Saturday, March 13, 2010

SEX di INDONESIA semakin ter...... konspirasi berjaya lagi. - FD 3



Ini yang mereka mahu kita lakukan.  


Mereka berjaya mempromosi cara hidup baru yang menyeronokkan. Cara hidup jahiliah.


Indonesia sentiasa mendahului Malaysia dalam hal seperti ini, suatu yang amat membingungkan.  Semakin ramai penduduknya hidup susah sehingga terpaksa menjadi pendatang haram di negara lain, sebaliknya di negara mereka ramai anak muda berpesta. 


Indonesia semakin parah dijangkiti sosial kelabu. Sangat menyedihkan bangsa yang dahulunya amat dihormati sebagai penyantun dan penuh tata susila sudah berubah menjadi masyarakat liar bagai telah telah tersyihir.


Fitnah ini tidak lagi dapat dihalang, malah semakin mengganas dan kini berupaya menerobos tembok kesusilaan bangsa timur.  Anda saksikan sendiri bagaimana SEX di pamirkan dikhalayak ramai tanpa segan silu, sedikit hari lagi tidak mustahil akan ada pula tarian bogel... masyaallah.  Malaysia masih bernasib baik buat waktu ini, tetapi sampai bilakah ia dapat bertahan?

Jikalau anda merasakan anda seorang yang beriman, apakah perasaan anda bila melihat kerosakan tersebut?  Mereka (THH)sediakan ramuan dan sokongan, kita sendiri telah merosakkan bangsa kita dengan penuh rasa bangga.  Sekular +  Liberal...  kemana hala tujunya, kita sudah semakin jauh meninggalkan sunah Rasulullah saw.  Keharmonian hidup semakin punah.   

Ritual sihir mereka amat menjadi jadi. Siapa ketua Jesuit yang baru? Siapa the Black Pope hari ini? Kenapa dia dipilih? Dimana dia bertugas sebelum ini? Apakah kaitannya dengan kes Nama Allah di Malaysia dan keruntuhan moral yang dahsyat di Indonesia?  Lihat kenyataan ini:


Perubahan terbaru Petrus Hans Kolvenbach telah digantikan oleh Jeneral Jesuit baru Adolfo Nicolas. Berasal dari Sepanyol Adolfo Nicolas terpilih sebagai Ketua Jesuit "paus hitam" (black pope), ketua tertinggi dan mungkin paling berpengaruh, kontroversial dan berprestij selepas Katolik. Nicolas, 71, telah menjalankan operasi Jesuit di Asia timur dan Oceania sejak 2004 dan menghabiskan sebahagian besar kerjayanya di Timur Jauh setelah ditahbiskan (dilantik) di Tokyo pada tahun 1967. Dalam sebuah pernyataan, Nicolas telah terpilih untuk menggantikan black pope Peter-Hans Kolvenbach, yang menerima izin dari Paus Benedict untuk bersara sebagai kepala dari ordo secara rasmi dikenali sebagai Pertubuhan Jesus pada usia 79 tahun. Superior jeneral Jesuit dikenali sebagai "paus hitam" kerana kedudukan mereka hampir sama kepada Pope, mereka cukup berpengaruh di seluruh dunia dan biasanya memegang jawatan ini seumur hidup. Jeneral Jesuit disebut sebagai "Paus Hitam" merujuk pada warna jubah resmi yang mereka pakai. Mereka masih tertakluk kepasa Paus Vatican dan mengakui dosa-dosa dalam pengakuan Katolik tradisional. 

Seperti ada suatu perancangan kenapa Black Pope ini diganti ketika penyandangnya sekarang masih hidup. Apakah kerana kelebihannya mengucar kacirkan Asia Jauh ia dianggap lebih layak? Apakah ada kaitan apa yang berlaku di Asia Tenggara sekarang ini hasil kerja tangan dan disusun atur oleh Adolfo? 
Mungkin juga ada perancangan lain yang lebih jahat sedang diaturkan ketika ini. Selepas kejutan ekonomi dunia, Presiden kuilit hitam pertama USA, kejatuhan pengaruh USA, perlantikan Presiden pertama  EU, dan pembinaan besar-besaran oleh Rothschild di Israel sekarang, fenomena yang berlaku dalam tempoh masa yang sangat hampir.  Jika benar, amat malang bagi umat Islam dan penduduk dunia yang bakal dipermain-mainkan oleh musuh Allah ini.

Berdoalah supaya anak cucu kita terselamat dari musibah ini.  sumber:  http://indo-nesia.blogspot.com/

8 comments:

  1. Astaghfirullahalazim. Nusantara sememangnya telah dicemari dengan budaya kuning barat.

    Gamaknya inilah usaha NWO merosakkan anak-anak muda di timur untuk menghalang kebangkitan islam.

    Sedih.

    ReplyDelete
  2. Melayu tidak mudah dikalahkan dari segi ketenteraannya(ilmu batin), tetapi begitu mudah terpengaruh dengan jarum suntikan yang halus, hiburan yang melalaikan.


    -Orang Gombak
    ikuti saya di http://bradokapak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum, laman King of the East.

    Saya harap anda dapat buang klip video yang mengghairahkan ini daripada laman ini.

    Aku baca nak cari ilmu dengan membaca laman-laman dakwah, blogwalker sampailah laman sini, tiba-tiba ternampak video dangdut. Qarin akan sentiasa menghasut untuk lihat.

    Diharap tidak disiarkan video yang tak tutup aurat ni lagi pelambangan lucah yang melampau. Maaf jika aku kasar percakapan.

    -peace-

    ReplyDelete
  4. Waalaikum Salam saudara.

    Terimakasih kerana membuat teguran tersebut. Tujuan saya menampilkan vid tersebut adalah untuk memaparkan kejadian tersebut memang berlaku sebagai bukti kejatuhan moral yang semakin melarat. Ia hanya bertujuan sebagai peringatan agar ia tidak menular ke Malaysia lagi pula ia bukanlah gambar bogel sepertimana sebutan tajuknya.

    Saudara, saya sudah sebutkan disana, apakah perasaan pembaca sekiranya melihat aksi tersebut, tergugatkah iman anda? Bagi yang tidak sanggup lebih baik abaikan sahaja.

    Satu pendekatan lain ialah lihatlah yang buruk untuk menilai yang baik.

    Terima kasih atas pandangan saudara.

    ReplyDelete
  5. hiburan malam dan dari media juga ditutup pada bulan ramadhan, itu hanya terjadi dibulan puasa saja, jika tidak ada bulan puasa maka, tidak akan pernah ditutup lagi semua tempat hiburan maksiat, kenapa pemerintah sampai seperti ini, kalau begitu jadi tidak ada saja bulan ramadhan maka tidak akan ditutup saja oleh pemerintah, selayaknya mui, fpi, masyarakat islam juga mengajukan penutupan tempat hiburan maksiat ini utk selamanya , karena melihat dari kondisi yang terjadi saat ini yang meledak terjadi karena tempat hiburan malam tidak ditutup seperti saat bulan ramadhan, kenapa hanya sebelum bulan ramadhan saja boleh menggusur , berdemo, dan orasi mengenai tempat hiburan malam maksiat lalu pada waktu bukan puasa tidak boleh, ini menjadi sesuatu yang aneh

    ReplyDelete
  6. Seseorang belum dapat dikatakan benar secara lisan dan perbuatan jika belum bertemu dengan Tuhan-Nya.

    Sesuatu yang dihina belum tentu kotor dimata Tuhan-Nya, dan sebaliknya Sesuatu yang dikatakan bersih belum tentu benar dihadapan Allah S.W.T.

    Kunjungi Blog saya : http://tandstickorblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. KONSPIRASI SEX : Sex ada dimana2, ngak bisa dipisahkan dari manusia, yg tidak berjiwa Malaikat. Ngak ada manusia yg sehat waras baik pria dan wanita yg ngak sukakan sex, ato diIndon disebot hehe.. "ngetot". Sex is our Libidian needs to fulfill our sexual desires. Sex adalah fitrah manusia menyambong zuriat. Setiap agama ada peradapan melalui pernikahan yg sah, menurut tata-susila agama masing2. Agama Islam sangat memelihara menitik-beratkan Bab Jimak, karna Islam itu dibina atas "Fitrah dan Kesucian"...

    Namun menjelang Akhir Zaman ini, konspirasai Setan2 Dajjal tuh ngak bisa terhapos. Gejala sosial sex bebas dan taboo ala Barat tuh telah merebak luas kenegara2 Islam. Antara penyumbangnya adalah Alam Siber, internet dunia tanpa sempadan, yg teransang lagi memberansangkan. Hinggakan pria dan wanita yg berpacaran, hahaha... bisa rapat2an, akhirnya rebah berbaringan terkulai layu kebasahan...

    Masalah "layu sebelum berkembang", mengandung anak luar nikah, buang bayi, dsbnya semakin menjadi2. Masalah sosial paling kritikal ini udah ngak mudah dikawal lagi. Apakah ini antara ujian2 Allah dlm kita sedang meniti Akhir Zaman mengharungi perangkap2 Fitnah Akhir Zaman.? Hahaha... scandal sex itu juga ngak bisa terpisah dlm "Institusi Gereja" tuh sendiri.. ^_^=_= .. Hehehe... kakang fikirkanlah sendiri...

    ReplyDelete
  8. Ya tulisan ini benar, saya dari indonesia. miris sekali dengan kehidupan islami disini. Seperti halnya batang yang sudah mengering. Tetapi masih ada diluar sana yang masih menjunjung kekalifahan, tetapi sayang fitnah menyebar luas bahkan umat islam diindonesia ikut pula terkena hasutan merusak norma islam. Islam berasal dari kata aslamah yang artinya selamat, islam sekarang yang banyak diakui secara KTP tidak lebih merusak pakaian islam. Dulu sewaktu saya kanak-kanak hampir setiap rumah dan mesjid-mesjid selalu ada pengajian, dan malu rasanya jika tidak bisa mengaji. Kalau sekarang orang tua diindonesia lebih takut dengan pelajaran diluar islam. kalau tidak lulus dan dapat nilai buruk. Bersatulah Islam didunia

    ReplyDelete

artikel menarik sepanjang masa

Total Pageviews