii)Malaysia, (iii)Brunei, itu pula menjadi sasaran...???

    Namun rangkaian the killer squads dan egen2 dari MOSSAD dan CIA berselerak berada di 3 negara Islam itu. Soalnya koq apakah tujuan utama mereka itu di 3 negara Islam yg terakhir itu...??? Cubaklah kakang dan kakek renongkan. Hari2 kita suka makan pengat, hahaha... hari2 juga kita mesti mahu hingat...

    Allahu'alam =_= Wassalam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada sebuah negara di Asia tenggara ini sedang mengapikan sentimen umat islam di 2 buah negara umat islam sekarang. Di situlah markaz nya ejen CIA, mossad. Jika berjaya mereka meregangkan hubungan malaysia dan indonesia maka mereka dengan mudah menaklukkan negara umat islam ini, yang kata nya akan bangkit khalifah yang ditunggu itu.

      Delete
  18. Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

    Tuan-tuan semua..
    segala yang berlaku adalah atas kehendak-Nya..
    telah ditakdirkan, peristiwa "Arab Spring" menjadi perbahasan di seluruh dunia..

    ada yang kata "perlu pada perubahan" dan ada pula yang keliru, "hidup dah senang, mewah, kenapa perlu perubahan?"..

    hakikat yang sebenar di Syria, rakyat dah tak tahan dengan kezaliman rejim Bashar.. ini faktanya..
    rakyat yang perihatin cuba bangkit menyuarakan bantahan tapi dimeriamkan oleh rejim Bashar..

    Illuminati (tentera-tentera Dajjal)yang menguasai dunia sekarang ini memang sentiasa menghidu segala peluang yang ada di bumi umat Islam..

    hamba pun bersimpati kepada mangsa-mangsa kekejaman seperti dalam posting ini..
    semoga mereka diberikan darjat yang tinggi di sisi-Nya nanti..

    nasihat hamba;
    beramallah dengan ilmu yang kita ada..
    jangan perkecil orang lain..

    wallahu a'lam..

    ReplyDelete
  19. ADA 3 LAGI NEGARA ISLAM BAKAL DISERANG...???

    Setelah tumpasnya Muammar Ghaddafi, dlm program "Arab Spring" mereka itu, yg menjadi mangsa tipu muslihat sang Dajjal Al-Masikh itu sekarang ini adalah bumi Syria bakal tombang. Disusuli keduanya bumi Iran. Koq yg ketiga itu, itulah bumi Nusantara. Maka ketiga2 negara Islam itu telah sekian lama dirancang, yg bakal diserang, samada serentak, ato secara berasingan. Namun killer squad dan egen2 MOSSAD dan CIA berselerak dgn menyamar sebagei pelancong, dsbnya, diketiga2 rantau negara Islam itu. Kenapakah ketiga rantau negara Islam itu menjadi perhatian utama Illuminati dan konco2nya...???

    Bukankah diketiga2 rantau negara Islam itu banyak dikaetkan dan mencatitkan kekuatan dan kebangkitan Islam, serta bakal munculnya seorang Khalifah Islam itu. Banyak Hadis2 Nabi yg menyokong dan menceritakan ketiga negara / rantau itu. (1) Bumi Syria banyak menceritakan kisah sejarah kehidupan Nabi dan keluarganya. (2) Bumi Syiah Iran pula yg terkenal dgn "The Land Of The Ahlul Baits", ada menceritakan kisah2 akan berbangkitnya Imam Mahdi Syiah, Imamiah Yg Ke12 itu, yg bermula dari Imam Sayyedina Ali Zainal Abideen. (3) Begitu juga diBumi Nusantara itu. Ada Hadis2 yg menjelaskan kemunculan Bani Tamim dan kebangkitan semula Islam diTimur...

    Hahaha... maka antara sebab-musabab itulah ketiga2 negara Islam yg utama itu bakal diserang dan mahu ditombang. Kerjaan mereka itu koq rupanya sambil menyelem, sambil meneguk air. Dgn dihuru-harakan ketiga2 negara Islam itu dari dalaman dan luaran, pada jangkaan mereka itu, yg dicari2 itu akan muncol. Semuanya berkisar tersirat dlm satu percaturan sulit mereka itu. Ketiga negara Islam (1)Syria, (2)Iran, (3)Nusantara, termasuk dlm program pakatan jahat mereka itu, yaitu "CHASING THE AL-MEHDI". Jika diketiga2 negara Islam itu Imam Mahdi AS maseh ngak muncol2, hahaha... their last step is to bomb the Kaabah. For sure the Mehdi will emerge from his hiding... (From The Dajjal's Conspiracy...)

    Allahu'alam =_= Wassalam....

    ReplyDelete
  20. Salam.Tak dapat dibayangkan apabila orang Melayu yang Islam hendak menjahanamkan tanah tumpah darah dan anak cucu mereka mereka sendiri.Na'uzubillah

    ReplyDelete
  21. betulke kini ikhwanul muslimin dibawah telunjuk yahudi? kawan2 saya banyak kat sini menyokong mereka...

    betul ke assad ni sunni dan baik? saya baca, dia ni proksi zionis...

    boleh tolong berikan bukti x? konfius sesangat.... kalau Bersih 3 nak diteruskan, hmm mmg alamat la... lagi teruk kalau PR menang pru nnty... risau kawe...

    ReplyDelete
  22. Salam saudara IN

    mungkin sdr perlu membaca artikel berikut yang disiar bulan dis lalu.

    http://akhzaman.blogspot.com/2011/12/menyayatkan-rahsia-gaddafi-menceritakan_21.html

    Mungkin ia akan dapat membantu kefahaman mendalam terhadap kemusykilan saudara tersebut.

    ReplyDelete
  23. XP x de kaitan langsung perihal ikhwanul muslimin admin.... dakwaan tersebut berbahaya jikalau tanpa bukti. daripada dakwah jadi fitnah... lagi 1, kerajaan assad mcm mana? saya dengar, dia juga salah satu proksi zionis.. mengapa perlu ditumbangkan oleh zionis sendiri?

    ReplyDelete
  24. Terima kasih sdr IN,

    Baca artikel berikutnya kenyataan dari Dr Sulaiman. Juga Search "Ikhwan Muslimin + Mason". Keluarga Assad seorang Syiah bukannya ASWJ. Iran berada di belakang Assad. USA tak mahu Iran melebarkan pengaruh hingga ke Lubnan. Dakwaan Assad agen zionis adalah kurang tepat. Pengkalan Russia ada di Syria, mana mungkin Assad membenarkannya. Pengaruh mason memang wujud kerana Assad pernah belajar di England. Matlamat akhir ialah Israel Raya meliputi sebahagian dari Syria. Walaupun Iran tidak sekuat USA, Zionis masih bimbang campur tangan Iran jika Israel menawan Lubnan nanti. Jika benar Assad proxy zionis sekalipun, peranannya sudah tamat. USA tidak pernah peduli semua itu. Yang penting Israel dapat lebarkan wilayahnya. Umat Islam dikelirukan.

    ReplyDelete
  25. mereka(tentera usa) memperlakukan tahanan lebih teruk dr binatang. anon percaya gambar-gambar di atas cuma sebahagian dr kekejaman yg berjaya ditonjolkan. dr gambar-gambar di atas, sah tentera usa kebanyakannya mempunyai penyakit jiwa yg kronik.sebab hanya pesakit mental@kurang waras sahaja yg blh berbuat demikian.
    anon pasti dan sangat2 pasti kebanyakan mangsa mereka(terutamanya perempuan) tentunya mengalami trauma yg berpanjangan..x mungkin mereka akan tidur dgn lena..
    tp satu perkara yg anon pelik, kebanyakan tentera melalui latihan jenis apa sehingga membuatkan sebahagian mereka bertukar kewarasan?

    ReplyDelete

artikel menarik sepanjang masa

Total Pageviews