Wednesday, November 2, 2011

Hasutan ... sex ... sex ... sex..


Sia-sia sahaja kita berjuang dan berkorban. Menyangka berada dipihak yang benar. Sedangkan semuanya telah diatur dengan teliti oleh musuh Islam. Bukan Islam pula dipengaruh agar bersatu menjarakkan diri sejauh mungkin dari Islam sementara penganut Islam pula diheret dalam berbagai isu remeh temeh terutamanya perkara sensitif. Dipecah belahkan menjadi sekecil mungkin.

Kita tertipu lagi dan mungkin akan terus ditipu berterusan. Saling berbalah dan menyalahkan. Menghina sesama insan seagama dalam pelbagai ragam dan gaya. Dalam kelompok Islam ini telah dirancang supaya terbahagi kepada tiga kumpulan besar, dua darinya sangat menguntungkan pihak perancang tidak kira ke mana arah kiblat politik mereka. Pertama ialah Wahhabi dan kedua ialah Islam Liberal. Kedua-duanya mempunyai ciri yang hampir sama secara amnya. Membuahkan cara fikir ke arah Islam Moden dan disaran supaya berinteraksi bersesuaian dengan dunia nyata. Pihak ketiga telah dituduh sebagai golongan Islam orthodox, ketinggalan zaman dan berfikiran kolot. Kini wujud satu gerakan mempertikai setiap saranan dan pandangan ulama yang berpegang kepada konsep Ahlussunah wal Jamaah.

Malapetaka ini menjadikan Islam semakin layu dan tidak mendapat sambutan dari pencari kebenaran. Dakwah menjadi semakin berkecamuk. Pendakwah pula bukan terdiri dari mereka yang arif atau benar-benar berilmu menyebabkan Islam mudah dipersenda. Kita dihidangkan pendakwah bekas "seniman" yang telah mendapat hidayah bertukar menjadi penceramah. Malangnya yang didakwahkan hanyalah mereka yang telah pun Islam, bukannya orang bukan Islam. Tidak salah, malah kita berbangga dengan kehadiran bekas "seniman" sebagai pendakwah tetapi biarlah ia berlandaskah kalimah tauhid dan penuh ikhlas tidak menjadi pendakwah parti politik untuk menarik undi.

Akibat dari suasana ini, ramai yang menjadi mangsa. Sebahagian penganut Islam yang sedang mencari jalan pulang juga turut terkeliru dengan pelbagai "fatwa" yang memihak kepada sesuatu puak. Kecenderungan ini menjadi semakin parah. Bukan akidah menjadi tunjang dakwah tetapi lebih menjurus kepada menyalahkan pihak lain dalam permasalahan agama. 

Kegairahan politik jelas memberikan kesan besar kepada kemunduran ini, dan kita pastinya semakin dihanyutkan arus ke lembah "kejahilan" dan akhirnya tidak akan faham apakah itu "Dua kalimah Syahadah" kerana asyik bertengkar mengenai hukum hakam dan pendekatan. 

Bagaimanakah keadaan jenerasi selepas kita? Amat membingungkan. 

Sex telah diangkat sebagai satu subjek penting dalam kehidupan. Di mana-mana terserlah siaran mengenai ""sex"". Bermula di TV, filem, video, majallah dan akhbar, apatah lagi internet rata-rata memuatkan iklan dan adegan sex untuk menyalurkan pemikiran manusia ke arah sex terlarang. Tiada siapa dapat keluar dari kongkongan ini, malah anak kecil yang belum tahu apa itu sex juga sudah mula tertarik kepadanya dan cuba memikirkan apa itu "sex".

Tarikan awal yang menyuntik keinginan untuk mendapat "kelazatan" liar ini disogok pula dengan berbagai kempen yang menyongsangkan kepercayaan agama. Matlamat mereka ialah semua manusia akan meninggalkan kepercayaan agama, jika pun masih dikatakan mempunyai agama, ia cumalah di atas kertas sahaja. Cara hidup mereka tidak ubah seperti haiwan melata. 

Setelah hubungan sex berlaian jantina menjadi laris dan mendapat tempat, hubungan sex luar tabie pula diperiklankan. Negara yang tidak menyokong perjuangan mereka akan dianggap sebagai "kejam" dan dilabel sebagai tidak melaksanakan "hak asasi" manusia sebagaimana sewajarnya. Negara-negara ini akan terus dibelasah dan dimusuhi sehinggalah mengalah terhadap desakan mereka. 

Pemimpin yang mempunyai pengaruh akan diperangkap supaya melakukan aktiviti seksual terlarang, ada diantaranya akan tersalah langkah dan terjerumus dengan mudah ke dalam perangkap yang disediakan. Kemudiannya "berita" disebarkan dalam media. Oleh kerana peristiwa ini melibatkan orang terkemuka, serta-merta ia diangkat sebagai satu skandal. Berita sensasi seperti ini tentulah mendapat perhatian ramai. Sex telah dapat dipromosi dan dijaja ke segenap pelusuk daerah termasuk kampung pendalaman.

Akhbar juga mengambil kesempatan melariskan jualan. Iklan murah ini akan menghadiahkan pelbagai keuntungan kepada pencaturnya. Selain meruntuh nilai dan memalukan penganut sesuatu agama, ia juga dapat "menarik" masyarakat dunia terhadap "kehebatan sex" dan nikmatnya yang pastinya akan membawa kerosakan moral.. Huru-hara sosial dan meruntuhkan keharmonian keluarga. Jesuits seperti menadah nyiru untuk memurtadkan sebayak mungkin orang Islam yang telah terbelenggu dan hilang pedoman. Inilah formula yang dipakai untuk melumpuhkan komuniti Islam di dunia termasuk di negara ini.

Pencatur ini tidak lagi layak dipanggil manusia sebaliknya hanya sesuai dipanggil syaitan. Mereka tidak pernah ambil peduli apa yang masyarakat anggap. Mereka lebih gembira melihat keruntuhan tamaddun manusia terutama musuh terakhir mereka iaitu Islam. 

Masyarakat baru (sekarang dan akan datang) akan terus terpesona dengan iklan yang dipaparkan setiap hari. Mereka terpedaya dengan mudah (mind control) dan akhirnya secara terpaksa mempercayai bahawa semua ini adalah wajar dan adil. Untuk menjaga maruah, mereka terdesak dan cuba mencari alasan untuk mewajarkannya. Semakin moden manusia itu semakin jauh mereka dari "kebenaran" dan akan terus dihasut untuk menghalalkan "kepalsuan". Kejahilan yang dipaksakan ini akan terus memberi kesan negatif dan tentulah tidak mudah melepaskan diri darinya. 

Untuk mempermudahkan mereka melakukan kejahatan terhadap diri sendiri, umat Islam yang telah dimangsakan ini akan mengalih perhatian kepada Islam Liberal yang jelas tidak begitu pentingkan peraturan agama. Akhirnya mereka menuju ke arah "murtad" secara sah. Itulah klimaks segala caturan Jesuits yang amat licik.

Fitnah yang mengelabui hati setiap individu kini akan menjadi semakin berkecamuk dan akan tiba waktunya ia menjadi kronik. Sukar dipastikan dimana silapnya. Berlakulah insiden saling salah menyalahkan. Ada yang salahkan pemerintah (lazim), ada pula yang salahkan ibu bapa dan tidak kurang pula yang menyalah para ulama. Jarang terdengar kumpulan yang menyalahkan "diri sendiri" termasuk mereka yang berkedudukan tinggi dalam agama dan disanjung sebagai orang alim.

Masa ini adalah paling sesuai Dajjal menzahirkan dirinya, maka berduyun-duyunlah manusia mengikutinya Malang yang menimpa Umat Terakhir ini amat dahsyat, tiada siapa dapat selamatkan mereka kecuali beruasaha membersihkan diri sendiri mulai dari sekarang. Untuk itu. carilah syahadah murni yang tidak tercemar dan genggamlah seeratnya. Berbaiahlah kepada manusia yang diamanahkan memegang kunci syahadah ini sebelum diperdaya Iblis.

Pesanan: Jauhilah himpunan manusia penganut Iblis "Queer Without Fear"

Wallahu a'lam.

5 comments:

  1. Jangan ikut perhimpunan LGBT bertambah mengkusutkan kjaan. Kalo LGBT tak suka duk dalam negara sila tukar warga ke negara yg kononnya terima LGBT. Apapun mungkin nasib LGBT lebih teruk di negara lain. Di thai LGBT hidup di jalanan. Di pilipin mereka duk bersama kubu setinggan. Di Amrika mereka ditembak oleh Redneck konservatif. Di Eropah spt PAris mereka jadi hamba seks elit kemudian disimpan dalam dungeon. Di Ostrolia mungkin boleh tapi kos perjalanan lu tanggung sendiri mungkin orang asli akan bagi lu makan kat boya betul sebab mereka consider LGBT sebagai waris entiti semangat jahat. Syukuri apa yg ada hidup adalah anugerah lagu ni ditujukan kepada

    ReplyDelete
  2. Berbaiahlah dengan Ust Mat Janggut Selama Perak sebelum terlambat!

    ReplyDelete
  3. Attractive section of content. I just stumbled upon your web site and in accession capital to assert that I
    acquire actually enjoyed account your blog posts. Any way I will be subscribing to your augment
    and even I achievement you access consistently rapidly.


    Look at my homepage ... dental Implants costs

    ReplyDelete
  4. You really make it seem so easy along with your presentation but I find
    this topic to be actually one thing that I think I would by no means understand.
    It kind of feels too complicated and extremely wide for me.
    I'm looking ahead on your subsequent put up, I'll attempt
    to get the cling of it!

    my blog; Www.larplist.com

    ReplyDelete
  5. Kalo LGBT tak suka duk dalam negara sila tukar warga ke negara yg kononnya terima LGBT. knape ayat ini perlu digunakan?
    Klu x suka duk dalm negara sila tukar warga ke negara?
    klu org tipu kita, buat jahat pada kita, kena terima la... padah hal mereka nk rosakkan agama, akhlak dan pemikiran kita...
    mereka nk bg kita mkn sampah, so maknanye kena terima la... mkn sampah... mcm itu...
    come la, kita ada hak nk mpertahankan tanah air kita, agama kita, xperlu la nk suruh tukar warga/negara dan sebagainye...

    ReplyDelete

artikel menarik sepanjang masa

Total Pageviews