Tuesday, May 1, 2012

Bukti KONSPIRASI YAHUDI Melemahkan negara Islam dan kini giliran Malaysia


Muncul beberapa penulisan yang membuka rahsia percaturan Yahudi di ambang kemusnahan dunia. Ramai diantara penulis dunia yang tidak sehaluan dengan Yahudi semakin berani menukilkan berita kepalsuan dan kebobrokan perancangan Yahudi Sedunia untuk mencabar taqdir yang telah Allah tetapkan. Yahudi sedaya upaya melalui pelbagai saluran akan cuba menutup sebaran maklumat berkenaan.

Dunia sudah menghampiri kiamat.



Lihatlah hasil kerja Yahudi yang sedang memporak perandakan dunia Islam. Melalui jaringan yang mantap penuh rahsia (wang riba menjadi senjata). Jalan yang paling mudah ialah menghidangkan hiburan dan mengajak manusia melakukan kerja bodoh. Meniupkan sentimen perseteruan sesama sendiri. Manusia akan disibukkan dengan pertelingkahan politik dan berpecah belah kerananya. Melemahkan kesedaran keagamaan. Merancakkan kehidupan bebas terutamanya melampiaskan syahwat seks dan tergilakan keseronokan.  



Akibat darinya tidak ramai manusia akan berminat lagi untuk mengkaji dan memperhebahkan perbuatan jahat Yahudi kepada orang ramai. Artikel atau rencana hebat sebegini hanya tinggal diam sebagai tulisan yang tidak bermenfaat. Hanya sebilangan kecil dari manusia masih terus mencari maklumat dan cuba memahaminya. Inilah sebahagian dari mereka yang beruntung. Selebihnya hanya menjadi makanan ruji bangsa Yahudi.

Cuba anda tanyakan anak-anak anda, berapa ramaikah dari mereka yang faham permainan Yahudi ini? Berapa ramai pula dari mereka yang pernah membaca "Protokol Zionis"? Atau paling ringkas, sejauh mana mereka tahu apa yang berlaku hari ini adalah hasil dari kerja jahat Yahudi?

Sebahagian besar umat Islam sebagaimana yang telah mereka (Yahudi) rancang, sedang enak dilekakan dan seterusnya ditarik keluar dari keinginan untuk mengkaji perkara ini. Bukan sahaja anak-anak muda malahan orang dewasa juga terutama para ibu lebih suka kepada hiburan dari berita semasa. Anak muda amat sibuk denga facebook dan telefon bimbit model baru dari membaca bahan-bahan ilmiah. Para ibu pula sibuk dengan telenovela atau drama Korea. Ia berlaku dalam semua rumah orang Islam kecuali sedikit.


Kesan dari semua kejadian ini, semakin hari semakin kurang penentangan terhadap Yahudi. Inilah yang mereka harapkan.

Mereka (Yahudi) berusaha bersungguh-sungguh untuk menjayakan "Protocols of Elder of Zion" ataupun seperti apa yang kita kenal "Protokol Zionis". Untuk itu mereka berkonspirasi demi konspirasi atau jika perlu mengadakan konspirasi atas konspirasi berlapis-lapis. 

Bukanlah mudah bagi manusia biasa untuk memahami permainan mereka, malah cerdik pandai pun terpedaya dan secara tidak sedar telah menjadi alat mereka. Paling mudah untuk kita lihat ialah pekerja, pegawai dan pengusaha sesabuah bank atau finance. Mereka semua tidak sedar bahawa mereka telah menjadi alat permainan Yahudi. Jikalau mereka sedar sekalipun, mereka tidak akan dapat keluar darinya kerana habuan yang mereka terima amat lumayan.

Para akautan misalnya telah sekian lama bertugas sebagai "juru bawa" alat-alat penting Yahudi, menjadi pakar ekonomi untuk berterusan menyemarakkan wang riba. Ramai yang berkempen untuk menggoda anak muda menjadi pemegang baru kad kredit. Kad hutang yang penuh prestij ciptaan bank Yahudi ini (termasuk Bank atas nama Islam). Memerangkap mereka dalam beban hutang dan terus menerus menjadi hamba kepada riba. Untuk menjadi seorang akauntan, mereka wajib mempelajari bagaimana untuk membuat keuntungan hasil riba. Adakah mereka sedar mengenainya?


Namun dosa mereka bergantung kepada niat dan hajat mereka. Bukan kita yang layak membuat hukuman. Apa yang kita hendak sampaikan ialah, tiada manusia di zaman akhir ini akan mampu melepaskan diri dari perangkap yang mereka (Yahudi) sediakan. Jika dalam keadaan terpaksa, yakni tiada pilihan, masih ada harapan mendapat pengampunan dari Allah Azzawajalla. Jika tidak, kita bakal diazab oleh Allah di hari akhirat kelak. 


Apa yang berlaku dewasa ini, masing-masing akan cuba berhelah dan mendakwa bahawa mereka dalam keadaan terpaksa, namun hati kecil mereka pasti meronta jika mereka hanya beralasan. Semua bergantung kepada niat sesaorang. Kita tidak akan memanjangkan persoalan dosa pahala riba ini, biarlah ahli fekah memberikan pandangan. 

Kebergantungan manusia akhir zaman terhadap sistem Yahudi telah menyeluruh. Ia ada dalam semua sistem. Dengan sebab itu konspirasi dapat mereka jayakan dengan kemas dan penuh rahsia. 

Zaman sebelum ini, Yahudi hanya menumpukan perhatian mengumpul seberapa banyak dana dan emas. menguasai ekonomi dunia. Menganjurkan seluruh masyarakat menggunakan wang kertas sebagai "nota kewangan" mengganti emas, secara tidak langsung memaksakan riba. Setelah kekayaan melimpah ruah, mereka menyusun strategi selanjutnya iaitu untuk memperolehi kuasa politik pula. Konspirasi demi konspirasi diatur menjurus kepada kepentingan ini. Terus menerus berlaku sejak Amerika mula mendominasi politik dunia. Selepas perang dunia kedua.

Kini mereka sudah bersiap sedia sepenuhnya menguasai keseluruhan muka bumi dengan mengujudkan apa yang mereka rancang sejak awal iaitu NWO (New World Order). "Kerajaan Baru Dunia" ini sebenarnya ialah "Satu Kerajaan Dunia" atau "Kerajaan Tunggal Dunia". Kerajaan Pimpinan Yahudi di Israel. Kerajaan-kerajaan lain yang ada hanyalah sebagai wakil daerah sahaja. Sesuai dipanggil PROKSI kepada pemerintah pusat (Israel).

Sekarang mereka sedang ghairah menyedut dan meratah setiap inci padang pasir Arab. Mana-mana pemimpin Arab yang tidak mahu mengikut kata akan dibunuh melalu konspirasi terancang yang halus dan licik. Setelah Arab menjadi lemah dan hanya bergantung sepenuhnya kepada USA (jentera Israel) maka tiada lagi tentangan untuk Israel melebarkan tanah jajahannya dari tebing Sungai Nil di Mesir hingga ke Sungai Tigris di Syria. Inilah Israel Raya yang luas terbentang. Merekalah tuan punya kerajaan seluruh dunia (menggantikan USA).

Sekarang kita mungkin dapat rasakan kebenaran bahawa revolusi di Syria itu hanyalah papan catur Yahudi untuk menghidupkan Israel Raya. Jika demikian, untuk apa sokongan diberikan kepada penentang al Assad? Jawapannya ialah untuk memudahkan wujudnya Greater Israel. Masyarakat dunia digesa memberi sokongan kepada pemberontak. Assad dilabelkan sebagai "zalim" sebagaimana Saddam dan Ghadafi. Sokongan dari penganut Islam amat diperlukan untuk menutup sebarang rahsia penglibatan mereka. Secara tidak langsung, kita kaum Muslimin juga bersepakat membantu kewujudan Israel raya.

Pelbagai keburukan Assad muncul satu persatu. Seolah telah diatur mengikut skrip. Proksi Yahudi Amerika diangkat sebagai pengganti pemerintah sebagaimana yang berlaku di Iraq, Tunisia, Aljeria, Libya, Mesir dan sudah semestinya Syria juga nanti. PBB digunakan sebagai alat mempermudahkan Yahudi menguasai kerajaan-kerajaan Arab ini.

Libya sekarang masih belum selesai dan terjebak pula dalam perang saudara. Media Yahudi yang begitu heboh memburuk-burukkan Muammar satu masa dahulu, kini diam membisu seolah tiada apa-apa yang berlaku di sana. Samalah juga dengan apa yang sedang berlaku di Syria sekarang.

Mari kita lihat bukti bahawa revolusi Arab itu sebenarnya satu konspirasi Yahudi. Satu artikel yang sendirinya membuktikan Arab Spring adalah satu pembohongan nyata. 


Pengaruh Yahudi semakin melebar

Kita tak perlu pergi jauh untuk melihat bukti-bukti ini. Ia sedang bermula di sini. Siri BERSIH adalah salah satu flatfom untuk memulakan api sengketa dan disusuli dengan desakan "CHANGE". Anwar dengan berani dan bersahaja mengeluarkan kenyataan bahawa "we want change". Dia tahu bahawa kita semua sudah maklum bahawa perkataan ini asalnya dari USA semasa menceroboh negara Islam. Dia ingin memberitahu kepada kita bahawa dia dilindungi oleh satu kuasa besar. Dia sudah tidak takut lagi.

Sebelum bermulanya demostrasi BERSIH 3.0, Anwar dan beberapa pegawainya telah membuat pertemuan dengan beberapa pegawai kedutaan luar. Untuk apa? Lihat artikel sebelumnya. Jadi jangan hairan jika selepas ini akan ada berbagai-bagai berita buruk mengenai Malaysia terutamanya terhadap Najib Tun Razak. Ia akan digerakkan oleh semua agensi berita dunia (milik Yahudi). 

Secara kebetulam BERSIH 3.0 memberikan jawapan terhadap teka-teki ini. Pegawai Polis dipukul sehingga hampir mati. Kenderaan polis diterbalikkan hanya dengan persepsi bohong bahawa di bawah kenderaan itu ada mangsa yang dilanggar.

demonstrasi bermula ganas belajar dari siapa?


Terbaru diedarkan video menunjukkan Anwar sendiri secara berisyarat memberi arahan kepada Azmin agar hadangan yang menghalang laluan ke Dataran Merdeka dibuka. Dalam satu sesi sidang media di pejabat PKR, Anwar dan Azmin gagal memberi penjelasan berkaitan dengannya walaupun diasak bertubi-tubi. Mereka tergagap dan hilang punca apabila ada diantara pemberita mengatakan mereka sendiri dengar arahan Azmin kepada pembantunya supaya membuka penghadang tersebut.

Kita akan ketahui sama ada kenyataan itu benar atau sebaliknya dari cara jawapan diberi. Sekarang terjawaplah permasalahan siapa yang bertanggung jawab terhadap penyerbuan demostran ke Dataran Merdeka serta mencabar arahan mahkamah. Apa tujuan arahan tersebut, kita sedia maklum. Memang benar Anwar cuba sembunyikannya, Azmin dan Tian Chua juga bermatian menafikannya.



Kita tidak peduli bentuk jawapan yang berbelit-belit itu, tetapi apa yang kita dapat lihat dari peristiwa BERSIH ini ialah adanya tangan gelap dibelakang tindakan mereka. Mereka telah siapkan perancangan dengan rapi. Signal dari Anwar adalah penentu bila rempuhan akan dilakukan. Sengaja lakukan provokasi mengharap ada kemalangan (kematian) menimpa peserta demonstrasi membolehkan siri berikut (yang lebih besar) dapat dilakukan (ver 4.0). Sebab itu juga mereka sengaja menolak arahan Dewan Bandaraya dan mahkamah. Setakat hendak "duduk dan bantah" mengapa mereka mesti menolak tawaran 4 lokasi yang ditawarkan kepada mereka?

Sebaliknya yang berlaku ialah para peserta demo aman (duduk bantah) ini sendiri yang mengkasari pegawai keselamatan. Kali ini polis bersikap penuh sabar sehinggalah mereka mengganas dan menyerbu untuk menguasai Dataran Merdeka. Agama dipergunakan sewenang-wenangnya oleh pemimpin mereka. Perkataan jihad telah difatwakan bukan pada tempatnya. Wajarkan menawan Dataran Merdeka itu dikatakan satu "jihad"?

Anwar merancang sebagaimana trend Arab Spring. Siapa yang mengasuhnya? Apa matlamatnya? Selepas ini pasti akan ada lagi siri selanjutnya sehinggalah Anwar dapat menjadi Perdana Menteri. Saya percaya akan ada kejutan hebat dalam masa terdekat. Biarlah saya rahsiakan penemuan ini dan jika tiada halangan saya akan cuba poskan artikel khas mengenainya kemudian. Perancangan ini amat menakutkan siapa sahaja yang mendengarnya dan ia masih lagi dirahsiakan demi menjaga keamanan negara.

Malaysia adalah pilihan USA selepas Syria. Menakutkan? Ia bukanlah satu penipuan atau sengaja diada-adakan. Ada sumbernya yang cukup jelas. Cuba baca dari beberapa artikel di ABATASA2. Semoga mendapat petunjuk mengenainya.

Untuk mengetahui sedikit sebanyak mengenai apa yang bakal melanda negara kita, eloklah kita lihat apa yang telah ditulis oleh sahabat blog ini di bawah, sebagai bukti Arab Spring adalah agenda Yahudi..

Revolusi Arab

Tidak lama dahulu, ketika tercetusnya kebangkitan rakyat di Tunisia yang kemudiannya menjalar hingga ke Mesir sebelum ke Libya, para pengkaji sosial politik berteraskan agama seperti Sheikh Imran N Hosein, telah menyebut, ia adalah salah satu daripada rancangan pihak Yahudi Zionis. Pandangan beliau juga pernah dikongsi oleh beberapa orang blogger di Malaysia. Namun, dek kerana terlampau taksub dengan al-kisah (konon) kebangkitan Islam di akhir zaman (yang sememangnya akan berlaku suatu hari nanti), maka ramailah umat Islam yang terpengaruh dengan seni tipu-daya dan helah musuh-musuh Allah SWT ini.



Mereka (umat Islam) tidak sedar bahawa kesemua yang berlaku seperti kebangkitan kuasa rakyat hinggalah kepada kejatuhan para diktator telah terlebih dahulu dimaklumkan oleh kelompok secret society. Konspirasi Yahudi atau dalam makna kata lainnya, tipu muslihat Yahudi telah dinyatakan di dalam Al-Quran :
Dan orang-orang (Yahudi yang kafir) itupun merancangkan tipu daya (hendak membunuh Nabi Isa), dan Allah pula membalas tipu daya (mereka) dan (ingatlah), Allah sebijak-bijak yang membalas (dan menggagalkan segala jenis) tipu daya. {1}
Sesungguhnya mereka (yang menentangmu, wahai Muhammad) bermati-mati menjalankan rancangan jahat, Dan Aku pula tetap bertindak membalas rancangan jahat (mereka, dan menggagalkannya). Oleh itu janganlah engkau hendakkan segera kebinasaan orang-orang kafir itu, berilah tempoh kepada mereka sedikit masa. {2}
Firman Allah SWT di dalam Al-Quran sendiri telah membuktikan betapa tidak akan redha bangsa Yahudi terhadap umat Islam. Portal berita Islam terbesar Indonesia, Era Muslim telah menerbitkan satu artikel bertajuk Imran Hosein Dan Konspirasi Timur Tengah. Artikel tersebut adalah manifestasi daripada persoalan yang diutarakan oleh seorang individu bernama MuammarF berkaitan hujah ulama terkemuka dunia, Sheikh Imran N Hosein pada 2003. Sebelum berlaku Arab Spring lagi, Syekh Imran sudah tahu peristiwa itu akan berlaku.


Soalan : Apakah benar, jatuhnya para ditaktor di Timur Tengah dan kebangkitan Islam di Timur Tengah adalah sebahagian daripada sandiwara Zionis ?

Jawapan : Alasan Syeikh Imran Hossein mendakwa akan berlakunya revolusi Timur Tengah memang sangat wajar. Sejak lama dahulu, Rabbai Fischmann, anggota Jewish Agency for Palestine, di depan UN Special Committee of Enquiry pada 9 Julai 1947 sudah mengatakan bahawa The Promised Land untuk bangsa Israel memanjang dari Sungai Nil hingga ke Eufrat. Ia termasuk sebahagian dari Syria dan Lubnan. Wilayah itu mencakupi wilayah Timur Tengah, tidak terkecuali Arab Saudi.

Jika anda perhatikan, siapakah yang beruntung dari terbongkarnya kabel diplomatik yang dilancarkan wikileaks antara Amerika dengan Negara-negara sekutunya? Israel atau dunia Islam? Di tengah krisis yang menerpa hampir seluruh Negara Timur Tengah, menariknya hanya Israel negara yang relatif masih bertahan.

Sejak tahun 2006, seperti dilaporkan oleh The Armed Forces Journal, dalam sebuah laporan berjudul The new maps of muslim world and middle east tergambar jelas rancangan perubahan peta dunia Islam di mana Amerika Syarikat akan memecah berbagai dunia Islam. Yang menariknya adalah Saudi yang akan dipecah menjadi tiga bahagian: Sunni, Syiah, dan sacred state (seperti daerah istimewa).

Melihat kepada persitiwa akhir-akhir ini, mungkin rancangan AS itu akan cepat terwujud. Kedudukan Arab Saudi sekarang diserang dari pelbagai sudut. Dari dalam, mereka diserang liberalisme. Sedangkan di Selatan mereka akan dikikis oleh Syiah Yaman. Para ahli politik dunia Arab menyebut bahawa perang antara Arab Saudi dan Iran sudah berlangsung di sempadan Saudi-Yaman. Houthi yang lebih taat kepada Iran dan mempunyai persamaan ideologi dijangka akan menyebarkan mazhab Syiah di Jazirah Arab. {3}

Kita memang sangat setuju dengan kejatuhan para diktator Arab di berbagai negara Islam. Namun menggantikan Mubarak, Ben Ali, dan Gaddafi dengan sistem demokrasi juga adalah tidak bagus. Dimana ada demokrasi, pasti disana ada Yahudi. Sekarang kita boleh lihat dengan jelas adakah parti-parti Islam yang komitmen untuk menjadikan negarannya dengan konstitusi syariat pasca revolusi?

Di Tunisia, Abdul Hamid Jalashi dari Parti An Nahdhah, mengatakan, “Kami Akan Bekerja Untuk Membangun Masyarakat Sekuler Pluralistik.” Di Mesir, dalam pertemuan dengan senator Demokrat (10/12) dari Massachusetts, pejabat Ikhwanul berjanji untuk menghormati hak-hak sivil dan perjanjian antarabangsa yang telah ditandatangani pada masa lalu, termasuk mengkaji kembali perjanjian damai Mesir dengan Israel.


Di Maghribi, lebih teruk. Dalam sebuah wawancara Al-Arabiya dengan pimpinan Parti Keadilan dan Pembangunan Marocco, Abdullah bin Kiran, menegaskan bahawa akan memerintah sebagai parti politik dan bukan sebagai parti beragama. “Agama milik masjid dan kami tidak akan ikut campur dalam kehidupan peribadi warga,” ujarnya. Bin Kiran juga membantah bahawa partinya akan memaksakan jilbab pada perempuan Maghribi.
Who is this rebel “spokesman” pathetically asking Israel for help?
Di Libya, kedutaan besar Israel akan berdiri disana pasca tumbangnya Gaddafi. Jurucakap pembangkang Libya, Ahmad Shabani yang juga merupakan orang yang rapat dengan Israel. Kepada Akhbar Hareetz Israel, (2/8/11), Shabani pernah meminta Israel untuk turun padang menengahi keadaan yang kacau bilau di Libya. “Kami meminta Israel menggunakan pengaruhnya di masyarakat internasional untuk mengakhiri rejim Gaddafi dan keluarganya,” katanya.


Kenapa Israel sangat berkepentingan terhadap isu Libya? Kerana dalam senarionya, Libya akan dijadikan penguat pangkalan pertahanan Israel untuk mematangkan rencana mereka menguasai pangkalan Geopolitik Timur Tengah. Dengan meletakkan kepentingan Zionis di Libya, Mesir, Tunisia, Al Jazair, Somalia, dan Sudan, ia akan mengukuhkan jalur kekuatan ekonomi Israel dan otomatis membentuk order dunia baru (New World Order) yang semakin meng-hegemoni. Wallahua'lam. (Muhammad Pizaro Novelan Tauhidi) {4} 

Semua yang berlaku di Timur Tengah kini adalah tipu muslihat Yahudi Zionis sebagai salah satu usaha mereka untuk menyambut Antichrist. Mungkin anda tidak percaya. Berikut adalah beberapa petikan menarik daripada buku-buku dan hujah beberapa tokoh Kristian dan Yahudi :

Third World War, which will begin between Israel and her Arab neighbors and spread to the entire world. Literally, out of the smoke and destruction of this Third World War, Antichrist will come striding! {5}

"...secara keseluruhannya, secara rahsia pemuka Yahudi sedang menyediakan tempat kembalinya Raja mereka (dibaca Dajjal) dari jalur keturunan Nabi Daud untuk memimpin dunia dan gerakan Freemason yang bertindak sebagai jaringan dan objektif kita. Gerakan Freemason telah digunakan bagi memanipulasi masyarakat (dunia) ke arah pelan yang dipilih oleh pemuka Yahudi untuk menguasai dunia." {6}


Dan dibawah adalah kenyataan rasmi daripada seorang cendiakawan Katholik Russia, Prof Sergei Nilus, yang dibunuh sebelum sempat melancarkan buku keduanya yang mendedahkan perancangan Yahudi Zionis dalam penantian kemunculan Raja mereka. Ia dipetik dari buku beliau bertajuk The Great Within The Small.

"….sudah hampir empat tahun Protokol-Protokol Para Ilmuwan Zionis ini berada di dalam simpanan saya. Hanya Tuhan sajalah yang mengetahui, betapa saya telah berusaha untuk membawanya ke pengetahuan ramai – tetapi sia-sia – malah untuk memberikan amaran kepada mereka yang berkuasa, dengan mendedahkan punca-punca keributan yang melanda Rusia yang seolah-olah bersikap tidak acuh….."

“…..hanya sekarang, apabila saya khuatir ianya mungkin sudah terlambat, saya telah berjaya menerbitkan hasil kerja saya ini, dengan harapan ia dapat memberi amaran kepada mereka yang masih mempunyai telinga untuk mendengar dan mata untuk melihat."

“…seseorang itu tidak dapat meragui lagi bahawa kemenangan kerajaan Raja Israel dicapai setelah dunia mengalami kemorosotan samalah seperti kuasa Syaitan, dengan kuasa dan sifatnya yang menggerunkan; Raja yang dilahirkan dari keturunan Zionis (Yahudi) iaitu AntiChrist (Dajjal) – makin hampir untuk menduduki takhta empayar sejagat (masyarakat dunia)….”

“….peristiwa-peristiwa dicetuskan dalam jangkamasa yang pantas di dunia: perkelahian, peperangan, kebuluran, khabar angin, wabak penyakit, gempa bumi – kesemuanya yang kelihatan mustahil sebelumnya, pada hari ini menjadi kenyataan….. Seseorang itu mungkin tidak terfikir hari-hari berlalu terlau pantas untuk menyegerakan matlamat insan pilihan (Dajjal).”

“….di sanubari saya, saya dapat merasakan bahawa masanya telah tiba untuk mengadakan Majlis Oecumenical ke-8 yang akan menyatukan pastor dan wakil-wakil semua umat kristian. Semua perbalahan sekular dan perpecahan akan dilupakan bagi menyiapkan diri untuk menentang ancaman AntiChrist (Dajjal) yang mendatang.” {7} 

Penguasaan anasir jahat untuk memanipulasikan gereja bukan sekadar satu plot cerita satu karya seni semata-mata seperti yang dipaparkan di dalam novel Dan Brown, Angle and Demons, tetapi ia juga adalah satu kebenaran yang telah lama terlepas dari pandangan kebanyakan pihak. Buktinya, pada awal tahun 1770-an, Adam Weishaupt sendiri telah memeluk agama Kristian Katholik hingga dilantik menjadi paderi di gereja besar Ingolstadt. {8}


p/s: Dan Brown sendiri dalam novelnya, menyebut "all rituals, science, artworks and monuments in this novel are real."______________________________________________

1. QS Ali-Imran 3: 54
2. QS Ath-Thaariq ayat 86: 15-17
3. Jika benar Syiah akan menguasai Jazirah Arab suatu ketika nanti, maka merekalah yang akan menjadi golongan yang diperangi oleh Imam Mahdi sepertimana yang telah disebutkan dalam beberapa buah hadith sahih antaranya, Dari Jabir bin Samurah r.a dan dari Nafi' bin Atabah bin Abu Waqqash berkata : Rasulullah SAW bersabda, mafhumnya, "Kalian akan memerangi Jazirah Arab kemudian Allah menaklukkannya untuk kalian. Kemudian kalian akan memerangi Persia dan Allah menaklukkannya untuk kalian. Kemudian kalian akan memerangi Romawi dan Allah menaklukkannya untuk kalian. Kemudian kalian akan memerangi Dajjal dan Allah menaklukkannya untuk kalian." Nafi' berkata; Jabir berkata; "Dajjal tidak akan keluar sampai Romawi ditaklukkan." [Hadith Riwayat Imam Ahmad: 1458] Diriwayatkan juga oleh Imam Muslim dari Nafi' bin Atabah. Rujukan lanjut - Amin Muhammad Jamaluddin, Singkatnya Usia Umat Islam Kedatangan Imam Mahdi & Munculnya Dajjal, hlm 122
4. Petikan artikel terbitan EraMuslim.com, Imran Hosein Dan Konspirasi Timur Tengah, http://www.eramuslim.com/konsultasi/konspirasi/imran-hosein-dan-konspirasi.html
5. http://www.cuttingedge.org/news/n1056.html
6. The Protocol of the Meetings of Elders of Zion, Protokol 4, 30. Buku Muhammad Nurani Maarif,Fitnah 2012 Konspirasi Galaktik, hlm 103.
7. Ibnu Yaacob, Teori Dajjal Sebagai Perancang Konspirasi Yahudi Sudah Lama Wujud, http://dajjal.wordpress.com/2007/12/08/teori-dajjal-sebagai-perancang-konspirasi-yahudi-sudah-lama-wujud/
8. Ibnu Yaacob, Rahsia Simbol Yahudi, Moon Media Enterprise, hlm 45
petikan dari 
 MACJAY.net

Dari beberapa siri BERSIH, kita sekarang sedang memulakan period pertama helah yang sama sebagaimana diterangkan di atas sana. Kepentingannya mungkin tidak sama sebagaimana matlamat bangunkan The Greater Jews sebagai  The Promised Land untuk bangsa Israel memanjang dari Sungai Nil hingga ke Eufrat. Tetapi ia akan menjadikan NWO mudah dilaksanakan. Buat sementara waktu umat Islam negara ini masih berkeras menolak kewujudan kerajaan dunia yang dikawal Yahudi, dibimbangi akan melambatkan proses tersebut.

Teliti semua episod Arab Spring (revolusi?) tersebut, adakah ia berpaksikan Islam? Jelas sekali tidak. Ia berperanan melebarkan Liberalisma dan Demokrasi Yahudi. Demokrasi akan membantu NWO (New World Order) sebagai kenyataan.

Telusurilah dengan hati nurani satu persatu peristiwa yang berlaku di Malaysia kebelakangan ini. Juga apa yang berlaku esok dan hari mendatang. InsyaAllah akan menjelaskan lagi bukti yang diketengahkan ini. Kekelabuan fakta menjadikan kita termangu-mangu dan salah langkah. Persepsi dendam kesumat dimarakkan agar rakyat melupakan kebaikan yang pernah diterima (perkara sama berlaku kepada Libya).

Pihak Barat dalam diam telah berkerjasama untuk mengangkat proksi USA sebagai pemerintah negara walaupun mereka tahu dia mempunyai masalah moral yang berat. USA telah berkomplot dengan negara sahabat dengan alasan untuk menghalang kebangkitan China. Itu hanya gimik Yahudi semata-mata sama seperti cerita ingin merampas minyak dari negara Arab yang diperangi (Iraq dan Libya). Licik permainan mereka.

Tidak banyak bezanya apa yang berlaku di sana dan di sini. Hanya manusia yang sudi berfikir akan dapat melihat muslihat halus ini. Sejak 2008 usaha menamatkan keamanan dan keharmonian terus berjalan. Kemarahan dan dendam terus dipupuk bagi membangkitkan sifat memberontak (hasilnya tidak banyak membawa kebaikan, lihat Indonesia yang penuh siri demonstrasi. Majukah negara Indonesia?). Pemberontakan mencetus huru hara dan kemusnahan. Apa kebaikannya?

Usahlah mendabik dada mengatakan anda seorang pahlawan memertabatkan bangsa dan negara. Jauhilah dari sikap hipokrasi. Akuilah bahawa anda sebenarnya seorang pendendam dan tidak punya sifat murni sebagai pemaaf. Pemaaf adalah sifat para Nabi dan Wali Allah. Sebaliknya kita membawa wadah bertentangan. Islam yang berakhlak ialah Islam yang suka memaafkan kesilapan sesama Islam. Anda bagaimana?

Ini bukanlah satu propaganda atau membangunkan sengketa sesama umat. Ia adalah bahan untuk difikirkan secara waras sejauh mana kita terbabit dalam merealisasikan impian Yahudi. semoga saya dan anda terhindar dari menjadi alat pekakas mereka.

Semoga Allah menamatkan segera niat Yahudi ini dan menyelamatkan Malaysia dari dikuasai mereka. Amin Amin Amin Ya Rabbal alamin.


152 comments:

  1. Salam tuan.. Saya pembaca setia blog ini.
    Artikel ini amat membina dan bagus.

    Saya tertarik dengan isu kereta polis merempuh peserta bersih 3.0. Saya sudah lihat video sebenar (yang tidak disunting) dimana kereta polis merempuh sehingga terpelanting 4-5 orang.

    Demi Allah saya yakin video itu amat benar. Namun punca kejadian adalah berpunca dari peserta bersih yang menyerang kereta polis dengan membaling batu dan kon ke arah cermin hadapan kereta sehingga menyebabkan kereta tersebut terbabas laju dan merempuh beberapa peserta.

    Dua video yang dirakam oleh dua orang yang berbeza tetapi kedua-duanya benar. Saya tidak memihak kepada mana-mana pihak. Namun saya terkejut dengan kejadian sebenar ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kpd beberapa org anggota polis cawangan khas yg memberi maklumat kepada petugas PAS ketika itu. Maklumat itu ialah, pihak polis bukit aman mengarahkan berpuluh-puluh org Special Branch (SB) menyamar sbg peserta Bersih, memakai baju BErsih dan memulakan keganasan. Menurut polis itu, cara mengenal mereka ialah mereka memakai gelang kuning sbg tanda untuk mengenali satu sama lain.
      (Terima Kasih Polis yg menyokong Pakatan secara diam)

      Delete
  2. Terima kasih tuan... Aetikel ini byk maklumat... izinkan saya share ...tq

    ReplyDelete
  3. Kepada anonymous,

    Cuba fikir..kenapa kereta polis tu lalu ditengah-tengah orang ramai, kenapa dia lalu time tu dan fikir siapa yang berani mulakan provokasi terhadap kereta polis..yang berdemo tu bukannya samseng, kebanyakan student, pekerja orang tua dan rakyat biasa, kalau mereka tu samseng banyak dah polis dan SB yang kene belasah, tapi kenapa kereta polis tu saje lalu disitu sebagai umpan dan kemungkinan SB yang membuat provokasi..semuanya berkemungkinan, jadi sebelum buat kesimpulan kita kene fikir dari semua segi..fikir-fikirkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cb pkir..npe org rmai sbuk nk brarak kat jln tu?da memg jln ry.bkn dlm psr rya.keta polis x slah.da memg jln u keta.spe soh dok maen tgah jln.pdn muka la kn lgar.y ko do tgah jln spe sruh?spe slh?ad otk,lu pk sdr..x leh pk,memg lu bengaong.jgn asyk nk dfend jew.tgk stuasi.lu wat phmpunan tgah jln,org x bg bhmpun,mmg kn la.klu aku lgr nga bulldozer je.lg sng.sb tu org soh pki stadium.bdoh piang tp blagak pndi.huhu

      Delete
    2. Xperlu nak bergaduh kot. Kita sama2 improve diri kita. Xperlu nak tunding sana sini. Kalau umat Islam sendiri yg salah, sama2 kita nasihat sbb mereka bukan musuh kita. Musuh kita, tu dia, admin baru tulis. Dajjal, etc. Aku ni pun bukan baik sgt. Tp guna akal la klu nak berkata2. Selamatkan Islam dulu bukan duk sibuk bergaduh dgn agama/ bangsa sendiri. Ni lah punca perpecahan yg baru admin sebut.

      Delete
    3. maksud anda orang tua, pekerja biasa, student bukan samseng?
      Memang benar , mereka bukan samseng, Tapi mereka menjadi samseng bila dah mabok berdemo..

      Delete
    4. benar.....dalam berdemonstrasi , perkara yang tak terduga boleh terjadi...........yg student,org tua itulah akan berubah menjadi lebih dashyat dari samseng......sebab itulah demonstrasi aman jer yang dibenarkan.....semuanya dirancang oleh oleh hidden hand ..dan kita jadi lembu yang kena cucuk idung...

      Delete
    5. Assad tu syiah , Kita x bole sokong syiah sbb ajaran sesat . Sebab tu la kita kena sokong penentang Assad .

      Delete
    6. Cuba pkir kenapa adanya BERSIH kat negara ni?Skrg nie xnmpk, pihak kerajaan guna media massa tuk buat konpirasi... dOrg sbnrnya mnyebarkan fitnah....mnokok tmbh lg berita mcm2.... Lagi2 Rakyat xdibnrkan brsuara... Mana hak kita sbg rakyat MALAYSIA??? Cara yg sme mcm org yahudi buat masih x nmpk lg ke???? KalO media massa xde berat sbelah, rakyat dibenarkan bersuara, xkan adanya BERSIH berlaku..

      Delete
    7. persoalan sekarang,altantunya bunuh diri?sila jawab dgn berhemah.terima kasih..

      Delete
  4. Salam admin, saya dah banyak dah baca tentang konspirasi Yahudi, Freemasaon, Illuminati dan Jesuit yang menguasai seluruh sistem kehidupan manusia, macam-macam teori, macam-macam informasi tapi yang saya tak nampak macamana kita sebagai umat Islam akan mengatasai atau pun keluar dari sistem ini..tak nampak satu pun teori atau perancangan umat Islam untuk bangkit menjadi bangsa yang menguasi atau merubah sistem ini..macamana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar saudara..kita ni manusia ciptaanNya..jgn risau..admin da bagi jawapan da untuk kemusykilan saudara..surah al imran n at taariq..Allah swt adalah tuhan sekalian alam, sebelum langit n bumi dicpta, Die dah tahu da penamatnya..sekarang tingkatkan ketaqwaan..1stly...penuhkan dan perbaiki solat...

      Delete
  5. saya pon lbeh kurang macam anon May 1, 2012 12:07 PM.nk kata byk sgt tahu tdk la jugak..tapi sedikit sebanyak dpt membaca penipuan2 yg mereka lakukan..jika dilihat secara keseluruhan memang semua manusia sedang ditipu kecuali yg sedar tentangnya.yg sedar pon bilangannya tak ramai..mngkin 1% dr penduduk dunia dan mereka tak dpt nk buat apa2..sy juga sedang menelaah apa yg ptt dilakukan sebenarnya utk melawan puak2 ni..jd dengan berpandukan al-quran, sunnah dan beberapa org yg berilmu sy berpendapat yg terbaik adalah elakkan dr ditipu.ditipu dr segala segi terutamanya harta..tingkatkan ketakwaan pada allah..bykkan amal ibadat..insyaallah allah akan bantu kita dlm kesusahan..kita tak perlu mlwn mereka..cukuplah allah yg menurunkan azab pada mereka yg menipu dan yg tertipu..yg tertipu itu bkn kerana apa..cuma tidak mahu mencari ilmu yg lebih..pada mereka ckp setakat blajar dpt ijazah,master,phd dan mereka merasakan hidup mereka akan sempurna.byk kisah2 dlm al-quran yg allah menyarankan kita supaya berundur terlebih dahulu sebelum allah datangkan kemenangan pada kita..cth:penghijrahan nabi muhammad saw.kisah ashabul kahfi.kisah nabi musa as dgn firaun.kisa nabi isa as..terimalah ujian allah ini sebagai satu cara untuk kita menyucikan diri dan menambahkan keimanan padaNYA.

    ada yg berhujah allah tidak akan mengubah sesuatu kaum itu melainkan mereka sendiri yg berusaha mengubahnya..pd sy mcm mana kita nk ubah cnthnya bangsa melayu ni kalau yg ingin mengubah ke arah yg haq itu hanya 2 3 org berbanding yg sebaliknya.

    nk tanak kita terpaksa hidup dalam sistem yg bathil..cuma pilihan itu ada pada diri kita sama da mahu meneruskan kehidupan dengan sistem yg bathil ini atau mengelakkannya wlau apa cara sekalipon..cth sistem yg bathil ini.sistem bank/kewangan,sistem pendidikan,sistem sosial,sistem pentadbiran,sistem perundangan.cubalah elak dr sistem2 ini dan byk2kan beribadah pada allah agar ketenangan lahir dlm jiwa..sy tgh mencubanya wlaupon telah terjebak utk sekian lama(sejak lahir sampai sekarang)hehe..selamat berjaya insyaallah

    ReplyDelete
  6. waalaikumussalam

    Ikutlah nasihat anon May 1, 2012 03:39 AM. apa yang dia sarankan cukup baik sesuai dengan keadaan masa kini. Kita tidak mampu melawan semua sistem, cuma selamatkan diri dari bencana dan mrka Allah. Kita nantikan pertolongan jika ada rezeki dan bila tiba masanya. Bersangka baiklah dengan Allah.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum
    saya suka baca pasal teori konspirasi.. tapi sejak nak pilihan raya ni kenapa banyak sangat mengaitkan Yahudi dan PR.. sedangkan DEMOKRASI itupun ciptaan yahudi.. dr awal lagi kehidupan kita diatur oleh Dajjal... dan saya setuju .. apa tugas kerajaan yg ada sekarang ini untuk membetulkan Aqidah dan cara hidup Islam.. buat masa ini takde.. bahkan hiburan berlebihan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. saya bersetuju dgn saudara.Kalau benar kerajaan nak menghilangkan atau mengurangkan pengaruh Yahudi, mengapa negara kita diagung2kan hiburan??setiap kali perhimpunan UMNO selalu disertai dengan hiburan.Bukankah ini Hedonisma yang diuar-uarkan oleh Yahudi??Membudayakan hedonisma hanya melalaikan anakmuda dan belia dari menyedari kepentingan menjaga agama dan negara.Mengapa mesti menyalahkan rakyat kerana inginkan perubahan??Setiap kepimpinan ada kelemahan.sebaiknya kerajaan mengoreksi diri mengapa rakyat begitu inginkan perubahan???Mesti bersebab!!Mengapa mereka 'bangkit' sehabis2an semasa pemerintahan Najib? Tidak Abdullah dan Mahathir?? Hanya Allah yang tahu apa hikmah disebalik kejadian yang berlaku.Wallahualam...saya pun masih menuggu2 jawapan sebenar.

      Delete
    2. sebab mereka menunggu teori RAHMAN selesai dahulu...wallahuallam.......rasanya teori tu pun plan diaorang...Kenapa masa Datuk Najib???? Mungkin kerana mereka rasa ...pihak yg mereka support tu dh cukup bersedia mengambilalih pemerintahan Malaysia.....masa Tun Mahathir pun genting kerana Tun agak lantang n isu dinar emas cadangannya membuatkan mereka gusar.....ingat tak apa jd pd allahyarham Ghaddafi.....seingat saya..beliau juga mencadangkan penggunaan dinar emas...kebimbangan mereka menyebabkan beliau disingkirkan ...
      sekadar pendapat yer admin...

      Delete
  8. Harap sudara anon May 1, 2012 07:23 PM bersabar

    Perkara berkaitan hal ini sebenarnya sangat rumit untuk dirungkai. Bukan mudah untuk memahamkan semua orang, bergantung kepada keupayaannya menyambung beberapa puzzle.

    Apa yang dipaparkan di sini hanya sedikit dan merupakan hal terpenting. Bukan mudah untuk kita menceritakan secara menyeluruh kerana ia telah berjalan terlalu lama. Bermula sejak ratusan malah ribuan tahun lampau. Kita sedang berada dipenghujung fitnah dauhama.

    Kita tinggal dalam daerah "keliru", sebab itu dikatakan sukar untuk memahami keseluruhannya. Jita saudara bersabar dan meminta kepada Allah untuk lihat kebenaran, sila ikhlaskan hati, nanti saudara akan mendapat pencerahan.

    Untuk memahami kenapa PR dikaitkan dengan Yahudi, kami rasa tak perlu diceritakan kerana ia bersepah di luar sana. Carilah maklumat berkaitan Anwar dan Yahudi Siapa Lee Kuan Yew, PAP dan DAP. Kami tidak kaitkan secara langsung PAS dalam perkara ini kerana PAS adalah mangsa keadaan, hanya terperangkap dalam caturan PKR dan DAP sementara PKR mempunyai rangkaian langsung dengan tokoh2 Yahudi berkenaan. DAP berkait dengan PAP dan bekas pengganas yang meletak senjata. Kaji peranan USA dalam membantu Israel dan sejarahnya.

    Untuk pengetahuan semua, kami di sini tidak memusuhi Anwar secara peribadi sebaliknya mengingatkan pembaca terhadap hubungan rapatnya dengan beberapa tokoh yang sedang mencorakkan dunia dan mendapat bantuan CIA dan NED.. dsb.

    Teori konspirasi ini bukan hanya DEMOKRASI sahaja. Banyak lagi selok beloknya. Jika saudara kata mengenai Dajjal, apa kaitan Dajjal dengan THH, Mason dan Jesuit? Sorry to say tidak mudah bagi kami membuka rahsia ini... tidak boleh berterus terang kerana ia akan dianggap fitnah dan tohmahan. Kami hanya ingin membantu, sesia jika ianya tidak dapat difahami.

    Pesanan "berhati2lah dengan Arab Spring".. ia adalah sentuhan lansung Yahudi Amerika.

    Jika mahukan kenbenaran, usahakanlah sendiri, itu lebih baik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. CUBA ADMIN KAJI TENTANG UMNO?..KNAPA PEMIMPIN UMNO TAKUT HENDAK LAKSANAKAN HUKUM ALLAH??KEMBALILAH PADA AGAMA...HUKUM DUNIA TIDAK SESEKALI ADIL BERBANDING HUKUM ALLAH...

      Delete
    2. Betul tu.. Lagi 1, cuba admin kaji balik tentang BERSIH di negara ni.. Kenapa berlakunya BERSIH? Apa faktOr2 yg menyebabkan berlakunya BERSIH.. Dimana hak rakyat utk bersuara??

      Delete
    3. admin,sila huraikan kematian altantunya.please..

      Delete
  9. Malaysia makmur di bawah pimpinan Dato Seri Najib Tun Abd Razak. Secara umumnya, BERSIH yang dianjurkan oleh kepala anjing ambiga dan di bontoti oleh melayu ambigadajjal memomokkan tujuan BERSIH untuk beberapa tuntutan@permintaan mereka, namun, cara mereka melakukan tuntutan sama sekali dengan cara tuntutan pihak2 kafir( Freemason) iaitu secara kekasaran dan kekejaman walhal ianya boleh dilakukan dengan cara bermesyuarat dan membuat undi(Islam). Just my 2cents.
    **Anda kata 300000 datang berperang dalam BERSIH, jadi apa cuak nak buang undi derrr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerajaan BN dah memerintah negara dah 56 tahun, semua orang tahu dan mungkin kau pun tahu (atau kau saja buat2 tak tau) bagaimana perkembangan agama Islam dan orang Islam di Malaysia skrg.Melihat keadaan orang Islam yang di depan mata kita, tiba2 kau cakap Malaysia Makmur? Yang berkuasa siapa? Yang membuat dasar negara siapa? Siapa yang bertanggungjawab mencorak kehidupan rakyat? Jadi siapa sebenarnya freemason? Kau ingat rakyat Malaysia bodoh macam kau ke? Lepas tu nak salahkan pihak lain atas kesalahan yang kerajaan BN sendiri lakukan selama 56 tahun.Gunakan media untuk mengawal fikiran rakyat supaya pemimpin kerajaan BN nampak macam seorang hero dan baik. Kau tau tak, ape yang kerajaan BN buat sekarang adalah sama dengan apa Zionis lakukan untuk menakluk dunia. -Pedang Kebenaran-

      Delete
  10. Apa yang pasti banyak pembohongan dalam BERSIH ini. Mereka tetap hendak salahkan orang lain walaupun jelas apa yang mereka lakukan itu sangat jijik dan kotor.

    Anwar pembawa virus kekacauan di Malaysia. Dia ikut skrip Yahudi. Anwar akan jahanamkan Melayu.. Angkat kafir sebagai ketua. Dia sedang test market, adakah PAS akan setuju jika kapir jadi PM nanti... ada nampak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam ceramah BTN je.. Ape? Org kafir jadi Ketua? Anwar agen Yahudi? Virus? Kah Kah Kah. Kau ni memang cakap kosong, tak tahu pasal perlembagaan dan sejarah.Semua itu andaian kau yang takde fakta terhadap Anwar jika di memerintah. Yang pemimpin BN dah memerintah 56 tahun, semua dah jadi fakta dan sejarah. Yang BN lakukan dari dulu hingga sekarang adalah melahirkan golongan orang Melayu yang bodoh mcm kau la.Cakap kosong, cakap tak serupa bikin dan tak mau cerminkan diri dulu dan salahkan org lain. Kah Kah kah. Islam didahulukanm

      Delete
  11. nice artikel...

    jgnlah kita sia siakan masa depan demi kerana politik yg dicatur

    bersih 4 akan berlansung tak lama lagi target atau misi utama ialah kematian dan keganasan polis, sbb itu demo telah dilakukan di beberapa buah tempat, jika terjadi, ia akan jadi pemangkin utk demo di kl

    unit amal sekali lagi akan diperkudakan

    maafkan saya wahai ahli PAS, anda terjerat berlandaskan emosi dan dendam

    tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. benar OrgOrg....xdak mustahil penyokong parti pemerintah skrng n penyokong Pas jd sp puak sunni n syiah ..........sanggup bunuh berbunuhan....demi perbezaan fahaman politik n dendam lama.......masyallah n nauzubillah jika itu terpaksa kita hadapi.....

      Delete
  12. Salam semua....

    Artikel anda menarek ttp cubelah bersikap adil dan kenapeperlu d kaitkan dgn parti politik sebelah pihak.

    Sy setuju dgn pendapat Anonymous May 1, 2012 03:39 AM, dan sebenarnya kata Admin ttg Anonymous May 1, 2012 03:39 AM di harap bersabar adalah benar dan Sabar adalah Tonggak Keimanan.

    Ttp admin pd sy tidak berlaku adil, knaper hanye d kaitkan dgn PR sahaja sedangkan Bn juga sekarang ni sudah jauh dr landasan kebenaran. UMNO sudah hilang arah tuju sebagaimana permulaan dahulu, tujuan perjuangan sudah hancur,

    Sy bkn nak memihak mane2 parti politik ttp inilah yg THH sedang lakukan utk melagakan sesama kite terutama bangsa Melayu, sy sendiri menyokong perjuangan UMNO suatu ketika dahulu yakni perjuangan Bangsa ttp kini Admin sendiri sy rase sudah nampak pokok perjuangan UMNO hari ini.

    Perjuangan Bangsa sudah jauh ketinggalan dan sepatutnya kita melihat asal usul Bangsa kita yg penuh dgn nilai murni yg membentuk diri ke arah keTuhanan. Sebagaiman kata Laksamana "takan melayu hilang di dunia" ttp melayu hari ini sudah hilang nilai agama maka akan runtuhlah Bangsa itu sendiri....

    Benarkah Agama Islam hari ini membawa kita kepada mengenal Tuhan?

    wallahualam.

    ReplyDelete
  13. tak usahlah kita sebelahkan mana2 pihak baik PR maupun BN..kedua2nya membawa kehancuran ke atas nilai2 islam..kita terpaksa menelan hakikat ini..ingat balik sewaktu kita nk merdeka dulu..pilihan ada 2, merdeka d tangan british atau komunis..yg mana kebanyakan dari kita menolak pilihan ketiga iaitu berjuang dengan kalimah 'lailahailallah muhammad rasulallah'..ada segelintir yg berjuang dengan kalimah itu tapi ditentang dengan sangat hebat oleh 2 kuasa di atas dan akhirnya leburlah agama kita di tangan british.dengan itu terikatlah negara kita dengan `one world goverment' yg diperintah PBB...ibarat terlepas dr mulut buaya tp melangkah masuk mulut harimau dengan rela hati.hehe.

    ingatlah wahai bangsa melayu! keamanaan dan kemewahan tidak menjanjikan yang kita berada di landasan yg benar..hura hara, pembunuhan dan pertikaian juga tidak membawa kepada kemenangan yg dijanjikan allah..bagi yg melihat dengan mata hati saja yg akan nmpak helah kedua pihak samada PR atau BN..tidak kira BN atau PR yg menang PRU13 dan walau dengan apa cara sekalipon negara kita tetap menuju 'new world order'.sejarah akan berulang sekali lagi.pada diri yg mahu turut serta dengan 'new world order' silakan tapi bg mahu yg mengelaknya berpegang teguhlah dengan al-quran dan sunnah..gigitlah ia dengan gigi geraham anda..banyakkan bersabar..tingkatkan keimanan dan ketakwaan pada allah swt.insyaallah kita akan terlepas dari fitnah

    ReplyDelete
  14. I GOT IT!!! IT'S ONLY ONE WAY LEFT AND THE ANSWER IS "UNITE" (BERSATU PADU). IT'S BECAUSE THERE ONLY ONE WAY TO DEFEAT US WHICH IS "DIVISION" (BERPECAH- BELAH)

    ReplyDelete
  15. jawapan tu sebenarnya dah diberitahu 1400 thn dulu oleh nabi kita muhammad saw..cumanya..hrmmm..unite?hahahaha or unite like united state of amareca

    believe me it will only happen when the second of muhammad is coming.but only for those who belief in Allah and his messenger muhammad saw

    ReplyDelete
  16. POLITIC IS A VERY DIRTY GAME... Betoi ke Bang Anon, Pak Anwar pembawa Virus kekacauan diMalaysia..?? Agaknya Pak Anwar bawa Virus cuma nak ngetest "Bapak Virus" pembawa penyakit yg dah lama bertapak bersarang, merebak membiak diserata Bumi Malaysia. Pak Anwar dah cukup lama raban teben, semedang digodam bertubi2 diserang Virus. Hinggakan Pak Anwar dah lali dah kebal dgn serangan Virus. Sebab tu beberapa kali dia hehehe... dah nak haup, tapi dia tak tombang2, bang...

    Agaknya Pak Anwar tu sedang up-grade "Super-Virus" nya. Sekarang masanya Pak Anwar pula yg menyerang. Tunggu dan lihatkan serangan Virus Pak Anwar lagi dan lagi... Banyak "Anti-Virus" yg dulunya kebal, dah tak kebal kena godam, bakal rebah tombang. Sapa pulak akan terkincit dlm seluar jalan mengengkang.? Sapa pulak yg akan raban teben mencecit lari lintang pukang..?? Sistem Politik dan Pemerintahan Malaysia sedang mengalami "Transformasi Besar2an", bang...

    Jangan sosoh2 bang, itu semua mainan politik kotor, bang.. Tapi yg kita bimbangkan risaukan masa depan "Generasi Bangsa Melayu", bang.. Gajah Putih dgn 2 Gajah Hitam berperang, jangan sampai Melayu ditengah2 tersepit lunyai lenyo mati dilatam, bang.. Dlm "Bersih" ada "Najis", bang.. Tapi dlm "Najis" hehehe... adakah "Bersih", bang..?? Yg nie kita kena tanya Indah Water, bang...

    Peace VVV Bang....

    ReplyDelete
  17. Kita ibarat sedang berperang tetapi buat masa ini bukan peperangan mengangkat senjata berat.Ibarat permainan catur. Dua pihak sedang bermain manakala pemimpin, rakyat,alam dan seluruh makhluk di dunia menjadi buah caturnya. Dua pihak disebalik tabir ini saling beradu kuasa,kepintaran dan tipu muslihat masing2 utk mengawal permainan.Anehnya kewujudan mereka tidak disedari oleh hampir keseluruhan umat manusia kerana mereka berada diluar gelanggang. Disebalik tabir.Hanya diketahui oleh sebilangan kecil yang sedang sibuk membuat persiapan. Semua peristiwa yang berlaku pada hari ini bukan kebetulan tetapi ada kuasa-kuasa yang sedang berperanan untuk menguasai medan pertempuran yang sebenar iaitu Tanah Melayu, bumi yang dijanjikan dan disembunyikan.

    Secara logiknya, setiap operasi yang dilancarkan oleh pihak musuh boleh memperolehi kemenangan dengan begitu mudah, Tanah Melayu dari segenap sudut sedang dilemahkan, tetapi tindakbalas pertahanan dalaman (bukan polis atau pihak keselamatan)berjaya mematahkan serangan tersebut.Pihak musuh sudah semakin buntu kehairanan, tercengang bangang,makin terdesak bila berhadapan dengan kuasa ini.Bumi istimewa ini sedang dipertahankan oleh suatu kuasa yang tidak nampak.Mengapa ia begitu liat untuk ditawan? Ada sesuatu di sini yang amat menggerunkan pihak lawan.

    Sahabat sekelian,kita tidak keseorangan. Tuhan tidak akan biarkan musuh meratah Islam sewenang-wenangnya.Yang membantu Islam akan dibantu.Yang menolak akan dihina. Kita ada Allah dan Rasul. kita ada Pemuda Bani Tamim dan Imam Mahdi.Sudah ada yang mengenali mereka tetapi ramai yang tidak percaya. Merekalah pemimpin sejati yang dicari-cari dan dirintihkan oleh seluruh umat manusia.Belalah Islam, binalah Taqwa nescaya kita akan segera dapat bertemu dan bersatu dengan mereka.

    Mungkin sudah sampai masanya. Mereka yang tahu tentang pemimpin kebenaran tetapi menolaknya bahkan menghalangnya akan ditimpa kehinaan berterusan kecuali segera bertaubat sebelum terlambat.Mereka yang tahu dan memperjuangkannya dengan sabar dan menanggung penderitaan,ketahuilah oleh kalian sesungguhnya kemenangan itu sudah sangat hampir.Wahai Tuhan segerakanlah kedatangan pemimpin yang Engkau janjikan untuk orang-orang yang bertaqwa. Sekiranya kedatangannya beserta ujian maka berilah kami kekuatan untuk menghadapinya. agar kami memperoleh keselamatan didunia dan diakhirat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SALAM TUAN NURROHI..SIAPA PEMUDA BANI TAMIM..SIAPA MEREKA JIKA TUAN ADA GAMBARANNYA..BERITAHULAH...KAMI PEMUDA2 INGIN SANGAT TAHU..AGAR KAMI DAPAT SAMA2 BERSEDIA,.

      KAMI BERSEDIA, KAMI CUBA, BIAR TIDAK SETANDING SAAD BIN ABI WAQQAS.

      EMEL SAYA - kimongz@yahoo.com

      Delete
    2. Maklumat ciri-ciri dan gambaran tentang Putera Bani Tamim sudah tersebar luas dengan hujjah dan bukti.Seolah-olah beliau sedang berdiri dihadapan kita, tetapi kita tidak dapat melihatnya.Kabus dan debu tebal konspirasi Yahudi- Zionist telah menyelubungi diri kita semua.Oleh itu bebaskan diri kita terlebih dahulu daripada belenggu sistem Yahudi-Zionist.
      Membuat persediaan adalah bermula dari dalam diri.Membaiki diri dengan mujahadah melawan nafsu ammarah, lauwamah dan mulhimah.Buang cinta Dunia dan takut mati.(Al-Wahan).Mohonlah petunjuk dari Ilahi. Insyaallah Selamat Bertemu.

      Delete
  18. Alhamdulillah, sukalah saya mengangkat saudara sebagai sahabat. Salam saudara Nurrohi. Rupanya ada yang mengetahui sesuatu yang ramai tidak faham. Mereka menyangka kami berjalan atas pelantar politik, mereka tersalah sangka terhadap kami hanya kerana melihat luaran kami atau terasa bimbang kerana kami tidak memihak pegangan politik mereka.

    Kepada mereka semua, saya anggap sebagai rakan bersama untuk belajar memahami apa yang terselindung. Banyak perkara yang kami tidak dapat luahkan demi menjaga rahsia alam. Seperti yang disebut oleh saudara Nurrohi, kami juga sedang menanti. Buat sementara cuba bertahan agar kita semua selamat dan sejahtera seadanya dalam permainan ini. InsyaAllah jika diizinkan satu hari nanti bila perjuangan ini selesai, kami akan memaklumkan apa sebenarnya bentuk perjuangan kami, bukan wang, bukan pangkat, bukan harta atau kemewahan.. semua itu tidak perlu kepada kami. Kini kami berhabis wang menulis semua ini. Komputer, eletrik, tenaga, masa dan broardband dan apa juga kami biaya sendiri. Saya dan rakan2 saya telah berjanji untuk meneruskan perjuangan ini setakat mana yang kami mampu. Walaupun terpaksa merangkak di atas salji.

    Kami berjuang kerana tugas kami kepada Yang Maha Kaya lagi Berkuasa. Kami menanti waktu keluarnya 313 orang yang sedang menunggu masa. Kami tidak boleh goyah hanya kerana politik atau ancaman Yahudi dan ahlinya.

    Permainan politik amat kotor dan jijik, tidak kira atas platfom mana. Namun kami/kita tidak boleh keluar darinya demi menjaga bangsa dan agama. Kita tidak mahu anak bangsa atau cucu kita menjadi mangsa "bukan Islam" yang tidak akan pernah mengasihi kita, jauh sekali membantu kita. Kita guna politik untuk sementara waktu. Menggunakan akal untuk menilai yang baik dan yang buruk. Bukan taksub seberono.

    Pilihan kami cukup berat. Kelihatan seolah menyerang PR, sukalah kami maklumkan di sini, kami melihat sesuatu jauh dibelakang individu yang bernama Anwar. Alhamdulillah atas pertolongan Allah, kami mendapat sumber maklumat benar dan kukuh bahawa protokol zionis sedang dipikul oleh manusia ini. Agenda yang dibawanya amat merbahaya, jauh sekali memertabatkan agama. Kami tidak sesekali reda dengannya tetapi tidak pula memusuhi PAS kerana kami juga asalnya penyokong PAS yang tegar sehinggalah dikejutkan oleh Anwar (??). Kami tidak mengambil hirau siapa yang memerintah asalkan bangsa kami yang beragama seperti kami demi kesejahteraan anak cucu. Asalkan bukan Anwar. Kami tahu dia akan merosakkan segalanya. Kalau Hj Hadi mampu, kami akan berikan sokongan sepenuhnya. Malangnya keadaan sekarang tidak menjurus ke situ.

    Mengapa bukan Anwar? Anwar akan mengubah negara ini menjadi negara penganut Islam Liberal sebagaimana Indonesia dan Turki. Saudara semua tahu Anwar sering memuji Turki dan Indonesia. Penganut Islam Liberal sama seperti penganut Darwinisma. Mereka telah tergelincir dan terkeluar dari Islam. Mereka menentang ahlussunnah wal Jamaah.

    Pemerintah sekarang bukan juga pilihan kami, namun apa yang mereka bawa tidak memudaratkan agama sebagaimana pilihan yang lain. Sekurang2nya pemerintah sekarang mempertahankan Perlembagaan yang termaktub di dalamnya keutamaan agama Islam. Mereka tidak mengkhianatinya walaupun diserang oleh DAP berulang kali.

    ...bersambung

    ReplyDelete
  19. sambungan...

    Saudara2 kami yang dihormati,

    PAS sekarang bukan lagi sebagaimana PAS sebelum campurtangan Anwar. Ulama dalam PAS sebenarnya kenal dan tahu tentang Anwar, tetapi kenapa sanggup terus mengangkat dia sebagai ketua? Inilah masalahnya. Kami tahu punca sebenar, biarkanlah dahulu sehingga ada perubahan.

    Kita wajib bersama dan bersatu. Ia bukan perkara main-main. Setelah bersama, kita singkirkan anasir jahat yang ada.. PAS tarbiahkan UMNO menjadi sebagaimana yang sepatutnya. Walaupun sukar ia bukanlah mustahil. Bukankah ianya juga "jihad"?

    Bukankah lebih baik bergabung dengan pemerintah sekarang untuk menafikan kerja jahat kristianisasi DAP yang semakin mencemaskan dan menghalang menularnya Islam Liberal?

    Sekarang PAS boleh menggunakan pengaruh kerana UMNO sedang sakit, jasa PAS pasti akan dihargai dan mungkin akan diterima sebagai ketua satu hari nanti jika ada insan yang dapat diterima oleh kedua2 belah pihak. Wujudkan Majlis Syura bagi menasihati pemimpin termasuk perdana Menteri. Desak UMNO menerima pandangan PAS demi untuk terus bersama. UMNO pasti terpaksa mengalah kali ini. Sekarang pun pAS tak mampu menasihati PKR (bekas ahli UMNO).

    Bukankah itu yang terbaik? Permintaan PAS untuk wujudkan HUDUD juga pasti dipertimbangkan kali ini. Soal jawatan menteri janganlah menjadi keutamaan, insyaAllah jika ada yang layak akan dilantik. Tawakkal Alallah.

    Ia berbeza dengan masa lalu dimana MCA dan MIC ada penagruh dan menjadi penentang. Kini MCA dan MIC boleh ditendang keluar bila2 masa kerana mereka terlalu lemah dan menjadi liabiliti kepada pemerintah.

    Itu yang kami utamakan dalam perjuangan kami. Melayu/Islam mesti bersatu dan berjuang atas kepentingan bangsa dan agama. Tak perlu mansuhkan parti kalau mahu. UMNO sedia bersama PAS tetapi PAS enggan kerana patuh pada perintah Anwar. Itu masalahnya. PAS tidak lagi bebas seperti dahulu.

    Semoga semua pembaca teliti kembali post2 terdahulu untuk mengenali kami. Kami percaya saudara Nurrohi telah lakukannya dan faham kedudukan perjuangan kami.

    Untuk pengetahuan semua, kami mempunya sumber maklumat jelas ke mana Anwar akan bawa kita. Apa yang bakal terjadi jika dia berjaya. Selamatkah PAS dan perjuangan agamanya? Bukti nyata menunjukkan PAS tidak dominan dan hanya dijadikan alat semata2. Itu amat kami kesalkan.

    Matlamat kami ialah berharap semua penyokong Islam (tak kira kumpulan mana) masih sudi memaafkan saudara sendiri dan bersedia bergabung demi menanti pemimpin yang dijanjikan. Kami memang harapkan kita semua bersatu. Perjuangan kita biar jelas dan tidak dapat dirosakkan oleh agenda tersembunyi Yahudi/Cina. Buat sementara waktu selamatkanlah sisa2 kesejahteraan yang ada. Apa yang nak kita kejarkan? Yang penting tidak membiarkan Yahudi menguasai negara secara langsung sebagaimana Libya, Iraq dan sekarang Syria... semoga ada yang faham.

    Semua persoalan rasuah, salah guna, kerosakan moral dsb adalah buah fikiran dan taktik Yahudi melalui agennya Anwar. Keadaan di Malaysia tidak seburuk di Indonesia, Turkey, Pakistan bahkan seluruh negara Arab. Jika Anwar memerintah belum pasti ia akan berubah. Rasuah menjadi mainan Yahudi, usah percaya cakapan mereka. CFR, NED dan CIA bekerja untuk Yahudi dan sekarang membantu Anwar. Fakta yang pahit untuk ditelan.

    bersambung...

    ReplyDelete
  20. Islam di Malaysia masih lagi yang terbaik, sebab itu kebangkitan baru akan bermula dari TIMUR. Mereka merosakkan segalanya namun gagal membasmi sumber suci yang masih terpelihara dalam rahsia. Percayalah cakap kami bahawa Malaysia sememangnya ingin sangat2 dikuasai oleh mereka. Anwar hanya diperangkap untuk menjadi agennya sahaja.

    Sila gunakan akal. Bagaimana sebuah negara penuh rasuah dan salah guna kuasa masih boleh terus maju sehingga dianggap yang terbaik di kalangan negara membangun? Berduyun2 warga asing menyerbu Malaysia mendapatkan rezeki? Jika benar Malaysia negara rasuah, mustahil akan maju sebegini hebat. Gunakanlah akal kita menilainya. Mungkinlah tidak seratus peratus baik. Kita mampu memperbaikinya.

    Bagaimana sebuah negara yang dikatakan semakin rosak akhlak akibat hiburan Yahudi ini masih mampu membawa syiar Islam walaupun sedikit malap? Masih ada yang mampu menghafaz alQuran? Masih mengenali mana yang sesat mana yang tidak? Masih dapat menahan kemasukan berleluasa Islam Liberal? Masih ada yang mampu mengenali Allah sebenar2 kenal.... ALHAMDULILLAH.

    Di negara lain semua ini sedang dikecaikan oleh Yahudi, pembunuhan berlaku setiap hari. Rakyat mereka tidak pernah aman. Islam Liberal mula menguasai kehidupam. Ahlussunnah WalJamaah telah mula ditinggalkan. Mereka hanya sibuk dengan perjuangan bersenjata, berpuak dan mengejar sisa perang. Mengharapkan bantuan Yahudi Amerika untuk mengisi perut. Mereka tiada masa untuk mencari Tuhan, jauh sekali punya kelapangan untuk mengenali Allah dengan sebenar2 kenal. Di Malaysia ia masih boleh dilakukan. Tak mahukah saudara semua bersyukur? Tahukah saudara semua mengenai fakta ini?

    Harap tak perlu lagi kami ulas mengenai perkara ini. Pendedahan ini pun sudah melebihi had. Ia dibuat demi menjaga hubungan baik sesama kita semua dan mengelak salah faham. Jika kami blog ini dimatikan, anggaplah sampai disini sahaja khidmat kami. Kami tidak pernah kesal dengan apa yang kami perjuangkan.

    Maaf dari kami jika tersilap. Wassalam

    dari ABATASA

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ..
      bole admin forwardkan kepada saya email ataupun contact dengan niat untuk bersahabat..saya sedang mengikuti dan mengamati penulisan admin..mana tau jika ada rezki kita bole berjumpa bertentang mata.

      Delete
    2. hubungi abatasa2@gmail.com.. saya jarang buka email, tapi insyaallah saya akan tengok nanti. terima kasih.

      Delete
    3. assalamualaikum..alhamdulillah..setelah lama menunggu dan mencari..skrg sudah ku temui..izinkan sy utk menjadi sahabat saudara admin..semoga sama2 kita dapat berjuang mencari redha Allah..harap boleh bertemu dgn admin suatu masa nnt..in shaa Allah..tk

      Delete
  21. Pertelagahan mungkin akan berlaku dan kemungkinan juga akan menjadi lebih parah di antara kedua parti politik tanah air.... maka beruntunglah bg mereka yg mengasingkan diri....

    ReplyDelete
  22. terimakasih admin,

    semoga kita dpt menanggapi dgn baik biacara admin di atas,
    penting sekali binalah diri kita dgn mujahadah lwn nafsu mazmumah, ini lebih penting dn adil utk diri sendiri, sbb rantaian hasil mujahadah kita memberi kesan yg amat positif kpd keluarga dn anak2 cucu.

    saidina ali melawan diri sendiri ketika yahudi yg sudah tewas ditangannya meludah, mengherdiknya atau memaksa supaya pembunuhan yg dilakukan terhadap yahudi tewas itu berpaksikan nafsu ammarah, bila ini terjadi saidina ali tertewas dgn nafsunya sendiri yg dihasut oleh syaitan, dlm ertilain jika saidina ali membunuh yahudi tersebut dlm keadaan marah maka dia menjadi tentera syaitan bukannya jundullah, tapi saidina ali memaafkan yahudi tersebut.

    Inilah pengajaran yg berguna utk pejuang2 Islam skrg, bina diri hingga mencapai sentuhan mardhiah, nescaya allah akan bukakan hijab utk mengenali batil dan haq sebenar benarnya. Jika ini tercapai maka keliru, kelam kabut spt sekarang menjadi lebih tenang, sbb sudah mengenal intan dn kaca.

    Namun pastikan kita semua mendapat bimbingan yg benar dr pembimbing yg mampu membawa murid kepada redha meredhai akan qudrat iradah Allah setiap saat, tanpa berwasangka pd apa yg telah terjadi, bukannya pembimbing yg membawa kita banyak melihat keburukan org lain, kejahatan org lain, mulut ringan utk mencerca, menghina pd yg jelek sedangkan diri sendiri masih berkubang dgn kekotoran, situasi inilah yg berlaku pd kita, bangsa melayu yg ingin kembali pd Islam semakin ramai tapi terpesong kerana menyangka yg kaca itulah intan, akhirnya kita yg ingin mengenali islam menjadi sama dgn melayu yg jauhi dr Islam, sb ruh islam itu tak mampu dihidupkan kerana pembimbing yg kita anggapkan mampu membimbing kita bukannya membawa kita muhasabah diri tapi mengajak kita bermuhasabah kejahatan org lain, nilah titik hitam yg menghijab para pencinta agama, maka semakin jauhlah lg kita utk mencapai akhlak rasul saw dn sahabat2 dlm berjuang, akhirnya spt yg berlaku pd muamar gadafi mcmnana keadannya diperlakukan oleh pemuda pejuang itu.

    selagi dendam dan kebencian menjadi paksi kita dlm berjuang selagi itulah kita jauh dr petunjuk dn sunnah rasul, waima atas nama amal makruf nahi mungkar sekalipun kalu masih berpaksi pd ammarah neraka lah kita dlm berjuang atas nama agama Islam.

    nauzubillah

    Bdr jengka

    ReplyDelete
  23. Assalamualaikum ...
    Mcm x sesuai dgn topik tapi anggaplah ianya hanya sekadar pendapat. Aku ade tahu psal satu cerita. Cukup utk semua tahu yg dlm cite ni dimasukkan tentang kebolehan utk memanipulasikn elemen sebagai kuasa luar biasa (biasa kn kalu cite kartun yg ade kuasa2 magik) Dan aku dpt buat kesimpulan ade 7 elemen utama dlm cite ni iaitu Api, Tanah, Cahaya, Pokok, Angin, Air dan Kegelapan (Void/Dark). Diantaranya, yg penting adalah Cahaya dan Kegelapan. Dlm cerite ni, Cahaya adalah yg paling lemah (sory to say) dan Kegelapan adalah yg terkuat brbanding elemen lain. Setiap keduanya ade faktor- faktor yg tersendiri. (Ni dlm cerite je ok, juz nak share dn jgn marah dgn sikap kekartunan aq, peace!)

    Faktor elemen Kegelapan merupakan yg terkuat adalah kerana Kegelapan bersifat menyelubungi dan menyembunyikan semua benda/kuasa elemen lain. Kegelapan juga merangkumi kuasa ruang cakerawala termasuk menjadikan apa yg “ada” jadi “tiada” (atau senang difahami "yg nampak" kepada "yg disembunyikn").

    Cahaya pula dlm cite ni boleh memanipulasikan jisim cahaya. Disebabkan sifatnya yg kudus dan murni, cahaya tidak bersifat menyakitkan/ merosakkan sesuatu benda menyebabkan Cahaya adalah elemen yg paling lemah dlm kesemua elemen lain. Tambahan, diletakkan dalam kondisi "Lawan!"

    TETAPI ...

    Dlm cite ni, apabila Cahaya berdepan dengan kuasa berteras Kegelapan, ia bersifat meneutralkan. Cahaya ini akan meneutralkan kuasa daripada Kegelapan walau apa jenis teknik digunakan namun untuk elemen lain tidak. (Sebagai contoh dlm bilik yg gelap kemudian dibuka lampu, bilik cerah. So kuiznya adalah, elemen apakah yg paling kuat? :D) Kesimpulannya, dlm konsep ni aku boleh samakn dgn Kebaikan (Cahaya) dan Kejahatan (Kegelapan). Fikirkn dan harap dpt membantu kalian ...

    Note: i also had watched some video and what is so excited about muslim (mainly for Malay) is because the have FAITH. They believe in something and that make them united. Based on my example above, the faith will triumph all "their" hard work. So, that make sense if one of the way to defeat us now is by dividing.

    ReplyDelete
  24. Terima kasih anons

    Pandangan dua2 anon banyak membantu. Kembalilah kepada Allah, rapatkan saf, jauhi perbezaan dan sering bermaaf-maafan, redha mredhai. Buang yang buruk, ambil yang baik. Berpandulah kepada akal bukannya nafsu.

    Lebih molek kalau semua dapat tinggalkan amarah dan lawwamah ataupun setidak2nya kenal mazmumah dan menjauhinya. Cahaya bakal memancar bersama laduni... insaAllah.

    ReplyDelete
  25. Terima kasih Sky

    Pandangan membina dari sudud berbeza. Beruntunglah sesiapa yang berfikir. Nasihat kami, berhatilah dengan "kegelapan" ia bersumberkan luciferian..

    ReplyDelete
  26. CAHAYA & GELAP ... CAHAYA lambang Siang, lambang Matahari, lambang Puteh terang benderang, sumber yg menghidupkan, dsbnya. GELAP lambang Malem, lambang Bulan, lambang Hitam gelap gelita, sumber yg dihidupkan, dsbnya. Sekali pandang dasar mulanya macem dari GELAP, karna dlm GELAP itulah adanya itu Kehidupan. Tetapi segala yg diujudkan tegak berdiri itu, bermulanya dari CAHAYA. Koq comaan sebelum terujudnya CAHAYA itu ianya tersembunyi dlm KEGELAPAN...

    Ada Makhlok yg sukakan CAHAYA, tapi takotkan GELAP, seperti kebanyakan Manusia yg cepat seremmm. Ada Makhlok yg sukakan GELAP, tapi takutkan CAHAYA, hahaha... seperti Vampire, Dracula, Lycan dsbnya dari suku sakat Lucifer, karna kapan terkena CAHAYA jasad mereka itu bisa larot. Kebanyakan Manusia sukakan keduanya. Siang bisa keluaran jalan2 cari makan, buat kerja nambah rejeki. Malemnya pula bisa kerehatan namun ada jua rejeki, hehehe.. matanya gedap =_= gedip sedang menanti.. Ada dikhabarkan Alam Semesta ini bermulanya dari GELEPPP...

    Koq begitulah agaknya antara pelbagei pengertiannya itu CAHAYA dan GELAP. Walo dari sudut mana jua kita memandangnya, namun koq disitulah bermulanya itu "ADA" dan "TIADA". Antara "ADA" dgn "TIADA" itu, koq disitu yg "NGAK ADA" itu "BERADA". Barang siapa ngak bercerai, ia ngak bisa bersatu.. Namun kita sedang diambang Akhir Zaman, barzah antara GELAP "Alam Underworld" dgn CAHAYA "Alam Upper World".. Setelah terhaposnya itu KEGELAPAN, kejahilan, kepalsuan, maka akan muncolnya itu CAHAYA KEBENARAN. Emerging of the Al-Mehdi, is the coming of the 5TH WORLD. Apakah itu the 5TH WORLD...???

    Allahu'alam ^_^ Wasalem....

    ReplyDelete
  27. salam to all

    dalam mencari jalan keluar negara sedang berhadapan gerak kerja nasrani bawaan dap dan sekutunya pap. itu yang patut kita fikirkan dari masalah perpecahan bangsa. mereka tetap mahu menukar agama seluruh orang melayu menjadi kristian. banyak sudah maklumat menceritakannya cuma sengaja dinafikan oleh pas dan pkr walaupun 2 parti itu mengaku islam.

    kita tak akan mendapat jalan keluar kecuali memaksa melayu bersatu yakni pas dan umno. biarkanlah apa yang hendak orang kata, kalau tak berlaku seperti itu, dap akan kuasai negara ini. pkr tiada sebarang pengaruh kecuali anwar. kalau anwar tiada? lagipun pkr tak akan peduli (tiada halangan) usaha dap memurtadkan orang islam. tak percaya? mustahil anda tak dapat agak cara mereka memutarkan isu. hanya pas dan umno sahaja yang boleh bergerak seiring martabatkan agama di malaysia. apa salahnya bersekutu? masih pilih dap berbanding umno? kenapa? baca artikel umat terakhir. biarkanlah bukan islam (dap) jadi pembangkang sorang2. pkr akan runtuh kalau pas bersama dengan umno. islam akan terselamat. inilah jihad yang dituntut.

    ReplyDelete
  28. Sudah terlambat untuk selamatkan Malaysia. Semua telah menjadi talibarut Yahudi.

    BAR Council
    Persatuan Wartawan
    PKR
    DAP anak PAP
    PAS ikut bontot PKR

    Apa lagi yang tinggal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ex UMNO

      UMNO telah menjadi tali barut yahudi. PM telah mendapat nasihat daripada yahudi UPCO.Jika perkara ini dibiarkan ianya akan menjadi duri dalam daging pemerintahan politik di Malaysia. Kita sebagai rakyat Malaysia muslim mestilah sensitif dengan kewujudan penasihat yahudi UPCO dalam pemerintahan PM NAJIB RAZAK.Ia wajib ditentang habis-habisan walau dengan cara apa sekalipun.

      Delete
    2. Ex-PKR

      dulu memang aku sokong Anwar 100 persen.. suka dengan cara dia pejuangkan islam tapi selepas tahu dia adalah rakan kepada beberapa ekor yahudi USA... uhhh... mintak maaf. bukan main2 beb.. anwar makan duit yahudi untuk apa?????? rumah dia pun million beb! pejuang rakyat marhain? poorah..

      siapa yang masih sokong anwar, samalah hancurkan negara. umno hanya ada upco, tapi anwar ada siapa?.. berpuluh ngo dan pertubuhan yahudi.. hahaha... kerana upco kita nak tentang tapi biarkan sekutu tauke yahudi.. haha.. bodo namanya

      aku suka pas tapi.. pas pula ikut Anwar. apa lagi pilihan yang ada?

      Delete
    3. nak mencelah...je pada pendapat hamba pacal yang hina ini tuanku.. tidak ada satu pun parti politik yang bukan talibarut yahudi... bahkan semua sistem pemerintahan yang ada dimuka bumi ni sama je... Tok dalang nya sama Yahudi Laknatullah.... kecuali satu iaitu pemerintahan yang diasaskan dengan sistem wahyu... ( Cara Nabi )
      you nak kata PAS tu bukan talibarut - sama saja bah

      Jom kita kembali kpd alquran as sunnah. yang bukan ditaja oleh mana mana parti politik....

      Delete
  29. Please read this book >>> Soul of Money by Lynn Twist

    ReplyDelete
  30. Kalo dah... "SEMUA" telah menjadi talibarut Yahudi...
    Bermakna... apakah termasuk Pemerintah itu sendiri.?

    Ada Yahudi sememangnya bangsa Yahudi diam2 melabur bakti. Ada Arab celopan dari Saka-Baka Yahudi yg banyak memberi. Setelah terjebak termakan budi terpaksa syarat2 mereka itu dipatuhi. Akibatnya maruah agama, negara dan bangsa tergadai memakan diri. Apa benar demonstrasi rakyat didalangi oleh gerakan Yahudi..?? Cobak kalian renongkan siapakah sebenarnya talibarut Yahudi...???

    ReplyDelete
  31. Semua sudah jadi ulam Yahudi secara langsung atau tidak langsung.

    Yang bersalah ialah yang bersekutu dan menjadi talibarut secara langsung. Kerajaan juga terlibat tetapi tak secara langsung. IA BERKAIT KEPENTINGAN ANTARABANGSA. Hanya mengawal agar tidak terjebak taktik Yahudi.

    Pembangkang terima wang dan sokongan padu terus dari Yahudi Amerika. DAP terima sokongan dari Yahudi Israel melalui Singapura. Orang Cina Singapura juga ikut sertai BERSIH, untuk apa?

    Media asing milik yahudi menyokong pembangkang. CIA, NDI dan NED yang cipta huruhara di negara Arab juga membantu pembangkang anjur BERSIH. Anwar beberapa kali berkata Malaysia Spring akan berlaku sejak BERSIH 2 lagi. BERSIH sebenarnya untuk apa? Nik Aziz kena jawab kenapa Unit Amal PAS belasah polis sampai separuh mati...

    Siapa pengkhianat negara?????? Jawab sendiri.. cakap pun bukan nak percaya... dah huru hara nantipun nak salahkan orang lain???? Ingat BERSIH ingat DAJJAL... meluat, benci dan kesal.. Melayu semakin bodoh dan gila makan nasi tangas.

    ReplyDelete
  32. .. alhamdulillah.. sebagai permulaan, sekarang ini sudah ramai yang sedar... kita sebagai manusia memang selalu alpa... jika bukan dari generasi kita.. mungkin generasi anak kita atau cucu kita, insya'Allah akan mampu mengatasi kemelut ini.. sejarah membuktikan di tengah pembunuhan bayi beramai-ramai lahir Musa as dan pengikutnya menegakkan kebenaran.. di tengah runtuhan ahlak di nazareth lahir Isa as dan pengikutnya juga menegakkan kebenaran dan di tengah runtuhan Makkah lahir Muhammad saw... oleh kerana seperti sudah di janji akan tidak ada Nabi dan Rasul selepas ini.., kemungkinan akan lahir generasi yang akan menegakkan keadilan sangat besar... tetapi sepertimana peristiwa sebelum ini, jika kebiasaan lepas dijadikan ukuran, maka kita kena bersedia untuk melalui zaman gelap.... yang paling mustahak ialah kita perlu jaga diri kita kerana kita sudah tidak kenal siapa kawan dan siapa lawan.. juga .. jika mampu..jaga anak isteri kita.. mudah-mudahan andainya kita tidak mampu mendidik mereka menjadi pejuang menegak keadilan... sekurang-kurangnya tidak menjadi beban semasa kita mengadap kholiq di akhirat kelak... seperti di janji.. bukan PHD atau ilmu bergebung yang mampu menumbangkan iblis serta sekutunya.. tetapi hati yang ikhlas... dan yang itu semua orang ada... cuma perlu tengok-tengok kedalam sikit walau pun pandangan memang sangat suka tengok keluar... di sebalik kegawatan di dalam sana kalau di selak-selak lambat laun akan jumpa juga... kalau tak dapat semua.. dapat satu pun jadi lah... mana tahu.. dengan izin dan rahmat DIA.. akan jadi dua.. empat..lapan.. dan seterusnya.. kemudian nya meneranggi yang hampir dengan kita... dia pula menerangi yang lain dan seterusnya... tentunya akan memakan masa dan menagih kesabaran yang sangat banyak...

    ReplyDelete
  33. salam admin .bagi saya apa yg terjadi di negara kita sekarang ni adalahla atas kesilapan BN memerintah. Jangan kita mencari kesalahan org lain utk menutup kegagalan.cara admin menulis pun macam gaya yahudi.cara halus utk menjatuhkan anwar.kita blh tengok ahlak keluarga anwar di bandingkan dgn kluarga pemimpin pemerintah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf admin..atas rasa kepijaran ini saya terpanggil untuk nak jawab komen anon 11:59

      Saudara kata jangan cari kesalahan orang lain untuk menutup kesalahan tapi cuba baca statement awal saudara ......ayat pertama ....""bagi saya apa yg terjadi di negara kita sekarang ni adalahla atas kesilapan BN memerintah"" huhu

      Delete
  34. Assalamu'alaikum admin serta para pembaca,kita sering mengatakan DEMOKRASI adalah dari yahudi dgn tujuan utk melemahkan umat Islam siapapun yg mengkaji tentang ini mengakui hakikat tersebut.Ulasan pembaca terlalu bias dlm membicarakan isu tersebut dgn menuding jari utk mencari pesalah. Amat jarang kita untuk bermuhasabah diri kenapa kemelut yg melanda negara sekarang ini terjadi.Kita ditimpakan bala oleh Allah bila kita tidak mengambil apa yg Allah swt wajibkan ke atas kita. Kita tanya diri sendiri termasuk saya yg lemah ini berapa jam sehari secara khusus kita beribadat kpd Allah adakah cukup 1/3 dlm sehari atau paling kurang 2/10 dari lapan jam.Untuk itu kita jawab masing2.Kita ingin berjuang sedangkan kita dgn Allah amat jauh mana mungkin ma'unah dari Allah akan sampai kpd kita dari segi teknologi keduniaan kita x mampu bersaing dgn musuh2 Allah.Apa yg kita ada sebenarnya adalah jauh lebih hebat dan x mampu diatasi oleh musuh2 Allah iaitulah kalimah agung LAILAHAILLALLAH ibarat kunci yg dipegang oleh setiap org Islam. Kunci dunia & akhirat pegang erat2 fahami & rasakan bukan sekadar petah berbicara mengenainya tapi dirasakan di hati diamalkan dgn perbuatan yakini sehingga mencapai haqqul yaqin bersih dari unsur2 syirik & syubhah.Sehingga sampai mengenal, mencintaiNya, harap & takut hanya kepadaNya lantas bangkit dan sambutlah panji2 Allah & Rasulsaw utk berjihad menegakkan agama Allah walaupun musuh menawarkan dunia agar meninggalkan perjuangan maka katakanlah kpd musuh2 Allah " walau kamu hamparkan khazanah 7 petala langit & bumi namun utk kami meninggalkan perjuangan ini tidak sesekali sehinggalah nyawa kami diambilNya.Ingatlah akan ada yg meneriakkan kata2 ini insyaAllah....wallahu'alam wassalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya setuju buah fikiran saudara. Kata2 saudara membangkitkan semangat saya untuk berjuang di jalan Allah x kira siapa di hadapan, bukan pencapaian bangsa yang didahulukan tapi Agama Islam lah diutamakan.

      Delete
  35. utk semua,

    kalu nak tengok akhlak bukan pd zahir tapi tutur kata dan perlakuan kita, kalu perlakuan kita mempengaruhi org lain utk membenci makhluk lain maknanya akhlaknya bukannya baik.

    bab susah senang dlm perjuangan kita boleh tengok semua pemimpin politik skrg tak kira mana2 pun, termasuk anwar betapa bergeraknya rumahnya semuanya dlm material yg tinggi berbanding dgn rakyat yg palin marhaen, kalu ikut rasul dialah pemimpin tapi materialnya sama dgn yg paling bawah umatnya, dlm kategori yg paling tiada apa2,

    sedangkan pemimpin yg kata perjuang islam dan keadilan adakah tahap hidupnya berada pada paras bottom line rakyat termiskin sekarang? kalu yg nak hujah saya tentu akan memberi kemunasabahan pemimpin ini mempunyai harta spt pemimpin umno asalkan tak rasuah.

    Tapi cuba fikirkan dgn kata2 kita nakkan Islam patutnya pemimpin ni muhasabah diri adakah dia betul ikut rasul, sekurang2nya tunjukkan cth kurangnya harta dunia dlm memakai menduduki, spt rasul itulah baru kata2 yg di ucapkan berlandaskan firman dan sabda terlaksana. Tapi kalu dah sama dgn pemimpin yg lawan yg kita kata kurang islamiknya tapi kehidupan kita harta kita rumah kita kereta kita kalu ditengok luaran semuanya memiliki kenderaan spt lawan kita maka bukankah dusta sahaja kata2 kita nakkan Islam. Sapa yg mahu hujah bahawa Islam tak menolak semuanya tapi rasul tidak berada pd kedudukan sama dgn pemimpin quraish dr segi harta,kenderaannya? Malah ingin diberi emas sebukit pun ditolak, ini maknanya rasul berada pd kehidupan bottom line dr segi materialnya mungkin sama dgn penduduk yg paras kehidupannya miskin pd era itu, tapi adakah sama dgn pemimpin yg kata sbg pejuang Islam sekarang ni, tentu tidak, maka apa yg diucapkannya itu mempunyai pemberat terhadap dirinya sendiri lalu akhirat nanti pemimpin dn ulama nilah akan disoal dulu apa yg diucapkan apa yg dirinya lakukan utk diri sendiri.

    Oleh itu bg pemimpin pejuang Islam berhati hatilah, dn pengikut2 jgnlah bila ditakwilkan sifat dan sikap pemimpin mereka lalu kita menuding jari pd sifat dn sikap pemimpin lawan kita, dlm ertikata lain " ahh apa kurangnya dgn sipolan2 dia lg teruk" kalu analogi ini yg kita gunakan bermakna Islam kita is not the highest dimension, disebabka kita sendiri demi nak mengiyakan perbuatan pemimpin kita yg jauh dr sifat rasulullah saw maka kita menyamakan sambil merendahkan( memburukkan lg) pemimpin lawan.

    Sepatutnya kita jujur mencari kebebnaran dlm diri kita, sbb kita dah war2kan bahawa kita membawa risalah yg benar dan Haq, kita berjuang menegakkan Islam sewajarnya sikap dn tutur kata kita bila berhujah memaparkan kita membawa sunnah rasul spt sahabat2 RA. Kalu nak menyamakan atau mengatakan ah pemimpin lawan tu lg teruk bermakna kita dh merosakkan agama sendiri kerana nak menegakan benang basah bukannya nak menegakkan agama.

    Saya paparkan ini kerana banyak hujah2 yg dibawa tak menggambarkan kita sbg pemimpin dn pejuang Islam sebenarnya. Selagi kita berada dlm gelanggang yg sama( dr segi tutur kata dan akhlak) dgn bukan pejuang Islam selagi itulah kita gagal mencapai kejayaan sbb hanya mukmin sejati akan mampu memenangkan Islam di akhir zaman, bukannya muslim yg berangan nakkan Islam tapi tanjakan nafsu masih lg berada pd tahap statik, zahiriah tiada masalah dgn pejuang dn pemimpin yg kata nakkan Islam cukup cantik. Tapi Islam takkan muncul dgn zahiriah yg dhiasi dgn sunnah shj malah tak cukup, tapi nafsu yg mencapai makam mardhiah itulah yg akan menjadi calon pejuang Islam sejati yg berjaya- Insyallah.

    wassalam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hayati senikata Lagu bangau oh bangau....insya Allah.... Tuan akan faham
      sekarang saya dan tuan tuan sedang melakunkan episode dlam lagu tersebut
      akhirnya kata ular @ yahudi memang makanan aku..

      Delete
  36. Salam Ukhwah. Baca kenyataan di bawah. Untuk penyokong penyokong Anwar termasuk: anon May 7, 2012 08:59 AM
    saya quot:
    "salam admin. bagi saya apa yg terjadi di negara kita sekarang ni adalahla atas kesilapan BN memerintah. Jangan kita mencari kesalahan org lain utk menutup kegagalan. cara admin menulis pun macam gaya yahudi. cara halus utk menjatuhkan anwar. kita blh tengok ahlak keluarga anwar di bandingkan dgn kluarga pemimpin pemerintah.

    Sila nafikan laporan di bawah ini jika anda benar. Ia bukan dari orang atau media BN atau UMNO:

    THE US SPONSORED PROTEST MOVEMENT IN MALAYSIA
    Nile Bowie - "Following documented cases of United States-based organizations funding pro-opposition civil society groups associated with civil unrest in Russia and the Middle East, Chairperson Ambiga Sreenevasan acknowledged that the Bersih coalition received financial support from the National Democratic Institute (NDI) and George Soros’ Open Society Institute (OSI).

    An article published in the New York Times entitled “U.S. Groups Helped Nurture Arab Uprisings” reveals organizations such as the National Democratic Institute receive funding from the National Endowment for Democracy (NED), a recipient of funds directly from the US Congress.

    The Bersih Coalition has also received support from the US-based Freedom House, an NGO that receives direct funding from the US State Department. While concern over electoral corruption and the various legitimate grievances of Bersih supporters may be entirely justified, the coalition’s association with opposition Political parties and groups financed by the United States government suggests subversion."

    Hanya yang bermata celik dan berakal waras sahaja yang boleh menilai dengan adil. Usahlah hanya melihat serban, lihat tudung labuh dan lihat kelakuan luaran kita nilai sesaorang itu adalah baik. Si munafik lebih alim dari anda kalau nak kira, sebab dia pandai berlakun. Lihatlah apa yang dikata olehnya dan tindakannya. Nilaikanlah apa yang Anwar akan bawa. Jangan salah admin bila dia bongkarkan kesalahan Anwar yang nyata rapat dengan Yahudi. Bukan bermakna dia (admin) seorang UMNO/BN. Salahkah pandangan dia? Atau akan salah jika tidak sokong PR?

    Jangan pula nanti anda marah jika ada yang katakan penyokong PR semuanya tak berakal. Gurau saja... namun sila pakai logik..

    Kalau dah makan duit Yahudi (NDI/NED) apa lagi nak disembunyikan atau dipusing2kan? Hanya orang yang bodoh, pekak badak dan mata ikan kering sahaja yang akan kata ini "fitnah".

    Saya akui saya sokong Anwar masa dia dalam ABIM, sekarang saya dah tarik balik sokongan kepadanya bila tahu dia seorang Yahudi. Kalau nak selamat janganlah sokong Dajjal Laknatullah, itu pesan saya. Dajjal cukup pandai menipu.

    Pejuang Islam jenis apakah yang menggunakan sogokan Yahudi? Ingat Yahudi nak beri wang secara percuma? Yahudi mahu lihat darah orang Islam membasahi bumi. Kalau ikutkan pesanan Rasulullah saw. Anwar sudah layak dihukum "pancung". Nak tahu hadis ini carilah dibawah tajuk kejahatan kaum khawarij.

    Semoga ramai yang semakin sedar kesilapan lalu dan kembali menjadi orang yang siuman. Sokong Anwar sama seperti Sokong Yahudi, sokong Dajjal laknatullah. Anda bertanggung jawap atas tindakan anda. Jika ada umat Islam yang mati akibat BERSIH atau ARAB Melayu Spring. atau dibom NATO nanti atau ditembak askar Singapura/komunis... jangan sesekali kesal dan salahkan saya dan rakan2 yang dah celik kerana anda adalah penyebabnya. Bertanggung jawablah.

    Nak sangat Anwar jadi PM? Apa yang dia boleh bagi? Hanya hidup pura2 sementara negara akan dikuasai Cina dan Yahudi.. Nauzubillah. Semoga Allah selamatkan bangsa ini dari kobodohan melampau.

    - Tok Awang - dah makan cili 13 mei

    ReplyDelete
  37. -SERIZAWA- wrote:

    maafkan saya. saya anggap diri saya ini masih mentah dengan usia 20an. di sini saya mempunyai kekeliruan yang amat mengusutkan. Seperti komen2 di atas ada mengatakan, tidak perlu sokong PR. Dengan pemikiran saya yang agak cetek ini, Dr Yusoff Al-Qardhawi mengatakan kezaliman yang paling besar ialah memilih pemimpin yang tidak mengamalkan atau dengan kata lain menolak hukum Allah. kekeliruan saya di sini, sudah berapa musim kerajaan yang sedia ada mentadbir, tetapi msih tidak menerapkan elemen Hudud dalam pentadbiran. Yang di pakai hanyalah perlembagaan Lord Reid dari kerajaan British. Dimana kedudukannya Al-quran sehingga perlembagaanBritish boleh berada lebih tinggi daripada al-quran. bukan kah Islam menerapkan supaya kita bersangka baik pada semua orang, bersangka baik pada Allah. Allah mesti menlong kita jika niat kita tetap Lillahi Taala. kita tidak tahu apa perancangan orang lain, mungkin dia bersekutu dengan yahudi buat masa ini sahaja, dan apabila menjadi pemerintah, dia akan belot yahudi. mungkin itu pengorbanan yang dia akan lakukan... jika kita lihat majoriti rakyat malaysia adalah beragama islam walaupun berbilang bangsa, tpi kita bersatu di bawah nama Islam. jadi apa nak ditakutkan. berlaku sesuatu yang tidak diingini dalam negara kita, bersatulah bawah nama islam yang sebenar. kita semua bersaudara. menuding jari, bertikam lidah tidak menyelesaikan satu masalah sekalipun.
    maafkan saya dengan pendapat yang ntah apa apa ini...yang baik itu semuanya dari ALLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hayati senikata Lagu bangau oh bangau....insya Allah.... Tuan akan faham

      Delete
  38. AGAMA ISLAM & BANGSA MELAYU... Pertama2 Agama Islam dibawa masuk keTanah Melayu melalui Pulau Besar Melaka, oleh "Pewaris2 Nabi - Ahlul Bait2" pada "Gelombang Pertama". Kemudian ratusan tahun kemudian disusuli dikembangkan pada "Gelombang Kedua" oleh "Keluarga Nabi". Sudah dikehendaki Allah Yg maha Merencana, maka Raja2 Melayu dan Bangsa Melayu telah menganuti Agama Islam sepenuhnya. Maka Islam dan Kedaulatan bangsa Melayu telah Allah letakkan dibawah penguasaan Sang Penguasa "Pak Zulqarnaen"...

    Namun zaman sileh berganti zaman, hinggalah Tanah Melayu dijajah terjajah. Pengaruh2 penjajah, kemasukan pendatang2 asing, telah merubahkan segala2nya. Hinggalah Tanah Melayu merdeka semula, tetapi dgn beberapa syarat yg telah ditetapkan oleh penjajah. Agama Islam silam mula pudar longgar sikit demi sikit. Apakah karna persaingan mengejar kemajuan duniawi lebeh utama, hingga kesucian Islam mula terabai..?? Apakah Malaysia benar2 mengamalkan Agama Islam Sejati seperti asalnya..?? Jawabannya bukan "Tepok dada tanya selera", tetapi "Urutlah dada tanyalah dirasa". Agaknya jika "Hukum Hudud" diwartakan oleh Pemerintah, jangan2 perangkap2 yg dipasang akan banyak yg mengena memakan diri sendiri.. Koq mungkin gara2 mengejar Wawasan 2020, antara kesan2nya amalan beragama menjadi longgar, kesucian Islam sukar dikawal. Apalagi dgn pengaruh2 Sang Dajjal, alam siber internet, dunia tanpa sempadan tanpa sekatan memanaskan. Itulah apa yg kita lehat gejala2 sekarang ini...

    Ketahuilah kemurkaan Allah tiada batasannya. Allah Maha Berkuasa bisa mengubah segalanya. Kemelut politik yg berlaku sekarang ini, adalah rangkaian sabab musababnya, akan kehancuran sesuatu kaum, kepada sesuatu kebangkitan kaum yg baru.. "Pak Zulqarnaen" sentiasa memerhatikan. Bentang2 kukoh yg dibinanya, kali ini, hahaha... "Tiang Seri" yg mana akan runtoh..?? Jawabannya bergantong pada "Tiang2 Penyokong". Kalo banyak yg "Harapkan sokong, sokong membawa rebah", nantikanlah padahnya, hehehe... kapan salah satu "Tiang Seri" tombang roboh menimpa menghempab diri...

    - Tok Sanggoi - dah makan 13 ekor
    Bubuk Jawa utk panaskan badenn..

    Allahu'alam =_= Wasalammmm....

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Kalo banyak yg "Harapkan sokong, sokong membawa rebah", nantikanlah padahnya, hehehe... kapan salah satu "Tiang Seri" tombang roboh menimpa menghempab diri... '

      Anon 12:15
      Anda masih boleh ketawa dan bergurau.....adakah awk sedar.....tulisan awak "nantikan padahnya" itu ditujukan kepada siapa? Rasa saya...akan terkena kepada semua kita yang menghuni bumi Malaysia.........jangan hanya seronok membentang kiasan, sedangkan diri kelak termakan umpan...bumi dipijak milik imigran......terpaksa pulak mengikut telunjuk pagan dan syaitan....

      Delete
  39. salam admin, terima kasih atas maklumat bernas yg telus..sesungguhnye kebenaran itu amat pahit...saya bersetuju, kerjsama parti2 perlu dilaksanakan dengan ikhlas, PAS perlu mentarbiahkan UMNO... Hudud perlu dilaksanakan secepat mungkin, umat perlu disatukan kembali, barulah kita boleh mengorak langkah seterusnye. Tapi hakikat yg berlaku kini tidak menjurus kearah demikian. POWER IS LEGITIMATE..semua pihak berebutkannya..buntu terperangkap didalam nye..saya bersetuju, UMNo yg ada sekarang bukanlah sepertimana perjuangan mereka dulu kala...walaubagimanapun, hanya inilah saja organisasi yg relevan untuk melawan anasir-anasir lain,,walaupun masih tercalit kekotoran, ianya hanya perlu dibersihkan sahaja, tidak perlu untuk di"buang" terus.. kerana masih relevan lagi..di sini perlunye keihlasan banyak pihak bg menegur dan memperbaiki demi kepentingan agama, bangsa dan negara..

    ReplyDelete
  40. PAS melakukan kesilapan besar berkompromi dengan Anwar yang telah jadi ejen Yahudi.

    Nasib PAS kurang baik kerana tersilap jangka, Namun sepatutnya apabila sudah tahu Anwar beralih dan membawa Islam Liberal sambil jadi orang Yahudi, PAS seharusnya segera putuskan hubungan. Rakyat yang simpati kpd PAS mesti akan terus menyokongnya.

    Nasi dh jd bubur. PAS terpalit dengan LGBT, Yahudi dan Islam Liberal bawaan Anwar. Ini adalah kenyataan, bukan kerana suka kpd UMNO. Hakikatnya Nik Aziz dan Hj Hadi turut dihina. Ini tak sepatutnya terjadi. Memberi nama buruk kepada Islam juga.

    Sebelum jauh tersalah langkah, kembalilah kepada asal. Tinggalkan Anwar. Islam terhina kerana perbuatan orang Islam sendiri. DAP ketawa terbahak2...

    ReplyDelete
  41. Salam semua dan admin. Saya cukup seronok membaca cerita cerita tentang agama yg saudara admin tulis dan komen dari pembaca. Tapi bila masuk bab ahli politik saya jadi meluat .sebabnya apabila saya mendekatkan diri dgn Allah dan belajar tentang agama saya jadi tertarik kpd pembakang tidak kpd pemerintah .jadi saya haraplah janganlah berpolitik dlm blogni takut jadi kerosakan.tapi kalau nak tulis juga bagilah seimbang takkan pemerintah Bn tiada kemaksiatan langsung.pening kepalaku banyak alim ulamak bebas menyokong pembakang tapi banyak mesjid mesjid tiada kebebasan untuk beri mereka bercakap.astagfirrullah

    ReplyDelete
  42. Salam semua. Ini adalah pertama kali saya di blog ini. Juga ada beberapa blog hampir serupa pernah saya kunjungi sebelum ini. Bercerita tentang Yahudi dan Zionis, memang benar banyak yang kita dengar tentang rancangan2 mereka. Dan pada pendapat saya juga, untuk kita pernah mendengar rancangan-rancangan mereka itu juga adalah sebahagian dari rancangan mereka, supaya kita akan mula curiga dengan keadaan sekeliling dan mensyaki segala macam hal. Dan akhirnya kita lupa tentang keutamaan yg perlu diberi prioriti pada satu-satu masa.

    Saya tidak nampak secara jelas aktiviti2 luar saudara2 sekalian, namun saya yakin semua yang disini tidak semata memberi buah fikiran dan ideologi tanpa melakukan sebarang perjuangan diluar sana. Rendra berpuisi "Perjuangan adalah pelaksanaan kata-kata". Apalah erti semua tulisan tanpa ada pelaksanaannya. Bukan kredibiliti Rendra yang patut dipersoalkan disini, tetapi maksud dari puisinya.

    Dari segi Anwar Ibrahim adalah Yahudi atau tidak, secara jelasnya kita tidak akan tahu secara benar. Walhal jika diikutkan, kita tidak sedar akan kewujudan perkara lain walau perkara itu kita nampak dengan mata kepala kita sendiri. Pada pendapat saya yang kecil, segala yang berlaku disekeliling kita, samada BERSIH, kewujudan Ambiga, Mesir, Syria, Yahudi, Zionis, Dajal, samada hujan, panas, banjir, orang lalu-lalang, keluarga, masalah2 kita, cabaran2 kita, adalah ujian dari ALLAH untuk kita, bagaimana harus kita hadapi semua perkara itu dengan berpaksikan agama. Ujian untuk kita sendiri bagaimana kita harus hadapi sebuah penindasan terhadap rakyat malaysia. Ujian untuk kita hadapi bagaimana harus kita lakukan untuk sentiasa berada di paksi agama yang betul tanpa tergeincir. Apakah kita dengar, benci dengan hati, tuliskan ideologi, dan berehat bersama keluarga, walhal diluar sana ada orang yang tak terbela dan kita berkata "apa peduli aku tentang itu, asalkan keluargaku selamat".

    Bercerita tentang rancangan Yahudi, HAMKA ada sebutkan tentang Ghirah dan Al-Ghazwul Fikri. Ghirah adalah menjaga syaraf diri, dan Al-Ghazwul Fikri adalah berkaitan dengan cara menjatuhkan orang islam dengan melarikan cara hidup islam dari orang islam itu. Persoalannya mudah. Orang islam akan jatuh jika dilarikan cara hidup islam itu dari dirinya. Ada pendapat menyatakan, Yahudi takut jika solat suboh ramainya seperti solat Jumaat. Dan cara hidup islam itu bukan semata-mata asalkan sembahyang, puasa, dan menunaikan haji setahun sekali, malahan lebih dari itu.

    Saya adalah anak muda malaysia. Saya tidak pernah mencium darah 13 Mei. Dan juga saya belum lahir di zaman penjajah British namun saya bukan penyokong penjajahan British.

    Saya fikir, muamalat itu penting bagi menentukan apa yang perlu kita lakukan atau bincangkan terlebih dahulu.

    Salam
    kuasarakyatmalaysia@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Maklumat yang amat berguna dan membuka mata dan minda..
    Mohon share ya Tuan.. :)

    ReplyDelete
  44. -Boss ruger nass-

    Kalau tak suka puak2 bersih ni berhimpun, knpa luluskan undang2 perhmpn aman?...KNPA x tuliskan dlm akta perhmpn aman tu..'sebarang perhimpunan yg berbentuk bantahan terhadap kerajaan adalah dilarang, utk tujuan lain dibenarkan'...

    kerajaan jugak yg bagi ruang dan peluang, walaupun kerajaan dh tahu kalau diluluskan akta perhmpn aman tu akan ada bnyk lagi perhmpn brbntuk bnthan spt bersih.sebab2 kerajaan benarkan akta prhmpn aman dluluskan adalah, utk tunjukkan kat pengundi2 di malaysia ni bhwa kerajaan umno/bn memang baik dan menggunakan kebodohan penyokong2 pembangkang yg ikut sama berhimpun dengan ambiga, utk mengukuhkan reputasi parti umno/bn dengan berkempen di stesyen tv dan media cetak ; memburukkan parti pembangkang.

    Kata mengaku islam tapi knpa lepas anwar dilepaskan dan dbebaskn dri tuduhan liwat s... , kerajaan umno/bn masih lagi mndakwa anwar bersalah. malah kebanyakan komen yg dikeluarkn oleh pemimpin/penyokong pro-umno berat sebelah dan seolah-olah anwar memang bersalah dan cuma bernasib baik terlepas dari hukuman.saya tak sokong anwar, cuma dalam islam ...ada larangan memfitnah dan larangan mengumpat/menyebarkan keburukan orang lain.sebahagian daripada etika dlm islam adalah kalau tak dak bukti kita tak boleh kata seseorang tu bersalah.mcm mana kita nak meninggikan syiar islam kalau kita mmftnah/mengumpat sesama sendiri.Inikah etika diajarkan dlm islam ,yg kita nk tunjuk pada orang bukan islam?...

    masalah yg sebenarnya adalah kita dah terbiasa dengan 'SISTEM ' kehidupan mcm ni, sampaikan kita sanggup buat apa saja utk mmpertahankan 'sistem' ni.walaupun pemimpin pilihan hati kita tak betul kita tetap sokong dan pertahankan , sebab rasa ego dan takbur yg ada dlm hati kita...


    saya harap satu hari nnti semua pemimpin melayu/islam dapat bersatu , se'ia dan sekata utk menjulang syiar islam dan kehebatan bangsa melayu....amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. perpecahan melayu sangat teruk.. tak mungkin kita akan bersatu lagi. ini semua kerja yahudi dan sepakat dengan cina dap. maaf cakap, melayu memang dah hancur kalau tak sekarang, lima tahun lagi msia akan diperintah oleh singapork.

      Delete
  45. Tak faham kenapa ada yang masih tak faham.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin bila dah kena baru nak faham kot, tp time tu dah terlambat.

      Delete
    2. Hayati senikata Lagu bangau oh bangau....insya Allah.... Tuan akan faham
      sekarang saya dan tuan tuan sedang melakunkan episode dlam lagu tersebut
      akhirnya kata ular @ yahudi memang makanan aku..

      Delete
  46. bagi saya masih ada ruang waktu untuk sama2 kita semua insafkan. jika semua mahu menginsafi dan bangun menjaga agama dan bangsa dan negara tanpa pemikiran berparti atau berpuak, masih ada penyelesaian. kita faham keadaan dah terlanjur, dihasut pula oleh anasir yang mahu kuasai kepimpinan selari dengan nwo, maka agama mesti diutamakan. fikirkan ummah melebihi diri dan idiologi. jadi pemilih yang waras dan sayangkan agama. akan nampak kemana mereka akan bawa kita, hati kita tidak akan dapat dipengaruh.

    ReplyDelete
  47. Situasi BERSIH adalah berbeza dengan negara Arab Spring..BERSIH timbul kerana RASA TIDAK PUAS HATI orang ramai diakibatkan oleh situasi KETIDAKADILAN di dalam Sistem PRU dll seperti korupsi, kronisme, penyalahgunaan kuasa,pembaziran wang yang dilakukan oleh Golongan Parti UMNO/BN yang Pro APCO (Yahudi/Zionisme) memerintah di Malaysia SEKARANG INI bermula pemerintahan Tun Mahathir lagi..apa kaitan BERSIH dengan gerakan Zionisme/Yahudi..? Kes-kes ini turut mengeruhkan situasi:

    - Pembunuhan Altantuya
    - Komisyen Kapal Selam /Sukhoi
    - Projek Mega NFC (Lembu)
    - Kini Penggadaian Tanah Felda sebagai "Durian Runtuh"
    - Penyenaraian FGVH ddengan KETIDAKTEPATAN matlamat asal
    FELDA
    - Daftar Pemilih Warganegara Asing untuk mengundi
    - dan lain-lain

    Menwar-warkan Anuar Ibrahim talibarut konspirasi Yahudi adalah tidak tepat sebaliknya Pemerintah UMNO sendiri menandatangani perjanjian dengan APCO dan membantu membuat DASAR pemerintah Malaysia..bukankah ini satu konspirasi..

    Mana ada campur tangan Zionisme/Yahudi dalam BERSIH? Mungkin ada melihat kelibat Pemimpin Pemimpin BERSIH di dalam gerakan pertubuhan sosial yang memihak kepada tuntutan orang ramai tapi kurang memihak kepada UMNO/BN..yang memerintah.. Perkara ini TIDAK BOLEH DILIHAT sebagai terpengaruh dengan konspirasi Zionisme Yahudi

    Sebaliknya Perjanjian yang membazirkan wang antara Pemerintah UMNO/BN dengan APCOlah merupakan pertalian kosnpirasi yang nyata dan pergerakan mereka ini sudah tentu dari perncangan Freemason, Iluminiti dan lain-lain bagi menguasai Pentadbiran Malaysia. Perkara inilah merupakan unsur yang membangkitkan demontrasi BERSIH...disebabkan oleh KELEMAHAN UMNO/BN sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak per bagilah DAP perintah mungkin lebih baik.. huhu.

      Anwar bukan agen Yahudi? Ko ketinggalan maklumat bedol. Carilah maklumat dalam internet belambak pasal dia dengan Soros, NED, NDI, CIA... bla.. bla...

      Kalau UMNO tak betul buatlah dakwaan mahkamanh, bukan buang bangsa ganti Cina perintah negara. Apa PKR baik sangat????? Anwar jelas hipokrit.. Kristianisasi oleh DAP dan Islam liberal. Tak boleh tolak ansur lagi.

      Isunya Anwar nak jadi PM, PAS berangan nak jadi menteri.. angan2 ini diperguna DAP. Tak payahlah bangkitkan isu basi.. nak bunuh polis tu isu baru.. apa alasannya? Kerajaan jenis ni ke yang ko nak?

      Delete
    2. Kes2 y dsebut anon memg mjd azimat mmbnci kjaan.tnp bkti y kukuh,x da vdeo,x da rkaman pcpan,juz anuwar ckp trus dorg pgng smpi mti..klu kes mlbatx pmimpin dorg,ad vdeo,ad rkaman audio,gmbr,bkti surt myurat,sumer dorg ckp konspirasi.mkn nasi kangkang anuwar ke ap sumer.jgn prejudis.nama pon parti keadilan.adil la bla mghkum.smpi skng ak x phm nga puak ne.hurm.mcm lmbu kn cocok idung

      Delete
    3. fitnah dajjal.........apa anwar buat...smua dipandang bermoral.......knape sakit ati sgt dengan kjaan.......mcm2 dh bt......tau bersyukur x?.jangan gamble...belum tau parti yang menang akan bersikap adil,takder rasuah......kotakan semua janji........tegakkan Islam,pertahankan pertuanan Melayu............................jangan berfikiran positif sangat, imbangkan fikiran negatif untuk elak dari perbuatan menyesal untuk tunggu 5 tahun PRU14.....jangan main2 dengan janji parti anda untuk menukar pemerintahan, ambil iktibat d Iraq,Libya............amankah mereka,membangunkah lagi mereka...selepas saddam n Ghaddafi ditumbangkan.................hampehhh...jangan taksub kepada perubahan yang belum menjanjikan akan tertegaknya panji-panji Islam..seandainya........pemerintahan sekarang kalah dalam PRU13,..........maaflah jika saya sangat beremosi.........wallahuallam

      Delete
    4. betul TM,APCO depa nampak..yang terang2 anak didik Yahudi depa kata fitnah.........nampaknya pemimpin yang pnh kena tangkap basah, liwat,langgan pelacur ,oral seks akan meneruskan aktiviti tak bermaruah ni lagi ler.Sebabnya.....depa syok ler klau ader bukti pun...penyokong akn anggap itu fitnah ..
      Demi agama kita,Islam.....,sedarlah wahai saudara-saudaraku.........musuh kita terlalu banyak....insaflah

      Delete
  48. salam,satu artikel yg menarik,saya tak nafikan.ramai yg tak sedar atau mengetahui tentang semua konspirasi yahudi yg tuan pengarang sebutkan..tapi ada nada yg agak 'pessimis' seolah-olah bangsa yahudi akan terus menipu manusia (khasnya umat islam)dan seolah-olah allah sebagai tuhan yang mencipta bangsa yahudi akan membiarkan agama dan umat muhammad yang menjadi pilihannya hanyut dan terus tewas dengan konspirasi tersebut..fakta mengenai syeikh imran hussen juga silap..beliau bukan ulama arab..tapi berdarah india pakistan..ilmu dan keikhlasannya dalam mengembangkan ajaran allah..hanya allah yang akan memberikan ganjaran..tapi cadangan beliau beberapa tahun yg lampau..utk mewujudkan satu koloni seumpama pulau yg khusus untuk umat islam agar bebas mengamalkan ajaran agama dan jauh dari unsur dan pengaruh luar khasnya yahudi..dilihat tidak praktikal..berapa luas kwsan yg diperlukan dan hanya berapa kerat sahaja umat terpilih yg mampu menetap di situ..tidak dihuraikan dgn terperinci oleh beliau..berkenaan arab spring pula..syria skrg dipimpin oleh basssar al-assad bukan hafiz assad (ayah beliau yg telah meninggal)..soalan mengenai kebanyakan parti islam dikatakan tdk mahu lagi menyentuh tentang soal negara islam/pelaksanaan syariat dsbya...ini tdk perlu dilihat sebagai kecenderungan utk membelakangkan agama allah..sebaliknya lebih kepada strategi agar kejatuhan diktator dan perubahan sistem kerajaan dan politik dapat dipelihara terlebih dahulu dari musuh2 dalam dan luar negara mereka..setakat ini dahulu dari saya..tak mampu nak huraikan semua tulisan tuan..apapun..tahniah

    ReplyDelete
  49. Bodoh dan bangangnya penyokong2 pas dan umno ni. org cerita pasal dakyah yahudi, dorang lak kepoh pasal politik jumud dorang.
    gi main jejauh la mangkuk2 weh..
    Rasulullah tu parti apa weh? pas atau umno?
    akai ada??

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ni anti yahudi kat mulut je ke? sejauh mane kau tentang yahudi?
      aku rasa kalau tgk dalam rumah kau tu, besepah barang2 yg yahudi keluarkan...
      jd kita ni sama nje.. x yah nk tuding2 jari maki hamun orang.. tgk diri sendiri dlu, org nk muafakat. bukannya mengeruhkan keadaan..

      Delete
  50. Alahai, punya le takut sangat dengan yahudi sampai semuanya conspiracy. nak tentang zalim pun di jadikan konspirasi. Akhir kata dok la kat komputer bebel pasal konspirasi.

    ReplyDelete
  51. ASSALAM..Kepada Sahabat Semua..Jika anda terasa diCATURKAN maka Keluarlah segera Dari Papan Catur itu..

    Kembalilah Kepada ALLAH DAN RASULULLAH SAW,
    Sememengnya Tiada jalan yang lain untuk keselamatan hanya
    Jalan Kepada ALLAH penyelesaian segala Masalah.

    HAMBA,

    ReplyDelete
  52. dulu benci yahudi.. la ni.. heh peluk cium lagi... alahai mamat anak didik A....

    ReplyDelete
  53. Kita sudah tidak punya masa, kemungkinan tidak akan ada pilihanraya kerana bahang dan janji-janji Allah dan kemunculannya yang ditunggu-tunggu itu sudah dekat dengan kita. Bersiap sedialah dalam bulan Ramadhan ini kerana sesuatu akan berlaku...pesanan...dr Ahlulbait.

    ReplyDelete
  54. Buat masa sekarang ni negara Malaysia masih aman lagi.Jika sekiranya Ad Dajjal sebenar muncul selepas ini pasti akan berlaku kemarau, huru hara, dan masalah di negara Malaysia sehinggakan akan ada yang terpaksa mengikut AD DAJJAL kerana tidak tahan dengan rasa dahagakan air akibat
    Kemarau.Nanti Akan terdapat API di serata dunia kecuali mekah Dan Madinah.

    ReplyDelete
  55. Dajjal amat berkuasa sehinggakan ustaz yang mampu melawan Jin, Roh, Ifrit dan Syaitan sekalipun tidak akan terdaya untuk melawan dan membunuh Dajjal malah sehingga bertrilion Malaikat diperlukan hanya untuk mengawal Dajjal.
    Apakah AL-HIN itu adakah ianya adalah Manusia, Jin, Syaitan, Iblis, ataupun Makhluk lain.

    ReplyDelete
  56. CUBE KITA FIKIRKAN...KALAU LA BETUL ADE SEMUA INI DAN LAMAN NI PUN TAK DISEKAT,BAGAIMANA KALO MEREKA SEMUA MEMANG NAK BAGI KITA TAU..SEBAB DIORANG DAH TAHU,KALO KITA SEMUA SATU DUNIA PUN TAHU APE MEREKA RANCANG,KITA SEMUA MEMANG TAK LEH NAK BUAT APE APE...MALAH AKAN TUNGGU DAN TGK SEMUA NI TERJADI..MAKA BERAPA BANYAK PUN INFO KITA TAHU,ITU SEMUA HANYA JADI TOPIK KEDAI KOPI...MEREKA SEMUA YANG MENCIPTA INTERNET DAN SEMUA PENULISAN,MAKA TAK ADA APE PUN YANG MEREKA BOLE TERLEPAS PANDANG..MEREKA SEMUA LAGI TAHU DARI ANDA YANG AKAN TULIS SEMUA INI SEBAB MEREKA YANG BAGI INFO SEMUA TU KEPADA KITA...MASA AKHIR ZAMAN ITU MEMANG PASTI DATANG...TAK PERLU TUNGGU UNTUK MELIHAT APE AKIBAT NYE...KERANA KETIKA TERJADI SEMUA TU,DAH TERLAMBAT UNTUK KITA SEMUA CAKAP...KERANA KITA SEMUA SIBUK MELARIKAN DIRI DAN SEMBUNYI...DAN YANG AKAN BERJIHAD BERJUANG MENENTANG MEMANG ORANG YANG KUAT HATI DAN BERIMAN KEPADA ALLAH SEMATA...JIKALAU HATI YANG MASIH LEKAT DI DUNIA,MEMANG PASTI DAJJAL DAPAT PENGARUHI WALAUPUN KITA TAHU SEMUA DAJJAL ITU BAGAIMANA..KERNA IMAN DAH TIADA...KERANA ORANG YANG BENAR BENAR BERIMAN SAJA DAPAT MELIHAT KEBENARAN DAJJAL...BUKAN ORANG BIASA...MAKA,SEGERALAH BERTAUBAT DAN BERSUNGGUH SUNGGUH LA BERAMAL MULAI SEKARANG...AJAK LAH KELUARGA KITA SEMUA BERTAUBAT SUNGGUH SUNGGUH DAN JAGA MEREKA AGAR TIDAK TERPENGARUH DENGAN FITNAH FITNAH YANG SEDANG MELANDA...INI PUN SALAH SATU CABANG FITNAH DARI MEREKA...INGIN KITA SENTIASA BERBALAH BALAH WALAU PENDAPAT SAHAJA...MEREKA BIARKAN PERKARA INI TERGANTUNG KERANA INGIN UMAT ISLAM BERTELAGAH APE AKAN TERJADI DI MASA HADAPAN...

    ReplyDelete
  57. Bismillah,..

    jika dahulu dunia arab adalah pelajaran utk perkenalkan Islam, kini dunia Arab adalah pengajaran utk dunia Islam..Arab spring bukanlah permulaan kebangkitan Islam di timur tengah,tetapi adalah kemuncak kehancuran dunia Arab Islam.. Apa yg berlaku kini adalah amaran saat getir utk pejuang yg dijanjikan bersiap sedia.setiap yg berlaku di tanah arabkini adalah pembongkaran strategi musuh2 Allah, agar pejuang dijanjikan membina strategi saat akhir utk berjuang..

    Kenapa Arab spring bukan permulaan kebangkitan? Nabi bersabda...Islam bangkit dari timur!..mesir letaknya barat dari kedudukan Nabi(Arab)..syria, libya, satu garis lintang dgn arab..jadi dimana timur?apakah Nabi silap atau kita yg silap..demokrasi bukan salurannya, demonstrasi bukan penyelesaiannya.. Perkasakanlah diri.. Sebab yg menggung siksa nnt bukan sebuah parti, tapi setiap diri.. - babarjailani

    ReplyDelete
  58. Alhamdulillah, saya bersetuju dengan pandangan saudara babarjailani di atas.

    Islam kini telah dihancurkan secara sistematik. Sistem pemerintahan ala Amerika diketengahkan dan dilaungkan sebagai yang terunggul. Mana2 pihak yanng menolaknya akan dianggap ketinggalan dan mundur atau apa sahaja ungkapan seangkatan dengannya.

    Semakin hari semakin dikelirukan oleh agen USA termasuk Muslim Malaysia. Tak teragak2 untuk menyokong usaha USA menumbangkan pemerintah Arab yang tak sekutu dengannya. Mereka tidak pernah terfikir bahawa Malaysia juga akan diperlakukan hal yang sama. Mungkin juga mereka ini bakal menjadi pejuang pro USA nanti? Kasihan mereka. Mereka lupa USA dikuasai Yahudi dan Yahudi amat memusuhi Islam. Mereka lupa nasib rakyat Iraq juga Plestin. Mereka bakal diajar untuk melakukan kesilapan. Mereka akan menjadi pengkhianat secara tidak sedar.

    Walau apa pun kenyataannya Islam akan bangkit dari Timur, saya setuju dengan anda tak kitralah Malaysia atau Indonesia. Nampaknya Malaysia lebih relevan. Bersedialah menunggu semboyan dari para wali Allah yang kini hanya memerhati. Jauhilah membantu Yahudi kerana jika lakukan juga ianya bermakna memusuhi pejuangan Islam.

    ReplyDelete
  59. saya sokong kenyataan Boss ruger nass..saya pun bukan penyokong Anwar tapi sebagai muslim melihat dia difitnah dan diserang dalam berbagai bentuk membuatkan saya terfikir,kerajaan beginikah yg diharapkan utk membela maruah dan kesucian agama Islam??
    Fitnah dan fitnah mnjadi mainan mghentam peribadi manusia lain..sungguh x malu manusia begini!

    ReplyDelete
  60. hehe tulis sendiri... hmmm sokong la pula.. macam2 ada

    ReplyDelete
  61. Maaf lah..sy tak paham ape yg tuan sampaikan..kerna tuan pun masih memerlukan panduan..kerna tuan juga mungkin jaringan halus dari puak sane yg cuba memecahkan islam..jadi sy pinta semua Islam teruskan mendekatkan diri padaNya..kerna janji Allah akan dtg pada mereka yg beriman padaNya dan percaya pertolonganNya pasti datang walau sehebat mn yahudi atai zion yg anda agungkan kehebatan nye oleh penulis..walupun tak hebat langsg brbading kuasa Allah..siapkan diri kite je...

    ReplyDelete
  62. AKU XPAHAM APE MOTIF BLOG NI??? DARI RUJUK BLOG NI BAIK RUJUK QURAN.. AL QURAN TU PERFECT.. DARI PERCAYA BENDE YANG XPASTI KAT SINI MARI LA BERAMAI2 KITA RUJUK ALQURAN YE. ALLAHUAKBAR.. pemerhatian akulah bloG ni menerapkan care halus untuk membenci PAS dan mnyokong umno APCO (YAHUDI) apco tu bkn dari arab saudi k.. dari yahudi.. so bnde terang bersuluh..

    ReplyDelete
  63. assalamualaikum...
    sebenarnya segala permasalahan yang berlaku dinegara kita mahupun negara islam yang lain hanya satu.... TIDAK INGAT PADA ALLAH!!!!
    sebab itu Allah turunkan semua bencana2 ini dengan izinNya walaupun dilakukan oleh ahli2 DAJJAL LAKNATULLAH...
    kita terlalu taksub dengan pegangan ahli politik kita, hinggakan kita lupa kuasa,wang,nyawa,nafas kita, ALLAH yang bagi.
    yang kita bermati-matian dengan agama politik kita tu untuk apa??? bukan dengan melaungkan ALLAHUAKBAR!!! boleh mengangkatkan kita sebagai menegakkan agama ISLAM yang suci!!!
    sebagai orang yang mengaku ISLAM, jadilah diri kita sebagai orang ISLAM mengikut AL_QURAN dan SUNNAH sebab itulah yang orang ISLAM tidak lakukan dan tinggalkan sekarang ini.
    sedih sebab orang islam sendiri yang menjatuhkan orang islam yang lain!!!! AGENDA SIAPA YA?????

    ReplyDelete
  64. Pada masa sekarang adalah sukar utk org Islam mengatasi kebijaksanaan dan tipu muslihat Yahudi dalam semua segi. Senjata umat islam hanya satu kembali dan mempraktikkan ajaran dalam Al Quran dan hadis. Yahudi telah lama mengkaji Al Quran dan ada diantaranya mereka praktikkan dalam kehidupan seharian mereka, mereka cuma terlalu angkuh utk mengaku Islam sebagai agama.Pemakanan Rasullullah juga dipratikkan oleh kaum ibu Yahudi ketika mereka mengandung.

    Umat Islam Malaysia jgn sekali mudah melatah mengadakan demonstrasi atau keganasan , orang melayu mesti bersatu dan kembali berpegang pada ajaran Islam sebenar bukan Islam plural atau liberal ciptaan Yahudi Zionis yg disokong oleh Anwar. Fahaman liberal dan plural ini adalah alasan utk bukan Islam merosakkan Islam dan seterusnya menakluki Malaysia. Jatuhnya Malaysia ke tgn Anwar dan DAP maka akan berlaku keadaan mengerikan. Nauzubillah.. Niat jahat mereka bukan setakat mahu menguasai Selat Melaka, kekayaan bumi kita tetapi juga mencari bangsa yang 'hilang'. Ramai diantara kita tidak menyedari majoriti Raja2 Melayu Nusantara adalah keturunan ahlul Bait tapi hanya raja2 di M'sia dan Brunei sahaja yang berkuasa. Dan kuasa raja2 melayu inilah yg cuba dihapuskan oleh Anwar,DAP dan parasit dlm PAS...bahkan ramai drpd kita tidak menyedari bahwa majoriti keturunan ahlul bait berada di gugusan kepulauan melayu...bacalah buku sejarah Dinasti Melayu Akhir Zaman karangan Tun Suzana Othman dan tentang salasilah Raja2 melayu. Yahudi dan nasrani cuba sedaya upaya merosakkan melayu Islam melalui plebagai ideologi dan secara halus..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raja2 melayu Ahlul bait. Cuba ko tgk tingkah laku di orang. Akak fikiran yg tuhan bagi Cuba guna balik

      Delete
  65. Hidupkan kembali konsep TARBIYAH yang dilakukan oleh Rasulullah SAW...iaitu membina individu muslim yang betul2 tahu matlamat hidupnya ( menjadi ahli ibadah & khalifah )....Untuk mencapai matlamat hidup seseorang hamba Allah....Kita harus menggunakan ALAT...apakah ALAT itu? Iaitu pangkat,kekayaan,ilmu,baju,seluar,selipar,pen,pensel dan lain2 untuk mencapai MATLAMAT !!!! Ingat...Nabi Muhammad SAW tak tinggalkan untuk kita dgn masjid hebat, bangunan2 yang memukau mata.....Tapi Nabi Muhammad SAW meninggalkan individu muslim yang hebat ( Umar al -Khatab, Saidina Ali, Saidina Usman, Mus'ab bin Umair, Muaz Bin Jabal, Saidina Abu Bakar, dan lain2 ) Tarbiyah laaa Nabi Muhammad SAW guna bermula di rumah al arqam yang sempit....Nabi Muhammad SAW membina logam2 yang berguna untuk islam.....

    Kenapa kita kata sahabat2 dahulu boleh laaa jadi hebat sebab tinggal sama dengan Nabi Muhammad SAW? dak2....Kalau kita lihat kembali sejarah Umar al-khatab sebelum masuk islam....kita dapat lihat Umar seorang gangster di Kota Makkah...disebut saja nama Umar, semua gerun dan takut....
    Apa key point di sini? okay...key point = ketegasan Umar Al Khatab merupakan satu kelebihan Umar semasa dia belum masuk islam....Tapi selepas dia masuk islam....SAYA nk tanya laaa....adakah sifat ketegasan dia hilang sebaik sahaja dia mengucap dua kalimah syahadah? Tidak sama sekali !!! Umar menggunakan kelebihannya itu untuk islam.....bermakna dia faham kelebihan yang dia ada dan gunakan ia untuk islam....

    Kenapa kita sekarang tidak mahu menggunakan kelebihan yang kita ada untuk islam? boleh bercakap depan org ramai,menyanyi,berlawak,berpantun,terer dalam matematik,sains,sejarah dan lain2....

    Jadi untuk membina sebuah negara yang melaksanakan syariat ALLAH SWT.... first thing to do = Jalankan TARBIYAH (membina individu muslim) Lihat contoh Hassan al Banna...dia lihat sistem khilafah runtuh dan dia tahu cara untuk mengembalikan kegemilangan islam....dari tahun 1924 hingga 2012 hasil tarbiyah drpda beliau melalui cara Rasulullah SAW telah berjaya membentuk sebuah negara islam....Dr Morsi....presiden terbaru Mesir ( seorang hafiz Al-Quran ) dan kebanyakan orang bawahannya merupakan hafiz Al-Quran...Dilaporkan bahawa demonstrasi yang menjatuhkan hosni mubarak merupakan demonstrasi yang sistematik berbanding demonstrasi yang berlaku di negara lain....

    Kita bina individu muslim dulu Okay !!!

    ReplyDelete
  66. Salam,sesungguhnya apa yang terjadi pada masa kini merupakan rentetan dari kealpaan manusia.Mereka sering menggunakan ungkapan 'open minded', hak kebebasan dan demokrasi tetapi hakikatnya minda dan tubuh mereka dimanipulasi dan menjadi patung boneka yang digerakkan oleh bangsa yahudi.Sayang sekali mereka ini berseronok penuh dengan fantasi tetapi hakikatnya mereka menuju kehancuran rohaniah.Persoalannya mengapa mereka merasa selesa hidup dengan keadaan sebegitu? pada pendapat saya secara peribadi kerana mereka tidak mempelajari tentang sejarah kerana sejarah mengajar manusia menjadi bertamadun dan sejarah juga menerbitkan pelbagai jenis ilmu yang telah Allah ciptakan bagi hamba yang rajin serta bijak. Sejarah juga mengajar manusia memahami budaya, dat resam, politik,sains dan teknologi,spikologi dan sebagainya akan tetapi dipandang remeh oleh umat Islam seluruh dunia dan juga bangsa lain. Sedangkan bangsa Yahudi sangat menghargai sejarah kerana mereka tahu ia merupakan senjata yang paling efektif dalam perancangan mereka untuk menakluki dunia ini.Ingatlah mereka pencipta keseronokan, kita adalah pengguna yang lalai dan diperbodohkan. Mereka serang melalui hiburan dan kebebasan bersuara.Fikir-fikir sendiri.

    ReplyDelete
  67. sungguh menarik bagi setiap pendapat. ini bermakna mungkin ramai yang ingin bersatu kejalan allah. Insyallah malaysia selamat.

    ReplyDelete
  68. Ceritalah apa pun ...biar panjang lebar mana pun.... tumbangkan BN dulu baru kita boleh tenguk buruk baiknya pentadbiran PR... jangan buat andaian sambil memburuk burukan dengan kata-kata berunsur agama...

    ReplyDelete
  69. ARAB SPRING pasti akan berlaku kerana diktator2 yg memimpin tidak menjalankan hukum ALLAH..begitulah juga yg akan berlaku pada MALAYSIA..perubahan pasti berlaku sama ade ia menguntungkan YAHUDI atau tidak. mereka hanya menangguk di air yg keruh..Apakah kita akan mempertahankan kerajaan yg zalim yg telah diketahui SYAITAN?

    " Dan Allah tidak suka kepada tiap-tiap orang yang kekal terus dalam kekufuran, dan selalu melakukan dosa."

    ReplyDelete
  70. slm khuwah dr Muslim Indonesia,aku amat khawatir,24 pasal yahudi yg kini membuat kita WAJIIB BRPKIR BERSAMA

    ReplyDelete
  71. promise land wil come..just wait..

    ReplyDelete
  72. Hosni Mubarak ko kata baik
    LOL
    kalau betul, dia tu baik nape dia jadi kambing hitam Amerika
    kenapa dia hantar tentera dia di Kuwait utk menghalau tentera Iraq.

    ReplyDelete
  73. pembangkang slalu buat huru hara... kan dah terang2x kerajaan malaysia adalha masa depan utk generasi akan datang... klau nak buat huru hara(pembangkang) pindah negara lah di israel. . .

    ReplyDelete
  74. Percaya atau tidak jika saya katakan kerajaan dan pembangkang adalah pihak yg sama. Ini semua permainan dajjal memecahbelahkan Islam

    ReplyDelete
  75. Assalamualaikum Admin,

    Tumpang tanya, minta dijauhkan tapi kalau blog ni ditutup secara paksa, ada 'backup' tak?

    Kalau tak ada, tolonglah buat 'backup'. Sangat2 rugi kalau blog yang penuh dengan informasi yang bernas ni hilang gara-gara pihak yang tak bertanggungjawab.

    Kalau tak tahu caranya atau perlukan bantuan, boleh canang kepada pembaca. Insyaallah ramai yang sudi dan tak sabar2 nak membantu.

    Terima kasih kerana sudi membaca dan mempertimbangkan saranan ini.

    ~NI~

    ReplyDelete
  76. ini semua bekas pengikut al-arqam ler nih... cerita mcm bagus... cut paste ntah artikel mana.. nampak mcm real jerr...
    berpijaklah dibumi nyata.

    ReplyDelete
  77. Kami membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
    Sekiranya berminat, sila hubungi :-
    DRINA DMARYA RESOURCES
    No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee's)
    Tel : 03-33745230/ 013-3311606
    WEB KAMI :
    kahwinthaibest.blogspot.com
    drina1998.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. mkasih atas artikel anak2 malon ini.

    ReplyDelete
  79. Bukan kah Junjungan Besar kita telah mewasiatkan dua perkara "Quran dn Hadith" kpd kita utk dijadikan pegangan didlm apa jua situasi dn Baginda sendiri menjamin akan kebenaran nya.Mari kita pergunakan menual book ini utk menkaji kewujudan seisi alam ini.

    ReplyDelete
  80. The Keeper...bkn Quran dan hadith..kurg tepat..Al-Quran dan As-sunnah...blog nih menulis mcm berat sebelah..kalau tuan penulis berada di tempat kejadian..sy rs beliau akan menulis yg sebaliknya....jgn komen kalu tiada ditempat kejadian......jgn la bias..okeh admin..tq

    ReplyDelete
  81. bersih itu untuk menuntut golongan pemimpin yg disebut dlm hadis nabi Muhammad SAW ~sesat lagi menyesatkan~ supaya dijatuhkan, pakcik owner blog, kalu x, masakan tidak Presiden MUFTI SEDUNIA, dr yusuf al-qardhowi menyokong Anwar sebagai PM, kaji semula.. adakah keputusan ulama hebat itu dibuat membabi buta sahaja? sedangkan mereka adalah orang agama yg sudah semestinya lebih dekat dgn Allah, tak cam kite.. renung2kanlah~ bukalah matamu wahai pakcik yg banyak ilmu dan saya hormati...

    ReplyDelete
  82. Enemies of your enemies doesn't make them your friend. If Anwar is the Zionist puppet, it doesn't mean that his enemy is our friend and savior.

    ReplyDelete
  83. Saya percaya Malaysia adalah bakal negara yang akan ditawan zionis selepas Syria. Wujudnya sentimen dikalangan umat Islam lebih memudahkan zionis untuk menawan Malaysia. Dalami apa itu libralisasi. Ia bermaksud kesamarataan. Tidak ada lagi hak keistimewaan orang melayu. siasat dari mana datangnya wang parti parti PR. Siapa yang sebenarnya menyokong perjuangan mereka. Renung renungkanlah wahai saudaraku. Islam harus berpolitik tetapi Islam tidak boleh dipolitikkan!

    ReplyDelete
  84. Saya percaya Malaysia adalah bakal negara yang akan ditawan zionis selepas Syria. Wujudnya sentimen dikalangan umat Islam lebih memudahkan zionis untuk menawan Malaysia. Dalami apa itu libralisasi. Ia bermaksud kesamarataan. Tidak ada lagi hak keistimewaan orang melayu. siasat dari mana datangnya wang parti parti PR. Siapa yang sebenarnya menyokong perjuangan mereka. Renung renungkanlah wahai saudaraku. Islam harus berpolitik tetapi Islam tidak boleh dipolitikkan!

    ReplyDelete
  85. Saya percaya Malaysia adalah bakal negara yang akan ditawan zionis selepas Syria. Wujudnya sentimen dikalangan umat Islam lebih memudahkan zionis untuk menawan Malaysia. Dalami apa itu libralisasi. Ia bermaksud kesamarataan. Tidak ada lagi hak keistimewaan orang melayu. siasat dari mana datangnya wang parti parti PR. Siapa yang sebenarnya menyokong perjuangan mereka. Renung renungkanlah wahai saudaraku. Islam harus berpolitik tetapi Islam tidak boleh dipolitikkan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan saja itu. Kalau PR menang PRU, Anwar diperkudakan oleh zionis. Ramai zionis masuk ke negara dan mengongkong ekonomi kita. Rakyat akan diperdayakan bahawa itu semua adalah pelaburan asing dan membawa perkembangan.

      BN menang, penyelewengan serius akan berlaku, hutang piutang kepada orang-orang luar yang sebenarnya zionis jugak. Negara brankrup macam Greece. Kita semua akan jadi hamba zionis untuk membayar hutang.

      Matang sikit bang. Zionis tidak saja akan berpihak yang mana-mana satu. Mereka ni bijak. Akal mereka bukan satu hala. Orang ingat mereka ni pihak AS. Sebenarnya rakyat AS pun mereka gunakan dengan kejam.

      http://realingenious.blog.com/2013/07/12/kebenaran-yang-sebenarnya-atau-penipuan-yang-disebaliknya/

      Delete
    2. TAK PERLU BERBALAH NANTI SOLAT KITA SAMA BERDOA AGAR ISLAM DIMERTABATKAN DI MUKA BUMI INI,,AL QURAN DAN SUNNAH DIJADIKAN PERLEMBAGAAN DUNIA..DAN DIHANCURKAN SEGALA MUSUH ALLAH DI MUKA BUMI INI..INSYALAALH..DOAKAN SENJATA PALING AMPUH..SEMUA UMAT ISLAM INI BOLEH BERSATU..DENGAN SATU DOA UNTUK KEBAIKAN UMAT KITA JUGA...INSYAAALAH..

      Delete
  86. korean drama pun kena juga ke.kalau hollywood and hibura melayu adalah alat dajjal sy percaya

    ReplyDelete
  87. Kalau inilah takdir untuk kita umat Melayu Islam , kita kenalah redha.
    Kalau kita ditakdirkan dilanyak sebagai mana tentera monggol melanyak umat Islam di zaman pemerintahan abbassiah , juga kita perlu redha kerana kita umat Melayu Islam telah lama leka , lalai , muda - mudi seusia 9 tahun sudah tahu berzina , bapa rogol anak , abang rogol adik dan segala kemungkaran yang pastinya mengundang bala daripada Allah SWT. Pada satu hari , kita umat Melayu Islam yang telah banyak menyeleweng daripada ajaran Islam pasti akan diazab oleh Allah didunia ini lagi sekiranya kita tidak bermuhasabah dan melakukan amar ma'ruf nahi mungkar. Dan azab yang paling memeritkan didunia ini tentulah penindasan , pembunuhan , penyeksaan seperti mana kaum sunni di siksa di Syiria , seperti mana umat Islam Bosnia di tindas , disiksa dan disembelih oleh pengganas Serbia.

    Pada masa itu mungkin umat melayu Islam di negara ini akan digantikan oleh Allah dengan bangsa lain yang akan kembali mengagungkan agamaNya. Sekiranya dulu kerajaan Abbasiah Baghdad dilanyak oleh bangsa Tartar dan Monggol dan kemudian mereka beriman kepada Allah SWT , maka tidak mustahil bangsa yang melanyak umat Melayu Islam pada suatu hari nanti juga akan mendapat hidayah daripada Allah SWT dan akan memartabatkan Islam di bumi bertuah ini .
    Kalau umat Melayu Islam berpecah belah , tidak amalkan Islam , letakkan politik dan parti lebih tinggi daripada Allah dan Rasulnya , maka tidak mustahil kita akan dibakar di bumi tercinta ini dan segalanya akan hangus menjadi padang jarak padang tekukur .

    ReplyDelete
  88. saya warga negara indonesia..
    apa yang dikatakan admin benar tentang indonesia..
    di Indonesia benar-benar kacau.
    tidak bisa dibedakan lagi mana yang ulama soleh mana yang sesat..
    mana ustadz yang berilmu mana yang ustadz2an.
    semua bagai abu-abu...
    mana yang jujur mana yang amanah..
    semua kacau....
    media di indonesia tidak ada yang bisa dipercaya....
    semua memberikan tanggapan baik kepada penganut liberal.
    di sini,,, bahkan anak kecil baru mengenal agama sudah diajarkan belajar ke gereja...
    astagfirullahalzim,,

    saya harap malaysia tidak seperti indonesia.
    yang terpecah belah,,, berkelompok2.
    syiah sdah menguasai indonesia,, melalui Ketua MUI pusat Din Syamsudin
    syiah, kristen dan cina bersatu menghancurkan ahlul sunnah wal jama'ah..
    dan mereka di fitnah teroris...
    jangan lah malaysia,, taqlid atau berlebihan dalam membela satu kelompok atau seseorang.
    jagalah malaysia ,, karena malaysia mungkin tempat berlindung saudara2 muslim yang lain...
    saya berdoa semoga rakyat malaysia tidak berpecah belah dan selalu dalam lindungan allah.

    ReplyDelete
  89. Lawaklah lu orang....pergi hisap kote Yahudi..lancau...semua ciptaan yahudi suka...tapi tak suka yahudi...hipokrit....

    ReplyDelete
  90. Aku nak duit terdesak sungguh dh nie.aku meniaga dh nk lingkup.duit xtau nak dpt mana dh nie.dgr ckp freemason kaya.xboleh ke tolong aku.tlng la sapa yg boleh.012-4458286

    ReplyDelete
  91. UNDANGAN GUBENUR MILITER KHILAFAH ISLAM
    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM WILAYAH ASIA TENGGARA
    NEGARA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU


    Untuk Wali Wali Allah dimana saja kalian berada
    Sekarang keluarlah, Hunuslah Pedang dan Asahlah Tajam-Tajam

    Api Jihad Fisabilillah Akhir Zaman telah kami kobarkan
    Panji-Panji Perang Nabimu sudah kami kibarkan
    Arasy KeagunganMu sudah bergetar Hebat Ya Allah,

    Wahai Allah yang Maha Pengasih Maha Penyayang
    hamba memohon kepadaMu keluarkan para Muqarrabin bersama kami

    Allahumma a’izzal islam wal muslim wa adzillas syirka wal musyrikin wa dammir a’da aka a’da addin wa iradaka suui ‘alaihim yaa Robbal ‘alamin.

    Wahai ALLAH muliakanlah islam dan Kaum Muslimin, hinakan dan rendahkanlah kesyirikan dan pelaku kemusyrikan dan hancurkanlah musuh-mu dan musuh agama-mu dengan keburukan wahai RABB
    semesta alam.

    Allahumma ‘adzdzibil kafarotalladzina yashudduna ‘ansabilika, wa yukadzdzibuna min rusulika wa yuqotiluna min awliyaika.

    Wahai ALLAH berilah adzab…. wahai ALLAH berilah adzab…. wahai ALLAH berilah adzab…. orang-oramg kafir yang telah menghalang-halangi kami dari jalan-Mu, yang telah mendustakan-Mu dan telah membunuh Para Wali-Mu, Para Kekasih-Mu

    Allahumma farriq jam’ahum wa syattit syamlahum wa zilzal aqdamahum wa bilkhusus min yahuud wa syarikatihim innaka ‘ala kulli syaiin qodir.

    Wahai ALLAH pecah belahlah, hancur leburkanlah kelompok mereka, porak porandakanlah mereka dan goncangkanlah kedudukan mereka, goncangkanlah hati hati mereka terlebih khusus dari orang-orang yahudi dan sekutu-sekutu mereka. sesungguhnya ENGKAU Maha Berkuasa.

    Allahumma shuril islam wal ikhwana wal mujahidina fii kulli makan yaa rabbal ‘alamin.

    Wahai ALLAH tolonglah Islam dan saudara kami dan Para Mujahid dimana saja mereka berada wahai RABB Semesta Alam.
    Aamiin Yaa Robbal ‘Alamin

    Wahai Wali-wali Allah Kemarilah, Datanglah dan Berkujunglah dan bergabunglah bersama kami kami Ahlul Baitmu

    UNDANGAN GUBENUR MILITER KHILAFAH ISLAM
    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM WILAYAH ASIA TENGGARA
    NEGARA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

    Al Qur`an adalah manhaj (petunjuk jalan) bagi para Da`i yang menempuh jalan dien ini sampai hari kiamat, Kami akan bawa anda untuk mengikuti jejak langkah penghulu para rasul Muhammad SAW dan pemimpin semua umat manusia.

    Hai kaumku ikutilah aku, aku akan menunjukan kepadamu jalan yang benar (QS. Al-Mu'min :38)

    Wahai para Ikwan Akhir Zaman, Khilafah Islam sedang membutuhkan
    para Mujahid Tangguh untuk persiapan tempur menjelang Tegaknya Khilafah yang dijanjikan.

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    Masukan Kode yang sesuai dengan Bakat Karunia Allah yang Antum miliki.

    301. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

    302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
    - ahli segala macam pertempuran
    - ahli Membunuh secara cepat
    - ahli Bela diri jarak dekat
    - Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

    303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
    - Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
    - Ahli Pembuat BOM / Racun
    - Ahli Sandera
    - Ahli Sabotase

    304. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

    305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
    - ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
    - Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
    - Ahli enkripsi cryptographi
    - Ahli Satelit / Nuklir
    - Ahli Pembuat infra merah / Radar
    - Ahli Membuat Virus Death
    - Ahli infiltrasi Sistem Pakar

    email : angsahitam@inbox.com
    masukan dalam email kode yang dikehendaki
    misalnya 301 : (untuk batalion pembunuhh Thogut / tokoh-politik)

    Sahibuzaman
    angsahitam@inbox.com

    Disebarluaskan
    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

    https://www.facebook.com/pages/Atase-Militer-Khilafah-Islam-Ad-Daulatul-Islamiyah-Melayu/227374194094907

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf, tidak mungkin Pasukan Panji Hitam menggunakan senjata-senjata yang ilhamnya berasal Dajjal.

      Delete
  92. apa yang saya nampak. setiap dari kita ada tanggungjawab masing-masing. berbaliklah pada ajaran Islam yang sebenar. ajaklah seramai mana ahli keluarga masing-masing. kembalilah. islam akan syumul suatu hari nanti. Allahuakhbar.!!~

    ReplyDelete
  93. Hidup matiku PAS selamanya.

    ReplyDelete
  94. DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
    DISELURUH DUNIA
    Bismillahir Rahmanir Rahiim
    Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
    Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
    Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
    Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
    Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


    Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mengeluarkan Pengumuman kepada
    1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
    2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
    3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
    4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
    5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
    6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
    7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
    8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
    9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

    PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
    Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
    Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
    Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

    MULAI HARI INI
    YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
    BERLAKULAH PERANG AGAMA
    BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM ATAS DINUL BATHIL
    BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
    MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

    "Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
    (Q.S: al-Baqarah: 191-193).

    BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
    BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

    BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
    JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

    INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
    GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

    JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
    BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

    HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
    DARI HULU HINGGA HILIR

    HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
    MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
    DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
    KHALIFAH IMAM MAHDI.

    Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
    Maha Penyayang.

    Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
    Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
    maka tidak ada permusuhan (lagi),
    kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
    Al-Baqarah : 192-193

    SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
    KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
    Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

    ReplyDelete
  95. Assalamualaikum..
    Pekara utama yg perlu umat buat ialah bina iman persis sahabat r.a..keluar la di jalan ALLAH..korban harta dr masa utk agama..tiada lg parti,pemerintah,fahaman,suku kaum yg akn dpt satukan umat selain khalifah mahadi dr jalur baginda mulia nbi saw..masa sudah semakin hampir utk kita bina iman dr kt,ahli keluarga dan umat ini..insyaALLAH..semua sedia

    ReplyDelete
  96. Assalamualaikum..
    Pekara utama yg perlu umat buat ialah bina iman persis sahabat r.a..keluar la di jalan ALLAH..korban harta dr masa utk agama..tiada lg parti,pemerintah,fahaman,suku kaum yg akn dpt satukan umat selain khalifah mahadi dr jalur baginda mulia nbi saw..masa sudah semakin hampir utk kita bina iman dr kt,ahli keluarga dan umat ini..insyaALLAH..semua sedia

    ReplyDelete

artikel menarik sepanjang masa

Total Pageviews