Tuesday, July 1, 2014

huru-hara dan assufyani - dunia sedang masuk fasa baru


Salam Ramadhan

As ISIL declares caliphate, battle continues in Iraq
Members of Iraqi security forces take positions during a patrol looking for militants of the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL) west of Kerbala June 29, 2014. (Photo: Reuters, Mushtaq Muhammed)
Pembentukan ASSUFYANI telah bermula. Siapa penaungnya? Dari mana datang sumber kewangan dan senjata? Mampukah mereka makan jika tiada sumber bantuan luar? Ramai yang terkeliru siapa mereka, musuh atau kawan. Ramai juga yang sanjung bahawa merekalah pejuang. Pejuang Jihad. Bolehkah pejuang jihad bunuh orang awam?


Buat sementara waktu biarlah kita lihat sahaja dari jauh sambil bertafakur.. sama ada benar tidaknya ia satu kebangkitan baru Islam akhir zaman.

Jika benar, ia akan mendapat sokongan tidak berbelah bagi dari kaum muslimin.

Namun apa sahaja yang bakal berlaku mesti selaras dengan satu hadis baginda Rasululullah saw. Kita maklum bahawa akan bangun pimpinan baru Islam di tanah arab yang berpusat di Damsyik. Adakah ia kebangkitan Pemerintah Islam yang dipanggil assufyani itu?

Terrorists fighting within ranks of Nusra Front in Syria

Apakah perjuangan ISIL ini akan menjurus kepada daulah berkenaan?



USA kata boleh, jika tidak aliran wang akan tersekat. KSA juga terlibat dalam diam. Nanti sampai masanya mereka (KSA) pun akan menjadi mangsa. Anak singa bakal membaham tuannya bila sudah besar.

Nak tahu lebih lanjut anda boleh selungkar dari sini:

1. Saudi Royal Family Behind ISIL Crimes in Syria
2. US Pushing for ISIL Caliphate State

Itu di negeri Arab, bagaimana dengan negara kita Malaysia?

Malaysia juga bakal alami huru hara yang dahsyat jika kerajaan hari ini tidak bertindak bijak. Jangan harap 2020 jadi kenyataan wawasan, mungkin akan berlaku huru hara yang membingungkan. Fasa huruhara yang panjang sehingga ...




Kuala Lumpur: Tun Dr Mahathir Mohamad, berkata Malaysia boleh menjadi huru-hara jika kerajaan meneruskan cadangan untuk menghapuskan Akta Hasutan 1948.

Katanya, ini kerana undang-undang baharu yang dicadang untuk menggantikan akta berkenaan tidak mampu untuk menghalang pelbagai hasutan yang akan berlaku.

“Rakyat akan menerima pelbagaiberbagai-bagai hasutan, termasuk hasutan untuk meminda Perlembagaan Malaysia. Tidaklah mustahil mereka akan menghasut supaya institusi Raja juga dihapuskan,” katanya dalam entri terbaharu blog beliau http://chedet.cc, semalam.

Kemungkinan huru-hara akan berlaku dalam negara, kesan daripada sikap liberal yang kita agungkan sekarang” Mahathir Mohamad, Bekas Perdana Menteri.

Peningkatan jenayah

Dr Mahathir turut menyifatkan pemansuhan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dan Akta Buang Negeri menyebabkan peningkatan pelbagai jenis jenayah di negara ini.

“Bagaimanapun, hasutan walaupun ada dilakukan (sekarang) tetapi tidak melampaui batas,” katanya.

Dr Mahathir berkata, tanpa akta seumpamanya, pelampau dalam kalangan rakyat bebas mengkritik Raja dan sistem beraja secara terbuka, serta akhirnya membuat desakan supaya institusi Raja dihapuskan.

“Tidak ada undang-undang yang boleh menahan mereka setelah ISA dan Akta Hasutan dimansuh,” katanya sambil menambah bahawa di Malaysia tidak ada undang-undang yang boleh menghalang sebarang cemuhan dilakukan terhadap Raja dan institusi Raja seperti mana undang-undang Lese Mejeste yang wujud di Thailand.

Hasutan dibenarkan

Beliau berkata, walaupun ramai mungkin akan marah terhadap hasutan untuk menghapuskan sistem beraja, tetapi kerana hasutan dibenar, mereka yang berminat untuk mendirikan Republik Malaysia berhak dan bebas untuk meneruskan kempen mereka.

“Kemungkinan huru-hara akan berlaku dalam negara. Inilah kesan daripada sikap liberal yang kita agungkan sekarang,” katanya.

Kerajaan pada 30 Mei lalu mengumumkan cadangan memperkenalkan akta baharu bagi menggantikan Akta Hasutan dan mengesahkan menerima tiga draf rang undang-undang baharu berhubung keharmonian nasional.

Ini susulan pengumuman Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak pada 2012 untuk menghapuskan akta kontroversi itu antaranya untuk meningkatkan kebebasan bersuara di kalangan rakyat.

Tiga rang undang-undang itu ialah Rang Undang-undang Harmoni Nasional, Rang Undang-undang Perpaduan Nasional dan Rang Undang-undang Suruhanjaya Perpaduan dan Integrasi Nasional. - BERNAMA

124 comments:

  1. Perfect Timing. War + Drought = the arrival

    Apa yang ISIS/ISIL lakukan tak jauh beza dgn apa yg ekstrimis syiah lakukan. Ada ka suka hati nak bunuh orang sana sini, siksa org sana sini.

    Penyokong mereka menjustifikasikan segala perbuatan kejam dgn pelbagai dalil dari hadis tetapi hakikatnya mereka berdusta atas nama Nabi!

    Ibaratnya: kalau aku bunuh ko, pisahkan anggota badan selepas tu, apasal lak ko p bunuh dan pisahkan anggota badan abg aku, kakak aku, ayah aku? Sedangkan yg terlibat hanya aku saja dan keluarga aku tak tahu langsung.

    Nabi tidaklah bertindak kejam ke atas penentangnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same times - Daulah vs pets of Dajjal

      Kau pernah p perang tu ka?
      Kau pernah lawan IS?
      kau pernah ikut IS?

      Kalau kau stakat dtg p syria hantar bantuan kau jgn ckp mcm kau tau semua hal.. Lori beras n sardin kena curi terus kau cop IsIs buat la sbb kau percaya ckp Guide d syria.. Kau kenal dia br smlm tp kau percaya ckp dia lebih dr kau dengar ckp mak kau..
      Atau kau ni setakat duduk dpn laptop tengok status komen itu ini.. Kalo kau jenis org ni bagus kau DIAM! Buat keja tolong mak ka..

      Cara tulisan ni.. Jenis org yg suka bckp.. Walaupun kau tdk tahu hal sebenar kau bantai sja ni.. Kalo btl hal tu pahala tuk kau tp kalo x btl Fitnah jd nya.. Bagus kau p rumah sebelah kau kerat leher jiran ko tu.. Lebih baik dr mulut anjing peliharaan dajjal kau tu memfitnah lg.. Mendustakan Rasullullah SallahuAlaihiWassalam sama dgn mendustakan Allah AzzaWajalla.. Kami umat Rasullullah SallahuAlaihiWassalam yg mencintai,merinduinya.. Mencoba dgn kudrat kami utk. Menegakkan Daulah bg merealisasikan sabda Baginda. tp Fitnah dr saudard km sendiri yg memilukan hati jika fitnah itu dr kafir dengan izin Allah SubhanaWattala.. Akan bercerailah nyawa dan kepala dr badannya.. BERTAUBATLAH.! Sesungguhnya tiada yg lebih mulia disisi Allah SubhanaWattalah selain taubat seorang hamba kepada Tuhannya yang maha pengasih dan maha penyayang... Tp jika kamu berdegil tetap dengan kedankalan mu..
      Aq mohon dgn Allah AzzaWajalla utk kita d pertemuhkan 1 hari nnt d medan perang yg menegakkan Haq menghancurkan yg Batil. janji Allah itu pasti

      Delete
    2. Berpesan pesanlah dgn kebenaran Dan berpesan2lah dgn KESABARAN (",)

      Wallahualam

      Delete
    3. Astagfirullah..

      Kadang dgn jenis pefitnah ni x ble berlembut sgt..

      Delete
    4. Salam saudara splash benji, semoga dirahmati Allah dan diberi hidayah berterusan olehNya. La ila ha illa anta subhanaka inni kuntu minazzalimin. Apa perkembangan terbaru di sana?

      Delete
    5. Istiqomah..saudaraku
      Sepertinya tentera romawi sudah mengikut apa yg d katakan Rasullulah salallahualaiwasalam. tidak ada lebih indah selain melihat berlakunya apa yg d kata kan Rasullullah dulu.. Selawat dan salam keatas keluarga dan sahabat baginda..
      *dah mula rasa putus asa menunggu kedatangan najib,zahid dan melayu demokrasi membawa kami balik utk d adili. ;-).

      *kepada saudara melayu islam ku.. Persiapkanlah diri dan teguh kan iman kalian.. Hafal dan selalulah baca surah Al-Khafi.. Kerna dajjal hanya menunggu masa sesuai utk memperkenalkan diri.. Semoga Allah SWT menjaga aq keluarga ku dan kalian saudara2 ku dari Fitnahtun dajjal

      Delete
    6. Kalau tak tau pergerakkan Yahudi dunia melagakan syiah dan sunnah jgn cakap isis salah..tak faham islamic estacologi ..pun sila duduk diam2..tak beranai mati pasal pertahan islam dan umat islam pun duduk diam..nanti berperang sama sendiri lagi susah...dua2 masuk neraka..ini zaman hampir imam mahadi nak zahir..Rasulullah saw cakap..Imam mahdi akan lahir di dalam pemerinthan khalifah...kerana apa?kerana negara 2 demokrasi islam..monarki beraja..atau diktator tak dapat berjaunga pertahan umat Islam..mereka biar sahaja orang sunni Iraq di bunuh,,Palestine dah setengah abad di perintah israel..apa negara2 islam secular ini buat?..kalau jadi melayu jahil jangan campur kerja orang yg faham sikit sebanyak tentang agama..duduk diam2 dan minum ketum banyak2...

      Delete
  2. Pandailah ko Mahathir..sokong raja2 konon..bila dah tersepit..atau takut lagi banyak bau busuk PEKONG kamu terbongkar????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pekong Mahatahir ada KLCC,Putrajaya, Yayasan Albukharry, x yah bongkar tersembul depan mata,pekong amanat pembohong haji hadi takut dap ,dok bohong hudud 40 tahun pastu x jadi, pekong aljuburi dah 2x sampai sekarang bicara dah jatuh hukum,dok rayu lagi,yg terbaru pekong spenda stopa ali, org mukmin x tengok pekong org yg x terbukti, tgk dalil dan sohih baru mukmin sejati bukan setakat label diri mukmin, tp x muhasabah diri,

      Delete
    2. Mahadhir pada umur sudah hampir cecah 90 tahun, tanpa kuasa dan bersedia mengadap kholiqnya tidak lagi perlu takut bercakap benar, cuma iblis serta pengikutnya yang disesatkan sahaja yang bukan sahaja takut kecundang di saat ajal menjemput, bahkan tanpa segan silu mencemuh, menyumpah dan memaki hamun orang tua ini, ... lihat lah pemimpin mereka seorang demi saorang tersungkur dan dipertonton dikhalayak ramai, itu baru di dunia...

      Delete
    3. Syok kan jadi negara demokrdsi undang2 ble tukar,mansuhkan,buang..
      Daulah Islamiyah xble bro sbb undang2 tu Tuhan kami yg tentukan.. Jadi skrg ni apa kata renung2kan fikir2kan ada 73golongan utk umat Islam skrg ni.. Hanya 1 golongan sahaja yg masuk syurga..
      Al-Quran & Sunnah kata kuncinya undang2 melayu dr british kan melayu update je..

      Delete
  3. semasa Syiah membunuh Sunnah... tiada siapa yg bantu... termasuklah kita... Bila ISIS bantu semua kata khawarij, Assufiyani... pelik... kedian tuduh ISIS bunuh org ikut suka hati... tp kita x pernah berada di sana. semua tengok youtube, faceboook.... x pernah saya baca ada kumpulan yg membantu org sunnah Iraq bila mereka di bunuh secara kejam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bantu sekiranya tidak melampaui batas sangatlah di alu alukan. tetapi sekiranya membantu dengan cara yang kejam dan melampaui batas amatlah tidak dialu alukan.

      ko patut baca sendiri laporan yang dikeluarkan oleh ISIS, bukan tengok youtube atau facebook saja. amatlah sangatlah pelik apabila ISIS membuat video sendiri melakukan kekejaman ke atas musuhnya, tetapi orang yang menyokong ISIS kata semua tu bukan kerja ISIS.

      Banyak yang ISIS lakukan, antaranya:

      1. Buat video tentang perjuangan mereka
      2. Hasilkan "complete annual report" (untuk tarik pelabur?)
      3. Melakukan perarakan di bandar yang ditawan
      4. terbaru, peluang perkerjaan, Islamic State sedang mencari professional (hakim, doktor, engineer) untuk berkhidmat untuk mereka.

      Delete
    2. buat video adalah tujuan propaganda... ini merupakan strategi peperangan... cuba ko amati... first video dia orang kuarkan mcm mana dia orang kalahkan musuh musuh .... 2nd video dia orang kuarkan yang dia orang bakar passport dia orang... yang ke3 video dia orang kuarkan macam mana dia orang buru bekas tentera Iraq.... pasal tu 700 orang mampu manawan mosul... 30000 tentera lari siap buka baju tentera. YES bila Syiah merogol, membunuh kanak2...kita pejam mata... tapi bila ISIS membunuh tentera dan bekas tentera... itu kejam. kikikiki

      Delete
    3. memang le propaganda strategi peperangan, tapi ko ingat jika Nabi ada, Nabi akan puji ke penyembelih penyembelih manusia tu?

      tak payah bias, syiah tak diangkat sebagai penyelamat ummat kerana kejahatan mereka. tetapi satu lagi puak kejam yang setara kezaliman dengan syiah diangkat sebagai penyelamat apehal?. dua dua sama je. takde beza pun. yang mana jahat dan zalim kita tidak selamanya akan setuju tak kira siapa pun samada syiah atau sunnah.

      saudara aku di Iraq, dia orang Iraq, berkata: sampai tahap jika ko nak pergi satu satu tempat, ko kena tahu tu kawasan sunnah atau syiah. jika tidak sealiran dengan ko matilah kena bunuh. tak kira sunni atau muslim. macam ni ke Islam yang Nabi Muhammad ajar?

      Delete
    4. Tulisan kau ni menjelaskan sgt kau kurang ilmu.. Jgn belajar dlm fb bahaya fitnah merata..tp kau still duduk malaysia kan. Tumpang rumah makbapa lg ke??? kalau kau Ada saudara d Iraq datang la byk lg yg kau perlu belajar dkt sini.. kau boleh tengok dgn mata kepala kau sendiri kau boleh bercerita sendiri dgn org awam pengalaman mereka,kenangan manis,kenangan pahit mereka.. lepas tu kau nak tulis apa2 pun aq respect.. Sbb kau da alami nya sendiri.. Bkn mcm skrg ni mcm perangai syiah yahudi.. Sampaikan salam aq dengan saudara kau.. P/s kat dia kalo senang2 ble jumpa minum Bhartta+Youksla.. Wah nyaman tu.. Jgn lupa MyInbox

      Delete
    5. ooiii anonymous...pergi makan ketum banyak2...awak ni orang bodoh...buat la cara bodoh..jangan cakap banyak...nanti isis sembelih mcm sembleleh syiah baru tau...keluar air ketum ikut leher kau...mereka tak ada bomb pintar mereka terpaksa takutkan musuh kerana seluruh dunia datang 60 negara dunia..di taja Amerika untuk bunuh orang sunni Iraq..zaman Amerika tawan Iraq..Syiah bunuh 600,000 orang Sunnis yg sekarang jadi isis untuk berjuang pertahan puak sunni ...Amerika dan puak yg masuk sebelah amerika dan yahudi juga bom dari api..bom tak jadi air bila meletup..bodoh oii..terbakar budak2,,orang tua,,musnhah rumah..negara..nak buat baik lagi ka..Shiah yang mula sembelih ...siksa orang....awak tak kena jangan lah cakap..ynag kena tentu tak tahan...mereka balas balik...namun sisi tak siksa .mereka sembelih terus..bakar mcm bomb bakar anak2 mereka..melayu pekak mcm awak duduk diam2 lah..nanti sisi sembelih baru tau...

      Delete
  4. hamba sokong ISIS di iraq tp insiden di syria agak mengecewakan. harap beberapa kerat ISIS yg bertindak salah di syria segera bertaubat dn bersama saf semula kerana musuh utama iaitu Syiah Syria dan Iraq masih bernafas.

    yg pasti ISIS telah mengemparkan seluruh dunia kafir khasnya. semua kuasa kafir panik.

    kita doakan saja Allah memenangkan mujahideen yg benar ikhlas dan mengikut ajaran Nabi saw. kita tidak tahu hakikat sebenar.

    tp takat ini KITA PATUT SOKONG ISIS DI IRAQ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita senang bila ISIS bunuh Syiah...apa bezanya kita dengan Syiah..menghalalkan darah saudaranya dibunuh..kan sama kita dengan mereka..

      Mengharapkan mereka bertaubat..kalau mereka x bertaubat bagaimana..kita sudah terlangsung sokong dan memihak mereka..apa nak kita jawab depan Tuhan..

      Bukankah kita sepatutnya membetulkan diri-sendiri terlebih dahulu, supaya hilang busuk hati dan amarah di hati..baru senang dan nampak jalan untuk menonton masyarakat kepada kebenaran..xgitu..

      Delete
    2. itulah manusia sekarang. suka berbunuh bunuhan. dua dua sunnah dan syiah mengaku ikut Nabi, dua dua dakwa betul tapi hakikatnya mereka berdusta sahaja. Nabi tak buat pun macam yang mereka buat. mana kasih sayang sesama makhluk Allah? mana sifat lemah lembut yang ditunjukkan Nabi? ya musuh kamu bertindak kejam terhadap kamu tetapi apa yang membezakan kamu dengan musuh kamu tu jika kamu pun bertindak kejam? sama je le.

      agaknya kedua-dua golongan sunnah dan syiah ni tahu tak musuh mereka ketawa menyaksikan adegan sembelih menyembelih sesama mereka. agaknya seluas mana senyuman Obama? agaknya sebesar mana ketawa Netanyahu?

      kuasa kafir tak panik pun, cuba jawab ni:

      ISIS menawan beberapa buah Helikopter Blackhawk US, beberapa biji Humvee US, beberapa buah artileri US dan US masih rilek saja, siap Obama minta kelulusan kongress untuk sumbang USD 500 juta kepada pejuang moderate yang berjuang di Syria dan Iraq. kalau US terancam, dah lama Tomahawk mendarat di kedudukan ISIS, dah lama drone2 US yang banyak di sana menyerang kedudukan ISIS. tapi semua tu tak berlaku pun. "boots on ground" pun hanya pengumuman sahaja. ingat Armada US ke 5 dan ke 6 makan angin di timur tengah ke?

      Delete
    3. hehe aku setuju dengan komen anda.anon.. hmm mati2 depa sokong asis/isil..tapi haha malah x kenal pun siapa boss mereka. Bukankah USA sendiri yg taja? Dulu dokong Mursi apsal diam? Dulu Libya pun camtu jugak. Hehe

      Delete
    4. Kau yg x kenal bos kau najib tu.. Kesian btl org melayu..
      Kau tinggal dengar je la nnt.. Mcm mn keadaan d Daulah.. Mkin ramai melayu islam da dpt pass IS.. Kau terus la d malaysia kau tu.. Ckp je smpi mulut kau da penat.. Kami skrg ni Alhamdulillah.. Aman damai..

      #IniHartaAhmadAlbab

      Delete
    5. Aku terbau riak di sini...

      Delete
    6. Hanya menyatakan perasaan bernaung d bawah Negara Islam sebenar kepada melayu yg mengaku Islam menolak Hudud dan beriman pada demokrasi.. Umat islam yg menolak utk membayar zakat/satu ayat dr Al-Quran pn sda jatuh murtad dan wajib d perangi.. Ini kan pula mengaku islam tp menolak Hukumnya, megikut pula hukum kafir.. Perlu kah d sanjung?
      Aq pernah hidup dgn melayu yg sentiasa mengagung2kan bangsa nya.. Mejerit2 hidup melayu d tanah melayu seperti melayu itu jaminan masuk ke syurga..! Itu lah riak yg menjadi adat dlm kehidupan melayu

      Delete
  5. tentera assufyani akan dimurkai Allah dlam perjalanan mereka menuju ke mekah dan Madinah dan terbenam kedalam tanah

    ReplyDelete
  6. aku pelik kenapa orang masih mengatakan Syiah Islam... sedangkan majority Syiah menghina Aishah, Abu Bakar, Omar dan Othman... Masa Syiah membunuh merogol semua diam... still kata Syiah Islam...
    Di dalam peperangan ada stategi.. salah satunya adalah propaganda... dan ISIS menang di dalam propaganda ... pasal tu 700 orang boleh menghalau 30000 orang. Masih kata ISIS kejam... masa Syiah sembelih budak xde yang kata kejam. pelik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Islam atau tak seorang tu hanya Allah yang tahu. siapa siapa yang pandai pandai dok label sana sini riuh satu dunia, maka jadilah Tuhan sendiri. pandai je label orang, pernah belah dada dan lihat isi hatinya? pernah jumpa Tuhan face two face dan Tuhan bagitau yang si fulan Islam dan si fulan kafir? kalau tak pernah, apa barang tuduh orang sana sini?

      pendendam dan penghina ummahatul mukminin dan para sahabat tu terlampau ekstrim dan pasti ditentang. kezaliman mereka sudah lama diketahui dan disebarkan, ko baru jaga dari tidur ke leh cakap takde orang kata syiah tu kejam? dah lama le bro, cuma sekarang riuh kata ISIS kejam sebab mereka kumpulan yang baru muncul dan naik dengan cepat sekali. nanti dah lama sunyi sepi le macam syiah tu jugak le.

      soalan untuk ko...

      syiah sembelih orang = kejam
      sunnah sembelih orang = ?

      Pilih jawapan untuk "?"
      A. Kejam
      B. Baik
      C. Semua di atas

      Delete
    2. Sbb Islam ialah berserah diri kepada Allah
      Islam bukan tentang mereka semua.... jika tuhan kamu masih Allah kamu masih Islam... wqalaupun kamu membunuh ratusan ribu orang.

      Saddam masih Islam walaupun membunuh berpuluh ribu beratus ribu jiwa.

      Al Douri masih Islam walaupun membunuh berpuluh ribu mansuia bersama saddam.

      Osama Bin Laden masih Islam walaupun serangan di WTC turut mengorbankan ramai orang islam.

      Haji Hadi masih Islam walaupun mengeluarkan amanat haji haji.

      Delete
    3. Taliban masih Islam.... walaupun keganasannya di Afghanistan dan Pakistan meragut nyawa org islam juga.

      Delete
    4. Sepatutnya kamu xberasa pelik...sbb yang sepandangan dengan kamu sebenarnya lebih ramai bahkan majoriti besar. Sila perhatikan Facebook, tu medan terbaik untuk melihat corak pemikiran manusia.

      Delete
    5. Syiah yg mengatakan malaikat jibril salah hantar wahyu kat Rasullulah Berzikir kan saidina Ali ra siap menghalalkan tatoo dan zina pn masih d katakan Islam.. Kau da sedar tapi mai2 lg.. Jgn tidur sblm baca doa dan berzikir nnt datang mimpi terus terbuai x bangun2.. Sekali-sekala baca lah sejarah Islam utamakan bahagian perang Islam.. Ada jawapan utk soalan,

      SUNNAH SEMBELIH ORANG=?

      Delete
    6. Syiah masih islam sebab mereka ialah Keluarga Nabi, semua gaduh pasal perampasan Kuasa Khalifah ke 5. Takkan tak tau kot. Tapi ISIS ni busuk sebusuknya, kerja dia buat pengimbang kepada Syiah Iran dan ditaja oleh Arab Saudi dan Amerika untuk memecahkan kuasa Hizbollah (digeruni oleh Zionis Israel sebab mereka boleh berperang dan menang). Ada tak nampak geng ISIS ni maki ZIonis Israel? Ada derang pergi tolong saudara Sunnah di Gaza? Takde pun.. kerja mereka ialah membunuh orang2 Islam yang lain yang tak sealiran dengan mereka. Ditaja oleh Raja Saud bulat2..

      Delete
    7. ini sorang lagi melayu bengong..syiah itu masih Islam apa pula..sembahyang tiga kali sehari..tarawih tak ada..voleh zina guna mutah..anak tak kenal bapa...cakap Abu Bakar ,Umar tu kafir atau fasik...ini agama di pengaruh ugama yahudi..seperti kristian..malas nak cakap banyak melayu ni banyak orang bodoh dan jahil..tak mesti lawan Israel jadi Islam..dulu Jerman lawan Israel bunuh 6 juta Israel..lebih baik dari Hizbullah yang bunuh dua tiga orang saja...takkan orang jerman jadi orang Islam.,,kenapa la pekak sangat..masuklah shiah..akan kekal dalam neraka macam yahudi nasranii....cubalah kalau berani..dan boleh tahan api neraka.

      Delete
  7. ISIL/ISIS sama juga dengan beberapa kumpulan pengganas yang wujud atas dasar dendam. Usahlah jadi bodoh bendul, apa yang ada depan mata dianggap "benar" padahal semua orang tahu mereka ini semua dianggap sebagai "alat" sahaja oleh Amerika dan sekutunya Israel. Hehe heh aku gelihati tengok mat poyo yang bodoh sombong angkat pejuang aka pengganas ISIL sebagai JIHADIS... menghalalkan segala tindak tanduk mereka menghurukarakan negara Arab. Belajar jadi bijak, baca semua maklumat dlam internet supaya tidak kemaluan bila tahu hal sebenar. Baca jangan tak baca walaupun ia ditulis oleh bukan bukan Islam.. Malu kalau tak tahu - bahawasanya ISIL ini dibiayai oleh USA... tentulah atas pekenan Israel.

    Jangan jadi manusia bengap. Sokong buta tuli. Ada yang lagi bodoh pergi angkat senapang nak syahid konon.. tapi sebenarnya jadi barua USA.

    Cuba pikir, siapa yang bagi duit kat mereka mengrekrut anggota? Bukan sikit duit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tersangat benar kata saudara semua ni perangkap je..jgn lah terpedaya sehingga menjadi alat untuk musuh Islam gunakan untuk meneruskan rancangan mereka..

      Delete
    2. Berapa ramai yang tahu tu???
      Adakah mereka yg tahu tu tinggal d IS..???
      Kenapa saya dan beberapa orang saudara melayu Islam d Mosul ni tidak tahu ttg perihal kami ni d taja Berrok obame.. hari tu berrok tu jumpa najib kan.. Siap selfie lg.. Smpikn sultan hang pun bediri sebelah berrok tu pula duduk.. Siapa yg d taja sebenarnya ni?
      Kalau berrok tu mai sini dengan izin nya. aq sendiri akan bunuh. Kau buat apa masa berrok tu p sana?

      Delete
    3. pejuang Islam yg sebenar ialah mengenalkan Allah dan Rasul dengan kasih sayang.
      Rasulullah berperang kerana mempertahankan agama Allah dan umat Islam.
      Sebab itu dlm semua peperangan yg disertai baginda..tidak sekali pun baginda membunuh musuhnya sekalipun baginda berpeluang melakukannya.

      Delete
    4. Syiah tu bukan islam bro,renung renung kan sejenak,mta allah buka fikiran untuk menilai sesuatu

      Delete
  8. mereka syok sendiri dan bakal mati katak, itu yang aku agak. puak pas banyak yang sokong aku malas nak cerita, tak prcaya pergilah tanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. The more we bleed each other, the weaker we shall all be when the real enemy falls upon us

      Delete
    2. Anonymous,bertaubat la ,syiah adalah agama lain,sama macam agama kristian ortodok syria baca quran juga,sembahyang juga,hanya orang yang mengesakan allah dan mengaku nabi muhàmad pesuruh allah dan mengikuti al quran , ajaran dan sunnah rasulullah adalah mukmin yg sebenar

      Delete
  9. Mustasyar Mufti Mesir : ISIS Sesat, Merusak Citra Islam dan Mengikuti ISIS hukumnya Haram
    Muslimedianews.com ~

    Mustasyar Mufti Republik Arab Mesir (menyatakan) : Menjadi Anggota Organisasi-Organisasi Radikal seperti ISIS adalah Haram menurut Syariat karena berusaha mengacaukan negara dan merusak citra Islam didunia

    ISIS (Islamic State of Iraq and Sham / داعش) dan organisasi-organisasi (tandhim) lainnya sesat dalam menggali dalil-dalil syari'at untuk membenarkan aksi-aksi berdarah mereka. Apa yang dilakukan ISIS berupa aksi terorisme dan melakukan pembunuhan menguntungkan kepentingan musuh-musuh Islam sehingga menjadi alasan intervensi asing pada negara tersebut.

    Penasehat Mufti Republik Arab Mesir Dr. Ibrahim Najm menyatakan dengan tegas bahwa organisasi ISIS / داعش / Islamic State of Iraq and Sham dengan paham radikalnya telah banyak menyesatkan generasi muda, menipu mereka dengan mengatas namakan agama (al-Diin) dan "Negara Islam / Daulah Islamiyah" yang berusaha didirikan oleh ISIS, tetapi pada hakikatnya, negara yang hendak didirikan oleh ISIS adalah upaya untuk merusak citra Dinul Islam, mengacaukan negara dan menumpahkan darah umat manusia.

    Juru Bicara Resmi Darul Ifta Mesir itu menambahkan bahwa ISIS, kelompok-kelompok dan organisasi-organsasi ekstrimis lainnya telah sesat dalam menggali dalil-dalil syar'iyah, menyimpang dalam memahami ayat-ayat dan hadits-hadits (al-Qur'an dan As-Sunnah), mereka memelintir nas-nas agama untuk membenarkan sikap dan aksi-aksi berdarah mereka yang ekstrim, mereka tak ragu-ragu untuk menumpahkan darah manusia, dan mengeluarkan fatwa-fatwa aneh serta mungkar untuk kepentingan membenarkan manhaj takfiri mereka yang telah menyebabkan kerusakan di muka bumi.

    Dr. Ibrahim Najm menegaskan haramnya mengikuti organisasi dan kelompok bersenjata yang berusaha mengacaukan negara, mencoreng citra Islam di seluruh dunia dengan aksi-aksi brutal. Ia juga menegaskan keharusan mengatasi paham-paham rusak tersebut.

    Penasehat Mufti Mesir memberikan kesimpulan bahwa apa yang dilakukan oleh kelompok ISIS berupa aksi teror, pembunuhan, dan melakukan sabotase di negara Iraq, Suriah dan negara-negara lainnya hanya menguntungkan kepentingan musuh-musuh Islam, membawa kehancuran serta kerusakan bagi negara-negara Arab dan Islam, dan menjadi dalih intervensi asing pada negara tersebut.

    Markaz Al-I'lami Dar Al Ifta Mesir 13 Juni 2014 M

    Sumber : http://dar-alifta.org

    ReplyDelete
    Replies
    1. ISIS EXPOSED 100% AS CIA OPERATION: "The Next Bin Laden is Here" - Don't Be Fool

      http://www.youtube.com/watch?v=dYXXcwuJtbQ&feature=youtu.be

      Delete
    2. jika ISIS sampai ke Mesir, siap la penasihat tu kena sembelih tak pun kena salib tak pun digantung.

      Delete
    3. Biarkan la penasihat tu bertaubat kalau dia menegakkan islam dia da kena gantung ole alsisik.. Dorang2 yg jd pets of dajjal ni 1 hari nnt mesti kena.. Beratus melayu Islam da duduk IS da berpuluh dpt Pass IS.. Semua pun berGumbira Hati tenang.. InsyaAllah aq dpt Pass IS tu aq post utk dorang ni melayu bodoh sombong bongkak kaki fitnah sama dgn zionist..

      Delete
  10. Kepala bashar panjang macam alienJuly 5, 2014 at 4:29 AM

    SufyiniCIA mesti bantai BasharBaathShiaKomunisAlawit

    Ini requirement hadith

    Kalu bashar tak dapat spring jatuh maka hadi tu palsu dan lagi banyak rakyat terus dibantai. Shia cuba tangkis hadis ni serius ni

    BasharBaath dah bantai lebih 280 ribu rakyatnya yg tak dapat keluar selama 2010 ke 2014

    Ganas Baathism ni ntah apa punya komunis shia sekular ternakan iran

    Panjang kepala bashar ni macam alien

    ReplyDelete
  11. ni haa kita tambah garam........... pendapat yang boleh di terima.

    ramai sahabat minta penjelasan mengenai penguasaan iraq oleh isil dalam konteks kebangkitan gerakan imam mahdi...isil adalah kumpulan teroris yang didokong oleh amerika syarikat, israel dan kuasa2 barat...dulu beratus ribu tentera amerika bertapak di bumi iraq...tapi setelah keluar dari negara itu, amerika hanya berpeluk tubuh apabila gerombolan isil menyerang...ini membuktikan tangan amerika berperanan menyerang iraq kemudian menduduki negara itu dan akhirnya membiarkan kumpulan penganas menguasainya...dijadikan pula perang saudara itu sebagai konflik sunni-syiah walhal penganas isil membunuh dan menyembelih penduduk sunni dan juga syiah...ini adalah tragedi maha dahsyat yang menimpa syria dan kemudiannya iraq...malangnya ramai mereka yang klaim beragama dari malaysia tanpa usul periksa terus mendokong dan menyertai isil kononnya atas dasar jihad...sebenarnya jika mati saya yakin mereka mati katak...mereka tidak menggunakan akal fikiran untuk mengkaji punca sebenar konflik di negara2 arab...konflik tersebut sudah berkurun lamanya sejak zaman nabi lagi antara kabilah-kabilah arab yang sentiasa berseteru antara satu sama lain...konflik antara kabilah ini kemudian dijadikan modal bagi penjajah dan kuasa barat untuk memburukkan lagi keadaan dengan menyokong satu pihak dan memerangi satu pihak yang lain...

    pada ketika yang lain kuasa barat menyokong pula pihak yang diperangi dan menggodam pula pihak yang mereka pernah sokong...puak2 'ustaz' yang teringin sangat mati shahid di iraq tidak membuat kajian mendalam lalu melontar diri mereka ke dalam kancah peperangan kabilah yang tidak ada kena mengena dengan mereka apatah lagi berkait dengan islam...ada sahaja label atau nama islam pada suatu2 masalah atau isu, orang2 islam yang jahil terus berbondong2 menyokong tanpa guna akal, logik atau pendirian agama yang sebenar...gerakan sufyani yang menentang islam belum lagi menjelma dalam bentuk sebenarnya...apa yang dilihat sejak tumbuhnya al qaeda, isil dan banyak lagi kumpulan teroris pada hakikatnya hanyalah tanda2 kebangkitan gerakan sufyani...menurut hadis akhir zaman gerakan sufyani akan muncul antara kawasan sempadan syria dan jordan...kemungkinan gerakan sufyani ini akan didalangi oleh kumpulan ikhwan samada ikhwan mesir atau syria atau gabungan kedua2 sekali...gerakan sufyani ini kemudian akan menghapuskan kesemua kumpulan2 penganas yang lain yang menjadi pesaing seperti al qaeda dan isil dan muncul sebagai kumpulan pengganas terbesar dan terkuat...juga didokong dan dibiayai oleh amerika, israel dan kuasa barat...malah gerakan sufyani akan mempunyai imej dan wajah yang amat islamik bagi mengelirukan umat islam...selepas itu barulah mereka akan menakluk syria dan iraq seluruhnya dan mengatur langkah menyerang mekah al mukaramah...ketika ini berlaku barulah beberapa tanda2 besar kemunculan imam mahdi di baitullah akan terjadi antara lain munculnya al yamani, tenggelamnya tentera sufyani di al baida' dan laungan kuat dari langit...menurut beberapa orang pengkaji tempoh masa ini berlaku tidaklah lama lagi...antara tahun 2015 dan 2016.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perhatikan juga fenomena musim panas yang mengeringkan di seluruh dunia, ia salah satu indikator. Lihat juga tanda tanda yang lain dalam hadis, timingnya perfect tetapi manusia gagal menyedarinya.

      Delete
    2. SEKARANG NI KAU NAK KATA APA LAGI.???

      as dan sekutunya sebanyak 72 negara bombandir IS saja2 tuk mengaburi mata dunia sbb ramai dah tukang ramal,riwayat bomoh siam n rama putumayam pn dah tahu mainan as..
      Atau pun
      ISis dah buat IS tapi x demokrasi mcm c bendul melayusiasia.. As x bg bantuan pn IS ada byk loji minyak.. Lebih kayaraya dr saudi jd kasi bombandir IS sbb x ikut arahan paman sam..

      Kemungkinan lain d benarkan wahai anonymous x berwajah

      Delete
    3. anon x berwajah
      Sunni n syiah tu Islam ke?
      Siapa nama pengkaji tu?

      Yakin sangat km ni mati katak kan.. Aq nk tahu jawaban..

      Delete
  12. Dulu british sengaja biarkan tenteranya kalah ditangan kamal antartuk sebelum kejatuhan krjaan Islam Uthmaniah. Betul ke?

    ReplyDelete
  13. ISIL bukan mjuahideen , ISIL itu satu kumpulan tajaan pihak ketiga , mujahideen sebenar ialah jabhah an nusrah , liga tawhid, dan sebagainya , ISIl cuma muncul disaat mujahideen hampir menguasai 1/2 syria, ISIL menyerang para mujahideen Nusrah sehingga para mujahideen terpaksa berundur dan tentera assad datang kembali merebut bandar yg ditinggalkan an nusrah ..inikah orang yg mengaku pejuang tapi menyerang kumpulan pejuang lain ?
    ISIl menyembelih syiah ...dan menyembelih sunnah , para mujahideen kumpulan lain juga dibunuh sekiranya tertangkap, inikah perangai islam ?
    ISIL bukan pejuang agama , demi agama atau kerana agama , ISIL dicipta atas sesuatu tujuan demi sesuatu matlamat oleh pihak ketiga yang mempunyai matlamat khusus ! iaitu kuasa ! mereka mahu jadi penguasa tunggal, Assad mereka tdk mahu , mujahideen juga mereka tidak mahu ..

    bala menimpa umat islam , kumpulan pejuang dari Bosnia , kumpulan pejuang dari Chechen semuanya kini tawar hati untuk berjuang di Syria , kenapa ? kerana mereka seolah diperdaya ..terpedaya, mereka kebinggungan apa telah berlaku ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. JN hasil bentukkan ISIL utk jihad d syria.. Berhentilah gali lobang tu..xda batu tanah nya lembut tapi xda mata air Penat dan haus saja..

      Delete
    2. pejuangyg sebenar ialah memperkenalkan Allah dan Rasul dgn kasih sayang.
      Allah mengingatkan kpd RasulNya dlm AlQuran.. andai kamu(Muhamad) berkeras(kasar) kpd mereka nescaya mereka(kaum kafir) akan meninggalkan kamu.
      Imam Mahdi yg akan turun nanti juga membawa kasih sayang.
      Bagaimana mungkin Imam Mahdi akan menerima kamu yg kononnya berjuang atas nama Islam tapi melakukan aksi seperti org tidak beriman kpd Allah dan Rasul

      Delete
  14. Kepala Bashar macam tiang jalanJuly 10, 2014 at 1:42 PM

    1. JN n IS skang 1 tim

    2. FSA nationalis blum ngam IS

    3. FSA n bbrapa brijed indie mcm juang sendiri2 lawan BasharBaath

    4. Baathists ari2 tank bom apartment2 rakyat FSA. ssekali jet soviet diguna

    5. korner FSA vs BasharBaath, dirempuh dua2 dari tepi by IS

    6. Delay masa je civil lama2 masa dah suntuk lebih 4.5 tahun main pingpong makin dibiar lama makin banyak dibantai

    7. Hadis perlu berjalan

    8. Tujuan Shia letak anjin ganas BasharBaath halang hadis

    9. Pakatan komunis Baathist, Shia, Russ ia wujud

    10. Kita tau Bashar unsignifikan dlm cirita ni kepala bashar lucu macam hitli. Jangan lupa tau BasharBaath dah bantai lebih 280ribu rakyat sendiri lebih 2 juta refugi

    11. Elok kalu baathists sendiri serah bos mereka, bashar

    12. Yg perlu diattek dulu ialah SAHWA (Aweakening) n BasharBAATHIST (Renaisance ganas)

    13. Baathist ni ternakan nasionalis renaisance komunis kejam Shia Iran

    14. Sahwa maliki lembut armynya. Bramai serang bramai lari biasale uler2 sahwa. Maliki bom karbala sendiri pengikut sahwa heran

    15. Mana ada jangut puak baathist n sahwa ni. Cukur muka licin, misai2 goatee pun sakadar militan shia nationalis

    16. Mereka rasa gatal bila jangut tu pasal cukur licin mcm askar USA n Israel. Trend askar gayhomo cukur muka licin

    17. HISBOLA SHIA redy blakang BAATHIST kat sempadan selatan. Selalunya kat sempadan ramai geng kumpul

    18. Kita lihat sufyany boleh muncul ka tidak. Hisbola minat jd sufyany? Hisbola pun teroris inbed with teroris ZIONIDF. Dulu 2006 mereka 2 pura2 lawan ZIONIDF pura2 kalah pastu Hisbola retorik ke tua. Nasrala pun dah macam panda

    19. ZIONIDF selalu roket Sam ke jordan, syria, palestin. Dont masuk tidaaaak noooo fobia zionidf takut sempadan. Baru je kan mereka sam roket ke gaza. TelAviv bandar penuh lubang tikus sembunyi ke tanah. Jacob rothschild pun makin meleleh ke bawah (lipatan lemak akibat paksa tua). Ready je zionis pasang alat paksa hidup macam ariel sharon dulu dah mati berulat pun pasang life support macamla masi hidup. Sembah rothschild zionists ni

    ReplyDelete
  15. mende mamat ni ngigau ? ? ? kalau nak citer pun biarlah jelas bro!

    ReplyDelete
  16. Kepala Bashar langgar pintuJuly 10, 2014 at 10:40 PM

    Hati-hati di utube propaganda sebenar telah bermula 3 hari lalu (7 jul ke 10 jul) ia akan berterusan. Viewers sukar dapat info kecuali GRAPHIC bunu yg diseleweng kredibiliti. Teknik syaitan ini biasa lama dibuat jewtube sejak 8 tahun lalu

    Menakutkan orang rome pun telah bermula. Memang ada bot khazar yahudi putar benda ni sebab hanya bangsat-bangsat khazar diberi lebih akses untuk putar siber. Banyak pesbuk berkaitan pun dah didelete 3 kali baru publish balik didilit balik. Kepada yg terkena tu sila gunakan website lain. gua nak cari pun akaun already closed

    Plzla jangan guna facebook n utube. 2 web ni memang sangat sial. Kalu tak KPOP bunu KPOP bunu 2 benda ni je utub tau buat

    Letak video graphic tapi tidak diremove malah multiply dgn kelajuan lebihi upload? Macam video2 tu diuplod dari dashboard ofis jewtube. Nampak game utube zionis

    Ada bberapa utuber omputih serius bincang cuba paham keadaan tetapi ada 1-2 tu totally bot syaitan muncul tetiba date created pun baru. video GRAPHIC bunu muncul tak sudah-sudah lalu kumpul view mcm tak logik baru creat channel 1 hari boleh 70k lebih view. Cywar its happening dgn komen-komen pingpong

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro, cakap ler teratur sikit. ping pong pening kepala

      Delete
  17. Kapala Bashar jadi target prektisJuly 11, 2014 at 10:10 PM

    sori bro kalu kurang teratur. malas n pening nk edit. gua taip sekali then jalan

    pingpong merujuk kepada situasi yg berlarutan saling balas membalas antara beberapa pihak tunjuk siapa kuat tapi akhirnya kalah jd abuu menang jd arang gitu semua penat

    ReplyDelete
  18. ha ha . boleh jadi dan boleh tak jadi haha

    ReplyDelete
  19. Bashar Hitler macam penagihJuly 15, 2014 at 9:03 AM

    anon 7.05pm di atas dgn teori bahawa ikhwn pun bakal transform jadi sufyan army. Menarik.

    ikhwan demokuaci (demokrasi) dah masuk lebih 1 tahun ditindas jeneral pondan As-sissy yg dibayar PENTAGON utk jatuhkan morsi

    kita tunggu ikhwan transform

    ReplyDelete
    Replies
    1. fitnah tersebar ke atas umat Islam di zaman moden ini disebarkan seluas luasnya oleh ikhwan. jika mereka menjadi Sufyani pun memang padan tapi... mereka tak sekejam ISIS (buat masa sekarang)...

      Delete
    2. fikir betul2... guna akal. Fitnah tu apa?? Perkara bohong disebarkan untuk menipu dan kuasai manusia...

      Delete
    3. Ya betul tu. Fitnah itu berupa tipuan keatas manusia, tapi yg paling terlaknat ialah mereka yang suka berfatwa mengeluarkan hukum layaknya seorang Tuhan. Lalu manusia kebanyakan pun ikut sedangkan hukum itu telah terpusing 180 darjah, mereka mendakwa ia adalah hukum Tuhan tetapi hakikatnya Tuhan tak menurunkan pun hukum seperti yg mereka dakwa! Ikhwan lah pemula 'Islamic Banking' penuh riba yg memperdaya ummat Islam yg dgnnya ummat Islam di seluruh dunia makan riba. Ikhwan juga penyokong tegar demokrasi yang sekali2 ummat Islam tidak akan menang dgnnya.

      Bila datang pemberi ingatan yang diutus Tuhan, mereka berpaling sambil mengejek ejeknya. Persis seperti apa yang berlaku pada para Rasul sebelumnya.

      Delete
  20. Bashar kepala tiang taleponJuly 20, 2014 at 2:31 AM

    Review 18,19.7.2014

    1. Zion balun gaza. beribu noobs zion dgn 20 lebih tank buat macam tahun 2009 yg banyak mangsa tu. Zion KHAZAR bertugas as bangsat MAGOG (MAKJUJ)

    2. MH17 terhegeh-hegeh. Mas ready bungkus. Servis kapar tebang hilang dan berani lalu zon bergolek. NWO dah sangat berani balun msia secara indireck

    3. USA ugut ukrain attek mh17. ada 2 figter jet ukrain yg ikut mh17. Kemudian ukrain tuduh pebangkang ukrain (proruss). lori BUK cuma propa. mh17 jatuh dalam ukrain so ukrain perlu tongengjawap

    ReplyDelete
  21. X perlu xplain sgt bro.. Dia da bg no tuk senang org faham.. Keep it up Tiang Lampu.. Semoga usaha mu membuka tutup kotak pemikiran melayu mendapat ganjaran secukupnya.. Ramai lg melayu tdk faham.. semoga terbuka mata hati mereka.. Melayu bodoh sombong tu biarkan.. Kita tengok siapa yg kena nnt.. Syam negeri d rahmati sempadannya hanya 45mnt berkreta dr tmpt ku bepijak..
    Daulatul Islamiyah...
    Baaqiyyahh..

    ReplyDelete
  22. Bashar kepala Asssad pantat sedihJuly 26, 2014 at 4:52 PM

    Review 21,22,23,24,25,26 jul

    #gaza
    1. Angka balun +800. memang feel 2009 1300 mangsa.

    2. zionidf tanam cip RFID besar pada askernya so mesti potong organ kasi keluar cip kalu tidak diuav. Airstike jaga bila zionzog mortar signal sekali, pastu uav kuat hancur rumah 3 tingkat. Minum colacola makan mcdonol hasilnya zionidf bikin bom lembing seberat 1 tan tujah dari langit. akhirjaman nanti zionkazar akan gunakan ia pulak ke melayu jangan memain

    3. Protes n boikot ok. unfriend siapa2 buysell barang zionis. biar barang habuk di rak kedai pastu expired

    4. Border egypt rafa ditutup askar freemason nasionalis milik samseng pondan As-Sissy. askar sissy ni tugasnya timbak rakyat sendiri yg nak tolong gaza. halang bantuan luar. as-sissy ni ada yg cakap ada hubungan famili dgn keluarga di israel. kiranya as-sissy ni crypto jews baubacang sembunyi hidung jew


    #mh17
    1. Kotak tora-tora oren dah dibagi ke UK ready bikin bukti bodo. proruss pun mungkin lakonan ukrain. kalu main tarik tali tak jadi, USA dan para globalist geram ni. trend jetkomersial jatuh sekarang ni, taiwan, algeria, etc

    2. Info forum teori konpibasi, bahawa pada 27hb sunday grand event kes2 pelik kapartebang jatuh. kita tau bila globalist tak sabar geram, mereka balun dulu. Macam USA suka balun dulu. Ntah apa pada 27hb sunday..

    3. Silap2 mh17 ni boleh jadi mcm poland dulu.. penat rancang apa ingat semua setel je guna duit? kalu mh370 dulu USA boleh sapot usd600miliun riba beryahudi, ntah berapa banyak lagi budget tahyul atas angin ni utk push agenda tahyul ww3


    #NATO NWO CRUSADER
    - Oboma high chance dah hantar 2000 nato ke zion tawan gaza. Ada suda upacara kebumian american idf maknanya ia betul tu. John kerek sibuk mengkerekkan As-Sissy supaya kerek gencatan game. kerek la mereka semua ni

    ReplyDelete
  23. Bashar daun ketum dari Espahan iranJuly 31, 2014 at 4:10 PM

    Review 27,28,29,30,31 jul

    # gaza vs zionzog
    1. angka balun 1357 day 24
    2. gencatan game makna serang. selalu kan bila gencatan serang
    3. zionzog serang UN skool, UN shelter, mesjid hasil derma badan amal msia harga 30k diairstrike
    4. bom fosforus dah diguna 3 kali selama 24 hari invasi

    # mh17
    1. bahan dah ada. expect USA UK tambah cerita tahyul
    2. tunggu berapa banyak USA sapot kali ni.

    # ukrain
    1. parlimen ukrain dipenuhi crypto jews dan secretly converted jews
    2. perdana ukrain crypto letak jawatan, yg ganti crypto jews jugak
    3. rakyat ukrain dah blackout no comm. dah lebih 5 bulan civilwar

    # event 27hb sunday
    1. setelah dicheck, 27hb ada berlaku ukrain tembak 2 figter jet russ
    2. USA kata russ timbak roket ke ukrain chumakai?
    3. ebola outbreak di west afrika. muntah2 darah... baxter lab dah lepaskan ebola.

    # egypt
    1. setakat ni, border masih dikongkol askar freemason milik pondan as-sissy jew

    # French Foreign Legion FFL
    1. sibuk balun rakyat central afrika esp di mali
    2. melatih negro crusaders African Union membalun rakyat negro yg islam
    3. FFL dan African union ni mungkin cuba sanction mesir dari selatan
    4. as-sissy pula nanti balun pengikut ikhwan demokuaci secara brutal. sejak tahun 2013, as-s-ssy sudahpun balun lebih 1400 ikhwan demokuaci
    5. FFL, African Union, as-sissy serta rothchild proksi di libya cuba buat gayliance

    # hariraya
    1. minta kuih sepotong kalu tidak kaki lu jadi kuih

    # ancaman sempadan johor, Israelpore/singaporael
    1. singapore komunis crusaders dah lama tunggu arahan dari grand jewish masonry Yowtai yahadut (cina berdna yahudi). mereka ni bos-bos rotarian
    2. Sliper2 komunis di johor sudah lama sedia dgn pig rioters mandi lemak pig. Kepada yg tau senibela diri, ini berita buruk. riotes ni mungkin jugak melay2 yg atheis tapi makan pigfood bersama cina. dah kena bayar
    3. cina-cina kilang banyak import pig2 JE letak dlm food. lu orang dah lama makan goyang dulu. kes ceklat cadburit heboh kejap je

    # ancaman sliper tausug, pinoy-pinoy buruh dah ada seluruh msia termasuk semenanjung
    1. kes tanduo2013 kini 2014 lanun dah tak serang secara depan. kini main timbak culik cina yg kaya
    2. polisi PDRM APCO tidak akan bayar ransom pulis yg diculik
    3. Tetapi yg cina sanggup bayar kaum mereka

    # PATI Banglasia
    1. nama oficial Parti Amanah Teras Internasional PATI Banglasia
    2. keling elit kpd bangla menjawat jawatan penting dalam parti
    3. isu ni baru lama unleaded

    ReplyDelete
  24. Yahudi dah attack malaysia,, jeng3

    ReplyDelete
  25. muka bashar memang macam hitlerAugust 4, 2014 at 1:26 AM

    kepada yg tanya bila bashar asssad mau mati? ini pendapat

    1. khomeini shia iran dah set komunis bashar macam hitler
    2. bashar dah lari sebab sepupu bashar pun taktau mana dia skarang. yg lihat dia sembayang sama imam2 shia tu video lama tahun 2012
    3. Parti komunis shia BAATHIST akan dibalun kerana pengikut bashar sendiri pun dah putus asa dgn pelarian hitler mereka bashar asssad
    4. lokasi pelarian boleh jadi dalam iran yg luas
    5. so bashar ni mungkin sembunyi sampai tua tidak dibunu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadi raja syam yang akan mati seperti dalam hadis itu bukan Bashar ler... dan raja mesir yang akan mati selepasnya siapa pulak

      Delete
  26. terlalu awal nak kita buat andaian. bashar dah tau dia dah tewas. kalau dia cabut lari pun memang patut, jika tak akan jadi mcm muaammar gadaffi. USA dah siapkan skrip perang dunia ketiga, jadi apa nak kisah apa yg akan jadi pada bashar? Russia pun sedang tersepit akibat mh17, agenda dicipta cia/mossad.

    Gaza dipermainkan israel sebagai medan latihan sebelum menawan seluruh negara arab (greater israel) jadi semua negara arab akan hangus di kerjakan israel. Bila WW3, siapa akan kisah lagi apa yang Israel buat... inilah wayang akan muncul...

    Apa akan jadi pada malaysia??? kenapa mas dipilih??? xkan saja saja kot.

    ReplyDelete
  27. Jgn sama kan M.Gaddafi dgn kafir bahsar syiat tu.. Jauh panggang dr api. Skrip ww3 da x ble pakai.. IS da kembali tegak.. Bukan Gaza yg d permainkan yahudi laknattullah yg d bodoh kan.. Perancangan kafir Total Failed.. Hanya perang yg d janjikan yg akan berlaku..perang menentukan siapa Haq & batil..

    ReplyDelete
  28. Kedatangan As-SufyanCIA dari hijaz jazira arab dan bala tenteranyaAugust 18, 2014 at 2:50 AM

    Review 11,12,13,14,15,16,17,18 ogos

    # GAZA
    1. angka balun terkumpul lebih 1910
    2. Lebih banyak drpd yg tahun 2008/2009 yg 1309 dibalun, yg 2012 pun tak sebanyak 2014

    # zion khazar magog edom
    1. angka zion dibalun sebenarnya lebih 1167 orang
    2. yg cakap 90 orang je idf dibalun tu saja je takmo cakap brapa banyak zion mampos
    3. lebih 1167 zion mati betul termasuk soljer, oficer, frust bunudiri
    4. yg lain cedera lebih 1500 jugak, timbak bahu sendiri. 3 diculik
    5. gencatan game bagi zion ialah serang
    6. warga telaviv protes ke ganjamin nyahu atas sebab2 peribadi

    # MESIR
    1. menteri mesir yg terhegeh2 broker gencatan after lebih 1910 gaza dibalun
    2. pondan as-sissyjew dah dapat pingat kepondanan dari king Abdollar Saud
    3. As-sissy pasti cuba menambahkan lagi score membalun ikhwan demokuaci yg berdemo. +1400 dibalun tu data tahun 2013

    # UKRAIN
    1. USA hantar buntuan kemanusialan (berisi wepon) ke cryptojews parlimen ukrain
    2. Russ pun hantar bantuan (berisi wepon) ke proruss
    3. Proksicivilwar kebuntuan sedang sengit tarik rambut berlaku ni
    4. Mampukah ukrain memfiuskan WW? Kalu tak mampu mana hebat ukrain. Kalu lu mau bikin show bikin bigshow
    5. Kamonla sudah shutdown mh17, ini je show yg lu mampu buat ukrain chitpodah

    # EBOLA
    1. balun lebih 1146 orang tewas muntah2 darah rilek makan panadol ok tu
    2. UNWHO African union sedang sibuk quarantino
    3. Ada doktor virologi tewas lawan si kecil ebola
    4. West afrika dah macam resident evil 5

    # MH17 MH370
    1. Kotak tora2 oren akan +tahyul agenda. UK dah tak sabar dgn data2 tahyul
    2. Keranda, Kabung, bincang sudah. mh370 mana ada jumpa pun. mh17 tersebar ke serata trajektori
    3. PDRM team dozen, AUS team sibuk kutip debris menstrukturin semula debris kapatebang. Mari lihat projek lego lambat2
    4. Semua dah tau sepakat nak tuduh saja je serius bikin bukti nampak macam victim sikit la
    5. yg dituduhpun rilek je macam ngaku, si penuduh OK memeface gerak gayliance ke makamah
    6. Ritual trident sejak masuk ke One World Alliance pada 2013
    7. Airasia sangat syok lihat Mas kalut sejak mh370
    8. Buang ke sampah je Boeing. Boeing ni culik jet sendiri, Boeing kordinatkan mh17 ke kancah ukrain

    # IRAQ
    1. PM interim iraq yg baru ganti nurimaliki. shia ganti shia
    2. nurimaliki tak rela nyah
    3. shia gaduh shia

    # VATICANAZI BABYLON ROMAN EMPIRE
    1. dah keluar tahyul declare perang salib vs khilafa
    2. UNITED NATIONS NWO menyahut seruan sang mesiah palsu Babylon whitepope Jesuit Francis Bergoglio Cantus Peter 2
    3. USA, British, German dah hantar buntuan kemanusialan (dalam berisi senjata) ke puak kurdis nasionalis
    4. Puak kurdis nasionalis sanggup jadi kuli NWO

    # BRITISH Edomite
    1. PM british cuba ajak musuh mereka iran bergeng sama WahabiSaud dua2 jadi kulibatak NWO vs khilafa.
    2. Mari lihat semua terheret sama dalam WW4 yes peranglah kamu semua

    # USA pasar babylon
    1. Dah hutangriba lebih 17.1 trilion kesesatan dah lag taja perang. perang buntu bertingkek-tingkek
    2. Super Great Depression Economic Colapse
    3. Banyak bankers masonry dibunu masonry yg lebih kerek pada Mac2014
    4. FEMA DHS dah sangat tak sabar belasah rakyat hamburger USA yg berak dalam seluar
    5. Rednecks dan militans USA akan shooting spree mungkin mula2 lawan FEMA. Bila bangunan2 jadi span, FEMA DHS pulak geng sama rednecks buat pakatan wasteland madmax
    6. Zaman hamburger berak dalam seluar ketika shoping (amerikan dream) dah lama tamat sejak oktober 2013.
    7. sejak 2008 bubble ekonomi USA dah pecah, raise debt siling hingga october 2013 punyala lama tak mau ngaku USA dah lama super bangkrap
    8. Mampukah revolusi USA menarik perhatian dunia dengan show? Nantikan falseflag2 yg eleh tak heran
    9. Kalu rakyat USA didera FEMADHS sampai berak dalam seluar beramai mungkin itulah triger revolusi USA kahkahkah

    # Madeinchina
    1. Bakal memenangi WW4 dengan pembelian hartanah2 dalam USA

    ReplyDelete
  29. Assufyan dan tenteranya jet-jet yg mengoncang jordan, damsyik, selatan syria, utara israelAugust 20, 2014 at 2:27 PM

    # Harunyaya adnan oktar masonturk
    1. Ada penyesat turk harunyaya cakap hafez bashar assad konon as-sufyan.
    2. Harunyaya ni turk mason ultrasekular, cakap hal akhirjaman di studio barbidol. Audiens studionya bertatu, muka lipstick barbiedol yeye macam robot dengar harun cakap
    3. Harun yahya ni sebenarnya dilindungi oleh 1 keluarga elit very hiddenhand, PALAVICINI
    4. Itu pasal harunyeye tak pernah dibunu sebab tugasnya penyesat peacock project sama macam Alex Jones menyesat secara live studio dan jewtube lama pulak operasi sejak b4 2000

    # BasharBaath assad "al-Ashab"
    1. Sejak 2000 perintah cara military renaisance komunis shia rafidi ganas Nushiari/Alawite/Baath/Baathist
    2. Baathist/Nushia balun rakyat sendiri lebih 290,000 sejak 2010 hingga 2014. Lebih 5 juta refugi selalu naik
    3. Family bashar dari Esfahan iran. Shia majoriti pengikut majoz/majusi/zoroaster (penyembah api). Itu pasal kalu shia mendera suni, selalunya mayat endup lubang2 luka dibakor sampai rentung takpun dibom dgn roket tank dan bomcluster shiabaath. Budak kecil dibom tank bashar shiabaath sampai no kepala selalu in syria
    4. Gelaran bashar in hadis mungkin "al-ashab". Bashar akan berambus tugasnya halang hadis sufyan dah hampir tamat selama 15 tahun (2000 ke 2015)
    5. Sebenarnya sekarang 2014 bashar dah blah hiding/taqiya meninggalkan prerecorded tape. Tinggal Republican Palace Baath saki-baki shia baath tegar menguna nama bashar yg syok jet cluster bom kepala budak kecil
    6. Assufyan akan cuba ganti bashar dari selatan syria, sempadan jordan, utara israel. Tujuanya muncul dari dalam syria
    7. Sufyan sebenarnya boleh balun bashar, tapi bashar dah hiding
    8. Sekitar 2014 ke 2016 bashar syok sembunyi dalam iran. So sesapa nak jumpa bashar boleh tanya khomeini tapi anda mungkin dibakor sebab tanya
    9. BasharBaath dah bunu betul rakyat sendiri sebanyak 290 ribu mau masuk list pembunu terbanyak macam VATICANAZI BABYLON ROMAN EMPIRE, NATO USA-BRITISH ISAF, MAOZEDONG, STALIN, LENIN, HITLER, POLPOT.
    10. ZION KHAZAR sejak 1948 hingga 2014 cuma dapat balun sebanyak 78,000 berbanding basharbaathshia yg
    290,000 dalam 4.7 tahun 2010 ke 2014
    11. Bashar menyebabkan para ulemak payroll moderate mengkalutkan pembaca hadis bashar konon sufyan?
    12. Jika bashar dan baath/nushia/alawit yg ganas selama 15 tahun sejak 2000 kendian pada 2010 ke 2014 dah goreng rakyat sendiri lebih 290,000 pun bukan assufyan army yg dikatakan korek perut konon, siapa sebenarnya sufyanarmy? Adakah hadis sufyan ni hadis doifyeye ciptaan shia majus taqiya? Takkanlah mesti korek perut barulah dipanggil sufyan?
    13. Ikut hadis, Al-ashab dikatakan dikalahkan assufyan. yela hadis ape ko cakap susah ye mau sanggah. Bashar dah hiding, camana asufyan mau balun?

    Oleh itu calon assufyan dan cabang2 armynya ialah.. kalau kamu rasa bashar bukan sufyan tapi hadis sufyan akan mengheret individu lain ke kancah. Individu ni pun bertaraf jeneral raja bercoat of arms memiliki bala tentera, jet-jet roket, warships. Barangkali lebih lebat drpd bashar dan baath sebab individu sufyan ni playsafe sepanjang bashar meroyan.

    Tentera sufyan sebenarnya pernah diasak supaya beraksi namun mereka macam burger, sampaikan shiabaathist mempersoalkan kebolehan sufyanarmy yg takut bertindak mengekang Arab Spring. Peristiwa ini berlaku pada 2011

    ReplyDelete
  30. Judgment kita mudah ... Khalifah ‘Umar bin al-Khattab menyebut:

    “Sesungguhnya manusia pada zaman Rasulullah s.a.w diambil tindakan berdasarkan (pemberitahuan dari) wahyu. Sesungguhnya wahyu pada hari ini telah terputus. Maka kami pada hari ini bertindak berdasarkan apa yang zahir pada kami dari amalan kamu. Sesiapa yang menzahirkan kebaikan, maka kami berikannya kedamaian (tidak diganggu) dan memuliakannya. Kami tidak masuk campur urusan rahsia batinnya. Sesiapa yang menzahirkan keburukan, maka kami tidak berinya kedamaian dan tidak mempercayainya sekalipun dia berkata batinnya baik”.

    Sahih Bukhari Book: 52, Hadith: 2641

    ReplyDelete
  31. Assufyani army nasionalsekular gabunganAugust 25, 2014 at 3:05 AM

    Bani Qalb/Kalb dah lama beraksi in syria ikut hadis sufyan sejak 2010,2011,2012,2013,2014,2015. Setelah tempoh perang, mereka dah jadi saki-baki

    1. Qalb shia rafidi SAA Baath/nushiari/alawite/baathist, republican palace, militia shia
    2. Qalb nasionalis freedom FSA rojak, christian, defect bashar, pakatan jaish
    3. Defect spy bashar yg duit utk 2 pihak
    4. Minoriti cristian syria
    5. Qalb suni
    6. Qalb Ikhwan demokuaci in syria, bukan kuaci mesir yg dibuli assissy. nama grup sama tapi manatau member lain2 kem. Mungkin shia nasio dah kerek ikhwan
    7. Rakyat in syria yg cerah kulit walau panas matahari, di kem pelarian UN di jord, turki, lebnon. yg takmo in kancah
    8. Druze crypto shia yg lari dulu

    Kurdistan, Peshmergay bukan bani qalb/kalb tapi mereka ada di dalam syria, iraq. Puak kurdis nasiokomunis terutamanya peshgay yg laju ke pantat USA

    John kerek dah lawat kurds 2013,2014
    John mccain dah lawat FSA 2012

    Yazidi kurds minoriti cabang sand luciferian. Ada yg kata mereka ni pun zoroaster/majusi. Puak terpingir tapi UNHCR bagi roti dajal di kem UN

    Shia safavid/safawi/lionsun/nurimaliki iraq bukan qalb tetapi geng baath. BaathAlawite dan safavid 2-2 ternakan ganas dirtyjob for rafidi/rafida/rafidite majoos/majusi/zoroaster zion shia iran

    Kurd peshmergay dah jadi kuli USA dan Baath, militia shia sapot peshgay. Apa dah jadi dgn orang kurds nasional ni suka lompat katak dasar kuli

    -

    Bani qalb/kalb ni sudahpun pecah 4 sebenarnya

    1. qalb shia basharassad al-ashab rafidiSAA/baath/nushiari/alawite/baathist
    2. qalb al-mundir iaitu FSA rojak tool USA nasiosekular, christian, pakatan jaish
    3. qalb suni ke khilafa
    4. qalb daki2 shia baath, nasionalis FSA, payroll militia shia, ikhwan kuaci yg paling last ke assufyan army yg lompat border selatan syria. ikhwan kuaci syria pun dah mula cacai FSA dan baath

    -

    Sufyanarmy ialah nasionalis armyjoint JordanSaudNajd yg guna jet2 gps misil dan tanks yg fresh. Moslim moderate dan sekular sedunia akan yeye je army gabungan sufyan ni buat. Bloodline muawiyah abusufyan kan asal dari jazira arab, so logik kalau kerjasama bisnes saud dan jordan suda lama berlaku

    Sufyansaud suda send 30000 ke border jordan sebagai bekap sufyanjord. Boleh jadi kedua mereka dah guna 1 uniform yg sama, tungu bait drpd bani qalb/kalb dan ihkwan kuaci yg terdesak merengek

    2011 ke 2014 ashab vs mundir (baath vs fsa), kendian 2-2 geng pulak pada 2014. Dulu saling bunu2 pastu kawan bisnes payroll. Sudah berlaku 2014 unholy gayliance antara SHIA BAATH, MILITIA IRAN, KURDS PESHGAY, FSA, USA, SAFAWI pd ogos 2014.

    Kamu tau tu siapa as-sufyani, sekor jeneral raja jord yg bersiap dandan selama basharbaath meroyan lebih 4 tahun jetank goreng rakyat syria lebih 290 ribu. Bayangkan as-sufyan yg kononya dikatakan lebih ganass drpd bashar

    -

    USA akan sokong 4 pecahan ini termasuk kurdistan peshgay

    1. hantar wepon ke FSA sudah berlaku 2012,2013,2014
    2. hantar USArmy menyamar sama kurds Peshmergay sudah berlaku ogos 2014
    3. gayliance sama basharbaath tengah berlaku ogos 2014. Dulu 2012,2013 USA mau balun bashar skarang 2014 kerek shiabaath dan shia safavid maliki iraq (sejak 2003, 2008 ke 2014)
    4. Koming soon USA sokong armyjoint assufyan. Sebenarnya sudah lama sokong cuma perlu berlakon ke worldstage

    Luciferian Ceasar Babylon Jesuit whitepopenazi Francis gog Peter II Cantus (Leftist roman empire) sudah istiharkan perang salib akhirjaman dah ni

    Tengok apa rightwing roman empire ortodox byzantium mau buat pasni. Adakah mau suruh Beruang meroyan? Beruang dah fedap dimain helang

    Masa sekarang memang dah WW3/WW4 tambah lagi konflik UKRAIN vs PRORUSS. Sudah lobi trilion tahyul, mana mungkin stop. Sisa atom dah diguna di ukrain. Pada 2013, pernah juga 1 kali sisa bom atom diguna di syria asap mushroom sampai ke awan

    ReplyDelete
  32. nih banyak sangat tengok cnn nih....percaya sangat internet pasal yahudi....kita sokong islam bukan sokong yahudi...nih xtau mende semua yang tengok utube n komen fb sje...mu bodoh la...pergi sendidi berperang baru tau...setakat tau bahasa melayu xpyh belagak nak tgk video arab...marangok la...

    ReplyDelete
  33. ISIS semakin jelas khawarijnya dari hari ke hari terdedah semua kesesatan mereka.

    tidak pelu berada di sana utk mengetahui semua ini. jika berada disana pun silap2 tertipu dan sokong ISIS.

    maklumat penting ialah pandangan ulamak2 dunia terutama di timur tengah yg dekat dgn medan peperangan. kita juga membaca sumber2 mujahideen lain terutama di Syria yg mengetahui kejahatan dan kesesatan ISIS.

    tidak mustahil dlm ISIS ada syiah yg takiyyah. dan khawarij yg melampau.

    akan lahir dpd mereka dajjal.

    semuga Allah menghancurkan puak khawarij dan memberi hidayah kpd individu mujahideen yg tersesat bersama ISIS.

    ReplyDelete
  34. FSA NASIONALIS ROJAKAugust 31, 2014 at 3:56 PM

    FSA NASIONALIS ROJAK sudah makin kecil masih mau bising. FSA macam tak pernah menang lawan BASHAR BAATH. Dah lama FSA dan pengutip derma tipu duit derma yang mau lihat syria menang lawan bashar. Pembohong punya FSA

    SEGELINTIR FSA NASIONALIS SUDAHPUN GENG KE BASHAR BAATH. DULU KAMU GADUH SEKARANG GENG PULAK. FSA LEMAH LAGI PENIPU

    FSA ialah pasukan nasionalis rojak yang melambat-lambatkan revolusi. Mereka sikit je menang lawan bashar, cuma tolak-tolak je shia baath. Bashar tak pernah tergugat dengan FSA

    Dulu 2011 hingga 2013, Baath membakar dan membunun banyak FSA, tetapi FSA PUSING MACAM BODOH PASTU MAU LAWAN pulak khilafa. LAST-LAST SEGELINTIR FSA NASIONALIS ROJAK BERGENG DENGAN BASHAR BAATH lawan khilafa

    Sesiapa yang bijak keluar dari FSA nasib baik kerana pakatan rojak FSA telah menjahanamkan apa revolusi syria selama ni buat. Apa kamu tak heran FSA nasionalis bersekongkol dengan shia heloween bashar baath melawan khilafa?

    FSA pasukan munafiq demokrasi putar-belit. Sudah dapat senjata dari John Mccain USA pada 2012, macam tak serius lawan bashar, melambatkan revolusi, taksub nasionalis, last-last geng dengan shia bashar

    FSA kini pecah 3
    1. ke geng bashar. bashar jugak geng dengan kudis peshmerga
    2. masih meneruskan revolusi lawan bashar
    3. yang selebihnya baiah ke khilafa

    Hancur kamu FSA NASIONALIS. Berani kamu geng dengan shia bashar baath. Berani kamu lawan khilafa?

    ReplyDelete
  35. WW4 BERLAKU SEKARANGSeptember 6, 2014 at 7:28 PM

    Perang salib akhirzaman WW4 direstui LUCIFERIAN CANTUS POPE JESUIT FRANCIS

    NASIONALIS LEFTWING BABYLON ROMAN EMPIRE

    1. USA Bankrap 17.5 trilion
    2. UK/BRITAIN/BRITISH
    3. JERMAN 4th Reich Nazi
    4. ITALY Latin roman empire
    5. CANADA masonry
    6. France Foreign Lego FFL
    7. AUSTRALIA

    Bangsat2 roman leftwing ni sudah hantar pembelian buntu sial berisi senjata ke

    1. PESHMERGAY YPG KURDISTAN, KOMUNIS PKK KURDIS

    2. MAJUSI RAFIDA SHIA IRAN. Majusi bahagikan weapon2 tersebut ke BAATH/BAATIST/BASHAR dan HIZBOLA. Majusi Rafida Shia ni belboy kepada USA dan RUSS

    3. Kjaan tukarbos SAFAVID/SAFAWI NASIONALIS IRAQ. Haider Abody kini lead safavid. Nourimaliki yg ditendang kini operasi dalam opis kecik

    4. LUBNAN SHIA HIZBOLASEPAK

    5. LUBNAN NASIONALIS ARMY

    6. AS-SUFYANI NASIONALIS JORDAN

    7. WAHABI SAUDI SUFYAN ARMY DI SEMPADAN dan latihan joint bersama jordanian army. Wahabi Saudi sudah ada dua B2 BOMBER dan 1 Stealth Jet bakal menyerang kawasan khilafa

    8. FSA NASIONALIS ROJAK SYRIA kini kurang dapat tapi jika merengek kuat-kuat USA mungkin bagi

    USA akan sapot UAV DRONE dan AIRSTRIKE SAHAJA dari langit. USA takut hantar USMC marine corpo. Sementara negara2 rome nasionalis lain bagi intel logistik, camana guna peralatan baru ke proksi shia safavid dan baath alawite.

    RIGHTWING ORTODOX SOCIALIST ROMAN EMPIRE RUSS BERUANG sedang ke UKRAIN. UKRAIN free melutut ke kaki RUSS yg kuat.

    Kebangkitan YAMAN ialah pertarungan antara ASWJ vs SHIA HOUTHI ZAIDIYA. US drone selalu bom yaman

    US drone pangkalan ntah ke berapa bakal siap di negeria

    FFL dan Libya Heftar Nasionalis vs khilafa di libya

    Ulama2 ASWJ NASIONALIS malas jihad masih sibuk tuduh khilafa mereka macam-macam. Mereka masih cakap perang akhirzaman coming soon lama lagi guna pedang, kuda dan kemarau tiada air. Apakah bodo guna pedang lawan UAV drone?

    Puak pengkaji konspirasi masih sibuk mengeluarkan data lama seperti freemason, illuminati, Rothschild. Itu semua orang tau

    Puak online game dan forex riba masih sibuk mengumpul kekayaan palsu riba dajjal server yahudi online

    Puak kerja banting tulang bayar bil-bil yg makin naik selaras dengan ekonomi minyak dan perang di Middle Earth

    ReplyDelete
    Replies
    1. menarik info anda, terima kasih. permainan menjadi berbagai dan rencam, rumit kecuali mereka yang ada info sebenar, dajjal akan kencongkan fakta .. tipudaya. Ia pasti.

      Delete
    2. kau puak mana? nak bagi ilmu atau fakta biarlah berhemah. mcm ni pejuang yang nak direstui Allah?

      Delete
  36. Hello, after reading this awesome paragraph i am as well
    delighted to share my experience here with friends.

    Also visit my website: Prosolution Pills

    ReplyDelete
  37. AS-SUFYANI ARMY = JORDAN ARMY, SAUDI TAKFIRI ARMY, IHKWAN KUACI SYRIA, FSA ROJAK dan REGIM SAA SHIA BAATHSeptember 23, 2014 at 9:36 PM

    SANGAT CILAKA JORDAN AS-SUFYANI ARMY. Pangkalan airport jordan Emir Hasan al-Askari digunakan LUCIFERIAN N.W.O ROMAN EMPIRE LEFTWING dan KHAWARIJ SEKULAR NASIONALIS SAUDI utk jetbom kawasan khilafa

    QATAR MEMBENARKAN FRANCE LEGO guna pangkalan udaranya

    Serangan kapal perang USS ARLEIGH BURKE yang melancarkan Tomahawk ke arah khilafa

    5 Military arab Sekular Nasional yg menyertai pakatan 30 negara dunia dajjal roman empire

    SAUDI SAUD As-Sufyani army
    JORDAN As-Sufyani army
    U.A.E
    QATAR
    BAHRAIN


    Sungguh lucu As-sufyani yg dikhabarkan ganas itik rupa-rupanya army jordan yg melutut kepada roman empire leftwing

    Kononya as-sufyan macam islam. ianya MUNAFIK SEKULAR NASIONALIS MENYAMAR ISLAM. Puak SAUDI WAHABI TAKFIR KHAWARIJ, U.A.E NAJD QATAR BAHRAIN, SHIA BAATH, LUCIFERIAN ROMAN EMPIRE mengepam jordan supaya jordan jadi as-sufyani seperti yg dirancang.

    Pasukan munafik bermuka-muka kerajaan jordan dan ikhwan kuaci syria army sleeper nasionalisnya. FSA saki-baki rojak pun geng kepada USA

    HASHEMITE SEKULAR NASIONALIS KJAAN AS-SUFYANI JORDAN & SUFYAN ARMY SAUDI
    versus
    HASHEMITE SHARIA KHILAFA IBRAHIM BANI ABBAS HASYIM

    JENERAL KING ABDULLAH II JORDAN = AS-SUFYAN / MUAWIYAH / AL-HARB / SUNNI MILITARY NASIONALIS SEKULAR YG MEMANG TIDAK BERBAIAH KPD KHILAFA
    Saspek paling utama waris as-sufyan yg kuasa macam itik. Bashar shia lebih ganas mengoreng rakyatnya dari as-sufyan jordan yg macam itik.

    RAJA UNCLE JORDAN KING EL-HASAN BIN TALAL = FREEMASON MEHDI FROM CLUB OF ROME
    MEMAKAI SIMBOL FREEMASONRY DI CONFERENCES MENYESATKAN KABILAH2 SUNNI YG KURANG INFO
    EL ialah sebutan utk hebrew yahudi. Kenapa raja jordan mengunakan EL pada namanya? Sebab si botak ni kripto jews secretly belajar yahudi juga boss CLUB OF ROME. Raja jordan ialah pengikut BRITISH

    MILITARY COAT OF ARMS JORDAN ADA SIMBOL MAHKOTA/CROWN dan SINGA SERUPA BRITISH. MEMANG TENTERA JORDAN HAMBA BRITISH NATO QUEEN CICAK LIZARDBETH 2

    Ikhwanul Kuaci Syria = Berkemungkinan besar TENTERA AS-SUFYANI MUAWIYAH DALAM KOTA DAMSYIK.
    Tidak berbaiah ke khilafa. Rujuk kembali story muawiyah yg cuba menentang saidina ali. Perkara paling pelik ialah BASHAR SHIA BAATH ALAWITE NUSHAIRIYAH tidak membunuh sunni nasionalis ikhwan kuaci syria. Patutlah banyak yg cakap ikhwan kuaci syria dalam kota damsyik ni sangat kemungkinan tentera sufyan. Hakikatnya, ihkwan kuaci syria mungkin menurut arahan dari wahabi atau penaja lain. Mampukah ikhwan kuaci merobek perut, makan jantung, kononnya ganas itik macam hadis sufyan. BAATH lebih ganas kot dari 2010 ke 2014

    FSA FREE SERVING AMERIKA NASIO ROJAK = Al-Mundhir agen USA, pakatan SRF dan agen JAISH ada yg dari QATAR, SAUDI, agen kristian syria, defect2 bashar, mujahid sekadar nasional. Yg bijak sempat keluar. Tapi ada juga yg dibunuh oleh bos-bos FSA sebelum sempat keluar.

    SRF SYRIAN REVO FRONT. Dikawal oleh Zahran Aloush yg selalu lawan khilafa. Inilah contoh grup yg perangai muawiyah. Mereka ni ialah bani QALB/KALB yg suni nasio tapi sudah jadi agen USA. Nama je suni tapi bunuh suni. Siapa2 yg sudah nasionalis sekular murtad tak ngaku selalunya bunu yg sharia dari dulu benda macam ni berlaku

    BASHAR BAATH/NUSHAIRIYAH/ALAWITE = Tentera kejam ganas Regim SAA al-Ashab Bashar bani QALB/KALB shia yg bergeng dengan al-mundhir dan as-sufyani ikhwan kuaci. BASHAR dan BAATH SEBENARNYA SUPERSTAR PALING GANAS BUKANNYA AS-SUFYANI JORDAN. AS-SUFYANI NASIONALIS JORDAN RUPANYA ITIK BILA NAK JADI JORDAN SPRING? KATA GANAS ITIK. Boleh pulak jordan melutut ke USA

    TENTERA NAJD SAUDI, RIYADH, DUBAI = Tentera sufyan yg mengejar saspek mahdi dalam trek desert HIJAZ hingga mereka semua
    terbenam di Baida. SAUDI membenarkan USA guna RED SEA


    U.A.E, QATAR, BAHRAIN = KABILAH SEKULAR WAHABI TAKFIRI KHAWARIJ
    Puak-puak arab takfiri yg paling macam cicak. U.A.E MEMBENARKAN FRANCE dan USA guna TELUK/GULF
    Qatar selalu ada bila ISAF-NATO buat ops jet.

    ReplyDelete
  38. MALHAMA AL-KUBRA FASA AWAL part 1September 30, 2014 at 1:16 PM

    Teori leftwing
    Pada 2011 2012 2013 2014, perdamaian sementara dgn bangsat Rome leftwing itu antara JAN Nusra Front, Islamic Front, AhrarSyam, JAISH agen SaudiQatarSS serta briged neutral lain berdamai dengan FSA Nasionalis Rojak Syria (SRF REVO FRONT, Harakat HAZM Movement, Militia Christian, Defects Bashar). FSA Nasionalis Rojak dibekal senjata oleh Luciferian USA kiranya FSA wakil USA berdamai sementara dgn pakatan mujahid syria. Mereka bergabung lawan REJIM GANAS QALB SHIA NUSHAIRIYAH BAATH SAA NDF Bashar Assad al-Ashab yg dibekap Komunis MAJUSI SHIA IRAN dan komunis RUSS (musuh dari belakang). Rujuk balik video lama FSA SRF dan Pakatan mujahid syria. Mereka ada menang turun naik dan pacak-pacak bendera2 grup. Bab pengkhianatan tu bila berlaku INFIGHTING antara beberapa grup mujahidin dgn FSA Rojak wakil Rome Luciferian USA. Tambahan pula pada 23 Sept 2014, JAN dibom Tomahawk USS ARLEIGH BURKE dan diairstrike oleh USA dan SAUDI WAHABI KHAWARIJ TAKFIRI. FSA Rojak tidak tolong JAN kerana FSA sibuk carik geng seperti BASHARBAATH Musuh mereka dulu, Kurdis YPG, Komunis PKK dan grup LIWA utk lawan Khilafa IS

    Teori rightwing overlap teori leftwing
    Berdasarkan event selari, Khilafa ISIL yg lebih hebat mengattack Rejim Shia BasharBaath Nushairiyah dan kem Shia Safavid kuli USA pada 2013 2014 dan Jun July Ogos Sept Oct 2014 baru nampak ofensif. Bila perang darat, SHIA GOLDEN SQUAD, IRAN REVO ELIT GUARD, SHIA LUBNAN HIZBOLOLWAT, Militia Shia Jersi Bola (banyak je nama grup tapi tak hebat), Kurdis PESHMERGAY dan Komunis YPG PKK akhirnya banyak tewas kepala ke pinggang

    Jika Russ itu Rightwing Rome dan Russ nak tagteam kuat, maka sesuatu nampak mustahil mungkin berlaku iaitu Khilafa ISIL akan cuba geng dgn RUSS ataupun cuma ke Moscow Roman Eastern Ortodox Army. Bulgaria hagasofia dan Moscow Kristian Ortodox Rome Rightwing maukah tagteam dgn Khilafa ISIL? Islam manakah yg tagteam dgn sosialis RUSS, Moscow, Eastern Ortodox dan Bulgaria sama2 kita nantikan.

    Musuh dari Belakang itu otomatiknya ialah LUCIFERIAN VATICANAZI, LUCIFERIAN USA, SHIA ALLSTAR (MAJUSI IRAN RAFIDA RAWAFID, SAFAVID, NUSHAIRIYAH BAATH, HOUTHI ZAID HUTSI, Melayu yg Shia), JEWSAUDI WAHABI KHAWARIJ TAKFIRI, SEKULAR NASIONALIS SEDUNIA dan MUNAFIQ ULAMA ASWJ SUK WAHN nama je ASWJ tapi kata macam2 pada khilafa sendiri

    SHIA BAATH NUSHAIRIYAH, SAFAWIVID dan MAJUSI RAFIDA RAWAFID IRAN sejak 2005 ke 2013 merentungkan rakyat sunni guna petrol, tanks dan jetbom hingga dianggarkn 300 Ribu korban di syria, 580 Ribu korban di Iraq dan paling ganas 650 Ribu korban sunni di Shia Iran.

    O.I.C dibawah Pondan Bankimoon dan Persatuan Ulama Kuaci Sedunia = SELLOUTS kpd sistem Dajjal Luciferian NWO U.N PBB. Mereka2 dibayar demokuaci utk mengtakfirikan khilafa sendiri dan menyokong SAUDI Wahabi Khawarij Takfiri. Fatwa kuacis, duit jemaah haji dan Petrodollar digunakan utk bina tentera Sufyan Saudi yg besar utk mengejar dan reaperdrones saspek imam M

    Ulama2 Sekular Nasionalis Kuaci ASWJ dan Wahabi ni ada yg suda baiah ke Real Sufyani = JENERAL RAJA JORDAN ABDULLAH II = AS-SUFYANI MUAWIYAH AL-HARB. Gerakan Muawiyah seperti IKHWANUL KUACI Brothahood dan FSA Rojak offer servis bila Raja Jordan ganas itik. Luciferian NWO dan SAUDI, Pakatan NAJD UAE, QATAR, BAHRAIN mengepam Military Jordan itik ganas dgn guna airpot Jordan utk serang pakatan islam yg jihad

    ReplyDelete
  39. mengarut betollah korang nih. setahu aku islam cuma satu, xda cabang2 macam yang korang canangkan tu. imam mahdi lah, shiah lah. apa ni? hadis tentang imam mahdi tu pun bukan hadis sahih. sebab hadis nih berat kpd syiah. seburuk-buruk perkara adalah perihal agama yang diada-ada. kes sembelih-menyembelih ni tak patut ada dlm islam lps tu tayang jasad mcm pameran dkt umum. spatutnya mereka patut menyempurnakan jenazah tu. lebih2 lagi saudara seagama.. ni dah kluar dr landasan agama islam ni.whr is your sence of respect for allah's creature. bila yg mcm ni dah trjadi aku rasa xda bezanya korang dengan yahudi lah kan? memang betul kata sebuah hadis nabi. "takkan terjadi kiamat sehingga umat islam itu sendiri menjadi seperti yahudi".
    kita skrg nih dah berada di ambang akhir zaman. banyak2 lah bertaubat. i belive that they're still muslim. they workship the one god like us. they pray to allah. but mereka tlh jauh dari landasan islam yang berpandukan al-quran dan as-sunnah. islam adalah agama kedamaian. bukan macam ni caranya nak berjuang. kalau ya pun ikutlah saluran yang betul. nak bunuh orang agak2 lah. takkan nk bunuh sedara seagama. sekarang ni susah nak tentukan sapa betul, sapa salah. sbb banyak sangat dah propaganda. lebih2 lagi dlm dunia netizen. "rumors spread fast just in one click."
    tapi kalau dh trang2 bunuh org x besalah ikut hukum sendiri tu? macamanalah korang ni masih boleh trpedaya. israel makin hari makin kuat. xpayah lah korang nk tunggu kedatangan imam mahdi tu untuk menyelamatkan korang. sptutnya korang sendiri yg kena slmtkn diri korang. xkan nak tunggu benda yg x pasti. aku heranlah. benda2 macamni xda pun dlm al-quran tau? nanti kalu dh tiba masanya imam mahdi tak muncul2, jd, sia-sia lah perjuangan korang.
    jd aku seru lh korang semua ni, jgn buang masa lagi dengan perkara yg sia-sia ni. utamakan yg nyata yg korang patut laksanakan. dirikan solat & berlindung pd Allah dr fitnah2 dajjal ni. syurga & neraka adlh nyata. & hari kiamat pun adlh nyata. aku yakin islam pasti akan bangkit semula 1 hari nanti. tp yg pastinya bkn ISIS. bukan syiah @ sunnah yg jd kepalanya.
    islam yg bangkit semula tu, mestilah berpaksikan islam yg sebenar mengikut sunnah rasulullah. berkasih syg sesama islam & mengajak kpd kebaikan, mencari keredaan Allah dgn mengejar akhirat. macamnilah baru kehidupan islam sebenar. kalau ada jumpalh kumpulan yg mcm ni. aku xkan teragak-agak nk ikut mereka. kalu nk berperang, pegi lawan israel tu yg dh terang2 musuh islam. ni kalau dh bunuh-membunuh sesama sendiri, jd apa bezanya korang dgn yahudi???

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1 lagi aku nk tambah. klau betollah pejuang militan ni berada pd paksi kebenaran. aku rasa, xpyh lh nk tutup2 muka ni. berani kerana benar REVEAL UR FACE & FIGHT LIKE A MAN SEPERTI PEJUANG2 GAZA. kalau betul pejuangan kau, Allah ada utk mmbantu. kalau kau terkorban, kau xkn mati sia-sia.

      Delete
    2. Kalau diamati seperti penghayatan ulul albab, tahulah dimana al Mahdi dalam al Quran. Tak jumpa bukan maknanya takde.

      Tapi takde sapa pun suruh tunggu dia, yang disuruh hanya mengabdikan diri pada Tuhan yang Esa.

      Bilangan tentera ISIS / ISIL / IS jauh lebih besar dari bilangan ahli badar, dan mereka tidak pernah dibuktikan dapat mengalihkan gunung ganang dan tidak pernah pula melakukan suatu pembunuhan yang belum pernah dilakukan oleh mana2 kaum. Jadi mereka bukanlah golongan yang dijanjikan.

      Delete
    3. dimanakah isil/isis ketika umat islam di palestin disembelih tentera yahudi?

      Delete
    4. Kumpulan yg kamu tunggu2 tu akan tiba selepas berlakunya perang akhir zaman.. Selepas Nabi Isa as membunuh dajjal dan menjadi penasihat/hakim khalifah berimamkan Muhammad bin Abdullah.. saudara jadi lah seperti burung melihat kejadian d bumi.

      Delete
  40. MELAYU SHIA ADA YG JOIN BASHAR DAN BALDIOctober 29, 2014 at 1:26 AM

    SHIA MELAYU DIDAPATI TEWAS BERSAMA SHIA HELOWEEN BASSAR dan IRAQI SHIA SAFAWID FORCE

    Di Syria, pertempuran daerah Murek
    Pakatan mujahid Syria telah menemui mayat bergelimpangan SHIA MELAYU yg tewas bersama SHIA NUSHAIRIYA ALOWAIT. Mereka sangat terkejut apehal Melayu Shia join Bassar?

    Di Iraq berdasarkan video minit ke 2.08 PEGANG-PEGANG dapat dengar suara SHIA MELAYU bersama IRAQI SHIA SAFAWID Force LARI KETAKUTAN KE SUNGAI DIBURU KHILAF

    . . .

    Macamana Melayu Shia sempat geng sama Bashar Alowit dan Safawid. Adakah mereka ni pelajar melayu di TEHRAN atau pekerja bantuan kuaci? Misteri sungguh How shia-shia melayu ni direkrut masuk ke ISF dan SAA. Apakah mereka ni Militia Shia Jersi Bola yg dijanji mutah dan pasport ALI ke surga. Mentaliti Zoroaster Majusi Shia memang misteri sekali

    Di Melaysia, dikhabarkan jumlah SHIA dah hampir 1 juta orang. Mereka2 ni sembunyi menyamar demokuaci dan ada yg kerja gaji beso. Orang sangka mereka sekular moderate hadari padahal bertuhan IRAN TEHRAN (dan ISFAHAN) dan puja bashar. Uih dasat Shia Malaysia dah 1 juta orang ye uih habisla banyak goreng orang. Ramai terkejut dan tak caya betulkah shia-shia berbangsa melayu melaysia dah seramai 1 juta makhluks. Melihat sikap melayu dgn gejala negatif sosialnya dan data OpsCantas melayu yg paling samseng menurut data pulis PDRM APCO

    Semua maklum, KEDAH ialah BASE TERBESAR Shia Malaysia. Kamu pikir sendiri macamana Bashar al-Ass, Haider Baldi, Nouri Maliki, Qasem Soleimani dan Hassan Rowhani mampu import Shia Melayu. Janji mutah dan pasport ALI amat susah geleng kepala

    Di Kelantan, PAS mengamalkan dasar terbuka WAHABI dan saspek SHIA. Maknanya PAS membolehkan pergalulan antara WAHABI dan SHIA Melayu. Tak lupa PAS kan geng PKR dan DAPIG

    PUTRAJAYA dan seluruh melaysia mengamalkan dasar DEMOKUACI SEKULAR NASIONAL ala-ala FREEMASONRY. PDRM APCO ikut je perintah kuaci. Jangan heran bila pulis melayu timbak melayu. PDRM APCO skarang pun dah banyak bangsa Keling paria, Sikh dan Cina. Bila pulis melayu tak dengar perintah, ada bangsa lain sedia menurut perintah. Mereka no problem timbak melay. BAR COUNCIL yg dipenuhi sekular freemason melayu, india dan cina dari dulu bekap puak sekular mainkan isu rebut nama

    Kemunculan orang2 Melayu Shia pelik yg bertatu ALI. Apa motif mereka menonjolkan diri di khayalak ramai. Jaga-jaga dance Rave Shia sebat-sebat belakang badan guna pedang dan imam shia pistol sembayang setengah kubur. Di perayaan Asshur, shia akan melumurkan badan mereka guna darah mereka sendiri dan mengecat badan mereka macam kostum sarkas badut purba. Shia Melayzidi takmo mengalah dengan hentak dada menari terhenjut-henjut dan baca kitab imam Shia sambil pegang kapala. Belum termasuk lagi silat tumbuk sambil sembayang. Apa memang bodo ya shia melayzidi tahyul ni? Uih dasat 1 juta Shia jadian dalam melaysia ready diimpot ke Bashar dan Haider Baldi

    . . .

    Ulema Majlis Fatwa Sekular Ahlol Kuaci wal Jamaah dan Wahabi Takfiri Khwarij Saudi and Malayzidi muka mereka macam islam tetapi MEREKA SANGAT TAKUT Jmode angkat wepon. Tapi mereka tak ganas macam Shia, cuma kondem yg angkat wepon. Apakah bodo membiarkan diri mereka sendiri digoreng Shia-Shia bermacam jenama dan Ulama Ahlol Kuaci makan kuaci tatkala mendapat gaji dari kjaan Sekular Kuaci. Puak O.I.C Kuaci Retorik amat disukai Pondan Bankimoon UN. Kononnya supaya jangan bunu2 cuba cakap kat muka Bashar see wat happen. Imam Shia sendiri takut menegur Bashar sebab Bashar terer sembayang mendahului imam shia. Pondan Bankimoon dan Wahabi Takfir Saudi dah lama memerintahkan supaya O.I.C Kuaci Sekular jadi tiang jalan di persada global.

    ReplyDelete
  41. Peperangan Ullaisy terjadi di bulan Shafar tahun 12 H. Pada masa Khalifah Abu Bakar Shiddiq, Abu Bakar mengirim Khalid bin Walid sebagai panglima perang untuk memerangi kerajaan Persia

    Khalid adalah salah satu panglima tangguh kaum muslimin, bahkan rasul muhammad pun menjuluki Saifullah "pedang Allah" karena ketangguhannya.

    Khalid adalah sahabat yang mengharap-harapsyahid di medan pertempuran, Namun Allah belum mengijinkan. dan Beliau meninggal di kamar tidurnya.

    Tidak ada peperanganpun yang diiikuti Khalid, kecuali dia akan memenangkannya.

    Sebab peperangan Ullaisy ini terjadi karena Khalid telah membunuh beberapa orang dari Bani Bakar bin Wail, warga Nasrani Arab yang ikut dalam pasukan persia melawan pasukan Khalid.

    Maka berkumpulah seluruh keturunan Bakar bin Wail. Yang paling dalam dendamnya adalah Abdul Aswa al-Ijli. Sebab pada peperangan sebelumnya anaknya terbunuh. Maka dia segera menulis surat kepada warga Ajam lalu ditindak lanjuti oleh Ardisyir, Raja Persia dengan mengirimkankan kepada mereka bala tentara bantuan, akhirnya mereka bertemu di Ullaisy.

    Ullaisy adalah nama perkampungan di daerah Al Anbar Irak sekarang.

    Tatkala mereka sibuk mempersiapkan makanan untuk di santap, tiba-tiba mereka dikejutkan dengan kedatangan tentara Khalid.

    Pasukan Persia berlarian meninggalkan makanan mereka dan mengambil senjata dan pertempuran sengit terjadi. Saat itu pasukan musuh sedang menunggu kedatangan bala bantuan Bahman Zawaih yang dikirim oleh Raja Persia. Sementara mereka begitu kuat dan gigihnya dalam berperang. Di sisi lain pasukan kaum muslimin benar-benar sabar dan tangguh menghadapi tentara musuh yang banyak jumlahnya.

    Khalid berdoa, "Ya Allah aku bersumpah atas NamaMu, jika Engkau menangkan kami atas mereka, maka tidak satupun dari mereka aku sisakan hidup dan akan aku alirkan sungai ini dengan darah mereka."

    Maka tak lama kemudian Allah memenangkan pasukan Islam. Salah seorang dari pasukan Khalid berteriak,

    "Tawanlah mereka, tawanlah mereka! Jangan bunuh kecuali yang tidak mau ditawan!"

    Kemudian pasukan berkuda kaum muslim menyeret mereka secara berduyun-duyun, lalu di giring ke tepi sungai. Tiap-tiap tentara diperintahkan Khalid untuk memenggal kepala musuh satu-persatu dan membuangnya ke dalam sungai. Satu hari satu malam mereka memenggal kepala musuh, sambil terus mengejar tentara persia yang melarikan diri. Pada keesokan harinya dan hari selanjutnya, setiap kali pasukan Persia tertangkap langsung dipenggal di sungai.

    Waktu itu air sungai telah dialirkan ke tempat lain. Sebagian pimpinan pasukan mengusulkan kepada Khalid,

    "Sesungguhnya sungai ini tidak akan dapat mengalir hanya dengan darah mereka saja, oleh karena itu bukalah saluran air itu dan alirkan darah dengan aliran air sungai ini dengan demikian engkau dapat menepati sumpahmu!"

    Khalid segera mengalirkan air ke sungai maka sungai pun berubah merah bercampur dengan darah, sejak itulah sungai itu disebut dengan Sungai Darah sampai hari ini.

    Pasukan musuh yang terbunuh dalam perang Ullaisy sekitar 70.000 orang. Terkait sumpah Khalid yang memenggal seluruh tentara musuh tidak ada laporan seorang sahabatpun yang mengingkari ataupun melarang, bahkan mereka mendukung realisasi sumpah tersebut

    Menjadi sangat mengherankan jika saat ini kaum muslim mengingkari kebiasaan, yang merupakan bagian dari sunnah, yaitu mengeksekusi dengan memenggal para tawanan perang [Ibnu katsir: Al Bidayah Wa Nihayah]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukraan saudara ku..

      Melayu skrg cuma baca novel cinta,tengok filem holy-wood menangis2 tengok hindustaan buka fb tegok gosip artis terbaca pla mentri zahid nak tangkap pengganas melayu yg pergi ke syria dan iraq.. Terbaca lg ulama2 mengeluarlkan fatwa tidak ada jihad d syria dan iraq..
      Dengar pla ustaz2. Dlm soal jawab agama bertajuk jihad @ mati katak.. Dengar lg melayu yg bawa bantuan ke syria kena rompak oleh isis apalagi terus dia tembak tuduh wahabbi khawarij murtaddin mcm2 lg lah... Yg tua pn rosak apa lg yg muda.. Jenuh lidah nasihat kan depa.. Syiah pn depa habaq islam.. Otak ketum betui

      Delete
  42. Senang je cerita kalau nk tahu Isis tu pejuang sebenar atau tidak ialah adakah mereka akan berjuang membebas masjid Al ahsa Kala pelbagai Alaskan diorang bg lu org fikir on le sendiri sedangkan dia org berapa km je dr kedudukan nya dr bukit Golan israel

    ReplyDelete
  43. Sebelum kau nak persoalkan IS.. Tentang pembebasan Al-Aqsha ada baiknya kalau kau persoalkan pembinaan gereja terbesar d malayusiasia ok.. Lg pun soalan kau tu dah basi mungkin kau ni org yg 7 bilion tanya soalan tu Hehe.. Mari kita sama2 belajar dan mengkaji ilmu Akhir zaman.. inshaAllah melaluinya kita membuka topeng dan pekung pemimpin thoghut.. Yg lebih penting tak kan ada soalan merapu basi dan berulang.. X payah nak persoalkan apa yg IS buat sebab mereka jauh nun d jazirah.. Kau cuba tanya diri sendiri apa yg kau buat ketika kilang arak terbesar d asean,kasino terbesar d asia dan gereja terbesar yg didirikan dlm negara yg kau sanjung tu.. Skrg lu fiekeaqq..la sendiri.. Islam or melayu syarat utama masuk syurga??????

    ReplyDelete
  44. Banyak fakta 'misleading' dalam penulisan di atas. Fakta pun dicedok daripada media BARAT. So, untuk penulisan kali ini, harap si penulis dapat 'update' dengan isu semasa di Iraq & Syria....

    ReplyDelete
  45. tentera assad mengaku Al dawla islamiya diberkati oleh Allah,mustahil bg orang biasa dapat mengalahkan 30,000 tentera iraq sedangkan anggota al dawla islamiya hanya 1000 org.

    ReplyDelete
  46. Imam Mahdi ialah seorang lelaki berdarah arab keturunan Husein bin Ali dari ibunya Fatimah binti Muhamad. Beliau adalah keturunan Rasulullah Sholallahu Alayhi Wasalam tinggal di kota Madinah. Ciri-cirinya berjanggut panjang, dahinya lebar, perawakannya tinggi kurus seperti Israel. Nama sebenar Imam Mahdi adalah Muhamad bin Abdullah. Muncul dan keluar pada saat musibah dan bencana menimpa umat Islam ini, ditengah kezaliman barat dan Rusia. Ia akan dibantu oleh kaum muslimin yang berasal dari Yaman dan Khurosan. Ia akan diberi petunjuk kepada perkara yang gaib hingga Ia dan pasukannya mampu mengalahkan semua panji-panji zalim dan murtad di bumi ini.
    Berikut ini kami tuliskan hadits riwayat Ath-Thobarani:
    Ath-Thobarani dalam al Kabir dari Abu Nuaim meriwayatkan dari Ali al-Hilali bahwa Rasulullah Saw bersabda kepada Fatimah,"Demi Dzat Yang Telah Mengutusku dengan kebenaran, sesungguhnya dari keduanyalah Hasan dan Husein akan muncul Imam Mahdi bagi umat ini. Bila keadaan dunia ini sudah kacau balau, berbagai fitnah bermunculan, segala hubungan telah terputus, satu sama lain saling berperang hingga tidak ada lagi orang tua yang menyayangi orang muda dan tidak ada lagi orang muda yang menghormati orang tua, ketika itulah ALLAH membangkitkan dari keduanya (Hasan dan Husein) sesorang yang akan merubuhkan benteng kesesatan dan membuka ketertutupan hati. Ia akan menegakkan agama di akhir zaman sebagaimana Aku telah menegakkan agama di awal zaman, dan Ia akan memenuhi dunia dengan keadilan sebagaimana dunia sebelumnya dipenuhi kezaliman."
    Imam Mahdi Memimpin Perang Besar di Akhir Zaman yaitu:
    Perang Akhir Zaman Penaklukkan Jaziroh Arab
    Pada hari Assyuro, Imam Mahdi dibaiat pada hari Jum'at dan keluar pada hari Sabtu, yaitu hari terbunuhnya Husein bin Ali Ra. Sementara itu, di Dzul Hulaifah antara Mekah dan Madinah, pasukan tentera Sufyani sedang menyusun strategi untuk menaklukkan kota Mekah dan membunuh Imam Mahdi. Namun ALLAH menenggelamkan mereka semua ke dalam bumi. Sangat mudah bagi pasukan Sufyani untuk menaklukkan Mekah kerana tentera pengawal kerajaan Saudi sibuk berperang memperebutkan harta dan kekuasaan. Salah satu halangan terbesar mereka adalah pasukan Hadhromaut yang dipimpin Al-Yamani keturunan Hasan bin Ali RA saat itu berada beberapa km di luar kota Mekah.
    Apa yang dilakukan Imam Mahdi setelah pembaiatan adalah menunggu nubuwah dan mu'jizat Nabi Sholallahu Alyhi Wasalam di Masjidil Harom. Menunggu saat-saat yang ditunggu yaitu: PENENGGELAMAN PASUKAN SUFYANI DI DZUL HULAIFAH. Apabila telah terjadi peristiwa itu JAISYUL KASYAF (PENENGGELAMAN PASUKAN SUFYANI DI DZUL HULAIFAH) maka Imam Mahdi segera tampil keluar ke pentas dunia untuk mendakwahkan dirinya sebagai IMAM AKHIR ZAMAN.

    ReplyDelete
  47. Di luar kota Mekah, pasukan Hadhromaut dari Yaman bermaksud untuk mengadakan konsolidasi dengan Imam Mahdi untuk memerangi Jazirah Arab dan mempersatukan di bawah panji hitam yaitu panji kebenaran.
    Berikut ini kami susun peristiwa demi peristiwa KRISIS POLITIK SAUDI ARABIA:
    1) Terbunuhnya Raja Hijaz
    2) Perselisihan diantara keluarga kerajaan hijaz
    3) Perang antara 3 putera pangeran hijaz
    4) Pembunuhann Jamaah haji di Mina
    5) Pembunuhan terhadap jiwa yang suci yaitu seorang pemuda bernama Muhamad di antara rukun dan maqam Ibrahim
    6) Imam Mahdi muncul di Masjidil Haram pada hari asyura
    7) Pencarian ulama dan sedikit kaum muslimin terhadap Imam Mahdi
    8) Pasukan Sufyani penguasa Suriah menguasai Kota Madinah dan membunuh ratusan kaum muslim.
    9) Pembaiatan Imam Mahdi 10 Muharam 1437H atau 1439H di Masjidil Haram
    10) Peristiwa JAISYUL KASYAF (PENENGGELAMAN PASUKAN SUFYANI DI DZUL HULAIFAH)
    11) Kedatangan Panji-panji hitam dari yaman yang dipimpin oleh Al-Hasani
    12) Al-Hasani menyerahkan kepemimpinan pasukan panji hitam kepada Imam Mahdi.
    13) Pasukan panji hitam dari Yaman menumpas habis ketiga putera khalifah dan tentera-tenteranya.
    14) Konsolidasi pasukan Imam Mahdi di Hijaz
    Maka tidak ada yang Imam Mahdi lakukan kecuali memerangi mereka beberapa perebutan tahta khalifah yang berselisih di jazirah arab.
    Rasulullah Sholallahu Alayhi Wasalam bersabda,"Akan berperang tiga orang di sisi perbendaharaanmu. Mereka semua adalah putera khalifah. Tetapi tidak seorangpun di antara mereka yang dapat menguasainya. Lalu datanglah panji-panji hitam dari arah timur, lalu mereka membunuhmu dengan pembantaian yang belum pernah dialami oleh kaum sebelummu." Lalu Rasulullah SAW mengatakan sesuatu yang perawi tidak hafal, lalu bersabda,"Maka jika engkau melihatnya, berbaiat lah walaupun harus merangkak di atas salju, karena dia adalah Khalifah ALLAH, Al-Mahdi." Dari Sunan Ibnu Majah, Kitabul Fitan Bab Khurujil Mahdi 2:1467
    Imam Mahdi Memerangi Kuwait
    Pembaca yang budiman, mari kita tengok sejarah timur tengah dimana ada negara Iraq, Iran dan Kuwait. Revolusi Islam Iran yang dipimpin seorang Al-Khurasani mampu mempengaruhi kebangkitan Islam di sekitar Khurosan yaitu negara Iran, Afghanistan dan Samarkand. Ialah yang menumbangkan Shah Iran dukungan Amerika. Lalu tak lama kemudian terbentuklah Republik Islam Iran yang membuat suasana Islam timur tengah semakin subur. Media-media masa Islam di Mesir, Iraq, Syiria dan Iran ramai-ramai menjadikan Al-Quran Surah Muhamad: 38 sebagai menu utama Headline news mereka. Pada ayat tersebut, ALLAH mengganti penguasa bangsa Arab dengan bangsa Persia. Bangsa Persialah yang akan menjadi pemimpin umat Islam.
    Pembaca yang budiman, euforia itu membuat barat sangat khawatir akan kebangkitan Islam timur tengah. Menurut barat, jangan sampai euforia ini membangkitkan ruh jihad kaum muslimin. Maka barat bersekongkol dengan Saddam Husein Sufyani anak cucu Abu Sufyan untuk menghentam Iran. Maka meletuslah perang Iran Iraq selama beberapa tahun lamanya. Perang itu adalah prakarsa barat untuk menghentam Revolusi Islam Iran melalui Saddam Hussein penguasa Iraq. Kuwait sebagai penyandang dana perang, dimana Saddam Hussin meminjam wang jutaan dolar dari Kuwait untuk membiayai perang dengan Iran.
    Selesai perang Iran-Iraq, perang tersebut meninggalkan luka yang sangat dalam di hati Muslim Iran. Korban ribuan jiwa muslim terbunuh. Begitu banayak harta dan jiwa yang hilang. Sebaliknya Saddam merasa dirinya diperalat oleh barat. Dan Kuwait tidak mau tahu akan nasib Irak dengan wtang yang menggunung. Saddam kemudian menampakkan politik luar negeri yang bersahabat kepada amir-amir timur tengah dan menunjukkan rasa empati dengan mengadakan kunjungan kenegaraan kepada amir-amir itu.

    ReplyDelete
  48. Pada suatu pagi, Media Tv nasional Iraq memberitakan bahwa akan ada latihan perang di perbatasan Kuwait. Latihan perang tersebut melibatkan semua angkatan bersenjata darat, udara dan laut. Namun sangat tiba-tiba, latihan perang itu malah meluas hingga melewati perbatasan Kuwait. Pasukan tentera Saddam dengan cepat memasuki Kuwait melaui jalan tol Iraq-Kuwait dan jalan lainnya. Dalam hitungan jam, pasukan Saddam telah menguasai Kuwait. Amir Kuwait dan keluarganya cepat-cepat meninggalkan negaranya menuju Saudi Arabia sambil meminta perlindungan. Pada hari selanjutnya dunia dikejutkan Saddam yang kemudian mengisytiharkan Kuwait sebagai sebuah Iraq ke 19.
    Pembaca yang budiman, apa reaksi barat atas tindakan tentera Saddam Husein itu? Mari kita amati bersama. Amir Kuwait lalu menuju Amerika dan meminta belas kasihan mereka agar mereka mau mengembalikan kesultanannya. Para petinggi pentagon berpendapat, bila ingin menguasai dunia maka kuasailah timur tengah beserta kekayaan alam yang ada di dalamnya. Gedung putih menyambut baik permintaan itu. Maka Amerika kemudian mendesak PBB untuk menetapkan resolusi Iraq untuk keluar dari Kuwait.
    Akan tetapi Iraq menolak resolusi PBB dan bertahan di Kuwait. Amerika dan 37 negara-negara dunia berkumpul menyerbu Kuwait dan Iraq. Pasukan-pasukan tentera PBB kemudian melancarkan serangan udara ke posisi strategik militer Saddam Husein di Iraq dan Kuwait. Lalu terjadilah pembantaian-pembantaian terhadap jiwa umat Islam. Betapa banyak Muslimin yang terbunuh di bawah bom-bom Amerika. Semua itu adalah bencana yang dunia arab pada umumnya.
    Mereka pasukan koalisi barat berhasil memaksa Iraq keluar dari Kuwait. Mereka kemudian menyerahkan bendera Kuwait kepada Amirnya. Tanpa berpikir betapa besar korban yang berjatuhan. Seandainya Amir Kuwait itu meminta bantuan kepada Amir Muslim, maka kerosakkannya tidak akan separah itu. Perkara membunuh jiwa seorang muslim, perkaranya lebih besar daripada meruntuhkan Ka'bah di mata ALLAH.
    Pembaca yang budiman, kembali ke masa Imam Mahdi,seusai menaklukkan jazirah arab, pasukan Imam Mahdi sampai di perbatasan Kuwait. Di sana telah terkumpul para pendukung Imam Mahdi untuk membai'atnya. Pergolakan di dalam negeri Kuwait akibat Amir yang sudah banyak menumpahkan darah muslimin.
    Imam Mahdi kemudian memerintahkan pasukannya untuk menumpas Amir Kuwait yang sudah kehilangan legitimasi dari rakyatnya itu. Dia harus membayar semua jiwa dan harta muslim yang terbunuh selama perang Iraq-Amerika saat membebaskan Kuwait. Imam Mahdi memerintahkan pasukannya untuk membunuh Amir Kuwait itu sehingga negara kecil itu menjadi bersatu dengan khilafah Islam.
    Pembaca yang budiman, berikut ini sebuah atsar yang menceritakan kisah Imam Mahdi di negara Kuwait sebagai berikut:
    "Dan peperangan di suatu negeri yang lebih kecil dari tulang ekor, yang menghimpun seluruh pasukan dunia, seolah-olah ia adalah negara paling kaya yang sedang berpesta. Pemimpin di negeri itu menyerahkan panjinya kepada seorang Pemimpin Kejahatan yang datang dari pantai jauh barat sebagai permulaaan berakhirnya zaman. Lalu Pemimpin Kejahatan itu mengumpulkan seluruh suara dari seluruh dunia, mengembalikan singgasana sang raja, menghancurkan Iraq dalam pembantaian-pembantaian yang ialah awal berakhirnya zaman. Amir negara tulang ekor yang kecil itu akan memerangi Al-Mahdi dan sudah tiba kehancuran negeri itu sekali lagi, karena Amir nya punca kerosakkan...Al-Mahdi membunuhnya, maka dengan terbunuhnya sang Amir, maka tulang ekor kembali pada tubuh..." Dari Kitab Asmal Masalik Li Ayyamil Mahdiy Al-Malik Li Kullid Dunya bi Amrillahil Malik hal 132.
    Perang Akhir Zaman Malhamah Kubra
    Pasca kekalahan Sufyani di Damaskus, maka hanya ada dua lagi musuh Islam yaitu Barat dan Rusia. Sementara keduanya Barat dan Rusia masih sibuk dengan peperangan mereka di Qarqisia. Mereka lupa, bahwa sesungguhnya musuh terberat mereka adalah Imam Mahdi yang berasal dari Selatan.

    ReplyDelete
  49. Daulah Islam pimpinan Abu Bakr Al-Baghdadi. Jangan biarkan Umat menjadi korban Perang Pemikiran yang dilancarkan Kafir Amerika dan orang-orang munafik yang di dalam hatinya ada hasad, penyakit, takabur dan dunia.

    Apakah Daulah Islam itu? Apakah Rasulullah Pernah Menyebut Kedatangan Abu Bakr Al-Baghdadi Daulah Islam Islamic State ISIS?
    Temukan jawabannya di sini:
    Hadzlam bin Basyir Menyatakan, "Aku bertanya kepada Ali bin Al-Husein Zainal Abidin,'Gambarkan padaku petunjuk petunjuk dan tanda-tanda keluarnya Imam Mahdi?' Lalu, Beliau berkata,"Sebelum kemunculannya (Imam Mahdi), akan keluar laki-laki bernama 'Auf As-Salami di bumi Al-Jaziroh , berlindung di Tikrit dan terbunuh di Masjid Damaskus. Setelah itu, keluarlah Syu'aib bin Sholih dari Samarkand. Kemudian, datang Sufyani yang terkutuk dari lembah kering, dan dia adalah keturunan 'Utbah bin Abu Sufyan. Apabila Sufyani telah muncul, Imam Mahdi akan bersembunyi sementara waktu kemudian muncul keluar" (Al-Bihar juz 52 hal 213 mengutip dari Ghoibah Ath-Thusi)
    Kami menemukan sebuah atsar dari Ghoibah At- Thusi tentang kemunculan Daulah Islam yang merupakan salah satu tanda-tanda munculnya Imam Mahdi. Karena waktu kedatangan Imam Mahdi sudah sangat dekat yaitu:
    1) 10 Muharom 1437H atau
    2) 10 Muharom 1439H
    Waktu kemunculannya ialah sekitar ba'da Isya di Masjidil Harom. Silakan merujuk pada artikel Imam Mahdi Akhir Zaman dan Kemunculannya saat Perang Dunia. Mengingat begitu dekatnya waktu kemunculannya, maka harus ada Panji Hitam yang akan mempersiapkan pemerintahan untuk Imam Mahdi.
    "Sebelum kemunculannya (Imam Mahdi), akan keluar laki-laki bernama 'Auf As-Salami di bumi Al-Jaziroh , berlindung di Tikrit dan terbunuh di Masjid Damaskus...

    ReplyDelete
  50. Munculnya ISIS Abu Bakr Al-Baghdadi atau 'Auf As-Salami yang merupakan salah satu tanda-tanda kemunculan Imam Mahdi. Ertinya, hanya tinggal beberapa bulan lagi kita pasti melihat bahwa pasukan Panji Hitam Al-Baghdadi berusaha keras untuk merebut kota Damaskus, Syiria. Apabila ia berhasil merebut kota Damaskus maka selanjutnya ia mengarahkan pasukannya ke Baitul Maqdis berhadapan langsung dengan Israeil.
    ...Setelah itu, keluarlah Syu'aib bin Sholih dari Samarkand...
    Perhatikan penggalan atsar di atas, dengan demikian ada dua pasukan panji hitam:
    Pertama, Pasukan Panji Hitam 'Auf As-Salami Abu Bakr Al-Baghdadi
    Kedua, Pasukan Panji Hitam milik Syu'aib bin Sholih dari Samarkand, Uzbekistan.
    Kedua Panji Hitam tersebut ALLAH munculkan untuk mempersiapkan pemerintahan Imam Mahdi. Mempersiapkan pasukan-pasukannya demi menghalau Fitnah Barat.
    Daulah Islam Iraq dan Syam atau ISIS kerap kali menjadi bualan negatif dari ulama-ulama yang mengklaim sebagai pewaris nabi, ahlussunah dll

    ReplyDelete
  51. Munculnya ISIS Abu Bakr Al-Baghdadi atau 'Auf As-Salami yang merupakan salah satu tanda-tanda kemunculan Imam Mahdi. Ertinya, hanya tinggal beberapa bulan lagi kita pasti melihat bahwa pasukan Panji Hitam Al-Baghdadi berusaha keras untuk merebut kota Damaskus, Syiria. Apabila ia berhasil merebut kota Damaskus maka selanjutnya ia mengarahkan pasukannya ke Baitul Maqdis berhadapan langsung dengan Israeil.
    ...Setelah itu, keluarlah Syu'aib bin Sholih dari Samarkand...
    Perhatikan penggalan atsar di atas, dengan demikian ada dua pasukan panji hitam:
    Pertama, Pasukan Panji Hitam 'Auf As-Salami Abu Bakr Al-Baghdadi
    Kedua, Pasukan Panji Hitam milik Syu'aib bin Sholih dari Samarkand, Uzbekistan.
    Kedua Panji Hitam tersebut ALLAH munculkan untuk mempersiapkan pemerintahan Imam Mahdi. Mempersiapkan pasukan-pasukannya demi menghalau Fitnah Barat.
    Daulah Islam Iraq dan Syam atau ISIS kerap kali menjadi bualan negatif dari ulama-ulama yang mengklaim sebagai pewaris nabi, ahlussunah dll

    ReplyDelete
  52. ISIS dikatakan TERORIS, KHAWARIJ, TAKFIRI, GOLONGAN SEMPALAN atau apaun untuk membentuk brain umat pendapat yang buruk terhadap Islamic State Daulah Islam Auf As-Salami.
    Semua itu disebarkan secara aktif dan explosive melalui forum-forum soal jawab, khotbah Jum'at, siaran televisyen, radio, media internet, buku, kajian mingguan dll. Fatwa-fatwa tanpa dalil yang tanpa mengedepankan akal dan hati nurani. Pendapat yang lahir atas keinginan para penguasa mereka yang menjadikan Amerika sebagai berhala Hubal zaman ini. Hilanglah rasa malu dalam diri mereka kepada ALLAH Ta'ala dan dihadapan umat bahwa tulisan dan suara mereka terakam akan menjadi bukti kuat bagi Imam Mahdi untuk menghakimi mereka kelak. Maka jadilah Dinul Islam ini menjadi Dinul Islam versi amir mereka. Mereka tidak pernah menangisi betapa banyaknya jiwa yang hilang, betapa banyak kehormatan yang dirampas, dan betapa beratnya penderitaan umat Islam di Afghanistan, Rohingya, Chechnia, Dagestan, Palestin, Mesir,Iraq ,Turki , Tunisia, Maghribi Sebaliknya, Imam Al-Mahdi dalam kesunyiannya menangisi derita umat Islam ini.
    Fitnah jahat Barat Fitnah Amerika
    Apakah mereka tidak mengetahui akan info tentang hadits-hadits FITNAH MAGHRIB "TILKA ASYADDU MIN FITNATI DAJJAL" ertinya Itu lebih besar bahayanya dari fitnah Dajjal? Apakah mereka tidak belajar akan datangnya waktu dimana "Umatku yang memegang teguh Sunnahku, bagaikan menggenggam bara yang sangat panas"? Atau kedua mata mereka telah tertutup oleh SETUMPUK WANG dari penguasa mereka? Atau jangan-jangan mereka telah bergabung dengan Amerika dalam KEMPEN ANTI DAULAH ISLAM? Mereka tak henti-hentinya menghujat Daulah Islam dalam lisan dan tulisan tinta mereka. Namun, TIDAK ADA SEDIKIT PUN KECAMAN MEREKA TERHADAP ISRAEL yang sudah banyak membuat kerosakan memusnahkan harta dan jiwa kaum muslimin.
    Sesungguhnya Rasulullah Sholallahu Alayhi Wasalam sudah lama mengingatkan umat ini agar jangan sampai umat mendustakan Dua Panji Hitam Ashaburoyati Suud; Panji Syu'aib bin Sholih dari Khurosan dan Panji Hitam Al-Yamani. Mengapa? Karena kedua Panji ini mengajak umat kepada Imam Mahdi. Maka, berhati-hatilah dalam menghujah suatu kelompok, teliti lah lebih dulu. Jangan jadikan media barat dan sekuler sebagai pengukur kebenaran. Jangan jadikan Amerika sebagai Berhala Hubal yang disembah oleh Amir-amir zaman ini. Ingatlah, bahwa Pengukur Kebenaran itu bukan Media akan tetapi Al-Quran dan Hadits Nabi Sholallahu Alayhi Wasalam.
    Kami memandang bahwa ada media yang menganggap Daulah Islam dengan sebutan Takfiri. Saya katakan bahwa nanti Imam Mahdi pun akan jauh lebih tegas daripada Daulah Islam ISIS. Perhatikan bahwa hakim mahkamah syariah menghukum dengan landasan kitab. Ingatlah, Daulah Islam ISIS mendirikan mahkamah syariah demi tegaknya hukum Islam, menghapus khamr, memusnahkan sistem ekonomi riba, orang yang berjudi di rotan, mendirikan madrasah, menerbitkan wang dinar emas ala Rasulullah Sholallahu Alayhi Wasalam, menghapus wang kertas, secara bertahap membangun ekonomi dengan landasan Islam. Cubalah bandingkan dengan negara Kuwait misalnya; Riba dimana-mana, uang kertas menjadi legal, orang-orang kafir Amerika bebas berkeliaran kemana saja tanpa menutup aurat, tentera kafirnya hidup di pangkalan tentera dengan minuman keras yang haram. Ulama-ulamanya DIAM MEMBISU padahal didekat mereka banyak maksiat.

    ReplyDelete
  53. Penguasa atau As Sufyani
    Amerika bekerjasama dengan Jordan untuk melatih personel-personel yang kelak akan diadu dengan Pasukan Daulah Islam ISIS. Pembinaan dan pelatihan unit-unit pasukan dilakukan sedemikian rupa agar pasukan ini siap mental dan mempunyai personal skill yang setara dengan personel pasukan Daulah Islam. Mental pasukan bayaran Iraq Kurdis memang tidak setanding dengan ketangguhan Pasukan Daulah Islam ISIS.
    Kerjasama Amerika dan Jordan ini kelak akan lahir Pasukan Sufyani. Sejatinya, Pasukan Sufyani adalah bahagian kecil dari rencana Amerika untuk merevolusi Syiria di bawah bendera biru Sufyani. YA SUFYANI, itulah sebutan anak cucu Abu Sufyan pemimpin Bani Umayah. Sufyani Durhaka yang kelak akan memerangi Daulah Islam (Islamic State) dan Khilafah Imam Mahdi.

    ReplyDelete
  54. Tak mencontohi sunnah nabi dalam segala segi pun consider gagal. Kenapa nak panjang2 cerita? Bacalah sirah nabi ketika perang, ada ke contoh n pembawakan sunnah dalam ISIS ni? Tiada kejayaan yg lebih menguntungkan melainkan sunnah nabi. Wallahualam

    ReplyDelete
  55. 1 cara bazirkan bom jet Coali dajal

    Buat bila tiada jet di atas

    -Susun kotak-kotak cepat macam ninja
    -Shapekan macam rupa keta kebal kreativiti penting
    -Tutup guna kanvas murah tak payah mahal
    -Cat sikit-sikit inilah masanya pendidikan seni
    -si drone nampak rupa keta kebal
    -si pilot timbak kotak
    Profit
    Profit
    Profit
    I believe i can fly

    ReplyDelete
  56. ISIS, AL SHABAB, AL Qaeda, Jubhat Nusra, Boko Haram, Abu Sayaf semuanya Ahlus Sunnah Wal Jamaah atau lebih tepat lagi Wahabi. Apa yang menyebabkan Ahlus Sunnah menjadi begitu ganas?

    ReplyDelete
  57. Smartphones di Akhirzaman yg dijanjikanMay 10, 2015 at 3:40 PM


    JANUARI2015
    Raja Jordan Sekular Assufyani sendiri naik jet bom orang awam islam lepas beliau geram pilotnya si muad mampos. Tetapi Raja Jordan yg suka minum arak tak dapat menandingi keganasan Shia Bashar Assad yg selama 5 tahun mengebom rakyat sendiri sebanyak total 320 RIBU terkorban sejak 2010 ke 2015

    ...

    ERBIL KURDISTAN Komunis menyerang dari belakang hadis cakap. Kalau kamu lihat map mereka memang dari utara kanan. Kurdistan PESHMERGA YPG PKK dulu musuh dgn Turki

    Mercenary German, Amerika campur duit Yahudi ada sekitar 20 orang dah lama tolong Komunis PESHMERGA YPG PKK yg bendera KUNING SIMBOL BINTANG. Ada juga 7 hingga 12 orang mercenary German ni mati gambar boleh check forum

    Propaganda ERBIL KURDISTAN kitar berita lama ini memang menguntungkan supaya peduduk dunia dajjal terus gembira dan main games. Supaya mereka tidak tahu keadaan sebenar haha biarlah PESHMERGA YPG PKK berbohong banyak supaya lebih banyak orang Amerika main games Iphone. Memang amat menguntungkan sebab mereka sendiri berikan berita palsu supaya dunia dajjal berasa selesa main games

    ...

    Padahal sejak JUN2014 ke MAY2015 PESHMERGA YPG PKK dah mampos sebanyak lebih 460 RIBU campur semua 3 faction. Tak caya lihat parade gambar mayat profil tentera di Erbil yg fobia. Kurdistan PESHMERGA YPG PKK paling takut mereka2 yg bahasa Arab

    Semua taukan epic battle Kobane pada NOV2014 hingga hari ni dimana USA Coalition dah buang lebih 4500 butir bom di bandar Kobane sahaja

    Bulan 4, 5 2015 PESHGAGA YPG PKK main waiting game dengan disokong mercenary USA German dan duit Yahudi, mereka pelan2 rompak orang kampung arab di utara Syria. Sakibaki grup FSA pun dah banyak kali tolong PESHGAGA YPG PKK. Mereka ni tajaan USA

    ...

    USA takut groundforce sebab sibuk main iphone games.

    USA pun dah hutang 19.2 Trilion Public Debt. Setiap warga USA hutang 56000 dolar terus meningkat. Ekonomi USA dah colapse hancur

    68.6 Trilion Military Spending dan Healthcare

    Senapang AR-15 pun dah sangat banyak pindah tangan siap ada teropong lagi. Humvee pun dah buang GPS

    USA dan German bagi weapon ke 2 puak murtad
    1. Komunis PESHGAGA YPG PKK
    2. FSA Rojak Demokrasi yg dulu ditaja USA dan kini join Bassar Shia. Split betul FSA demokrasi rojak. Lucukan dulu main-main lawan Bassar sekarang geng Bassar

    RUSIA pulak sapot jet MiG dan AK ke SHIA SAFAWI PMF KARBALA NAJAF dan RAFIDI IRAN. Banyak mereka ni banner KUNING HIJAU YA ALI YA HUSSEIN. Ada juga militai shia mehdi Ya Ali warna itam

    Shia Forces Selatan Iraq Barat Iran dan PMF dah kojol lebih 540 RIBU campur semua jenama militia shia. Jika tak silap ada lebih 15 jenis militia shia nampak banyak tapi dibom banyak kojol

    ...

    Tikreet Battle MARCH2015 amat epic
    Shia sendiri mengakui mereka mampos lebih 7500 shia walaupan ada sumber yg cakap mereka dah korban lebih 12000 pada 2 minggu pertama. Lebih 10000 cedera parah dan baki 20000 fobia. Paling lucu shia tanam mayat tentera shia guna lori angkut tanah.

    Pada akhir APRIL2015, mereka dapat juga rompak Tikreet dengan baki 15000 shia sebagai moral yg jatuh. Jika tak silap, shia dah mampos lebih 22000 shia dari Mac hingga awal MAY2015 sebab ongoing battle. Sekali lagi biarkan mereka menipu di Youtube kerana ini amat menguntungkan supaya dunia dajjal berasa selesa dan terus main Android games

    ...

    Apa hasilnya? Ketiga-tiga puak tajaan dajjal ni memang banyak mampos weapon pindah tangan

    Jangan lupa USA dan dunia dajjal dah membuang lebih 18200 butir bom JULY2014 ke MAY2015. Kebanyakan ke Kobane lebih 4500.

    Bom2 ni seluruh dunia punya bukan setakat USA. Ada dari Canada dan EURO German termasuk Saudi Qatar. Cuba check Kuwait. Erbil pun ada airport USA

    Shia Bassar pun dulu syok bom tong sekarang banyak Airport shia kena serang

    Jet-jet bom dajjal tak mampu terkangkang-kangkang bom semua orang dari langit. Bekalan berkualiti pun dah nak habis. Kualiti produksi pun cepat tak berkualiti. Ada bom tidak meletup walaupun dibuang

    Tak payah takut Nuke. Gali bunker ok la. Even Nuk dipakai, AK tetap berfungsi.

    Ombak hitam daratan memang menerjah dengan semangat padu besi

    ReplyDelete
  58. panji hitam al yamani dan soleh bin shuaib dari khurasan memang adalah pembantu imam mahadi.. tp isis juga panji hitam tapi mereka adalah zalim..

    ReplyDelete
  59. Baca surah AL kahf byk2. Allah Akan buka satu2 utk kita. X perlu bertempik sana sini. Soal nya, adakah kita di antara org yg merangkak di atas salji seperti yang dikatakan oleg hadith rasullallah saw? Indahnya keadaan di mana org2 beriman penuh di airport2/pelabuhan bersedia utk pergi berjihad. Bersalam2 salaman dan berpelukan dgn saudara dan anak isteri setelah/sebelum zahir nya imam mahadi. Pergi tak kembali demi agama Allah. Jgn risau, Allah Akan pilih dan buka hati sesiapa yang betul2 mahu. Berniat lah, Minta lah kepada Allah utk bersama imam mahadi. Kita lah yang berada pada zaman yang disebut2kn oleh rasullallah saw. Bersedia lah saudara seislam ku.

    ReplyDelete
  60. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  61. Mereka Mesti Melaksana Janji PentingMay 28, 2015 at 2:02 AM


    YAHUDI KHAZAR LUCIFERIAN GUNA BOM NEUTRON KE YAMAN PADA 20 MAY2015

    GCC SAUDI, 12 negara termasuk tentera malaysia sibuk mengebom SHIA HOUTHI HUTSI HUTHI ZAID Yaman

    Tapi bom neutron tu pulak disasarkan ke rakyat sunni yaman

    Memang WW3 WW4 dah dijanjikan perlu bermula memang lama. Ingat bom hari ni lupa esok? Akan ada bom neutron seterusnya bulan Jun

    Dunia dajjal sejak April dah masuk JADE HELM NATO

    USA dihijack NATO
    Banyak aktiviti sabotaj sedang berlaku sekarang. Walmart dijadikan markas NATO

    EURO sudahpun selesai latihan. Mereka akan membunu skala besar orang BUKAN bangsa asal EURO

    RUSS pun bunu rakyat sendiri berterusan. Reformasi politik secara paksa. RUSS sudahpun memiliki Ukraine

    CHINA sudahpun ada PULAU MARKAS TENTERA LCS siap dgn Navy . Memang LCS China punya accept it la. China membeli bon-bon hartanah di USA dan negara SEA memandangkan China kuasa penting BRICS

    Banyak tu askar dajjal NATO tak sabar bunuh rakyat dunia

    Teruskan main games smartphones, bayar bil-bil dan tengok TV supaya kamu terus selesa jika satu hari ada askar dunia ketuk pintu

    "Encik sila naik lori hal penting... no camera, give the phone"

    ReplyDelete
  62. Situasi kritikal buat SaudiJune 14, 2015 at 12:56 AM


    Kematian Shia El-Yemeni, ketua Houthi, Abdel Malek pada April2015

    Nampaknya 2 butir bom Neutron pada MAY2015 (Awal dan 20 MAY) memang meradangkan Shia Houthi

    Hasilnya, Houthi dah berjaya menawan 1 barrack tentera selatan Saudi

    Saudi KSA, 12 negara GCC dan tentera msia tak mampu lawan Shia Houthi

    Kebangkitan Shia Saudi di area Qatif seramai 1200 orang demo. Apa macam sekarang shia dah pakai shawl Saudi. Good luck cari shia yg berupa saudi

    Sekarang dah JUN2015, patut ready mungkin ada berita 1 butir lagi bom Neutron yg akan dibuang. Tentera Saudi gendut dan mewah manalah mampu lawan Shia Houthi yg dah meradang kematian Shia El-Yemeni

    Nampaknya rancangan Shia memang mesti mendapatkan Saudi, atas arahan Garda Majusi Iran

    Pembantaian di mekah di bulan ramadan? Apakah memang Shia Houthi yg akan cuba fulfillkan propesy tersebut?

    ReplyDelete
  63. Puak dajal sedunia kalah teruk sebab dengar kpop dan main iphone gamesOctober 13, 2015 at 8:59 PM


    OKTOBER 2015

    Mungkin permulaan WW3 bagi puak dajjal yg suka lambat-lambat. Hutang riba public debt 19 trillion usd tambah 76 trilion usd military spending kejatuhan ekonomi dunia yes. Greece pun dah guna sistem barter bagi semakfon utk dapat daging babi. Trade kereta utk dapat daging babi. Teruk lapar sana sekarang ada yg nangis depan bank riba

    Siapa guna bitcoin duit elektronik yahudi enjoy last moment sebab nanti kamu 2016 rakyat dajal dikerah utk masuk militia dajal secara paksa conscription. Jangan harap nak lari lori tentera dajal sudahpun angkut beberapa kali senarai kerahan ada beberapa fasa. Going to war 2016

    Setiap 60 negara dajal dikehendaki hantar tentera dajal berdasarkan kouta tertentu. Kalau tak masuk conscrip rumah lu kena sita, dideclare bankrap atau lu diculik diambik organ sebab kamu tak berguna bagi puak dajal yg makin terdesak. Takutlah kamu dgn lori tentera dajal yg akan paksa kamu tiada pengalaman pergi perang.

    Tentera sedunia puak dajal sekarang amat terdesak sebab SIKIT SANGAT GROUND FORCE SEBAB TAKUT MATI masuk video. Apa taknya kena pengal mana lagi boleh main iphone games & dengar lagu kpop. Rakyat sedunia puak dajal sekarang takut perang groundforce harap jet yg makin sikit bom tapi sibuk dengar lagu kpop bodo betul.

    Kalu zaman WW2 dulu asalkan berita perang, omputih Eropah yg pergi mati dulu berpuluh juta. Sekarang mereka dengar lagu kpop supaya negara dajal mereka kalah teruk sebab apakah sangat bodo dengar kpop & main iphone games tatkala perang dunia.

    Pegi boots on ground pergi cuba mati jangan dengar lagu kpop wahai puak dajal lu memang dah kalah kalu lu dengar kpop. Ada bermacam senjata tapi lastlast lu dengar kpop & main iphone apakah tahi. Lu mahu kalah dengar lagu kpop?

    ...

    Sejak 1 tahun lalu, cuma 460 lebih je askar USArmy yg mati bersama lebih 670 RIBU Shia selatan Iraq Karbala Najaf Basra serta dari Iran IRG & Basiji. Khomeini yg terlantar kanser kini tinggal janji nak hantar baki 200 ribu shia Iran kulit cerah Basiji yg mewah sampai 2017

    Sekumpulan tentera elit tak seharusnya mewah, nampak bergaya & harap teknologi tapi Shia-shia memang sangat penakut terbaik melarikan diri beramai-ramai.

    Jangan heran kalau ada Shia Basiji yg lari ke eropah sambil makan-makan tinggalkan geng shia lain mati kepala bocor

    Shia Golden branch pun ada yg penakut lari ke Eropah jadi pelarian shia ke eropah. Nama je shia special forces ada senapang takticool lastlast jadi pelarian shia ke Eropah

    Banyak yg lari duluan guna chopper, guna humvee, booom kena ide

    Ada juga 1 general Shia Alawi yg pangkat besar mati si Hamadani

    Berikut pihak yg sangat gagal teruk sejak 1 tahun lalu. Banyak tapi mati banyak

    1. Shia Majusi Rafida Safawi Iran pimpinan jeneral shia paling bodo dalam sejarah Qassem Soleimani muka macam Mr.Bean dari Iran. Sungguh heran shia banyak tapi mati banyak walaupun dah diberi bantuan dari Rusia & USA

    2. Kurdistan YPGPKK murtad tajaan USA & zionsrael

    3. Coalition GOG Yakjuj
    USA German France Canada & lebih 60 negara dajjal sudah menghabiskan lebih 19000 butir bom sejak JUN2014. Mereka macam dah susut kering. Inilah masanya langgar sebab mereka mungkin dah kehabisan bomjet

    4. Saudi KSA yg kini dikerumuni Shia Saudi & Shia Houthi yg terer menyamar. Saudi gendut bukan hebat pun lawan Shia Houthi yg miskin kurus kering. Banyak insiden di Mekah sekarang akibat disabotaj Shia Saudi yg menyamar. Kren jatuh ntah-ntah shia saudi yg longgarkan skru. Kamu tak taukah shia-shia amat jeles dgn jemaah haji yg naif polos suci baik hati penyayang.

    5. Pihak internet yg jeles banyak cakap tapi kalah sebab dengar kpop. Mereka merancang untuk berhibur kpop tidak pergi perang. Kpop sekarang under mercy Kim jong. Kamu belum tengok Kim Jong & PSY collab nangis kamu gangnam kim jong style. Banyak puak dajal merancang bersembunyi di Seoul & New Zealand (walaupun banyak gempabumi tapi di bawahnya ada bunker)

    ReplyDelete
  64. Rusia Magog dah beruang. China join kejap nanti. USA teknikalnya dah memang kalah teruk popularity sebab Rusia dah di Lubnan dan bom barat Syria. Apapun mereka bertiga puak tentera dajal sedunia. WW3 Gog Magog mungkin dah bermula bagi puak dajal yg kpop dan main gamesOctober 13, 2015 at 10:03 PM


    Akhirnya Beruang menyahut seruan revelation utk puak dajal. Russ sanggup tunggu 1 tahun lihat USA Coalition & 60 negara dajal kalah teruk habis bekalan bomjet, barulah russ cuba jadi hero tahi.

    Puak rakyat dajal sedunia yg leka dengar kpop & main games bertempik sorak bila russ jadi hero tahi tapi russ pun ada agenda NWO sendiri. Russ mungkin menghiburkan rakyat dajal sedunia sekejap je tapi kamu tak tahu russ dah kordinatkan warhead nukelear ke eropah & beberapa kordinat lain sebagai ugutan contigency plan.

    Zionsrael pun ada juga ugut dgn samson plan dgn pinjam beberapa nuke warhead dari negara proksi. Pinjam punya pinjam punya pasal.

    Memang banyak US bases tapi tak semuanya aktif sanggup perang sekarang. Sanggup lari duluan mungkin ya

    Russ yg kini nampaknya cuba perang groundforce. Russ cuba buktikan mereka lebih samseng berbanding USA yg semua dah tahun sejak 60 tahun lalu banyak sangat tahi.

    ...

    Russ MAGOG tolong last minit Shia Alawi Nusayri Bashar Ass.

    Russ kini bom rakyat islam yg sempat nampak di radar di barat Syria.

    Pelik tapi benar Moderate FSA tajaan USA ada kena bomjet oleh Russ

    Bagi Russ, mereka perlu bom dulu moderate FSA tajaan USA barulah bom yg lain yg sempat nampak di radar

    Russ & USA sama je samseng. China pun cuba hantar jet nanti.

    Rakyat biasa islam tersepit sebab Gog USA vs Magog Russ tunjuk siapa punya jet banyak bom rakyat islam

    Russ pun kini gebang cakap besar banyak menipu di internet. USA pun rasa bodo je sebab lebih 60 negara dajal dah gagal teruk sejak SEPT2014, kini setahun selapas tu OKTOBER2015 Russia Magog samseng tunjuk cara mereka jetbom orang awam.

    Rusia Ortodox Rome pun dah lebih 53 kali jetbom selama 1 minggu pertama Oktober. Sasarannya rakyat islam yg sempat nampak di radar. Tak kisah moderate, rakyat biasa & islami

    Foto-foto askar rusia gambar bersama Shia Bashar SAA NDF & Hezbolala Lubnan pun dah banyak. Bukan rahsia lagi ketawa-ketawa lagi

    Airport rusia kini di Latakia. Itu kawasan dekat utara Lubnan Shia Hizbolala. Siap foto banyak leak bukan rahsia

    Tanks rusia biasalah ada hancur ntah mungkin lebih 10

    Ada juga lebih 50 askar Russ mati bersama shia SAA NDF & Hizbolala. Siap keranda naik aircourier. Sama-sama mati bersama shia-shia. Pilot bocor ditimbak & digoreng biasalah pekerjaan pilot memang sangat-sangat dibenci sekarang ni.

    ReplyDelete
  65. Biar jet rusia habis bulletOctober 24, 2015 at 2:51 AM


    20, 21, 22, 23 Oktober

    Lebih 86% jetbom rusia sasar moderate FSA & orang awam

    Pekerja civil dibom
    Ambulan dibom
    Countryside dibom

    Popularity rusia memang naik sekejap tapi akan turun mendadak sebab banyak jetbom orang awam

    2 minggu lalu banyak tepuk tangan rusia bom syria, tapi bila lihat makin banyak orang awam yg dibom, pihak intenet pun makin kurang check berita pro-rusia & pro-assad.

    RT RUPTLY & Syrian shia army news pro russ & assad. Tulisan bahasa russ pun

    Konon je rusia propa cakap jetbom terorist.

    Moderate FSA yg kena bom, orang awam & pekerja civil angkat orang cedera

    ...

    Melihatkan rekod Spuitnaz yg suka serang semua suspek, jet rusia memang assume semua di darat tu terorist.

    Rusia assume semua peganas kecuali shia SAA NDF & tanks hezbola yg memang penganas

    Thermobaric timbak bukit just for soviet show.

    ...

    Banyak komen di intenet cakap NATO-ISAF sudah kalah sebab Rusia sukaati je bom di Syria 3 minggu.

    Senyap je NATO UN & US Army. Kalah popularity tu. Walaupun dua-dua puak dajal

    Putin senyum je konfiden lihat muka kuyu Obama speech di UN meeting. Putin mau toast cheers obama tak mau toast

    Bassar dgn muka assnya pun shakehand tenkiu Putin di Moscow

    Rusia dah cakap mereka dah sedia WW3

    Shia Majusi iran pun dah tunjuk mereka punya underground long range misil, siap ada kubur sami imam shia & bendera zionist

    ...

    Apa yg rakyat syria pro rebel boleh buat ialah gali tanah, pakai ear protect, defend & bazirkan jetbom rusia.

    Rilek jangan lawan jetbom face to face.

    Biar jetbom panas enjin bazir minyak terbang sana-sini, biar bangunan kena bom

    yg penting bazirkan bom. Of coz lu jangan kena bom

    Ada hari lain boleh lawan bila rusia isi minyak atau munition.

    Ini ialah perang menghabiskan sumber military rusia.

    Harap moderate FSA pandai main WW3 game

    ReplyDelete
  66. WW3 WW4 MALHAMA KUBARA MEMANG INI MASANYAOctober 31, 2015 at 2:48 PM


    Jangan timbak ke langit. Susah kena tu Jet rusia

    Cuma macam 1 je laporan 1 jet rusia kena timbak oleh Moderate FSA

    Airstrike oleh Rusia Oktober2015

    Week 1 53
    Week 2 lebih 90
    Week 3 lebih 170
    Week 4 lebih 118

    Jika tak silap Rusia dah belanja lebih 920 butir bom pada 4 minggu oktober.
    ini angaran saja

    Rusian RAF kata mereka dah belanja 1400 butir bom 30 hari

    1 airstrike kadang2 ada 3 rangkai jet jatuhkan bom

    87% memang serang tempat Moderate FSA

    Apahal bodo tak serang Airport di Latakia & Tartous

    Ada 2 airport Khemeimim & Hous ntah

    Memang Shia Hizbula & SAA NDF halang guna tanks, pandai2 la elak

    Rusia memang jet to kill Moderate FSA DLL yg sempat dijetbom

    Sepanjang 25 26 27 28 29 30 Oktober memang Rusia kaw-kaw bunu sebanyak mungkin Moderate FSA dan lain-lain

    Opps lupa pulak Moderate FSA memang suka defend. Mana FSA berani pergi depan tempat musuh lawan Shia Hizbula

    Syok oh Rusia jets isi bom, terbang, isi minyak & bom, terbang. Esok repeat lagi.

    Heran tiada siapa serang AIRPORT

    Dah 30 hari 1 pun tak dapat serang airport

    Syok rusia makan-makan babi MRE, lepak-lepak, command center di Latakia & Tartous. Ketawa-ketawa dgn shia-shia

    Puak rebel di Latakia dah dibunu agaknya. Tinggal shia-shia Lubnan Hizbula yg guard rusia

    ...

    Rusia Magog Makjuj 1 bulan 31 hari Oktober syok jetbom utara syria.

    Ini bukan lagi perang proksi. Ini betul-betul WW3 WW4 Malhama Kubara perang habis-habisan puak dajal sedunia membunu jenama orang islam. Tak kisah kamu moderate, demokrasi, sekular, islami atau apa jenama asalkan kamu ada identiti rupa jenama islam. Kamu memang dibom sebab puak dajal sedunia dah berpakat

    Rusia bom semua asalkan bukan shia-shia

    November memeng pasti continue WW3.

    Jangan cayalah Vienna bincang. Semua yg terlibat Vienna berpakat serang orang islam

    Zerg Rush Airport Latakia la.

    Cuba jangan free-free dijetbom di tempat sendiri boleh tak kamu jangan menghiburkan puak dajal dgn menjadikan diri kamu dibom jet yg nampak kamu macam titik je dalam radar.

    ReplyDelete
  67. WW3 WW4 MALHAMA KUBARA MEMANG INI MASANYA part 2November 8, 2015 at 11:58 PM


    AR-RUM yg sebenar TURKI Byzantium

    Kamu harus takut kerana WW3 WW4 MALHAMA KUBAR sedang berlangsung sekarang ni dalam skala masa panjang. Dulu WW1 & WW2 pun berlangsung lama.

    Kamu mesti takut sebab perdamaian dgn bangsa Ar-RUM Turki dah hampir tamat.

    Sebab Turki secara teknikalnya hamba British NATO-ISAF sayap tentera Rome Barat Vaticanazi

    Turki Sekular sekarang pun sibuk lawan Komunis YPG PKK tajaan Zionsrael USA

    Komunis Kurdish YPG PKK Peshmerga tau Turki lemah

    Komunis Kurdish pihak yg menyerang dari belakang seperti hadis cakap. Apa signifikannya kedudukan negara kurdish komunis ERBIL Kurdistan di akhir zaman ni sudah tentu berperanan sebagai yg menyerang dari belakang.

    ...

    ROME PALSU ORTODOX Moscow St Petersburg tuan kpd Shia Majusi Iran Parsi Rafida.

    Shia Iran & Rusia cuba melakonkan hadis Shia Mehdi dimana perdamaian dgn bangsa Rome antara Majusi Parsi & Ortodox.

    Orang kafir sedunia selalu cakap shia itu konon islam. Ini memang rancangan Dajjal Shia Mehdi. Banyak magician, ahli sihir majusi suka dgn ajaran yg paling boleh diperdaya, orang shia.

    Rafida, Jaafar Imamiyah 12, Safawi, Alawite, Zaid, Fatimiyoun, Zaynabiyoun

    Jenama tentera shia banyak grup tapi mereka dah mampus lebih 860 RIBU dalam masa 1 tahun

    1. Shia SAA NDF Alawi tajaan Bassar Ass

    2. Kataib Hezbola Lubnan tajaan Hassan Nasrala si montel

    3. Safawi Selatan Iraq Karbala Najaf Basra PMF popular mobilation forces = Kataib Hashd Shabiha, Asoib, Battar, Fadhl Abbas.

    Safawi Karbala ni dah tunggang langgang paling disuruh paling ke depan naik Humvee tajaan USA

    4. Iran Basiji putih-putih kulit mereka ni. Secara teknikal mereka ni tentera peribadi Khomeini Ali

    5. Iran IRGC Golden squad yg penakut

    6. Iran Quds Force milik Qassem budu

    7. Houthi Yemeni yg kurus kering. Houthi dah ketiadaan pemimpin Shia Al-Yemani Abdel Malek dah mati. so mereka pandai2 la cari cara terus lawan Saudi KSA

    8. Moqtada Sadr Badr yg buat hal sendiri di selatan Kurdistan

    9. Cambodia Burma shia

    10. Shia dari indon bersama Yahudi indon. Mungkin banyak mereka ni tunggu je arahan Garda Iran

    11. Shia melayu semenanjung yg dikhabarkan seramai 900 RIBU. Mereka ni yg berperanan menaikkan Panji Ya ALI dari timur sejenak je lagi 2016 2017

    Lebih 120 RIBU SWAT Safawi shia mampus dalam 1 tahun. Pastu si Qassem budu hantar militia

    Semua jenama shia-shia ni boleh disuruh pergi depan mati dulu. Tak caya lihat data perang 2014 2015 suruh shia pergi depan memang mati mereka ni. Suruh mereka lari beramai-ramai memang mereka lari ke Eropah & Lubnan

    Perkataan majusi itu pun bermaksud Magi magician ahli sihir. Sesuai dgn dajjal & para Cardinal masonry parlimen Iran yg macam ahli sihir memerintah shia pergi depan mati

    ...

    Rusia TIDAK AKAN berdamai dgn orang islam. Jangan terperdaya dgn hadis

    Rusia sudah ada Majusi Iran, tempat dajjal muncul di Esfahan ada reaktor nukelear. Kenapa perlu berdamai?

    Rusia = MAGOG MAKJUJ EDOMITE


    Setakat ni Assufyani Sekular Raja Jordan masih sibuk rehat minum arak di kapal regata. Dia masih belum bom rakyatnya kecuali tangkap dera di penjara

    Mana tau dia sentap lebih ganas drpd Al-Ashab shia Bassar Assad yg dah bom rakyat sendiri sebanyak 360 RIBU dalam masa 4 tahun 2011 ke hujung 2015

    Sindrom rejim la katakan

    Kesimpulannya

    Rusia dah warning 2016 mereka akan hantar 150 ribu CONSCRIPTION MILITIA boots on ground ke Syria tulung shia SAA NDF & shia Hezbola.

    Kalau Rusia dah cakap, elok lu orang ready

    Selepas Rusia RUAF dah syok menjetbom rakyat syria kawasan FSA

    ReplyDelete
  68. perang sunni-syiah?
    bila masa peskmerga atau nusra jadi syiah?
    lg 1,
    1. iran bantu syria sbb tanpa basyar, bekalan senjata ke hizbullah akan terjejas.
    2. tanpa hizbullah, israel mudah menyerang iran.
    kena selak banyak lapisan, baru x tertipu dngan apa yg sedang berlaku.

    ReplyDelete
  69. Sebenarnya IsraHell, USA, Arab Saudi yg cipta, latih dan taja segala organisasi ISIL, ISIS, AL QAEDA, BOKO HARAM, ABU SAYYAF menggunakan nama Allah untuk menampakkan Islam ni agama pengganas supaya semua orang benci Islam, semua orang benci orang Islam...Dan IsraHell, USA, negara2 Eropah yg buat perang laga2kan Sunni-Syiah supaya orang Islam saling berbunuhan sesama sendiri...

    ReplyDelete

artikel menarik sepanjang masa

Total Pageviews