Friday, January 29, 2010

Oh Michael (Mikaeel)

Berita ini telah lama tersebar didalam berbagai saluran, namun ada baiknya ia di hamparkan kembali sebagai satu ingatan dan dijadikan analisa terhadap punca sebenar kematiannya.

"Pembunuhan" MJ dilihat lebih menjurus kepada "Konspirasi Illuminati" berbanding atas sebab penukaran agama. Ia bermula dengan artikel sensasi dalam akhbar "The Sun" di London dan kemudiannya menjadi polimik hangat penduduk dunia. Kesempatan diambil sebaik sahaja berita mengenai pengislamannya tersebar luas.

MJ secara jujur mengakui bahawa beliau terpegun dan terpesona dengan "ketenangan" yang dimiliki oleh abangnya Jermaine (muhammad Abdul Aziz) .

In 1989, MJ made a press conference which shocked the world, "I have seen the Islam in the life of my brother, I have read the books about Islam. And I'd love to someday feel the calmness and peace of Islam...."

Sidang akhbar ini telah mengubah segalanya untuk MJ. Tuduhan demi tuduhan telah didakwa keatasnya termasuk mencabul kanak-kanak. Begitulah tekanan yang terpaksa beliau terima akibat dari kenyataannya itu. Walaubagaimana pun ini membuktikan bahawa MJ "sudah bersedia" meninggalkan cara hidup lama dan akan beralih kepada dunia baru. Memandangkan MJ juga telah terlibat dalam program sulit Illuminati sekian lama, tentunya banyak rahsia yang diketahuinya. Jika ia memilih Islam sebagai agama barunya, tentulah lebih membahayakan kerana kemungkinan beliau akan mededahkan pelbagai program-program rahsia Illuminati dalam rencana merosakkan penganut islam. Pihak Illuminati terutamanya freemason telah terhidu bahaya yang bakal dibawa oleh MJ itu.

MJ had a hidden agenda when he wanted to make a final comeback. He annouced in a press conference on March 2009, “This will be my final concert. I’ll see you all in July….”

Dari kegawatan dan keributan peristiwa "keislamannya", pihak Illuminati memperdaya seluruh dunia dengan mengait sebabkan kematiannya (jika dibuktikan ia dibunuh) adalah kerana kemarahan penganut Kristian USA terhadap penukaran agama itu. Siasatanan hanya akan tertumpu kepada satu sudud yang kukuh, iaitu peralihannya kepada Islam adalah punca kenapa MJ mati/terbunuh. Doktor peribadi MJ menjadi suspek utama.

Segalanya telah diatur dan pastinya ia akan berlaku "seperti mana biasa" iaitu perhatian dialihkan dari punca sebenar. Manusia seluruhnya akan terpedaya kecuali mereka yang beriman. Apakah ini yang dikatakan sebagai "Pendustaan Akhir Zaman" yang dimaksudkan dengan nama "Dajjal" itu?
111


"Most of Miachel Jackson's conspiracies articles n info are blocked in the net."

"Yes Miachel Jackson (unfortunately) was part of the freemasons. He wanted out in the 90's. There's where thing started to fall apart for him. All the signs are there."

"He was always trying to hint/say something in all his videos and lyrics. But no one understood what it meant back then.



Walau apapun cara mereka sembunyikan, masih ada ruang yang terlopong dan dapat dikesan oleh mereka yang ingin berfikir. Manusia tidak akan terlepas dari kesilapan. Kita dapat lihat beberapa kesangsian yang ketara. Bagaimana dadah yang didakwa sebagai punca kematiannya tidak terdapat dalam usus sebaliknya memcemari darahnya. Kes yang sama berlaku kepada Marilyn Monroe, kematian yang diselubungi misteri.

Another result which was not aired in the media was, MJ’s stomach is empty of this drug, but his blood were filled with it – same case as the death of Marilyn Monroe. The private doctors also found many needle marks, afraid to be forced injections given to MJ on his bed.

Tujuan untuk mensabitkan kematian akibat penyalah gunaan dadah (membunuh diri) telah menemui kegagalan dan menimbulkan pelbagai pertanyaan.

MJ was known to the world as a person who is against drug abuse. Why must he be addicted to drug, then? If he wanted to commit suicide, why rehearse for his concert? And why will he want to see his dancers the next day?

Mr President telah membuat kenyataan yang terdesak. Bagaimana beliau membuat tanggapan bahawa kematian MJ tidak ada kaitan dengan konspirasi padahal penyiasatan belum dijalankan. Dapat dibayangkan bahawa ada sesuatu sedang cuba disembunyikan.

In CNN Live after a week, Barack Obama was interviewed. And he said, “I love MJ, I grew up listening to his songs. It is a great loss, but rest assured that there is no conspiracy in his death…” Now, why must a President made such statement before the official autopsy result came out? How would he know that there is no conspiracy without the post-mortem result? Seems like someone is afraid of his shadows.

Pembohongan demi pembohongan terpaksa dicipta demi menutup kebebenaran. Apa pun yang dilakukan ia hanya dapat menipu gulungan yang bebal, jahil dan tidak mahu berfikir. Pembohongan lama masih lagi belum selesai mengenai Marilyn Monroe conspiracy, Martin Luther King dan Princess Diana. Apa lagi akan dilakukan oleh mereka selepas ini untuk menutup kejahatan-kejahatan mereka yang amat menjijikkan itu, sama-samalah kita tunggu.

1 comment:

  1. sedarkah kita sebenarnya kematian michael jackson sengaja diperbesarkan untuk menutup suatu kes yang sangat menyayat hati yang pada ketika itu sedang berlaku di Jerman.?
    mungkin ramai yang tidak mengetahuinya kerana perkara ini seboleh-bolehnya ditutup daripada pengetahuan umat Islam.
    ada beberapa perkara yang kalian perlu ketahui di sebalik peristiwa kematian bintang pop tersebut.
    Beberapa stesyen tv menayangkan tayangan eksklusif secara langsung dari AS acara penghormatan terakhir bagi si Raja Muzik Pop sampai ke pagi! Dan entah berapa juta mata masyarakat Malaysia yang sanggup menahan ngantuk demi menyaksikan acara itu. pada saat yang sama, berlangsung pengkebumian seorang muslimah yang InsyaAllah menjadi seorang syahidah kerana mempertahankan jilbabnya demi agamanya.

    Marwa Ash-Sharbini, seorang ibu beranak satu yang sedang mengandung tiga bulan, syahid akibat ditikam sebanyak 18 kali oleh seorang pemuda Jerman berketurunan Rusia yang cukup anti-Islam dan anti-Muslim. Tetapi berita ini, sama sekali tidak kelihatan mahupun terpampang di kaca-kaca tv kita, negara yang majaroti penduduknya Muslim malah digelar sebagai Negara Islam al-Hadhari, bahkan mungkin, tidak ramai dari kita yang tahu akan peristiwa yang menimpa Marwa Ash-Sharbini.ribuan org di Mesir yang menghantar jenazah Marwa Ash-Sharbini ke tempat persemadiannya yang terakhir, memang mungkin lebih ramai yang menangisi kepemergian Raja Pop Michael Jackson. Marwa Ash-Sharbini hanyalah seorang ibu dan bukanlah orang ternama mahupun superstar seperti MJ. Tetapi kepemergian Marwa Ash-Sharbini adalah lambang jihad paling agung seorang muslim di abad ini. Marwa Ash-Sharbini mempertahankan harga dirinya sebagai seorang Muslimah yang mematuhi ajaran agamanya meskipun untuk itu ia sanggup menggadaikan nyawanya.

    Marwa Ash-Sharbini ditikam di ruang mahkamah kota Dresden, Jerman ketika perbicaraan sedang dijalankan. Kejadian ini rentetan dari sebutan kes dimana seorang pemuda jerman yang menghalang anaknya dari bermain di tempat permainan. Lantas Marwa Ash-Sharbini menghalang tindakan pemuda Jerman tersebut yang bernama Alex yang sering menyebutnya sebagai 'teroris' hanya kerana ia memakai tudung 'jilbab'. Dalam suatu kesempatan di ruang mahkamah, pemuda itu yang pernah menyerang Marwa sebelum ini, berusaha melepas tudung 'jilbab' Muslimah Mesir itu. Di perbicaraaan itulah, Alex kembali menyerang Marwa, kali ini dengan lebih ganas di mana ia menikam Marwa Ash-Sharbini berkali-kali, dikatakan sehingga 18 kali tikaman. Malah suami Marwa Ash-Sharbini yang berusaha melindungi isterinya, turut terkena tembakan pihak berkuasa polis yang berdalih secara tidak sengaja tertembak suami Marwa yang kini dalam keadaan cedera parah di hospital Dresden.
    Peristiwa ini diam begitu sahaja dari laporan-laporan media massa Jerman mahupun dunia kerana yang menjadi korban adalah seorang muslimah yang dibunuh oleh orang Barat yang anti-Islam dan anti-Muslim. Situasinya mungkin akan berbeza jika yang menjadi korban adalah seorang Jerman atau orang Barat yang dibunuh oleh seorang ektrimis Islam. Sudah tentu beritanya agak lebih meluas dan gempar ke seluruh dunia.

    Itulah sebabnya, mengapa di tv-tv kita cuma sibuk dengan berita pengkebumian Raja Pop Michael Jackson yang mengharubirukan dunia itu. Tidak ada langsung berita berkenaan pengkebumian Syahidah Marwa Ash-Sharbini yang mendapat jolokan "Pahlawan Jilbab". Malah tidak ada langsung protes dari dunia Islam, khususnya negara asalnya Mesir atas kematiannya, dimanakah OIC pada ketika itu?. Tidak ada langsung tangisan kaum muslimin seluruh dunia untuknya.

    saya tidak memaksa mana-mana pihak untuk mempercayainya tetapi manusia dianugerahkan akal utk berfikir..mungkin ada diantara kita lebih hebat dalam dunia IT, maka gunakanlah kepakaran anda utk menyiasat dan meneliti perkara ini.

    http://www.youtube.com/watch?v=4lSmIcEbCHQ&feature=player_embedded

    ReplyDelete

artikel menarik sepanjang masa

Total Pageviews