Wednesday, October 12, 2011

22 OKTOBER 2011



Himpunan Keramat Sejuta Umat
dan TITIK MULA Siri Jelajah Malaysia

Demi Allah dan RasulNya. Lupakan pebezaan kerana Allah. Hapuskan maksiat paling terkutuk - MURTAD. Harapkanlah ganjaran dari Allah Subhana wa Taala dan bukannya keinginan nafsu, dendam dan takbur. Usah meniti arus keangkuhan kerana ia tidak memberi sebarang menfaat sama ada dunia atau akhirat.



Umat Islam yang sayangkan agamanya dan yakin Islam agama yang benar adalah wajib menyertai Perhimpunan Sejuta Umat pada 22 haribulan ini.

Lupakan sejenak perbezaan politik. Ini bukan agenda politik. Masih ramai yang sayangkan agamanya. Masih ramai mengutamakan Agama melebihi Politik. Masih ramai yang berfikiran terbuka dan melihat pemerkosaan terhadap Islam semakin menjadi-jadi. Islam kelihatan semakin longlai ditambah nilai dengan perpecahan ketara idologi partisan (penghasilan demokrasi). Musuh sentiasa mengintai peluang dan mereka semakin berani setelah percubaan pertama mengguris Islam melalui "tuntutan nama Allah" berjaya dan alkitab pula kini bebas diedarkan kepada orang Melayu. Tujuannya menarik mereka yang kabur terhadap akidah akan terpancing. 

Jika kita berjuang dijalanraya kerana inginkan kebersihan politik, bagaimana kali ini? Adakah kita akan turun bersama menuntut kebersihan akidah? Jika anda ikhlas atas La Ilaha Illallah dan Allahu Akbar. Anda wajib bangun bersama dan berjuang demi Allah dan Rasulnya. Lupakanlah UMNO kerana UMNO sememangnya telah menjadi makanan serta telah dimangsakan oleh gerombolan SEKULAR yang sentiasa lapar itu.

Bangunlah bersama generasi baru Islam yang lebih sayangkan agama dari sekelumit kuasa dan percayalah bahawa Allah akan mempertingkatkan darjat kita. Jangan ragu kerana Allah tetap bersama mereka yang berjalan atas landasan BENAR.



Masa telah tiba untuk kita kesampingkan edologi politik (acuan zionis) dan kembali kepada pokok perjuangan, kekuatan Ummah Akhir Zaman. Tenggelamkan politik kotor itu dan tidak mustahil perjuangan PAS (asal) dan UMNO (asal) yang amat ditakuti British satu masa dahulu akan dapat ditaja kembali. Paling penting Islam kembali kukuh dan dominan dalam negara pelbagai bangsa ini. Islam kembali syumul dan dikenali. Musuh (berniat jahat) akan kecut dan gementar melihat lautan manusia memberi sokongan padu kepada gerakan memperkasakan kembali Islam di Bumi Melayu tercinta ini. 

Semoga berhasil sesuatu diluar jangka atas izin Allah. Masa sudah tiba untuk Ulama menunjukkan jalan ke mana hala tuju Ummah.



Disamping itu saya tertarik dengan komen seorang pengunjung satu lamanweb:

CT.Kudin says:
Kepada penganut Kristian: Jika kamu benar-benar beriman kepada Allah SWT dan ikhlas serta jujur menyeru kepada jalanNya kamu semua tidak perlu sibuk-sibuk dan bersusah payah hendak mengkristian orang Islam. Sesusungguhnya mereka sudah pun beriman kepada Allah SWT dan kepada kitab-kitabnya termasuk Torah dan Injil (Gospel) dan para nabiNya Noah, Abraham, Moses dan Yesus dan NabiNya yang terakhir Muhammad SAW. 
Sepatutnya kamu pergilah menyebarkan agama kamu kepada yang belum mengenali Allah SWT dan beriman kepada Nabi-Nabi Allah SWT dan yang Ghaib. Kamu semua sebenarnya membuang masa sahaja sekiranya hendak mempengaruhi orang Islam/Mukmin kerena di sisi Allah SWT mereka sesungguhnya sudah berada di Jalan Yang Lurus seperti yang dikehendaki oleh Nuh, Ibrahim, Musa dan Isa alaihissalam. 
Sekiranya kamu boleh berjumpa dan bercakap dengan Nabi Isa, sudah tentu junjungan mulia Isa alaihissalam akan menyuruh kamu jangan membuang masa dan tenaga mempengaruhi orang Islam untuk mengikut kamu. Sesungguhnya mereka lebih terdahulu sudah memeluk dan mengamalkan agama Allah SWT lebih-lebih lagi sebagaimana yang dikehendaki olehNya menerusi Kitab dan RasulNya Muhammad SAW. 
Pergilah kamu kepada orang kominis dan golongan tidak percaya kepada kitab-kitabNya dan nabi-nabiNya kerana merekalah yang sebenarnya memerlukan pertolongan kamu semua. Kecualilah sekiranya kamu ada agenda dan kepentingan lain seperti mahu memecah belahkan perpaduan Islam Melayu yang sudah beratus dan mungkin lebih seribu tahun sudah hidup harmonis dengan alam dan Pencipta mereka, aman damai dan bersatu di bawah panji-panji Allah SWT.


0 ulasan:

Post a Comment

artikel menarik sepanjang masa

Total Pageviews