Tuesday, June 7, 2011

identiti MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA terdedah

lanjutan maklumat mengenai musuh Islam:
Blog Hina Islam disekat.


Syukur Alhamdulillahi Rabbil Alamin Wassolatu Wassalamu Ala Rasulillah.






Kini dapatlah lelap mata dan tidur puas bila dapat tahu blog gila isim ini telah tidak wujud lagi. Sebelum ini dia buat perkara yang sama dalam facebook, juga menerima nasib yang sama. Umat Islam harus bersyukur ke hadratNya kerana memakbulkan doa kita. Jika tidak pasti akan wujud lebih banyak musibah.

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara

Toksah terpedaya oleh tipu muslihat babi Muhammad yang tidak waras tu!Mazidul ada buat statement bahawa WP telah enggan atau tidak mahu melayan aduan pembaca supaya menghentikan blog ini. Saya amat sedih. Walau bagaimana pun akhirnya doa kita telah termakbul jua. Saya gembira kerana ramai yang bangkit membuat aduan. Alhamdulillah.


BOIKOT WORDPRESS!!! (Bersekongkol Menghina Islam)


Kini heboh kes berhubung blog menghina Islam

Pihak bertanggungjawab dilaporkan menjumpai blog menghina Islam secara keterlaluan itu pada 11 Mei lalu dan bertindak pantas memohon WordPress memadamkan blog terbabit sehari kemudian.

Malangnya, saya difahamkan Wordpress.com enggan bekerjasama kerana polisinya.

Berikut antara petikan kenyataan WordPress ...

' ... we will not shut down blogs because they are offensive. We think the right response to bad or offensive ideas is to speak out against them, not to censor them ...'

Saya percaya umat Islam sebahagian besar pengguna WordPress.

Lihat identiti mereka terbabit membangunkan WordPress di sini.

Wajarkah kita terus bersekongkol menggunakan WordPress sekaligus menggambarkan sokongan kita kepada polisinya?

... menganggap penghinaan terhadap Islam, offensive sebagai freedom of speech.

Jika tidak bersetuju dengan amalan WordPress, demi kesucian Islam, mari bersama kita BOIKOT WordPress!

Nyatakan bantahan anda kepada WordPress di sini. Bersatu kita teguh, bercerai kita roboh.




MASIH HIDUP?

Zie berkata...

ini link twitter pencaci tu

http://twitter.com/#!/sitt_alwuzara

Rabu, 25 Mei 2011 9:43:00 PM GMT+08:00

SAYA DAH MASUK TWITTER DIA, TAK APA... DIA TENGAH MABUK DAN MERACAU TAK TENTU HALA. BIARKAN SAJA SAMPAI DIA LETIH BERENTILAH DIA. MENGAMUK SAKAN BLOG DIA KENA OFF. KUASA ALLAH TIADA SIAPA YANG MAMPU HALANG. SUBHANALLAH...


27.05.2011

Maklumat terbaru yang diterima, Makcik ini seorang "PONDAN" dan telah dikenalpasti pihak berwajib.


IDENTITI MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA SUDAH TERDEDAH!!!


IDENTITI MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA SUDAH TERDEDAH!!!


Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara merupakan nama yang paling menimbulkan kemarahan di kalangan umat Islam beberapa hari kebelakangan ini. Bahkan kalau ada sesiapa yang berani mengisytiharkan yang mereka adalah Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara di khalayak ramai, pastinya keputusan akhir ialah, orang itu akan kehilangan kepala kalau tidak pun cuping telinga.

Makhluk yang menggunakan nama Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara sama ada di WordPress mahupun di Facebook, itu menurut maklumat adalah seorang pondan yang kecewa kerana cinta sejenis. Untuk menarik perhatian lelaki yang dicintainya yang kebetulan pula seorang kakitangan awam, maka dia pun mencipta blog serta akaun Facebook.

Untuk mudah mendapat perhatian, ialah dengan menghina Islam. Bila sudah dapat perhatian, maka motifnya akan berjaya. Malah dengan membandingkan Islam dengan Kristian, si pondan berkenaan berasakan, dia akan lebih ‘disayangi’.

Masalah PONDAN ialah mereka sentiasa over dalam segala hal. Bahasa penulisan PONDAN, GAY dan STRAIGHT mudah ditelah serta diteka. Apatah lagi kalau PONDAN berkenaan pula menyokong Pakatan Rakyat…. lagi la terlebih-lebih overnya dia…. siap boleh MENGHANJING-HANJINGKAN orang lagi…

Daripada maklumat yang diperolehi, SKMM sudah berjaya mengenalpasti makhluk ini dan dari mana dia membuat posting. Walaupun sehingga kini, SKMM belum lagi membuat pengumuman secara rasmi, namun sumber dari dalam SKMM sendiri memberitahu, mereka sedang bertindak pantas…. dan khabarnya juga, BUKIT AMAN turut terlibat dalam kes ini.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters featured article: If At First You Don’t Succeed – Four Decades Of US-UK Attempts To Topple Gadafi.

Kredit to: http://theflyingkick.blogspot.com/2011/05/identiti-makcik-hajjah-sitt-al-wuzara.html

20 comments:

  1. report kt KDN la bro.

    tak pun, cari je hackers2 yg boleh dptkan Ip addrs etc etc..

    ReplyDelete
  2. memang dunia sebelah barat berat sebelah...

    kalo sebut je bab2 holocaust & hina yahudi...

    cepat je diorg melenting & ban, tp kalo bab hina Islam wt dekk je...mcm xde pape...

    ReplyDelete
  3. aiii...dah arwah dah patut aku terbaca amanat terakhir dia tadi...Syukur!!!

    AWAS,Jaga2" Pak Cik" mesti datang pulak tuntut bela nanti...mereka ni gerakkan terancang,siap pakai ilmu hitam lagi...Teruk gak kami kena masa hujjah kelmarin tu....huhuhu...

    ReplyDelete
  4. hihi....sedap pulak nama Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara ni,ada iras2 bunyi Jepun.;p

    Ano 12.24 am:-line geng kabala long distence bro...kenpom satu line dengan 'j'.......

    ...there's something behind.....

    ReplyDelete
  5. yup... bedesup kat leher satu,rusuk satu and kat kepala satu...hahaha,straight line, bila kitorang bagi komen habis semua dia delete,...huhuhu...bukan feminin lah tapi maskulin set-set indigo -ve.nampaknya dah muncul satu demi satu geng starwars ni......:)

    ReplyDelete
  6. hebat mana yang namanya manusia?...
    jika lapar dan dahaga masih lagi mencari sesuap makanan dan segelas air..
    jika dihiris kulit dagingnya masih lagi berdarah..
    setiap saat masih lagi perlukan nafas..
    datang ke planet bumi pun keluar dari kandungan ibunya...
    tak de yang hebat bai..
    hanya DIA yang maha hebat..maha gagah..maha kuasa..kerna DIAlah maha pencipta

    ReplyDelete
  7. aku rasa 'ah sooh' ni geng-geng cari sesuap nasi punya kerja.Sanggup buat apa saja janji dapat isi perut.tu nampak macam psikologi tak seimbang.ikut sukalah labu.

    ReplyDelete
  8. Anonymous said...

    yup... bedesup kat leher satu,rusuk satu and kat kepala satu...hahaha,straight line, bila kitorang bagi komen habis semua dia delete,...huhuhu...bukan feminin lah tapi maskulin set-set indigo -ve.nampaknya dah muncul satu demi satu geng starwars ni......:)
    May 26, 2011 10:38 AM


    **************************************************

    huihuihi...menarik lah weih,cecita sed efek skit ,tak berapa nak paham...:)

    ReplyDelete
  9. kat leher tepat kat urat marikh dalam beberapa saat ada benda menyekat salur darah dan nafas terhenti tiba-tiba....di rusuk merasuk kedalam organ dalaman dan terasa bisa bergerak ke hulu hati dan denyutan kuat tersentak-sentak...kat kepala terasa hentakkan dan bengal tiba-tiba,tepat atas cakra mahkota.....

    Betullah!! Allah SWT tu lebih berkuasa dari segala jadi-jadian.

    ok bro ...ada apa2 sense.! :)

    ReplyDelete
  10. aku rasa ko mesti bagi hujjah pedas semacam sampai dia naik angin cenggitu....kahkahkah...aku fikir pun tu kerja maskulin and line Melayu kuno.
    tengok nama dia tu MHSAW =====>> MH + SAW.
    pe pendapat korang?

    lucu gak ko kena long distences kahkahkah...;p

    ReplyDelete
  11. a aahh! Jiman, tapi diorang masih percaya Islam,tapi dengan cara diorang sendiri.Bunyi cam pot ha ki kat tak mahu mengakui syariat Nabi SAW.Gaya long straight cut tu macam ku kenal,jelas tu milik Melayu asli.Bukan k atau j punya line.

    elok jangan bermusuh atau berkeras dengan mereka,cakap lembut mudah-mudahan nanti hilang isim meroyan yang diorang tersampuk tu.Kata kat diorang dunia belum kiamat,kita adalah satu saUdara seMahkluk seAdam...hahahah!

    ReplyDelete
  12. identiti dah tau ke. dalam kajian dan yg pernah saya tahu sebenarnya penulis ni lelaki. lelaki memang banyak guna nama samaran wanita... kenape dia menulis begitu sekali... takut sesat ni.. ya allah peliharalah anak2 ku dan generasiku akan datang dari fitnah dajjal ini. amin

    ReplyDelete
  13. hamba Allah yang daif lagi berhina diri....May 28, 2011 at 3:31 PM

    ha! tu lah salah satu contoh orang-orang yang FASIQ.Orang fasiq ni dah tak tentu dah mana satu hujung mana satu pangkal.

    Kejap dia rasa betul kejap dia rasa salah.terjadi split personality (beragam watak diri),suka yang 18 sx,bagi dia semua orang salah dia sorang jer yang betul,tubuh terasa panas-panas dan sakit-sakit di kepala,tidur tak nyenyak selalu terkejut2,bila buang air najis berbau sangat busuk...dlln...

    dia akan rasa was-was,ragu-ragu dalam kepercayaannya sendiri.biasanya punca wabak ke fasiqan ni sebab menuntut ilmu bercampur-campur,lepas tu tak tamat sampai ke sumber ilmu.
    ambil sekerat-sekerat lah tu.

    puntung api berasap,
    dapat hujung pangkal lesap,

    iblis syaitan menyelinap masuk dalam diri dia.mengamalkan pula ilmu yang tak jelas dan tak tahu asal muasalnya nanti terperanggah dengan isim-isim yang ada dalam khazanah ilmu tersebut.dia sangka itu tuhan pula padahal cuma khadam yang menjaga ilmu tersebut.itulah jadi FASIQ.sebab itu menuntut ilmu mesti dari sumber ilmu yang sahih.

    berburu kepadang datar,
    dapat rusa sibelang kaki,
    berguru kepalang ajar,
    bagai bunga kembang tak jadi,

    ambil ilmu dari kota ilmu pengetahuan.Rasullullah SAW bersabda:"Aku inilah kota ilmu pengetahuan...." sebab itu ambillah ilmu dari waris dan pewaris ilmu yang mutlak.sebab mereka membawa kunci ilmu dan menjadi gerbang/pintu ilmu menuju ke kota besar ilmu pengetahuan itu.

    mengetahui dan mengakui zat tuhan tapi tak mahu menerima Allah SWT itu ialah sebagai asma pada zatNya,maka itu dah menggambarkan kefasiqan yang nyata.apatah lagi menolak keRasullah Mohammad SAW sebagai kota kepada sumber ilmu pengetahuan.

    Orang yang FASIQ perlu berubat,kalau tidak dia akan fasiq sepanjang hayatnya.carilah guru yang haq tadi supaya dapat membetulkan semula channel kefasiqan tadi.

    wallah ualam...

    ReplyDelete
  14. belum tamat lagi...
    blog dia tak kena delete lagi...
    masih boleh access kalau guna proxy server...

    ReplyDelete
  15. Ye ke? Tak guna punya makhluk! Bila la nak padam? Tapi saya rasa dia dah nak gila.

    ReplyDelete
  16. Saya amat setuju dengan "hamba Allah..." Terima kasih atas pandangan murni saudara. Semoga kita semua memperoleh petunjuk dariNya.

    ReplyDelete
  17. Maklumat drpd SMS: Sekarang Kristian sedang aktif di Seremban, 1900 org paderi Melayu yang baru tiba dari Singapura berada di sini sekarang. Mereka menggunakan sihir untuk memukau... berhati-hati dengan air mineral jenama:-Al Barakah 2. Al Mansori 3. Al Bistaria . P/S sama ada diperolehi secara percuma atau dijual murah semua air-air ini telah dicampur dengan holy water. Tolong sebarka mesej ini kpd semua umat Islam/sahabat/sahabiah dll... Sesungguhnya kita tak termampu memegang senjata utk menegakkan agama Islam tetapi kita boleh lakukan dengan send mesej ini dan lawan nafsu. Semoga jasabaik ini dirahmati Allah SWT.

    ReplyDelete
  18. masyaallah, mereka gempur orang melayu dalam pelbagai sudud.

    ReplyDelete
  19. yang padre Kristian ni mazhab apa?..

    ReplyDelete
  20. Anonymous said...

    aku rasa 'ah sooh' ni geng-geng cari sesuap nasi punya kerja.Sanggup buat apa saja janji dapat isi perut.tu nampak macam psikologi tak seimbang.ikut sukalah labu.
    May 26, 2011 4:09 PM

    >>>>>>>>>>>

    memang orang tua tu nak menggatal...siap jual bokso,'Meatball IKEA' pulak dia...kompom dia tu otak bizness.lepas ni dapat kontrak berjuta lemon la tu.katanya meatball babi saja jer dia buat promosi bagi org kecoh,suruh test lah tu.

    jangan di layan lah ah sooo tu...buang masa jer...

    ReplyDelete

artikel menarik sepanjang masa

Total Pageviews