Thursday, November 27, 2014

PANJI HITAM DARI TIMUR menuju ARMAGEDDON





Siapakah mereka? Darimana mereka datang? Adakah mereka akan bangkit dari Tanah Malayu? Atau mana-mana kawasan lain di Nusantara? Apa yang pasti Panji Hitam akan keluar dati arah TIMUR sebagaimana sabda Rasulullah saw. Adakah perkara ini satu berita gembira atau berita yang menakutkan?

Ingat, "hiddenhand" tak pernah leka walau sesaat pun untuk menghapuskan Islam. Perhatikan apa yang berlaku sejak kebelakangan ini, terjahan demi terjahan dilakukan melalui pelbagai pihak yang telah mereka dikuasai. NGO tumbuh bagai cendawan membawa pelbagai isu untuk mengucar kacirkan masyarakat. Dari mana NGO ini dapat dana, siapa yang menaja mereka?

Harus juga diambil perhatian, sebelum Pemuda Bani Tamim yang mengetuai Pejuang dari 'timur' ini muncul, seluruh Nusantara akan bergelumang dengan huruhara buatan (seperti negara2 Arab). Akan berlaku huruhara besar yang tidak dapat dielakkan. Bermula dengan UMNO dan PAS saling bermusuhan yang terhasil dari hasutan PKR, permusuhan semakin melebar menjadi malapetaka. Huruhara ini bakal menghancurkan segala-galanya dimana PAS, PKR dan UMNO kemungkinan besar ikut musnah. Yang ada hanyalah kekacauan dahsyat. Kita tak mahu menyentuh parti ultra kiasu kerana mereka inilah yang akan mengambil kesempatan memusnahkan kerajaan Melayu. Tentulah ia sesuatu berita yang amat menakutkan kita semua, bukan? (Diharap telahan ini salah dan Islam segera dapat kembali bersatu hingga akhir masa).

Andaikata berlaku persengketaan sebagaimana yang berlaku di negara Arab, maka Melayu akan di adu domba supaya berbunuhan sesama sendiri. Itulah saat dimana semua orang kesal dengan kebodohan masing-masing membawa agenda Yahudi Nasrani. Sayangnya ia sudah terlambat.


Apa yang telah berlaku pada Afghanistan, Libya, Iraq dan Syria bakal berlaku di sini. Mereka kini semakin hampir menghancurkan Syria, lepas ini apa pula tumpuan mereka? Mereka telah memberi 'hint' melalui tragedi nahas 2 pesawat MAS. Kenapa MAS, kenapa Malaysia? Cuba fikirkan jawapannya. Ia sebenarnya satu ugutan secara tersembunyi, Malaysia wajib mengikut segala kemahuan mereka.

Bersedialah mengharungi fasa huruhara yang dahsyat, kekacauan yang tak pernah kita fikirkan. 

Tentera Raja Akhir Zaman

Untuk memperbetulkan keadaan, pasukan Panji Hitam Dari timur ini amatlah dinantikan. Seolah menantikan Sang Penyelamat atau Tentera Raja Akhir Zaman. Mereka kini semakin hari semakin popular. Bukan sahaja di sini (Tanah Melayu) tetapi juga di seluruh Nusantara. Di sana sini orang bercakap dan bercerita mengenainya. Seolah-olah tiada jalan lain lagi untuk Umat Islam bergantung harap. kelihatan sudah hampir berputus asa. 

Keadaan sekeliling kelihatan berkecamuk. Salah menyalahkan berlaku di mana-mana, parti parti politik paling riuh bertelagah, saling caci mencaci dan mengaku merekalah yang 'benar' dan menyalahkan musuh mereka dakam segala hal. 

Bukankah mereka (PAS, UMNO dan PKR) semua mengaku Islam? Kenapa boleh terjadi persengketaan? Inilah yang akan terjadi dan berterusan sehinggalah satu masa. Ia diikuti huruhara besar. Goyim diaturkan untuk bergaduhan dan berbunuhan sesama sendiri, kata Yahudi dalam kitab mereka Protocol elder of Zion (lihat sahaja apa yang berlaku di Afghanistan, Iraq, Libya dan kini Syria). Tentu sahaja ada dalang di sebalik semua ini. Kalau anda bijak, cuba siasat apa itu FFF dan kaitannya dengan gerakan Islam Liberal (cara mudah, tanyalah pakcik google). Ia sememangnya ada kaitan dengan hiddenhand. Ada kaitan dengan kumpulan elit Yahudi. Takkan masih belum faham.

Bagi mereka yang sedar dan faham, mereka dikira bernasib baik. Setidak-tidaknya tahu apa yang berlaku. Namun bilangan mereka yang faham amatlah sedikit. Dalam pada itu, amat sedikit pula yang tahu tentang taktik Yahudi (mereka ini dipanggil 'penggemar siri konspirasi Yahudi') dan mereka ini tahu mengenai konspirasi elit Yahudi untuk menguasai dunia. Kumpulan 'anti hiddengand' ini bukan sahaja wujud di kalangan orang Islam, ia juga wujud dikalangan masyarakat beragama selain Islam. Kumpulan ini sentiasa sahaja menghidu setiap berita mengenai percaturan the hiddenhand. 

Bagi Penganut Islam, Kumpulan Panji Hitam ini adalah pasukan para Wali Allah. Bukan pasukan sembarangan. Penuh hikmah dan karamah. Sementara pekerja atau talibarut Hiddenhand bersungguh-sungguh mendakyahkan bahawa Kumpulan Panji Hitam ini adalah dari paksi syaitan. Mereka sentiasa pula berusaha untuk burukkan khabar sebenar malah membuat hasutan bahawa Panji Hitam ini diterajui oleh manusia Syaitan (666). Di sini kita boleh fahan bahawa mereka ini amat tahu dan yakin kebenaran hadis Rasulullah saw mengenai peristiwa akhir zaman, mereka cuba rosakkan kefahaman orang Islam. 

Berbalik kepada kita kaum Muslimin (yang sedar kebenaran berita ini), perlukah kita bersusah payah menghabiskan masa mencari mereka (Pasukan Panji Hitam) selanjutnya menyertai mereka? Jika tiada ilmu, anda akan tersesat dan dibimbangi mengangkat musuh sebagai ketua. Soalan yang sepatut diajukan ialah layakkah kita untuk menyertai mereka? Tentu kita akan bertanya kembali, kenapa tidak? Adalah wujud syarat-syaratnya?

Sayang sekali syarat-syaratnya bukan pasukan ini yang tentukan tetapi Allah sendiri yang tentukan. Malah, ,,, malah Allah sendiri yang memilih ahli-ahlinya berdasarkan keupayaan dan kekuatan yang kita ada.

Kenal Diri

Jika berhajat menyertai askar elite ini, kita harus membina jati diri sejajar dengan keperluannya. Untuk itu, sepatutnya kita segera melihat diri sendiri dan belajar hidup sebagaimana mereka, mencontohi sikap dan kehidupan kumpulan Panji Hitam ini. Hidup mereka untuk Allah, dari Allah kepada Allah. Berbuat hanya kerana Allah. Hati mereka tidak pernah bosan menyebut dan memuji Allah. Adakah kita semua sedang mengamalkannya? Dari segi tahap, mereka terlalu jauh ke hadapan, mereka kenal Allah dengan sebenar-benar kenal. Untuk kenal Allah, mesti kenal diri terlebih dahulu. 
من عرف نفسه فقد عرف ربه Ini merupakan syarat utama untuk bersama mereka.

Atau seperti lazimnya kita lebih sibuk hal2 ciptaan The Hiddenhand seperti isu Pesta Arak, Pegang Anjing, SIS, Trangender (pondan), hak asasi manusia dan berbagai lagi termasuklah isu Penghapusan Akta Hasutan. ???? Banyak lagi akan muncul selepas ini (atur gerak kerja Yahudi Nasrani talibarut The Hiddenhand). Andai kita tidak tegas menghalang, kita bakal diserap masuk ke dalam pusaran gelap ciptaan Dajjal Laknatullah. Berdoalah semoga kita semua selamat dari mainan mereka (ada yang mengatakan The Hiddenhand itu ialah Dajjal - wallahu a'lam).

Jika anda telah mula jadi penyibuk atau dipersibukkan dengan isu-isu gila tahap gaban ini, akan kehilangan fokus untuk mengesan siapakah alMahdi. Bagaimana pula dengan nasib mereka yang telah berjaya dihasut dan mengambil bahagian secara langsung dalam aktiviti gila seperti itu? Mampukah nanti kita mengenali alMahdi? Silap-silap haribulan akan memusuhi baginda dan menjadi Pencinta Dajjal Laknatullah pula. Ingatlah bahawa fitnah Dajjal sangatlah dahsyat.

Sukar, sememangnya sukar bagi kita untuk melepskan diri dari perengkap yang telah mereka (hiddenhand) pasang. Untuk itu, kembalilah kepada Islam dan berusahalah menjadi "Orang Beriman". Mana tahu nasib anda berubah dan dibukakan pintu rahsia untuk mengenal manusia terpilih ini beserta sahabatnya. Insya Allah. Bersama baginda dan 313 jeneral terhebat menuju Armageddon. Perang terbesar yang tercatat dalam semua kitab2 agama langit.


Berjuang kerana Allah!

Armageddon!




Sejak berabad-abad lamanya, di dalam kitab-kitab tua, ramalan-ramalan, mitos-mitos purba dan cerita dari mulut ke mulut, terungkap tentang kisah peperangan maha dasyat yang tidak diketahui bila akan terjadi. 

Peperangan akhir ini digelar dalam pelbagai nama mengikut bangsa atau sempadan geografi seperti 'ENDGAME', 'STAR WARS', 'APOCALYPSE', 'THE GREAT TRIBULATION dan sebagainya. 

Nama lain yang juga amat popular digunakan untuk mengungkapkan peperangan besar dan universal ini adalah ARMAGEDDON. Di seluruh dunia, terdapat segelintir pengkaji baik dari ilmuan Islam mahupun ahli kitab agama-agama wahyu yang juga disebut agama Ibrahim (Islam, Yahudi, Kristian) telah memerhatikan senario dunia hari ini dengan amat teliti. Kebanyakan ahli-ahli kitab ini (Yahudi dan Nasrani disebut ahli kitab walaupun dari segi syariatnya mereka telah jauh menyimpang dari ajaran asal) amat-amat percaya dengan kedatangan satu peperangan amat besar yang akan mengakhiri segala konflik di atas muka bumi ini.

Peperangan ini juga akan mengakhiri persengketaan besar dan pihak yang menang dalam perang ini adalah di pihak yang benar manakala yang kalah adalah di pihak yang salah dan batil. Peperangan inilah yang disebut sebagai Armageddon. Setiap kaum yang mempercayai Armageddon masing-masing percaya kaum merekalah yang menang.

Orang Yahudi yang mempercayai mereka adalah bangsa pilihan Tuhan sememangnya percaya merekalah yang menjadi juara peperangan ini. Orang Kristian juga tidak mahu kalah dalam persoalan Armageddon ini. Mereka yang menemui hakikat Jesus akan turun di akhir zaman di sebut dalam Injil untuk mengembalikan yang hak dan memenangkan kebenaran akhirnya amat gembira dan manjadikan ini sebagai hujah, mereka lah (kaum Kristian) akan memenangi peperangan Armageddon yang dasyat ini.

Perkataan 'Armageddon' juga dapat dijumpai dalam 'Wahyu' (Revelation) 16:16, "Dan roh-roh syaitan mengumpulkan sekalian tentera dunia di sebuah tempat yang bernama Armageddon.

Soalnya sekarang, apakah Armageddon itu? Apa pula maksud 'roh-roh syaitan'?

Adakah sebuah filem lakonan Ben Affleck dan Liz Tylor?

Perang Armageddon ialah:
- Perang besar dan perang penghancuran
- Perang universal yang berstrategi
- Perang yang dirancang dan dinantikan
- Perang yang amat dekat kemunculannya
- Perang antarabangsa
- Perang yang amat dasyat dalam sejarah
- Ia adalah awal dari kemusnahan

-Perang yang bermula dengan banyak perjanjian palsu (seperti rundingan damai dan genjatan senjata) sehingga ada orang berkata "perdamaian sudah tiba" padahal yang terjadi adalah sebaliknya. (Bertepatan pula sebagaimana yang dibangkitkan oleh USA dalam perang Iraq dan Libya juga Pelestin).

Perkataan 'Armageddon' berasal dari perkataan bahasa Ibrani yang terdiri dari dua patah kata, iaitu:

1. 'Ar' yang bererti gunung atau bukit

2. 'Mageddo' (majiddu-arab) iaitu nama sebuah lembah di Palestin, yang membentang dari 'Mageddo' di utara sampai ke 'Edom' di selatan di mana jaraknya sekitar dua ratus batu dan sampai ke Laut Putih (tengah) di barat dan bukit Mohab di timur yang jaraknya 100 batu.

Ahli-ahli kitab amat mempercayai peperangan ini. Mereka menunggu-nunggu kehadirannya sehingga memerhatikan pergerakan bintang dan susunan jasad di langit bagi memenuhi ramalan astrologi mereka. Mereka memerhatikan susunan kejadian dan kronologi peristiwa.

Mereka AMAT KOMITED DENGAN KITAB-KITAB MEREKA.


ISLAM

Bagaimana pula di pihak umat Islam dalam hal ini?

Adakah mereka sedar tentang peperangan ini?

Amat malang sekali ketika umat lain merancang pelbagai strategi dan mempersiapkan diri menghadapi Armageddon, terdapat orang Islam yang leka dan menganggap Armageddon adalah fiksyen dan hiburan bertahap filem dan sensasi sahaja. Ada juga yang mengatakan ini semua dongeng orang kafir dan sengaja diada-adakan.

Mereka terus leka mencari harta dunia yang sedikit ini tanpa mempedulikan perihal Armageddon. Yang lain terus berdansa di dalam disko dan bercumbu-cumbuan sesama bukan mahram tanpa ingat sedikit pun Tuhan yang menciptakan mereka dari air mani yang hina.

Sebenarnya Rasullullah s.a.w telah memperingatkan kita tentang kedatangan Armageddon yang dasyat ini. 

Sabda Rasullullah s.a.w: "Kamu akan mengadakan perdamaian dengan bangsa Rum dalam keadaan aman lalu kamu akan berperang bersama mereka menentang satu musuh dari belakang mereka. Maka kamu akan selamat dan mendapat rampasan perang, kemudian kamu akan sampai ke sebuah padang rumput yang luas dan berbukit-bukit, maka berdirilah seorang lelaki dari kaum Rum. Lalu dia mengangkat tanda salib dan berkata: "Salib telah menang!", maka datanglah seorang lelaki dari kaum Muslimin dan membunuh lelaki Rum tersebut lalu kaum Rum telah berlaku khianat dan terjadilah peperangan demi peperangan. Di mana mereka akan bersatu menghadapi kamu di bawah 80 bendera dan di bawah setiap bendera terdapat 12 ribu bendera". (HR. Ahmad, Abu Dawud, dan Ibnu Majah) 

Telah bersabda Rasulullah SAW, “Tidak akan terjadi hari kiamat, sehingga kaum Rum turun di kota A’maq dan di Dabiq (dekat Damaskus - Damsyik). Kemudian datanglah suatu pasukan yang menghadang mereka dari Madinah, yang berasal dari penduduk pilihan bumi. Dan ketika mereka sudah berbaris-baris, maka berkatalah orang Rum, ‘Biarkanlah (jangan kalian halangi) antara kami dengan orang-orang yang memisahkan diri dari kami (yang masuk Islam) untuk kami perangi’.  Maka kaum Muslimin berkata, ‘Demi Allah, kami tidak akan membiarkan kamu memerangi saudara-saudara kami. Dan ketika mereka (Al-Mahdi serta para pengikutnya) telah sampai di Syam, keluarlah Dajjal. Dan ketika mereka sudah bersiap-siap untuk berperang, mereka berbaris dengan rapi. Tiba-tiba, ketika waktu shalat sudah masuk, turunlah Isa Ibn Maryam AS.” (HR. Muslim dari Abu Hurairah)

Terdapat banyak sekali koleksi hadis-hadis berkenaan Armagedddon yang disabdakan Rasullullah s.a.w sebahagiannya digelar 'Hadis-hadis Fitan'. Sebelum terjadi peperangan ini, terdapat beberapa peristiwa lain yang membawa kepada terjadinya peperangan ini. Terdapat banyak peristiwa menurut kronologi hadis akhir zaman hasil kajian ilmuan Islam.

Di sini kami menyeru kepada umat Islam marilah meneliti kembali hadis-hadis nabi dan berfikir tentang masalah Armagedddon ini. Buat permulaan di samping AlQuran yang mulia dan Hadis Nabi, pembaca bolehlah merujuk kepada buku Perang Armageddon karangan Amin Muhammad Jamaluddin serta Huru-hara Akhir zaman karya penulis yang sama. Kedua buku ini juga bolehlah dibaca bersama-sama buku-buku Armageddon karya Muhammad Isa Dawud seperti Kedatangan Imam Mahadi dan sebagainya. Lebih bagus jika digandingkan dengan buku Dajjal Muncul dari Kerajaan Jin di Segitiga Bermuda karya Muhammad Isa Dawud.

Cuba kaji kehidupan Yahudi di Israel yang mengamalkan agama mereka. Mereka mengharamkan arak, babi, zina, rokok dan lain-lain di mana semua benda yang memudaratkan mereka sebarkan ke dunia. Hatta Coca-cola sendiri mereka tidak minum kerana tindakannya sama dengan pembersih takung tandas! Adakah air seperti itu yang kita mahu berada di dalam perut kita yang lembut ini?

Mengapa mereka bertindak sebaliknya?

Pelik bagi kita kenapa mereka mengingkari Islam padahal mereka tahu apa yang Nabi Muhammad bawa itu adalah benar. Jawapannya ialah sikap bongkak dan sombong yang terlalu hitam di hati mereka menghalang mereka menganut Islam malah memusuhinya.

SUNNAH

Kerana mereka tahu bahawa semua itu adalah memudaratkan mereka sebagai bangsa pilihan tuhan (kononnya). Nampaknya sunnah nabi diamal oleh Yahudi dan mereka berjaya. Orang Islam tinggalkan sunnah malah menolak hadis nabi maka gagal dan kecewa.

Orang-orang Islam dungu ini tidak mahu belajar mengenal peribadi Rasullullah malah secara membuta tuli menghinanya pula. Sesungguhnya di dalam sunnah itu ada kejayaan. Ada orang mengejek-ngejek dan memprovok orang yang memakai serban dan makan di dalam dulang. 

Sesungguhnya amat malang orang yang tidak mengenal peribadi Rasullullah kemudiannya menghina amalan hidup baginda. Padahal orang-orang Yahudi dan Kristian secara senyap berlumba-lumba mengkaji rahsia setiap tindakan Nabi yang dianggap mereka manusia paling berpengaruh di dalam sejarah kemanusian itu. 

Mereka tidak tahu rasional dari semua itu. Jika anda mengikuti Jemaah Tabligh (ambil positif tentang kesungguhan mereka melaksanakan sunnah dalam kehidupan, kesampingkan kelemahan-kelmahan mereka yang lain) anda mungkin sudah terbiasa memakan buah-buahan dahulu sebelum menjamah hidangan yang mana dalam budaya kontemporari adalah amat janggal yang mana buah-buahan adalah sebagai pencuci mulut,diambil selepas makan. Tetapi di dalam kajian sains pemakanan oleh pakar-pakar pemakanan Barat mengatakan amalan memakan buah selepas makan adalah amalan kurang sihat. 

Petikan dari hasil kajian mereka: "Satu-satunya masalah yang timbul dalam pemakanan buah-buahan ini adalah kebanyakan orang tidak tahu untuk memakannya dalam satu cara yang membolehkan tubuh badan menggunakan zat makanannya dengan amat berkesan. Anda hendaklah sentiasa memakan buah-buahan ketika perut sedang kosong. Kenapa? Sebabnya ialah buah-buahan terutamanya tidak dihadam di dalam perut. Sebaliknya ia dihadam di dalam usus kecil, di mana ia mengeluarkan gulanya. Tetapi, sekiranya terdapat kanji, kentang atau pun daging di dalam perut, buah-buahan akan terperangkap dan mula menapai. 

Pernahkah anda memakan buah-buahan sebagai pencuci mulut selepas makan besar dan bersendawa dengan rasa tidak selesa sepanjang malam? Ini kerana anda tidak makan dengan cara yang betul. ANDA SEPATUTNYA MEMAKAN BUAH-BUAHAN KETIKA PERUT SEDANG KOSONG".(Anthony Robbins, Unlimited Power)  

Hakikatnya di satu peringkat amalan hidup hippies dan tidak betul dipopularkan 'The Hidden Hand' ke atas orang-orang Eropah, China dan sebagainya hatta Islam sendiri yang dungu dan menjadi pak turut kepada kehidupan yang pada mereka moden, bergaya, status, 'high class' dan 'cool'. 

Yang anehnya orang Islam yang diberi model kehidupan yang lengkap langsung meninggalkannya lantas bersama-sama menyertai 'goyyim' (bangsa hamba atau haiwan ternakan mengikut istilah Yahudi) mengikuti budaya berfikir tahap rendah Barat ini. 

PADA PERINGKAT LEBIH TINGGI, orang-orang Yahudi dan Nasrani mula mengkaji sunnah Nabi dan manggabungkan dengan kajian sains dan mereka inilah yang mengamalkan rahsia amalan para nabi. Ini adalah kelompok elit yang meninggalkan cara hidup Barat semasa. Mereka terdiri dari golongan genius yang suka berfikir. Mereka mempromosikan gaya hidup Barat yang sudah 'expired' kepada orang Islam antihadis yang dungu ini. 

Sebaliknya mereka beramal pula dengan amalan para nabi dari cara pemakanan dan kebersihan diri.
MEREKA MENYANJUNGI NABI MUHAMMAD S.A.W SECARA DIAM-DIAM.

Orang-orang yang mempromosikan Nabi sebagai ketua pengganas, gila, syaitan, gila seks dan sebagainya adalah manusia bodoh yang tidak mengkaji siapakah manusia teragung ini yang menduduki ranking pertama Manusia Paling Berpengaruh Dalam Sejarah oleh seorang profesor Amerika Micheal H. Hart.

Mereka menjadi hamba kepada golongan elit yang genius tadi bagi kerja-kerja mengelirukan manusia lain terutamanya umat Islam tentang kehebatan amalan para nabi terutamanya Nabi Muhammad s.a.w yang mewarisi hikmah kenabian dari yang sebelumnya. 

Banyak kelebihan dan hikmah yang tersembunyi dalam amalan sunnah nabi tetapi di sini bukanlah tempat yang sesuai untuk membicarakannya. Nampaknya topik Armageddon sudah hilang sebentar oleh isu sikap sesetengah orang Islam yang tidak mengambil peduli akan hadis-hadis nabi malah mencemuhnya pula. Amat malang golongan ini. Sama ada mereka menjadi hamba Dajjal, di'mindcontrol' atau sengaja mengelirukan diri sendiri demi sesuap nasi dan sekelumit pujian dan sanjungan. Mereka menjual agama dengan harga yang murah berserta maruah, keselamatan dan iman senipis kulit bawang mereka.

Di sini kita mula faham bahawa Yahudi Nasrani (gabungan mereka jelas dalam Jesuit) sememangnya tahu dan percaya apa yang diperkatakan Rasulullah saw, mereka mencari dan terus mencari manusia bernama alMahdi dan Pemuda Bani Tamim ini melalui pelbagai alat canggih mereka. Untuk apa? Untuk menafikan apa yang dijanjikan Allah. Untuk menghapuskan mereka sebelum mereka muncul sebagai wira.

Jika hadis Baginda Rasulullah saw pun kita ambil ringan, bagaimana kita akan dapat menyahut seruan para wali menuju perang dahsyat ini. Harus disedari bahawa 70,000 tentera alMahdi terdiri dikalangan mereka yang benar2 beriman. Mereka yang jauh terkehadapan dalam semua hal, bukannya seperti kebanyakan kita yang lalai dan leka.

Pemimpin perang mereka terdiri dari Panglima Badar (313 orang) yang cukup terlatih dan penuh ilmu. Mereka ada disekeliling kita, namun kita tidak berupaya mengesan mereka kecuali kepada yang Allah kehendaki. Jika mereka merempuh gunung, gunung akan runtuh. Apa sahaja yang ada ditangan akan menjadi senjata.

Memandangkan mereka ini muncul di timur dunia (seperti pesanan Nabi), tidak mustahil mereka berada bersama2 kita semua. Di Tanah Melayu ini atau mana2 dunia Melayu sekeliling kita. Sebahagian besar ahlinya juga terdiri dari anak Melayu (Melayu di sini bermaksud anak Nusantara termasuk Jawa, Mindanau, Aceh dsb) . Melayu adalah bangsa mistik yang hebat. Puak illuminati tahu tentang ini, sebab itu mereka mencuba sedaya upaya mengkajinya dari pelbagai kitab lama yang telah mereka rompak dan diheret ke England dan Holland.

Kerajaan kita Malaysia masih lagi dipelihara oleh Allah. Kenapa ya? Kerajaan itu bukan bermaksud kerajaan UMNO atau apa, kita maksudkan kerajaan Melayu dengan sokongan raja2 Melayu. Kita akan bertahan sehingga satu masa berlakunya huruhara besar yang membolehkan Pemuda Bani Tamim bangun mengambil alih daulah yang terjajah, menghalau pengkhianat keluar dari bumi bertuah ini. Dipihak manakah anda pada ketika itu?

Mohd Nashri Nashri Nashri's photo.





















sebahagian dipetik dari fail MF

40 comments:

  1. patutlah banyak sangat isu-isu yang seolah-olah sengaja dibangkitkan dan disebarkan..
    tapi ada jugak puak yang kata jangan taksub sangat dengan illuminati/freemason...
    kita bukan taksub tapi nak ambil langkah berjaga-jaga untuk berdepan fitnah besar Dajjal

    ReplyDelete
  2. betul sangat, saya sokong

    ReplyDelete
  3. Assalamu'alaikum, rahsia pasti terungkap bila sang khalifah telah bersedia& disediakan. Apakah sejarah ahli kitab akan berulang kembali dgn penentangan keras mereka terhadap baginda Nabisaw meskipun mereka mengenal baginda Nabisaw lebih dari anak2 mrk.Akan adakah golongan yg digelar agamawan yg menentang perjuangan sang khalifah.Sejarah pasti berulang warisan perjuangan para Nabias tiada menjanjikan kemenangan yg mudah pasti musuh dari dlm yg sukar dihadapi tidak srsukar musuh dari luar.Setiap derap langkahnya pasti menggetar hati para munafik & kafirun yg mana salah satu karomahnya mampu mengenal org beriman & munafik.Luas jajahannya bagaikan Nabi Zulkarnain as & penguasaannya terhadap makhluk bagaikan Nabi Sulaiman as.Sama2lah kita berharap akan kehadirannya moga2 kita tersenarai dlm perjuangannya....inshaaAllah

    ReplyDelete
  4. BENTUKLAH PASUKAN MILITER PEMBUNUH THOGUT
    BENTUKLAH PASUKAN PEMBUNUH TOKOH-TOKOH MUSUH ISLAM
    BERITAHU BAHWA DIA AKAN BERTEKUK LUTUT DI-NERAKA JAHANAM

    SAMBUTLAH UNDANGAN GUBERNUR MILITER ISLAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU


    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    Masukan Kode yang sesuai dengan Bakat Karunia Allah yang Antum miliki.

    301. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

    302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
    - ahli segala macam pertempuran
    - ahli Membunuh secara cepat
    - ahli Bela diri jarak dekat
    - Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

    303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
    - Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
    - Ahli Pembuat BOM / Racun
    - Ahli Sandera
    - Ahli Sabotase

    304. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

    305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
    - ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
    - Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
    - Ahli enkripsi cryptographi
    - Ahli Satelit / Nuklir
    - Ahli Pembuat infra merah / Radar
    - Ahli Membuat Virus Death
    - Ahli infiltrasi Sistem Pakar

    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    email : angsaputih@inbox.com

    ReplyDelete
  5. Jika tidurnya diulit mimpi, jika perut penuh terisi,jika syahwatnya sentisa dituruti,jika masih ujud diri jgn bermimpi di siang hari ingin menjadi tentera al Mahdi

    ReplyDelete
  6. Jika tidurnya diulit mimpi, jika perut penuh terisi,jika syahwatnya sentisa dituruti,jika masih ujud diri jgn bermimpi di siang hari ingin menjadi tentera al Mahdi

    ReplyDelete
  7. Jika tidurnya diulit mimpi, jika perut penuh terisi,jika syahwatnya sentisa dituruti,jika masih ujud diri jgn bermimpi di siang hari ingin menjadi tentera al Mahdi

    ReplyDelete
  8. DEKLARASI PERANG
    Bismillahir Rahmanir Rahiim
    Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
    Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
    Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
    Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
    Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi

    Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mengeluarkan Pengumuman kepada
    1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
    2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
    3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
    4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
    5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
    6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
    7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
    8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
    9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia


    PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
    Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
    Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
    Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

    HARI INI YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
    BERLAKULAH PERANG AGAMA
    BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM DAN DINUL BATHIL
    BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
    MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

    “Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
    (Q.S: al-Baqarah: 191-193).


    BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
    BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

    BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
    JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

    INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
    GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

    JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
    BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

    HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
    DARI HULU HINGGA HILIR

    WAHAI PARA IKHWAN JANGAN PERNAH TAKUT PADA MEREKA,
    UBUN-UBUN MEREKA SEMUA BERADA DALAM KEKUASAN DAN KEHENDAK ALLAH SUBHANAHU WA TA'ALA.

    HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
    MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
    DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
    KHALIFAH IMAM MAHDI.

    Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
    Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
    maka tidak ada permusuhan (lagi),
    kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
    Al-Baqarah : 192-193

    SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
    KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
    Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

    ReplyDelete
  9. Aku anak melayu yang ambil kesah

    ReplyDelete
  10. Aku anak melayu yang ambil kesah

    ReplyDelete
  11. BABI GILA VAPE!!!

    Makan duit org. Zalim!!!!

    Komisen org dia telan.

    Kalau tak bagi balik hak aku. Sampai kelubang cacing aku cari kau ayip.

    Aku bg kau tempoh sampai pukul 12 tghari esok. Tak bank in je, keta kau dulu aku bakar.

    Babi punya penipu, badan je besar tp penakut. Kata bodyguard azmin konon. Datang sekarang, aku tunggu hang kat pondok.

    Dengan rumah caldina dan kedai kau aku bakar.

    Esok msj ni viral kat fb dan ig king autospa, waja performance club, OPA, dan semua group aku.. matilah kau sampai mati orang tak percayakan penipu mcm kau.

    Aku nak hak aku, komisen bentley dan saab, pastu komisen bawak customer datang belakang, bwk waja performance klub. Gaji marketing sebenar kau pikir sendiri, kalau basic salary rm 700, kau memang majikan yg gemuk macam babi makan tahi telan komisen pekerja. Bayar balik basic salary marketing manager selama mana aku kerja dgn kau.

    Ingat org suka perangai belagak poyo korang. Lepas ni akunbersumpah sesiapa yag hisap vape depan aku aku tumbuk sampa mati , abg rahman, john, tahlul, asyraf, ayip, dan babi babi yg lain tak de hormat org dan menyusahkan org.. mati la korang aku tumbuk, panggillah ayahanda korang dtg org yg hisap rokok pun aku tumbuk abg samudin babi berasap nak minum teh pun tak boleh. Panggil lah mufti besar kau datang tunjuk aku kitab mana yg kata boleh hisap vape dan rokok. Aku tendang kepala mufti tu masuk jamban.

    Kepada yg suka hembus vape macam naga bnyk kasi tahi gigi kat org yg tak vape, kalau aku nampak korang vape kat dlm pondok aku bakar pondok dg rumah vapers td.. babi punya vapers hisap ammonia air kencing membazir duit beli susu anak lagi bagus.

    Org malaysia paling bangang dalam dunia sambil berak, pun nak phone, org vape dgn merokok paling bangang dan hari hari makan tahi dalam tandas sedut asap tahi .. aku jumpa korang semua aku tumbuk muka korang vape tu aku sula kat bontot ko.. tak percaya meh la jumpa skrg aku tunggu kat rumah no kuning tu bawak vape dan rokok korang tu dlm rumah aku ..tengok apa aku buat kat lubang jubor korang..

    Mari lah zarif, john, zafran tahlul samauddin tolong bwai geng vape korang dgn penjual vape dan flavour ammonia airkencing korang. Sorang sorang aku sula. Kalau korang tak nak datang jumpa aku takpe, malam ni ko tunggu kat uptown kedai korang je aku bakar.. bawak semua tentera fisabililah ko.. semua aku tapau masuk kubor kena bantai dgn malaikat zabaniah kat neracca pasal jual benda haram ni moga allah laknat korang mati keluar asap vape sampai korang masuk liang lahad.. babi punya vapers takde telor punya Bodybuildder!!! Habih beribu pergi gym, ambik hormon. Aku nak tumbuk kau lari macam ayam tercirit dlm seluar.. pergi gsntung ko punya seluar cirit tu dalam gym biar cirit gym ko tgh workout sedut peluh org. Panggi la semua bodybuilder dtg sini aku tapau sorang sorang. Belagak babi pakai baju ketat.. konon marilah babi aku ajar korang lawan ...celaka!!!

    Duit blogstarz yg kau tipu aku dulu pun aku nak jugak.. babi punya mlm dah beli caladina guna duit aku, ko enjoy ye.. ko panggil blogstar punya tokey skrg ko bwk ko punye leader babi keparat telan duit org sumae maeh aku kerat korang sumbat dalam blogspot biar semua org tengok tolong orang tipu orang..babi. marilah. Aku bagi ko samapai pukul dua.

    Babi punya zarif, abg long double 7 kecut telur panggil polis.. babi punya gengster double 77. Ko panggil gan dtg rumah aku skrg aku kerat telor dia bagi mandi kan pistol kembar tu. Suwei.punya pistol tembak tak meletup.

    Babi apasal.ko.diam.mela aku ada kat umah ni.. sat gi aku pi.kedai ko petrol dah stanby babi!!!!!!!!

    TENTERA FISABILILLAH. PANJI-PANJI HITAM DARI TIMUR. AL-MAHADI.

    ReplyDelete
  12. Saya dari Singapura. Boleh anda berikan saya maklumat tentang kitab-kitab melayu lama yang dicuri dan diheret ke negara-negara barat semasa penjajahan British?

    Apa yang saya tahu, Munshi Abdullah menangis apabila sebuah kapal yang mengandungi banyak tentang sejarah Melayu secara tiba-tiba terbakar pada masa penjajahan British dahulu.

    ReplyDelete
  13. I have been following the progress of your dreams brother. I am FiiezFly, the one that commented on your youtube channel :)

    ReplyDelete
  14. BENTUKLAH PASUKAN MILITER PADA SETIAP ZONA ISLAM
    SAMBUTLAH UNDANGAN PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Dengan memohon Ijin Mu Ya Allah Engkaulah Pemilik Asmaul Husna, Ya Dzulzalalil Matien kami memohon dengan namaMu yang Agung
    Pemilik Tentara langit dan Bumi perkenankanlah kami menggunakan seluruh Anasir Alam untuk kami gunakan sebagai Tentara Islam untuk Menghancurkan seluruh Kekuatan kekufuran, kemusyrikan dan kemunafiqan yang sudah merajalela di muka bumi ini hingga Dien Islam saja yang berdaulat , tegak perkasa dan hanya engkau saja Ya Allah yang berhak disembah !

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Berjihad itu adalah satu perintah Allah yang Maha Tinggi, sedangkan mengabaikan Jihad itu adalah satu pengingkaran dan kedurhakaan yang besar terhadap Allah!

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Wahai para Ikwan Akhir Zaman, Khilafah Islam sedang membutuhkan
    para Mujahid Tangguh untuk persiapan tempur menjelang Tegaknya Khilafah yang dijanjikan.

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    email : seleksidim@yandex.com

    Dipublikasikan
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    ReplyDelete
  15. Fkir dulu.sebelum bertindak...islam tinfak mengajarkan membabi buta...serang...

    Gila apa...ko nie.

    ReplyDelete
  16. Islam tidak mengajarkan membabi buta menyerang musuh..
    Sedangkan nabi saw pun tidak membunuh org munafik...

    Ni kan pulak kita umat yg selalu dosa..

    Gila apa hang ni

    ReplyDelete
  17. ❗Fāţir:42 - Dan mereka bersumpah dengan nama Allah dengan sungguh-sungguh bahawa jika datang kepada mereka seorang rasul pemberi peringatan, nescaya mereka akan lebih mendapat petunjuk dari sebarang umat yang lain. Tetapi sebaliknya *setelah datang rasul pemberi peringatan kepada mereka, mereka bertambah jauh dari kebenaran*.
    ��Rujuk Surah Al-Ahzab, ayat 7. Empat orang pemberi peringatan akan dihantar kepada umat akhir zaman di mana semuanya sudah, sedang, dan bakal diberi Al-Hikmah oleh Allah dalam memahami isi kandungan Al-Quran. Sebelum azab bintang berekor, kalian akan didatangi dua orang pemberi peringatan dari kalangan orang kebanyakan. Kemudian, Imam Mahdi akan 'dijagakan'. Beberapa tahun selepas itu, Nabi Isa akan diturunkan dan mengesahkan kebenaran yang dibawa semua pemberi peringatan. Selain ayat keterangan Al-Quran, gerangan pemberi-pemberi peringatan sudah Allah dedahkan melalui tajalli yang hanya dapat difahami oleh orang-orang yang diberi ilmu. Setiap berita ada waktunya. Kelak kalian akan tahu.

    https://m.facebook.com/Pendaki-Mahligai-Makrifat-1235177323165323/

    http://pendakimahligaimakrifat.blogspot.my

    Harimau Allah (Pemuda Bani Tamim) sedang 'dijagakan'. Doakan yang terbaik.

    ReplyDelete
  18. Jauhi Al Wahan..

    ReplyDelete
  19. jangan claim bangsa melayu lu bro. tanah dia sendiri kena bayar kepada british setiap bulan. itu bangsa penakut.

    ReplyDelete
  20. hentikan sikap bongkak. jgn klaim bangsa lu mengikut kepala hotak lu.

    ReplyDelete
  21. konon le nk perang. haha. lucu sangat. perang saudara 1969 melayu lu lari mana? mintak tolong dengan orang luar

    ReplyDelete
  22. musuh pertama sekali yg akan di lumat oleh pasukan elit panji hitam yg mendapat petunjuk adalah bangsa politik. politik dunia saling berkait. dari politik inilah rakyat terseksa, maka pasukan elit panji hitam ini akan membela rakyat yg miskin dan teraniaya dengan MELUMAT SEHABISNYA PEMIMPIN2 SEMUA NEGARA lalu sistemnya akan di tukar serta merta mengikut undang2 yg Allah telah tetapkan di dalam alquran

    ReplyDelete
  23. Saya juga mengkaji perang akhir zaman ini ,memang benar segelintir pahlawan panji hitam ada di Malaysia..Kerna ia tidak jauh dengan saya .memang mereka ada kelebihan mereka yg tersendiri..mereka berjihad dalam diam..ya Allah kau lindungilah mereka agar dapat membantu Islam dalam perang akhir zaman ini..amin amin amin

    ReplyDelete
  24. How to get to The Star Casino at The Star Gold Coast - JTHub
    The Star 여주 출장마사지 Casino at The Star Gold Coast. (JT) is The Star's 충주 출장마사지 new, 경상북도 출장안마 all-new gaming venue and lounge. The 공주 출장안마 iconic Star Gold Coast is an 시흥 출장샵

    ReplyDelete
  25. Ini adalah testimoni saya tentang bagaimana saya akhirnya menyertai orde dunia baru, Illuminati setelah saya cuba untuk menyertai selama lebih 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang daripada saya beberapa kali. Saya telah mencari untuk menyertai Illuminati sekian lama, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini apabila saya bertemu dengan Lord Felix Morgan dalam talian, saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar untuk ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam World Order dan saya menerima jumlah $1,000,000 dolar AS selepas permulaan saya dilakukan. Saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan kerja baik Lord Felix Morgan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati perintah dunia baharu hari ini, hubungi Lord Felix Morgan hari ini dia adalah peluang terbaik anda untuk mendapatkan keahlian kepada illuminati yang sentiasa anda inginkan. Hubungi Lord Felix Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348055459757

    ReplyDelete

artikel menarik sepanjang masa

Total Pageviews