Thursday, January 23, 2014

Nama "Allah", Yowtai Evangelist dan.. Kenapa Kristian Kemaruk Sangat "Nama" ini.


Mereka akan lakukan apa sahaja untuk menyenangkan hati tuan mereka. Siapa sebenarnya tuan mereka? 

Menyentuh persoalan nama "Allah" yang semakin panas, saya petik tulisan seorang mangsa hinaan puak Cina Kristian (yowtai evangelist). Apa yang menyedihkan, bukan sahaja mereka menghina bangsa ini tetapi juga menghina agama suci Islam. Hina sangatkah bangsa Melayu pada pandangan mereka?

Mungkin orang ramai yang berada selesa di kampung atau institusi majori Melayu tidak merasai derita seperti sahabat kita yang terpaksa bernafas di tengah-tengah kesombongan kaum oportunis ini. Apa sebenarnya sebab mereka begitu kemaruk hendakkan nama Allah ini, ia akan terjawab setelah anda membaca keseluruhan luahan perasaan "mangsa" sepeti di bawah (Cacing "Baru" nak naik ke mata................. ??).

Mereka sebenarnya sedang menipu kita. Bodohnya kita semua dipermainkan sedemikian. Mereka (Yowtai) ada niat lain yang lebih menakutkan. Anak cucu kita adalah matlamat mereka. Itulah yang sedang mereka rancang. Kita sebenarnya hanyalah umpan untuk dikelirukan dan pastinya mereka gembira apabila ramai dari pejuang agama telah terpenjara. Apabila sebilangan besar dari kita berjaya dipenjara dalam sistem DEMOcrazy. Siapa sebenarnya "MasterMind" mereka? ?? Baca seterusnya...

Ini satu lagi pendedahan berani

Allah-changed


APA MAKNA SEMUA INI? sila baca di sini


Cacing "Baru" nak naik ke mata................. ??

Dr Zakir

Sewaktu bekerja di sebuah syarikat yang majoriti pekerjanya bukan dari sebangsa dan bukan dari seagama, ada juga terasa bahang dari percikan api perkauman serta berbezaan agama dikalangan mereka terhadap saya yang minoriti ini. sementelahan ramai dari mereka bukan saja menganut agama "3 in 1", malahan mereka juga alim2 belaka dan sangat aktif menghadiri aktiviti keagamaan di hujung minggu.

Namun di waktu itu, bahang perbezaan agama tidaklah terlalu panas, hanya sepoi2 bahasa je di bawa angin lalu kerana keadaan masih terkawal.

Tapi lama-kelamaan bahang yang asalnya terasa hanya sipi2, akhirnya mencapai klimaknya terutama bila mereka berjaya mendapatkan beberapa buah negeri di Tanah Melayu hasil dari perjuangan pilihanraya democrazy. Ia berlaku bilamana pada suatu hari ketika saya yang sudah naik angin terpaksa bergaduh mulut dengan seorang pegawai operasi (yang berlainan bangsa dan menganut agama 3 in 1). Disebabkan terasa dirinya yang so called berpangkat tinggi itu dicabar oleh seorang pekerja melayu Islam, maka terkeluarlah kata2 yang selama ini agaknya dipendam sekian lama di dalam lubuk hatinya yang paling dalam terhadap orang Melayu Islam.

" I don't care if your god is Allah, but you have to do what you are supposed to do as i instructed" ujar pegawai operasi tersebut dengan nada yang cukup marah seperti sudah tidak dapat ditahan lagi.

Saya agak terkejut dengan reaksi serta kata2 yang dilontarkan itu, "eh....kita cakap pasal kerjalah......yang engkau kaitkan dengan Tuhan aku tu kenapa? Apasal tiba2 naik angin semacam je dan sebut Allah, aku tak sentuh pun walau sekelumit tentang agama dan pegangan kau" getus hati saya bersendirian.

Pada waktu itu, isu kalimah Allah memang sudah berleluasa, saya yakin dan percaya isu tersebut juga sering dibincangkan oleh mereka semasa menghadiri service di rumah ibadat mereka saban minggu.

"Oh...engkau terbawa2 dengan isu kalimah Allah yang sedang diperjuangkan tu dengan niat nak menyesatkan orang Melayu Islam lah" getus hati saya lagi, berkata2 sendiri.

Sekiranya saya diwaktu dan ketika ini masih bekerja di syarikat tersebut, saya tidak dapat mengagak sejauh mana pula bahang yang terpaksa dihadapi, lebih2 lagi dimasa ini mereka sudah nekad untuk berdakwah secara terang2an dikalangan rakyat Malaysia dengan modus operandi pergi kesatu2 tempat secara berkumpulan (10-20 orang), kemudian bergerak dalam kumpulan kecil (2-4 orang), berjalan dari rumah ke rumah sambil mengedarkan risalah sesat mereka kepada penghuni rumah.


TERBARU! Mubaligh Kristian Masuk Kampong – Modus Operandi Yang Sama

Orang Melayu Bertelingkah – Mubaligh Kristian Masuk Kampung Melayu Mendakyah

Maka adakah cacing sudah naik kemata atau "baru" je nak naik ke mata......???
Nota: maksud peribahasa cacing naik ke mata - kelakuan atau perbuatan yang melampau..

Contoh Ayat: "Nampaknya perbuatan missionari yowtai evangelist itu seperti cacing naik ke mata," kata seorang pegawai agama.


Dulu ditahun 80an dan 90an, kita biasa mendengar isu2 kristianisasi yang giat dijalankan diseluruh nusantara terutamanya di Indonesia. Jika diamati, Malaysia adalah satu2nya negara yang masih belum dapat mereka tawan untuk dipersembahkan kepada grand master mereka demi melengkapkan agenda new world order di fasa terakhir ini.

Cubaan demi percubaan telah dilaksanakan secara sembunyi mahupun samar2 demi mencapai agenda Israel Raya.

Memandangkan Tanah Melayu "nampak" agak ampuh untuk diterjah, maka mereka yang sudah terlalu kesuntukan masa serta amat terdesak telah mengenepikan segala halangan sama ada dari sudut Undang2/Perintah Sultan/Sensitiviti Agama/Perlembagaan/Kontrak Sosial dan apa2 sahaja yang sedang kita cuba pertahankan ini, dan mereka tanpa dapat ditahan2 lagi telah keluar berdakwah secara terang2an pula di tengah masyarakat.

Ya.... bila keadaan 'panas' ini berlaku, sudah tentu hati kecil kita mula mencari2 dan tercari2 sumber ilmu/maklumat yang boleh menjadi pedoman dan bekalan untuk menghadapi hari2 mendatang yang nampak seperti semakin panas cuacanya

Seorang rakan telah melihat video2 syarahan oleh Dr Zakir Naik, seorang genius muslim yang berasal dari India. rakan tersebut juga melihat video syarahan oleh Syaikh Maulana Hisham Kabbani, seorang lebanon-american muslim yang bermastautin di USA, juga seorang genius muslim yang telah banyak membuat sumbangan kepada dunia islam diperingkat antarabangsa

Kedua2 genius muslim tersebut telah banyak memberi lontaran2 idea terutama mengenai perbandingan agama. Dr Zakir Naik adalah seorang penghafal kitab2 agama yang super-duper genius, yang direzekikan Tuhan untuk memahami semua kitab2 seperti veda, purana, injil, bible, perjanjian lama, perjanjian baru, hadis bukhari, hadis muslim dan sudah semestinya Al Quran juga

Alim ulama sebegini merupakan suatu anugerah daripada Tuhan kepada ummat islam yang dahagakan ilmu serta petunjuk yang benar, yang amat diperlukan disaat dan ketika ini untuk berhadapan dengan penganut2 agama 3 in 1

Sesungguhnya cubaan musuh dalam melaksanakan agenda israel raya dan new world order yang didalangi oleh yowtai evanglis itu adalah benar belaka. 

Sebagaimana Malaysia merupakan benteng terakhir untuk mempertahankan iman dan Islam yang bertunjangkan aqidah sunnah wal jamaah itu juga adalah benar.

Dan semua ini merupakan 'muqadimah' bagi suatu perjuangan yang akan diterajui nantinya oleh Nabi Isa AS dalam memperbetulkan aqidah manusia2 yang menganut agama 3 in 1.... yang mana janji Tuhan bahawa Nabi Isa AS itu akan turun dari langit dan memerangi serta membunuh dajjal juga adalah benar.

Jadi sama2lah kita rapatkan saf2 tautan hati sesama umat islam, renungkanlah dalam2 kearah wajah2 comel tulus-mulus adik2 dan anak2 kita yang masih kecil, kenangkanlah susah-payah serta cabaran yang terpaksa dihadapi oleh para pemudi/pemuda serta anak2 remaja kita, yang mungkin masih terlalai dengan rempit/bohsia/dadah, ingatilah juga kakak/abang/saudara-mara kita yang setiap masa berhempas-pulas bekerja siang-malam demi survival menghadapi kos sara hidup yang semakin meninggi................. sayangi iman mereka sebagaimana kita menyayangi iman diri kita sendiri.............. apakah mereka juga sedar akan cabaran yang sedang kita hadapi? adakah mereka prihatin tentang dugaan new world order? ................ adakah mereka perasan dengan kelibat yowtai-evangelis yang sudah mula 'mengganas' dengan agenda agama 3 in 1? ......................... adakah mereka juga akan mula berminat mendengar hujah2 ilmiah perbandingan agama oleh Dr Zakir Naik dan Syaikh Maulana Hisham Kabbani ? ...................... adakah?................ adakah?.....


Dr.Zakir Naik Amazing Reply - Hindu Convert to Muslim [Malaysia]
Soalan Saudara Kristian Kepada Dr. Zakir Naik
project3_jesus bukanlah anak Tuhan
Allah in the Malay Bible? - Dr Zakir Naik


YA.......
.............ambillah langkah pertama untuk mula menyayangi dan prihatin terhadap saudara2 seagama kita.
.............ambillah langkah pertama untuk mula menjaga tepi kain2 jiran tetangga kita kalau2 mereka didatangi oleh tetamu larangan yowtai-evangelis itu.
............ambillah langkah pertama untuk mula berdoa dan mendoakan keselamatan dan kesejahteraan iman semua umat islam tanpa mengira latar-belakang dan walau siapapun mereka.


YA ..... 
.......... ambillah langkah2 pertama itu kerana ia merupakan sumbangan yang boleh kita berikan demi melihat kelangsungan agama Islam yang benar tetap utuh bertapak di bumi bertuah ini

artikel asal, penghargaan kepada sahabat saya Wangsa



ps/  Ini hanyalah permulaan kepada yang lebih besar.. ?? bukan sahaja alkitab dan nama "Allah" ..........  MEREKA AKAN MENGIMPOT SEGALA MACAM BENCANA DARI INDONESIA KE MALAYSIA.. adakah anda setuju? 



jika masih belum peduli
tunggu sahaja kemusnahan yang dahsyat

13 comments:

  1. gambar tu Dr Zakir Naik bukan Dr Zaki..... harap diperbetulkan///

    ReplyDelete
  2. inilah bala yg Allah SWT turunkan pada kita yg tak sayang pada agama..bila pemimpin yg berkuasa tidak mendaulatkan Islam secara kaffah maka tunggulah kehancuran yg bakal melanda..dan kepada kita umat Islam yg btul2 sayangkan agamanya jgn risau kerana janji Allah itu benar..Dia akan gantikan puak yg zalim kepada yg puak yg Dia kasihi dan puak itu mengasihi Allah..insyaallah..sama2 kita berdoa..

    tentang agenda kristianisasi..tak usahlah kita melatah tak tentu pasal..selagi kita berpegang teguh dengan tali Allah..akidah kita takkan tergugat..maka selamatkanlah anak cucu kita dgn ajaran yg sebenar..insyaallah mereka akan selamat..

    minta maafla..aku bkn penyokong mana2 parti..aku hanya menyokong mereka yg melaksana atau ada cita2 nk melaksanakan islam..tp pemerintah yg ada skarang mmg tak pandai menangani isu kalimah Allah ini..sori to say..mereka hanya menambahkan kebencian sesama manusia..menggunakan isu agama utk meraih sokongan..jijik sungguh..celaru abeh anak muda kita..tak kira baik parti pemerintah atau pembangkang..

    ReplyDelete
  3. kalau kita perhati, yang ramai penganut kristian yang begitu taksub dengan 3in1 ni adalah kaum cina dan india. Paling ketara ialah kaum cina sendiri. Target mereka bukanlah pada agama Islam tapi melayu. Kerana mostly malay agama Islam, mereka sering menindas sama seperti mereka menindas pembantu rumah dari negara seberang

    ReplyDelete
  4. Boleh tuan admin bikin artikel siapa yowtai-yowtai tersebut? Kita pun tak pasti siapa yowtai ni. Nak meneka pun tak baik teka-teka.

    ReplyDelete
    Replies

    1. Mereka Berada Di Celah-Celah Kita

      http://asalmelayu.blogspot.com/2013/07/mereka-berada-di-celah-celah-kita.html

      Delete
    2. Aku pemandu teksi cara nak Kenal yowtai Dari prcakapan Dan senyuman kambing

      Delete
  5. terima kasih saudara anon. memang benar mereka ada di celah2 kita. telah lama mereka ingin jahanamkan melayu dan rampas kuasa (spt komunis), kini peluang mereka amat cerah kerana ...... fikirkanlah sendiri

    ReplyDelete
  6. Salam incek Admin.

    Kita sering menyalahkan mereka tentang itu dan ini, tetapi kita sendiri sering menelan apa sahaja najis yang mereka bawa. Buka link ini baca dan fikirkan: Melayu Adik Beradik Yahudi

    Seringkali kita berkata tentang kemenangan yang di janjikan untuk kita, tapi majoriti umat islam kita hari ini sudah terlalu jauh meninggalkan jati diri melayu dan sudah amat terpesong dari kehidupan islam yang asal. Lihat di sini bagaimana cara dan kaedahnya hamba Allah ini keluar dari penghambaan dunia moden: Cinta Lanang Gabrul The Final Conclusion.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Cik Salju. Memang itulah kenyataannya.

      Namun bukan mudah kita hendak menarik keluar segala racun yang sudah sekian lama mencengkam/menghasut sehingga melemahkan iman. Kita hanya boleh mengingatkan, yang lain terserah pada ampunya diri.

      Masalah yang ada sudahlah berat, kini ditokok pula oleh masalah baru, atas nama politik dan human right. Islam bakal dipinggirkan lagi. Jangan hairan jika seluruh umat Islam Malaysia akan semakin terkeliru tentang agamanya da nusaha mencari jati diri. Usah risau, Cina dan India di Malaysia semakin naik tocang bila melayu dah semakin lemah lemah. Ditokok pula oleh melayu yang semakin celaru mengangkat pemimpin islam liberal sebagai ketua. Bukan setakat itu sahaja, mereka yang mengaku beriman dan tak tanggal rupa islamnya juga termakan hasutan untuk mengangkat manusia ini sebagai pemimpin atau, gembira jika dia jadi PM. Umat islam dipermainkan. Apa boleh buat ???

      Islam akan hancur binasa jika umatnya berpecah belah. Satu hari nanti jika tidak dibendung akan berlaku bunuh membunuh sebagaimana di negara arab. Islam jenis apakan jika begini?

      Mereka akan terus menghasut........

      Delete
  7. Ritual Tanduk Setan telah berlaku pada 19.2.2014 di TV pun tayang. Nampaknye puak mason 1world tak malu kerana ritual tanduk setan boleh ditayang live internasional.

    Ritual yg byk kata bidah dimeriah dgn penampilan cameo Prince Charles yg meyakan bayangan tanduk setan sempena lawatan Prince Charles ke wilayah Saud kali ke-10 kata TV sekian. Prince Charles yg sipu-sipu malu plak pakaian tradisi Saud, pegang skimitar pastu hureh dance hayun skimitar ke atas ke bawah macam Saud bersama Sauds dalam stadium tatkala charles pandang2 waswas manatau ada skimitar hinggap kat charles yg takut-takut gumbira. Ramai gak Saudians dance sama pegang skimitar dalam stadium.

    ReplyDelete
  8. Praise the Lord of Abraham. One God.

    ReplyDelete

artikel menarik sepanjang masa

Total Pageviews